Ellen Wikström

Ellen Wikström

Ellen Wikström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Ellen Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Ellen Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Wikström har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Ellen Wikström

Sedan starten hos Reco 2019
Christer W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Vi tycker Ellen utförde sitt uppdrag fint.

Marie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Karstorp

Ellen var väldigt trevlig och positiv, hon förklarade på ett bra sätt saker som jag hade frågor om och undrade över.

Peo R
Gamla Norr

Hon visade oss lägenhet på ett trevligt sätt och svarade på de få frågor vi hade.

Annika R
Gamla Norr

Ellen var professionell och mötte oss som kunder där vi var i köpprocessen.

Kent B
Gamleby

Ellen Wikström är ett proffs som är tillvaratagande både säljares och köpares intressen! Kan varmt rekommendera Ellen Wikström!

Lars Erik G
Gamleby

Bra uppricktig latt fa kontakt med hon svarar ringer tillbaks trevligg i telephone

Lars-Åke P
Sålde sin stuga med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Blankaholm

Ellen är mycket duktig och har ett fantastiskt sätt att förmedla och ta emot information. Hon är mycket trevlig.

Malin T
Stora Askö

Ellen är lyhörd och bra på att kommunicera!

Andreas B
Sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Hornslandet

Kompetent och engagerad! Alltid med ett leende eller en glad röst. Ingenting är omöjligt med Ellen, försöker fixa alla frågor, funderingar och önskemål. En trygghet i en försäljning!

Elin K
Västervik

Fint, respektfullt & professionellt bemötande. Tydlig kommunikation & professionella rekommendationer men ändå plats för att känna att man kunde fatta egna beslut. Jag är mycket nöjd.