Emma Widerström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 51 Läs vad Emma Widerström

• Kent S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-06-01

Vi sålde en villa och mäklaren var Emma Widerström och vi har blivit mycket bra bemötta av henne och fått svar på dom frågor som vi hade och allt är till belåtenhet från vår sida. Läs mer
  • Sesse Ö
    Sesse Ö skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-05-28

Jag sålde min fina lilla två-rummare med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling. Hon har varit fantastiskt tillmötesgående, tillgänglig, positiv och driven under hela processen, som blev förvånansvärt kort och smidig. Jag är väldigt nöjd med hennes stora engagemang. Läs mer
    Emma W gillar detta
  • Jeanette E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-05-26

Vi har fått proffsig hjälp och trevligt bemötande av Emma vid vår försäljning av vår lilla bostadsrätt.
    Vi har ett stort förtroende för henne och kommer att vända oss till henne vid ev framtida försäljningar. Läs mer
    2019-05-28 Emma W svarar Jeanette E
    Innerligt tack för dem värmande orden Jeanette! Jag är så glad över att ha fått förtroendet att försälja er fina lägenhet, jag vill också passa på att tacka för en fint samarbete! Fantastiskt kul för er att försäljningen gick så bra! Önskar er all lycka och glädje. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
    Emma W gillar detta
  • Louise K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-04-28

Så tacksam över att få ha haft Emma vid min sida vid köp av min lägenhet. Hon har funnits där hela tiden med allt stöd o hjälpt som ja behövt .
    Emma du har varit guld värd ❤. Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Louise K
    Innerligt tack Louise för dem fina orden! Jag är jätte glad för din skull, att du äntligen hittade din drömlägenhet och att det gick vägen, wow! All lycka till dig och jag hoppas att du kommer att trivas fantastiskt i kvällssolen på balkongen. Det har varit fantastiskt roligt att ha fått vara med på den här resan, se nu till att njuta, varje dag!
    Emma W gillar detta
  • Anders L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-04-13

Kan varmt rekommendera Emma! En mäklare som tar till vara både på säljarens och köparens intresse på bästa sätt. När vi köpte vår villa var hon kunnig och agerade mycket professionellt. Dessutom en väldigt trevlig person. I en process som man inte vill ska dra ut på tiden arbetade hon mycket snabbt, vilket gjorde att köpet kunde slutföras på kort tid. Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Anders L
    Jag är så tacksam för den fina orden, STORT TACK! Jag är så glad för er skull, att ni fann huset och inte minst att det klaffade enligt alla önskemål. Jag önskar er all lycka och jag hoppas att hela familjen skall trivas fantastiskt bra i huset. Jag önskar er en härligt sommar med en mängd fina minnen att se tillbaka på. Må bäst!
    Emma W gillar detta
  • Monica S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-04-04

Sålt villa blev bemött väldigt bra Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Monica S
    Jätte tack för er feedback, det värmer! Det har varit en jätte trevlig resa tillsammans med er och det skall bli så spännande att följa ert nya projekt, all lycka till er!
    Emma W gillar detta
  • Börje P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-03-26

Mycket, mycket gott arbete från Emmas sida. En avspänd och trevlig process, men utan att mista fokus på uppgiften. Lyhörd för mina frågor och snabb att förmedla korrekt info. Jag kanske måste sälja snart igen, så vi får anledning att ta upp kontakten;-) Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Börje P
    Stort TACK för dem jätte fina orden Börje! Det gläder mig att du är nöjd med upplevelsen vid köpet av din nya bostad. Jag vill passa på att tacka för ett fint samarbete och jag önskar dig all lycka i framtiden. Jag hoppas innerligt att du och hundarna kommer trivas ypperligt i det nya huset! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
    Emma W gillar detta
  • Rafal M skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-02-28

Vi fick hjälp att sälja våran lägenhet, allting gick väldigt fort och mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Väldigt professionell och trevlig mäklare, 5/5! Läs mer
    2019-03-01 Emma W svarar Rafal M
    Innerligt tack Rafal och Lisa! Det gläder mig att ni är nöjda på alla sätt! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet, vilken resa! Tack för allt och jag önskar ett stort lycka till med ert nya boende!

All lycka och glädje till er!

Ta hand om er och må bäst!

Bästa hälsningar
    Emma
    Emma W gillar detta
  • Linda Birgitta E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-02-05

Ytterst kunnig, proffesionell och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Linda Birgitta E
    Innerligt tack Linda för din feedback, det värmer och gläder mig. Stort Grattis till köpet!

All lycka till dig!
    Må bäst och ta hand om dig.

Bästa hälsningar Emma
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-01-16

Sålde en lägenhet med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling i Västervik, jag blev bemött på ett välkomnande, öppet och ärligt sätt. Jag hade höga förväntningar och Emma levde upp till allt och lite till. Har bara posetiva saker att säga ch tycka om hela upplevelsen med att sälja en lägenhet. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Amanda A
    Amanda, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit en glädjeresa från första stund. Jag vill passa på att tacka dig för ett jätte fint samarbete, verkligen! Innerligt tack för din feedback, det värmer. Jag önskar dig och familjen all lycka och glädje. Kan jag vara behjälplig för er i framtiden så tveka inte att höra av er, ni alltid varmt välkomna!

Må bäst!
    Amanda A, Emma W gillar detta