Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• BadgeEightYears
1 320
Ring 0490-822 40 Dela

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik! Varje år genomför vi drygt 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning. När du går i sälj eller köptankar...

1320 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Besim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Väldigt duktigt o profesionel ung kvinna som kommer o göra succéer i branschen o på företaget

Oscar W
Sålde sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Grymt! snabbt jobbat! sålt och klart på en månad

Svar från Fabian Högström

Stort tack Oscar! Ja det va ett par intensiva veckor😁 och det har varit väldigt roligt att hjälpa till med denna försäljning. Ha det så bra så ses vi framöver.

Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Lugn, trygg och trovärdig vi kommer att rekommendera honom i framtiden

Svar från Fabian Högström

Tack för de vänliga orden Marie! Ha det så fint så ses vi snart igen.

Sandra P
Sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Vi har använt Christin vid flertalet affärer och aldrig blivit besvikna. Christin är enkel att ha att göra med, svarar snabbt och är lyhörd för våra önskemål. Christin har det driv som man önskar att en mäklare har vilket driver affären framåt för både köpare och säljare. Vi kommer utan tvekan anlita Christin även vid nästa affär, hon är vårt självklara förstahandsval.

Emil S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Jag blev väldigt bra bemött, vi har under längre tid haft kontakt kring sökandet av nytt boende till mig. Han har hört av sig när han hittat något som han tror skulle passa mig, vi har haft mycket telefonkontakt under ett antal månader sökande. Jag hade inte så höga förväntningar då det är första köpet jag gjort men han har gjort det sjukt bra och jag är supernöjd. Kommer varmt rekommendera Douglas till mina vänner och bekanta.

Victor F
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Brevik

Supermäklare! Rekommenderar varmt!

Arja Liisa Hannele L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Skeppsbrofjärden

Väldigt trevligt bemötande och hon är väldigt professionell och kunnig. Vi är väldigt nöjda med lägenheten.

Per Egil S
Skeppsbrofjärden

Duktig Trevlig och kunnig. Väldigt professionell.

Fatmir P
Fimmelstången

Väldigt proffsig, han är kunnig och serviceinriktad

Anna H
Köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Proffsigt och personligt bemötande!

Bo K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Gertrudsvik Sjöstad

Mucket trevlig och professionel. Snabb med återkoppling vid frågor och fickle might att kännas betydelsefull som kund.

Louise B
Sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Proffesionellt och serviceinriktat.

Inger M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

En trevlig och tjänstvillig person. Rekommenderas varmt.

Britt L
Köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ekhagen

Kompetent, informativ, hjälpsam och trevlig. En professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera! Britt och Stefan

Lars H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Enbart goda erfarenheter. Trevligt bemötande.

Marcus S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Överum

Jobbar snabbt och effektivt. Är flexibel och har ett trevligt bemötande båda till säljare och köpare.

Gunilla S

Mycket nöjda! Mvh Gunilla Schöllin Håkansson

Linus O
Ekhagen

Mycket proffsig och trevlig. Ansträngde sig verkligen för att vi skulle få det så bra som möjligt. Kommer rekommendera Douglas i framtiden.

Neli O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Expert, kunnig, pålitlig. Jag är otroligt nöjd och tacksam, Anders Gustafsson hjälpte mig att sälja lgh i ett svårt marknads period, tack.

Jerzy K
Västervik

Vi träffade under visningen av huset på Ejdergåtan en mycket trevlig och profesionell person med den kunde vi få all information om fastigheten. Det var en mycket tillfredsställande visning.

Marita J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Vi fick bra information om visningar och försäljning.

Eddie J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Fick bra information och genomgång av försäljnings förloppet och visningar. Tyvärr blev Anders sjuk och veckan efter var det sportlov så Christin fick avsluta affären.

Tilda K
Gladhammar

Bra bemötande. Förklarade på ett bra och enkelt sätt för oss som var nya som köpare.

Anna T
Gladhammar

Vi har blivit bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har känt Christins stöd hela tiden och att hon arbetat aktivt med försäljningen av vårt hus.

Conny T
Gladhammar

Mycket vänligt bemötande och mottagande. Drev på försäljningen o kom med bra råd. Trots rådande omständigheter på marknaden slutfördes affären snabbare än förväntat till en acceptabel prisnivå .

Joachim Y
Gladhammar

Trevlig, proffsig, lättsam och tydlig!

Christoffer B
Piperskärr

Man känner sig väldigt trygg som säljare när man har Douglas som mäklare. Mycket professionell.

Ulrika Å
Västervik

Vi är mycket nöjda, har både köpt och sålt via Anders

Christina N
Fimmelstången

Jag har haft Anders som mäklare vid flera försäljningar. Han är alltid lika professionell och lättsam att ha att göra med. Återkopplar alltid och hjälper till vid eventuella frågor. Känns tryggt att både köpa och sälja med hjälp av honom. Christina

Stig E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Fågelbäret

helt enligt förväntan

Carola S
Överum

Douglas är en person som brinner för sitt jobb han finns alltid om man har frågor eller behöver komma i kontakt med honom. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.

Thomas L
Skogshaga

När vi har känt oss stressade så har Douglas varit väldigt lugn. Han har svarat på alla våra frågor. Han har skött allt med bravur.

Charlott L
Skogshaga

Douglas var tydlig och lugn och guidade oss igenom hela processen. Det var lätt att komma i kontakt med honom och man fick snabbt svar på sina frågor.

Ida L
Stenhagen

Vi fick ett mycket proffesionellt bemötande! Douglas tog sig verkligen tid att besvara våra frågor och förklarade på ett tydligt sätt vad vi som köpare kunde förvänta oss.

Eddie J
Gertrudsvik Sjöstad

C gav ett bra intryck och löste allt på ett smidigt sätt. Bra kontrakts genomgång.

Charlotte A
Valkaren

Han är mycket professionell och trevlig.

Jonas H
Loftahammar

Anna Jeansson visade sig ha otroligt mycket kunskap om fastighetsmarknaden i området. Dessutom är hon hjälpsam och tillgänglig för alla möjliga frågor som uppstår runt en försäljning. Anna satte upp ett utgångspris som visade sig vara precis anpassat efter marknadens förutsättningar. Vi är mer än nöjda med att vi valde Anna som mäklare för att sälja vårt hus.

Christer O
Loftahammar

Trevligt och kompetent bemötande. Bra beskrivning av i prospektet. Mycket bra vid kontraktskrivningen. Kan verkligen rekommendera Anders Gustafsson.

Magnus T
Loftahammar

Anders har varit super duktig och trevlig genom hela processen. Har läst av min gamla föräldrar och varit följsam med deras tempo. Kompetensen och trovärdigheten har lyst igenom hos Anders. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Anders till andra som vi får höra ska sälja sin fastighet

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Karstorp

Det har känts tryggt att ha Douglas som mäklare,.Han är lyhörd och professionell, lätt att nå och behjälplig med det som krävs i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera honom!

Angelica M
Karstorp

Trevlig, lugn, välkomnande och kan sin sak.

Annica E
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Hon har varit jättebra med allt. Trevlig och lättsam. Vi är super nöjda.

Kenth C
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

MYCKET BRA OCH TREVLIG KUNNIG MÄKLARE

Susanne S
Västervik

Erika varit fantastisk.tillmötesgående,trevlig och glad.vi har inte behövt vänta på någonting. Hon har hört av sig hela tiden.vi har upplevt att hon varit mycket mer än vi förväntat oss.och hon har skött försäljningen perfekt.Med andra ord har hon varit toppen bra.vi är såååå nöjda.hon e bara bäst.mvh Susanne

Sofie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Trevligt välkomnande bemötande. Väl insatt i objektet. Svarade snabbt på mejl. Tydlig vid kontraktsskrivningen.

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket Sofie och tack själv! Hoppas att du kommer att trivas med din nya bostad. Ha det så bra så länge så ses vi snart igen.

Marek C
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Edsbruk

Jag är mycket nöjd med Jonas Gustafson, han var trevlig och hjälpsam, han skötte alla ärenden rörande husköpet professionellt.

Antonia M
Skogshaga

Professionell, tydlig och tillmötesgående. Stort tack !

Göran E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Ett proffsigt utfört uppdrag Vi är mycket nöjda. Rekommenderar honom till nya uppdrag.

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket för de vänliga orden Göran! Det gläder mig! Tack för förtroendet och ett gott samarbete. På återhörande!

Lena J
Fimmelstången

Ett professionellt utförande och likaså bemötande

Erica L
Gunnebo

Trevlig mäklare som hade kunskap om det objekt hon sålde till oss. Upplever det dock rörigt att ytterligare en mäklare varit inblandad i försäljningen. Skulle önskat en kontakt genom hela affären.