Erica Bergstedt

Erica Bergstedt

Erica Bergstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Erica Bergstedt har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Erica Bergstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.5. Erica Bergstedt har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Erica Bergstedt

Sedan starten hos Reco 2021
Annica E
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Hon har varit jättebra med allt. Trevlig och lättsam. Vi är super nöjda.

Kenth C
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

MYCKET BRA OCH TREVLIG KUNNIG MÄKLARE

Susanne S
Västervik

Erika varit fantastisk.tillmötesgående,trevlig och glad.vi har inte behövt vänta på någonting. Hon har hört av sig hela tiden.vi har upplevt att hon varit mycket mer än vi förväntat oss.och hon har skött försäljningen perfekt.Med andra ord har hon varit toppen bra.vi är såååå nöjda.hon e bara bäst.mvh Susanne

Erica L
Gunnebo

Trevlig mäklare som hade kunskap om det objekt hon sålde till oss. Upplever det dock rörigt att ytterligare en mäklare varit inblandad i försäljningen. Skulle önskat en kontakt genom hela affären.

Eva H
Västervik

Trevlig, lugn, realistisk. Gav hela tiden respons när budgivningen pågick och var lätt att diskutera med. Uthållig, med 5 visningar. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av vårt barndomshem blev.

Cecil J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Marieborg

Trevligt bemötande, väl påläst och bra balans i kontakt kontra väntan på svar.

Sonja Britt-Marie J
Överum

Mycket trevlig, lugn och trygg person som kan sin sak.

Magnus P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Noggrann Proffsig Trevlig Följsam

Christer K
Västervik

Driven och engagerad i sitt arbete. Ordnar tex visningar när som helst.

Tomas B
Västervik

Snabb och noggrann. Lätt att komma i kontakt med. Bara positiv upplevelse av affären.