Line Olsson

Line Olsson

Line Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Line Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Line Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.6. Line Olsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Line Olsson

Oskar J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Oerhört kompetent och duktig. Har haft väldigt bra kontakt genomgående under försäljningsprocessen. Även varit bra stöd i de frågor och funderingar som dykt upp. Rekommenderas som mäklare!

Mats P
Vaxholm

Line var mycket proffsig, tillmötesgående, trevlig och snabb med återkoppling oavsett tid och veckodag. Vi kan varmt rekommendera henne.

Sigrid M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Glad, trevlig, bemötande, effektiv.

Bengt J
Sålde sitt hus med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Åkersberga

Trevlig, snabb, lyhörd, tillmötesgående. Har lätt att ta folk och att komma till avslut. Vi känner oss nöjda med att ha haft Line Olsson som vår mäklare

Lena S
Centrala Vaxholm

Fantastiskt bemötande och en otroligt duktig mäklare med rätt tänk och fingertoppskänsla, och ett stort varmt hjärta för både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera henne och är så innerligt glada att vi fått chansen att få träffa/arbeta med henne under försäljningen av vår bostad! Tack!

Bengt J
Kronängen

Var mycket trevlig och hjälpsam vid visningen.

Felicia C
Vaxholm

Line har helt klart överträffat mina förväntningar kring vad mäklare hjälper till med. Hon har varit otrolig hjälpsam, tillgänglig och engagerad! Hon är otroligt professionell och kunnig, hon har fått mig att känna mig lugn och trygg under hela processen. Rekommenderar Line varmt till alla framtida kunder, helt fantastisk är hon!

Joar G
Vaxholm

Line har ända från början varit enormt tillmötesgående och rak med oss. Ytterst professionell och kunnig i sitt yrke. Vi fick mer än vi förväntat oss i form av hjälp med styling för fotografering, tillgänglig så fort vi behövde svar på frågeställningar och Line blev mer en kollega för oss än en anlitad mäklare. Rekommenderas högst och varmast!

Hanna C
Vaxholm

Line sålde vårt hus på 2023 års svajiga marknad, en försäljningsprocess, med någon månads paus, som pågick under sex månader. Hon har haft respekt för hur en sån här process kan ta på krafterna, och har stöttat oss och pushat processen framåt hela vägen. När vi behövde få till ett avslut snabbt gasade hon rejält och rodde allt i hamn på några timmar. Stort plus för Lines toppkänsla och engagemang för allt som rör styling och fotografering. 🔥💯

Marie-Louise E
Rindö Hamn

Har tidigare i år sålt en lägenhet med Line Olssons hjälp. Vi var mycket nöjda då, så det var en självklarhet att anlita henne för att sälja ytterligare en. Line ledsagade oss igenom hela affären på ett lugnt och säkert sätt. Alert, driven, engagerad och noggrann. Lyhörd och inlyssnande på vad vi som säljare hade för behov och önskemål. Sedan är Line en fantastiskt trevlig person, som är lätt att tycka om och lita på. Så, hon får toppbetyg av oss, Rekommenderar henne verkligen till de som letar mäklare.