Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 22 Västervik — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Rolf E
    Rolf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren levde helt upp till min förväntan. Mycket bra jobbat.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är toppennöjd med förmedlingen av mitt hus och kommer absolut att använda mig av Anders Gustafsson vid nästa husaffär.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffissonell,förtroendeingivande tillmötesgående.
    Mvh Margareta Bäckström
    2016-09-21 Anna J svarar Margareta B
    Hej Margareta, Tusen tack för dina fina omdömen, det värmer verkligen. Det var ett nöje att samarbeta med dig. Ha det så gott!. Vi ses säkert på Idö framöver:-) MVH Anna Jeansson
  • Åse G
    Åse G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är en toppenmäklare, jag är jättenöjd.
  • Kjell Åke J
    Kjell Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick, och den tjänstvillighet som visades oss.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra service och snabb återkoppling gällande försäljningen av vårt fritidshus.
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra hjälp för en som säljer sin bostad. Tydlig och lätt att förstå. Dock lite glömsk när det gällde vissa detaljer men inget som störde försäljningens helhet.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lugn, sansad och seriös på alla sätt.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren som hjälpte min syster att sälja fritidshuset hörde inte av sig efter visningarna och han var alltid svår att få tag på när vi ringde för att höra hur det gått. Sen hörde vi att han åkte dit för att ha kört på fyllan och fått en varning. Men han var ganska artig och trevlig. Vi bytte till en kvinnlig mäklare på samma byrå och hon var bättre och stugan blev såld.
    2016-09-21 Anna J svarar Caroline E
    Hej Caroline, jag beklagar att din syster inte fick tillräckligt med återkoppling i samband med visningarna. Bra att det löste sig till slut. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig för att höra om hela upplevelsen kring din systers fritidshusförsäljning så att vi kan bli ännu bättre! Du når mig på 0490-82241.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt via denna mäklare och är mycket nöjda. Det är även köparen. De skötte allt på ett bra sätt.
    2016-09-21 Anna J svarar Kenneth L
    Hej Kenneth, kul att höra att ni är nöjda och att även köparen är det!

Kvarngatan 15, 593 22 Västervik