Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vaxholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Hamngatan 12, 185 21 Vaxholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm!

Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när det är läge att sälja, köpa eller göra en värdering.

Vare sig du vill hitta en villa nära vattnet eller en lägenhet med vacker havsutsikt kan du ta hjälp av oss. Vi har god lokalkännedom och vet även hur du enklast tar dig till jobb och skolor.

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

• Linda M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Lugn och kompetent mäklare med bra känsla för hur bostaden på bästa sätt ska framställas! Läs mer
  • Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Försäljning br. Läge+ innan vi bestämde oss. Mycket trevlig, kunnig och sympatisk mäklare. Kände till sedan tidigare affär. Kunnig i området. Förväntningarna infriades och affären gick mkt fort. Läs mer
    2018-10-11 Carl V svarar Lotta F
    Tack för rekommendationen Lotta. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni skall trivas i den nya lägenheten.
  • Ulf Bertil T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Positv trevlig korrekt glad engagerad Läs mer
  • Bo Niklas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Trevlig kille med saklig info! Läs mer
  • Kevin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Fick grymt bra hjälp och tips av Robert, en mäklare av världsklass som svarar och gör ditt köp utan frågetecken ⭐️ Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Vi har med hjälp av Maila Manitskis hjälp sålt vår bortgångne pappas hus. Maila har konsekvent varit noga med detaljer och tagit hand om allting rörande försäljningen (samt alla frågor runt omkring) på ett utmärkt sätt!
    Maila har överträffat mina förväntningar på återkoppling och information under hela processen, och tålmodigt förklarat och resonerat med oss. Hon har varit oerhört proffsig på ett personligt och mycket trevligt sätt. Vi har känt oss 100% trygga hela vägen! Stort tack! Läs mer
  • Inga Ulla Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Visade stort engagemang för mitt uppdrag fast det inte var bland de större, (liten lägenhet).
    Robert är en som verkligen inte ligger på latsidan. Han kom hem till mig med alla papper under armen när jag hade svårt att gå.
    Allt gick smidigt, honom kan jag varmt rekommendera!
    / Ulla Jansson Vaxholm Läs mer
    2018-05-01 Robert Porander svarar Inga Ulla Christina J
    Tack Ulla. Det var trevligt att tillsammans få fram den bästa lösningen. Vi hörs och ses! /Robert
  • John Albin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Robert har bemött oss med gedigen kunskap om försäljning av vår bostad och på ett trevligt sätt snabbt avslutat affären - vi var lite oförberedda att det skulle gå så fort - men det blev bra - och vi hoppas att avslutningen i juni fungerar lika bra.
    Gun o John Thomson Läs mer
    2018-02-27 Robert Porander svarar John Albin T
    Det var ett rent nöje att få hjälpa er med denna affär. Tack för de fina orden!
    Mvh Robert
  • Rut Rigmor Ingalill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Mycket bra kontaktnät. Mycket bra bemötande. Gick ganska snabbt. Läs mer
  • Peter T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Vänligt och trevligt bemötande. Kompetent och sakligt. Läs mer
  • Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Har precis sålt vår fastighet med utmärkt hjälp av Carl Vestersköld!
    Carls trevliga bemötande med framför allt stora kunskap om den lokala marknaden så gick försäljningen smidigt.
    Inte minst så guidade han både oss som säljare men också dom nöjda köpare av vår fastighet genom en snårskog av avtal och diverse bilagor på ett galant sätt!
    Vi är mycket nöjda med svensk fastighets förmedling i Vaxholm tack vare Carl. Läs mer
    2017-10-04 Carl V svarar Anders F
    Tack för de orden Anders, det värmer att höra. Det känns alltid bra när både köpare och säljare är nöjda med affären. Hoppas att vi ses snart igen.
    Carl
  • Jenny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Jag är mycket nöjd med min mäklare och skulle rekommendera honom till andra som både går i köp och sälj tankar. Läs mer
  • Christer O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Helge W är professionell och behärskar sitt gebit till fullo ! vi ger full pott ! Läs mer
  • Marco Antonio R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Det gick bra i sluten med lösningen på min lägenhet. Läs mer
  • Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Jag är nöjd med det mästa trots att det inte var en lätt affär! Det blev många visningar och jag vet inte varför vi hade en sån otur! Men jag känner mej ändå nöjd med Helge och kan rekommendera honom till andra som vill sälja!
    Mvh Heléne Ezeamalu Läs mer
  • Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Mycket trevliga och mycket kompetenta. Vi fick en tidsram om när våran lägenhet skulle vara såld, vi vart väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Jessica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Glad och trevlig.
    När det närmade sig visning berättade han att han skulle iväg på semester och inte kunde vara tillgänglig fysiskt eller vid telefon. Han lovade att kollegor skulle hjälpa till men tror att detta påverkade och att vi därigenom fick ett lägre bud på huset. Läs mer
  • Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Trevligt och kunnigt bemötande! Läs mer
  • Kristofer D
    Kristofer D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Seriös med bra värderingar! Processen förlöpte smidigt med gott resultat. Läs mer
  • Solveig F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Vi var mycket nöjda med den hjälp vi fick av Helge Winberg då vår mammas lägenhet skulle säljas. Läs mer
  • Caroline v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    Fantastisk trevlig, tålmodig, kompetent mäklare! Läs mer

Hamngatan 12, 185 21 Vaxholm