Emma Widerström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 43 kunder tycker om Emma Widerström

• Linda Birgitta E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-02-05

Ytterst kunnig, proffesionell och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Linda Birgitta E
    Innerligt tack Linda för din feedback, det värmer och gläder mig. Stort Grattis till köpet!

All lycka till dig!
    Må bäst och ta hand om dig.

Bästa hälsningar Emma
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-01-16

Sålde en lägenhet med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling i Västervik, jag blev bemött på ett välkomnande, öppet och ärligt sätt. Jag hade höga förväntningar och Emma levde upp till allt och lite till. Har bara posetiva saker att säga ch tycka om hela upplevelsen med att sälja en lägenhet. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Amanda A
    Amanda, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit en glädjeresa från första stund. Jag vill passa på att tacka dig för ett jätte fint samarbete, verkligen! Innerligt tack för din feedback, det värmer. Jag önskar dig och familjen all lycka och glädje. Kan jag vara behjälplig för er i framtiden så tveka inte att höra av er, ni alltid varmt välkomna!

Må bäst!
    Amanda A, Emma W gillar detta
  • Fredrik G skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-12-22

Sålt vårat hus
    Engagerad och mycket trevlig.
    Hade höga förväntningar som till stor del uppfylldes. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Fredrik G
    Tack Fredrik och Hanna, för att jag fick förtroendet att sälja ert hus! Det var en stor glädje att få hjälpa er med försäljningen och extra härligt när man kan avsluta med tårta, stort tack! Lycka till med ert nya hus och hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra!

All lycka till er!
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-12-03

Superbra bemötande, snabba ryck och raka rör. rekommenderas varnt. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Christopher A
    Stort tack för era ord, oerhört roligt att ni känner er nöjda! Jätte grattis till ett super fint hus, jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt. Kan jag vara behjälplig för er på något sätt i framtiden så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er! Ta hand om er och jag önskar er all lycka!

Bästa hälsningar
    Emma
    Emma W gillar detta
  • Marie S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-11-22

Trovärdig och kunnig och lugn, svarade på mina frågor och var hjälpsam, min fastighetsmäklare heter Emma Widerberg. Jag fick mycket bra info och har nu köpt en HSB lägenhet i Västervik. Toppenbetyg ! Tack Emma! Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Marie S
    Tusen tusen tack Marie för dem fina orden! Tack själv, det har varit ett härligt möte tillsammans med dig och oerhört roligt att ha fått vara med dig på den här resan! Jag önskar dig all lycka i framtiden och jag hoppas att du kommer trivas jätte bra i din fina lägenhet!

Ta hand om dig Marie och må så gott!

Bästa hälsningar
    Emma
    Emma W gillar detta
  • Björn E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-11-14

Hej,
    Köpt fritidshus och blev väldigt väl mottagen/informerad om vad som gällde/förutsättningar, både vid visning och under själva kontrakts skrivningen. Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Björn E
    Stort tack Björn för din feedback! Det gläder mig verkligen att läsa att er upplevelse, från första kontakten vid visningen fram till kontraktet, varit bra! Jag vill passa på att tacka dig för ett trevlig bemötande genom hela resan och ett stort grattis till det fantastiska huset! All lycka till er och stort lycka till med huset!

Varma hälsningar från Emma
    Emma W gillar detta
  • Annica K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-10-24

Köpt bostadsrätt, vänligt och professionellt bemötande. kanon Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Annica K
    Stort TACK Annika för de värmande orden, dem går rakt in i hjärtat! Det gläder mig mycket att höra att du haft en positiv upplevelse och att det har känts bra genom hela processen, för mig är det oerhört viktigt att du/ni som köpare känner precis så! Ännu en gång tack Annika och stort grattis till din superfina lägenhet. Ta hand om dig och må så gott!

Bästa hälsningar från Emma
    Emma W gillar detta
  • Britt E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-10-11

Från att ha bett om råd på ett fritidshus med vissa skador och som verkade svårsålt till att få hjälp av mäklare Emma Widerström som gör allt hon kan för att få en bra försäljning till att idag ha sålt huset till ett pris vi aldrig kunde drömma om .Det är en mäklare av högsta klass!
    Ett myckey positivt och ödmjukt bemötande på en nivå som borde passa alla . Läs mer
    Emma W gillar detta
  • Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-09-09

Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Emma W svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • Roger F
    Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-09-01

Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson