Emma Widerström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15
593 30 Västervik — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Emma Widerström

• Britt E
    Britt E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från att ha bett om råd på ett fritidshus med vissa skador och som verkade svårsålt till att få hjälp av mäklare Emma Widerström som gör allt hon kan för att få en bra försäljning till att idag ha sålt huset till ett pris vi aldrig kunde drömma om .Det är en mäklare av högsta klass!
    Ett myckey positivt och ödmjukt bemötande på en nivå som borde passa alla . Läs mer
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Emma W svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • Roger F
    Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma
  • Katja V
    Katja V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lägenhet,
    Trevligt och professionell bemötande! Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Katja V
    Tack Katja för din fina respons! Så roligt att lägenheten passade! Jag hoppas ni kommer trivas fint! Ta hand om er och ha en riktigt fin fortsättning av 2018. Allt gott! Bästa hälsningar Emma
  • Anette P
    Anette P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Björklundsgatan 5E
    Jag blev trevligt bemött, snabb handläggning och mycket klar och tydlighet i vad som gäller och hur det kommer att gå till.
    Jag hade inga förväntningar och blev positivt överraskad 😊 Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anette P
    Så roligt att läsa din feedback! Det gläder mig mycket att du är nöjd och att känt dig trygg genom ditt bostadsköp! Ännu en gång, stort Grattis till din fina lägenhet och hoppas att du kommer att trivas fint. All lycka till dig! Ta hand om dig och må så gott! Bästa hälsningar Emma
  • Anni S
    Anni S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad mäklare som ger ett professionellt och trevligt intryck.
    Jag köpte en fastighet och blev väl omhändertagen för att känna mig trygg i mitt livs affär. Påläst och kunnig och man känner sig speciell en mäklare jag kan rekommendera . Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anni S
    Stort TACK Anni för dem varma orden! Det var en ren glädje att få hjälpa dig och finnas tillhands för dig vid ditt bostadsköp. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert fantastiska hus. All lycka och glädje till er. Tveka inte att höra av dig om jag kan vara behjälplig på något sätt i framtiden. Allt gott och må bäst! Bästa hälsningar Emma
  • Birger N
    Birger N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snygg, proper, vältalig och ordningssam mäklare! Läs mer
    2018-06-11 Emma W svarar Birger N
    Stort grattis till ert lägenhetsköp! Tack för ett fint bemötande och ett trevligt samarbete! Må bäst och ha en riktigt härlig sommar! All lycka till er!
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket tillmötesgående. Vi hade stora förhoppningar och Emma levde verkligen upp till dem. Vi fick bra
    kontakt med Emma och hon är mycket kunnig.
    Monica och Håkan Läs mer
    2018-05-31 Emma W svarar Håkan K
    Mitt varmaste tack till er Monica och Håkan för era fina ord! Det har varit väldigt roligt att ha fått vara med er på den här resan, att i min profession kunna hjälpa er på alla dess sätt och att allt blev så bra. Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer trivas fantastisk i er nya bostad. Önskar er en underbar sommar!

• Ulrika T
    Ulrika T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anlitade Emma Widerström inför försäljningen av min mammas bostadsrätt och vilken toppenmäklare hon är! Hon är engagerad, kunnig och noggrann. Lämnar inget åt slumpen. Jag förväntade mig att lägenheten skulle bli svårsåld pga tidigare erfarenheter men Emmas driv och beslutsamhet mynnade ut i en rekordsnabb försäljning. Stort tack till Svensk fastighetsförmedling Västervik och Emma Söderström i synnerhet.

Ulrika Tholander Olofsson Läs mer
    2018-05-30 Emma W svarar Ulrika T
    Innerligt tack för dina ord Ulrika, du gör mig mållös och jag hittar inte orden, det hör inte till vanligheten! :) Jag är oerhört tacksam för förtroendet och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig på den här resan. Jag hade bestämt mig från första stund att det här skulle bli något bra, särskilt med tanke på dina tidigare erfarenheter. Tack för dig Ulrika och stort tack för ett härligt och minnesvärt samarbete! All lycka till dig!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt, bemötandet jag fick av min mäklare var positivt, engagerande och väldigt kunnig. ingen ting att klaga på . Läs mer
    2018-05-28 Emma W svarar Camilla B
    Det värmer att du är nöjd med din upplevelse Camilla! Jag är jätte tacksam för förtroendet vid försäljningen av din fina lägenhet och jag hoppas att Sofia kommer trivas fantastiskt i den nya bostaden. Ännu en gång, stort tack!
  • David J
    David J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälpsam och proffsig mäklare. Det kändes tryggt hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Mäklaren kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-05-28 Emma W svarar David J
    Innerligt tack för er fina feedback! Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er! Stort Grattis till ert fantastiska hus! All lycka till er!
  • Maria S
    Maria S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande, kompetent, inkännande och kundfokuserad problemlösare. Återkommer till Emma om det blir aktuellt! Läs mer
    2018-04-13 Emma W svarar Maria S
    Stort tack Maria för dem värmande orden! Det gläder mig att du är nöjd med din upplevelse. Det har varit väldigt roligt att få vara med på din resa och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad och i Västervik. Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om jag kan vara behjälplig för dig. Ta hand om dig och må bäst!
  • Linda F
    Linda F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell , snabb och hjälpsam! En fantastisk mäklare och person! Läs mer
    2018-03-19 Emma W svarar Linda F
    Stort tack Linda och Oliver! Det har varit en ära att få möjligheten att hjälpa er med försäljningen, tack för förtroendet! All lycka till er! Bästa hälsningar från Emma
  • Linnea Johanna B
    Linnea Johanna B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid ett glatt bemötande, oavsett om det är på telefon eller ansikte mot ansikte. Jag kände mig välkommen. Läs mer
    2018-02-13 Emma W svarar Linnea Johanna B
    Tack Linnea för de värmande orden! Så roligt att du upplevt just detta. Jag hoppas att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet. Ännu en gång, tack för din feedback! Må bäst!

• Claes  R
    Claes R skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat friktionsfritt som förväntat! All kontakt har fungerat på bästa och enklaste vis.
    Emma har varit en värdefull guide vid mitt lägenhetsköp.
    Tack! Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Claes R
    TACK Claes för dina värmande ord! Det gläder mig mycket att du är nöjd med din upplevelse vid köpet av din nya bostad! Det är en super fin lägenhet och jag hoppas att ni kommer att trivas bra på alla sätt. Ännu en gång, stort tack! Ta hand om dig och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Gun J
    Gun J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam. Från första mötet tycker man om denna människa som på ett proffsigt sätt tar hand om alla bitar i försäljningen. Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Gun J
    Innerligt tack för dem fina orden, det värmer verkligen att läsa att ni är nöjda! Jag är jätte tacksam för förtroendet och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det gläder mig mycket över möjligheten att ha fått hjälpa er på den här resan. Jag önskar er allt gott! Ta hand om er! Bästa hälsningar från Emma
  • Esad H
    Esad H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi var bemöta på en väldigt bra 👍 sätt. Emma som mäklare var väldigt seriöst och hennes jobb fyllde upp 👆 alla våra förväntningar. Vi är glada att vi fick en mycket bra 👍 mäklare vi kan göra affären med. Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Esad H
    Innerligt tack för era ord!
    Så roligt att ni är nöjda, jag vill tacka er för ett väldigt vänligt och trevligt bemötande! Det har varit väldigt roligt att fått träffa er.
    Vill passa på att önska er varmt välkomna till Västervik och hoppas att ni kommer att trivas bra!

• Catarina H
    Catarina H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kände att vi fick en riktigt bra kontakt redan vid första mötet, då min bostad skulle värderas. Kemin stämde liksom. Jag har varit väl underrättad om gången kring försäljningen och jag litar på att Emma gjort vad hon kan för att få ett så bra pris som möjligt. Att sedan inte intresset hos intressenter var stort kan ju ingen rå på. Jag är mycket nöjd med samarbetet och tydligheten kring pappershantering och arbetets gång.

Catarina Helleblad Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Catarina H
    Så kul att få ta del av din feedback, det gläder mig mycket! Ibland bara stämmer det och det är alltid lika roligt när man får träffa säljare som dig Catarina, innerligt tack för förtroendet genom hela processen! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig och ha fått möjlighet att få hjälpa dig på den här resan. Vägen är inte alltid spikrak men så bra det blev till slut!

Tack Catarina!

Önskar dig en fortsatt bra dag och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Ivar N
    Ivar N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej !
    Mycket bra!
    Med vänlig hälsning
    Anders Nimhed Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Ivar N
    Stort tack Anders för din respons, jätte kul att höra att ni är nöjda med försäljningen!
    Jag vill passa på att tacka så jätte mycket för förtroendet!

Ta hand om dig och må så gott!

• Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Egentligen vill jag inte alls svara. Jag är mycket starkt emot att enskilda anställda ska utvärderas på det här sättet av kunder som inte känner till varken anställningsförhållanden eller de anställda. Det är inte någon bra personalpolitik. Inte konstigt att allt fler går i väggen. Om det finns synpunkter är det mycket mer humant och konstruktivt att dessa framförs direkt och inte genom ett utvärderingsföretag. Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Ingegerd A
    Hej Ingegerd, stort tack för ett fint möte och ett trevligt samarbete! Jag hoppas att ni kommer att få många fina stunder i ert vackra sommarhus, det är verkligen vykorts vackert! Det har varit väldigt kul att ha fått träffa er!

Jag är tacksam för att du delar med dig av dina tankar, verkligen. Vi har gemensamt på kontoret beslutat oss för att vara en del av Reco. Vi är en hög ambitionsnivå och ett genuint engagemang som genomsyrar hela vårt arbetssätt och vi ser det som en möjlighet att ge våra kunder en äkthet i att visa vad våra tidigare kunder tycker om oss. Tack för din respons Ingegerd!

Må så gott och ta hand om er!

Bästa hälsningar från Emma
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Top noch! Bra service, bra råd. Komplett helt enkelt . Läs mer
    2017-11-08 Emma W svarar Jesper W
    Innerligt tack Jesper för din feedback! Fantastiskt kul att jag fick förtroendet att hjälp dig med försäljningen! Ta hand om dig och må bäst!
  • Kristiina M
    Kristiina M skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande - helt motsvarande förväntan Läs mer
    2017-11-07 Emma W svarar Kristiina M
    Stort tack Kristiina! Önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni skall trivas bra i ert nya boende! Tack för trevligt och vänligt bemötande! Ta hand om er och må så gott!
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, tillgänglig, lätt att ha att göra med. Läs mer
    2017-11-07 Emma W svarar Mikael Å
    Tack Mikael och Maloue! Det har varit väldigt trevligt att få träffa er och jätte kul att läsa att ni är nöjda med er upplevelse. Önskar er ett stort lycka till med allt och hoppas ni kommer att trivas bra i huset och i området. Välkomna till Västervik! Ta hand om er och må så gott!
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsigt! Sakkunnig och trevlig. Tillgänglig, utanför kontorstid, mm! Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Birgitta A
    Innerligt tack för dem fina och värmande orden! Jag är tacksam för förtroendet och ett trevligt samarbete, stort tack för allt!
    Ta hand om er och må så gott!
  • Kennet S
    Kennet S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren ställde upp på kort varsel och var samarbetsvillig i konkurrens med annan mäklare.
    Hon löste problem på vägen. Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Kennet S
    Stort tack Kennet! Jag vill tacka så mycket för förtroendet och ett trevligt bemötande! Jag hoppas ni får en fin fortsättning på vad som är kvar av året. Må så gott och ta hand om er!
  • Anna L
    Anna L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En väldigt rar människa . Jag hade dock önskat mera kontakt när det inte gick så himla bra i början och det är då man behöver det som mest , då var det semester och lite personal på kontoret och jag upplevde att det inte fanns tid med allt och alla men otroligt duktig och jag skulle ge henne mina uppdrag även i fortsättningen . Så många plus till Emma som mäklare och flera minus till för lite personal på kontoret sommartid . Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Anna L
    Stort tack Anna för dina ord, dem värmer! Jag förstår dina känslor och den pressade situationen du befann dig i. Ibland önskar man att man kunde göra så mycket mer. Innerligt tack för förtroendet och jag önskar dig all lycka i framtiden! Så härligt att det blev ett sådant lyckat avslut! Ta hand om dig Anna och må så gott!
  • Linda T
    Linda T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Emma är väldigt professionell och en mycket kompetent mäklare som alltid ser till att man får den hjälp och vägledning man behöver genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera Emma då hon har en särskilt bra förmåga att se människan och inte bara objektet när man anlitar henne. Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Linda T
    Innerligt tack Linda för dem värmande orden. Tusen tack för förtroendet, det var väldigt trevligt att få jobba tillsammans med dig. Jag önskar dig ett fortsatt stort lycka till och du är alltid välkommen att höra av dig framledes. Ta hand om dig!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket tillmötesgående, vänlig och serviceinriktad. Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Camilla J
    Tusen tack Camilla för dina ord! Stort lycka till i nya huset och hoppas att ni kommer att trivas bra! Må så gott!
  • Pierre T
    Pierre T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra. professionellt bemötande trevlig kunnig Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Pierre T
    Tack Pierre för din feedback! Så roligt att höra att ni är nöjda. Jag tackar för förtroendet och önskar dig ett stort lycka till!
    Ta hand om dig!
  • Ebba V
    Ebba V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig
    Lätt att ha o göra med
    Skulle gärna anlita henne igen Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Ebba V
    Innerligt tack Ebba! Det har varit fantastiskt kul att få jobba med dig och stort tack för förtroendet!
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig mäklare med rätt inställning mot kund
    Trevlig bemötande på visningen
    Men väldigt svår att få tag i
    Svarar inte på mail,sms eller telefon
    hade bara ursäkter på allt Läs mer
    2017-11-07 Emma W svarar Torbjörn N
    Tusen tack Torbjörn för din feedback! Jätte tråkigt att du upplevt att jag varit svår att få tag i, jag strävar alltid efter en hög tillgänglighet för alla mina kunder. Ibland krockar tider och man ringer om varandra men intuitionen har aldrig varit någon annan än att alltid finnas för er och det vill jag att du bär med dig. Jag är tacksam för att du delar med dig av upplevelsen så att jag får möjlighet att besvara den. Jag vill passa på att önska er varmt välkomna till Västervik och jag hoppas att ni kommer att få många fina stunder i ert vackra hus och ännu fler härliga minnen att se tillbaka på. Må så gott!
  • Ida K
    Ida K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag fick mycket bra bemötande av Emma som snabbt ordnade en spontan visning och skötte hela processen från visning till köp på ett bra sätt. Hon fanns tillgänglig för potentiella frågor och funderingar och det kändes skönt att ha en trygg hand att luta sig mot. Proffsigt och seriöst. Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Ida K
    Tack Ida! Vad kul att läsa att du är nöjd med upplevelsen av ditt köp av bostad. Önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du kommer att trivas fint. Ta hand om dig och må så gott!
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt bara bra! Bara positivt, inget negativt!! Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Oskar K
    Tusen tack Oskar och inte minst för förtroendet. Hoppas att ni kommer att trivas fint i ert nya boende. Ta hand om er och må så gott!
  • Max R
    Max R skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jättebra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Max R
    Stort tack Max för din feedback! Var jätte trevligt att få samarbeta med er och jag hoppas att ni trivs fint i er nya bostad och att upplevelse av Västervik levererar. Ta hand om er och må så gott! Ännu en gång, tack!
  • Rebecka U
    Rebecka U skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är supernöjda med Emma på alla sätt. En riktigt toppmäklare! Läs mer
    2017-11-06 Emma W svarar Rebecka U
    Så himla roligt att läsa att ni är nöjda, innerligt tack till er Rebecka och Daniel! Jag hoppas att ni kommer att trivas fint i det nya boendet och ni är varmt välkomna att höra av er när ni är klara med renoveringen. Ta hand om er och må så gott!
  • Helena E
    Helena E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt varmt och omtänksamt bemötande. Personligt och professionellt. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen.

Emma överträffade min förväntan med råge. Tack!! Läs mer
    2017-10-27 Emma W svarar Helena E
    Tack Helena, är glad att jag fick hjälpa dig med affären. /Emma
Christin Wahlman
Anders Gustafsson