Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vaxholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Hamngatan 12, 185 21 Vaxholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm!

Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när det är läge att sälja, köpa eller göra en värdering.

Vare sig du vill hitta en villa nära vattnet eller en lägenhet med vacker havsutsikt kan du ta hjälp av oss. Vi har god lokalkännedom och vet även hur du enklast tar dig till jobb och skolor.

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

• Jenny F
    Jenny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Jag är mycket nöjd med min mäklare och skulle rekommendera honom till andra som både går i köp och sälj tankar.
  • Christer O
    Christer O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Helge W är professionell och behärskar sitt gebit till fullo ! vi ger full pott !
  • Marco Antonio R
    Marco Antonio R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Det gick bra i sluten med lösningen på min lägenhet.
  • Helene E
    Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Jag är nöjd med det mästa trots att det inte var en lätt affär! Det blev många visningar och jag vet inte varför vi hade en sån otur! Men jag känner mej ändå nöjd med Helge och kan rekommendera honom till andra som vill sälja!
    Mvh Heléne Ezeamalu
  • Robert B
    Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Mycket trevliga och mycket kompetenta. Vi fick en tidsram om när våran lägenhet skulle vara såld, vi vart väldigt nöjda med resultatet.
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Glad och trevlig.
    När det närmade sig visning berättade han att han skulle iväg på semester och inte kunde vara tillgänglig fysiskt eller vid telefon. Han lovade att kollegor skulle hjälpa till men tror att detta påverkade och att vi därigenom fick ett lägre bud på huset.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Trevligt och kunnigt bemötande!
  • Kristofer D
    Kristofer D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Seriös med bra värderingar! Processen förlöpte smidigt med gott resultat.
  • Solveig F
    Solveig F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Vi var mycket nöjda med den hjälp vi fick av Helge Winberg då vår mammas lägenhet skulle säljas.
  • Caroline v
    Caroline v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Fantastisk trevlig, tålmodig, kompetent mäklare!

Hamngatan 12, 185 21 Vaxholm