Maila Manitski är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Maila Manitski har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Maila Manitski har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 5.0. Maila Manitski har haft 12 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 28 Läs vad Maila Manitski

• Malin Helena J
    • Svinninge
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Återkopplade i tid och svarade på frågor direkt. Okomplicerad och inlyssnande. Mycket nöjd!
    Kan verkligen rekommendera Maila.
    Hej Malin, tack för fina ord. Målet är alltid att få både köpare och säljare att känna sig trygga med sin bostadsaffär. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Svinninge
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det är andra gången vi anlitar Maila och det för att vi var så nöjda första gången. Även denna gång gick allting väldigt bra och smidigt. Noggrann, etisk och trevlig mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne!
    Tack snälla Ylva för att jag fick ert förtroende ännu en gång. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
  • sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Mailas arbete. Hennes goda lokalkännedom i Vaxholm är uppenbar.
    Hon lyckades förhandla fram det pris vi ville ha, under inte helt enkla förhållanden och marknadsförutsättningar.
    Hennes rättframma sätt uppskattade vi mycket, det är befriande att samarbeta med en person som säger det hon tycker, som inte är inställsam utan helt enkelt trevlig och naturlig.
    Vi vill varmt rekommendera Maila till alla som ska sälja en fastighet i Vaxholms kommun.
    Tack snälla Anna. Det har varit ett nöje att hjälp er hitta rätt köpare till ert fina hus. Alltid extra roligt att sälja
    hus på Resarö. Varma hälsningar Maila
    2022-04-15 Verifierad kund
    Maila är en mycket engagerad mäklare.
    Hon hjälpte oss på bästa sätt att genomföra försäljningen av vår fastighet.
    Värderingen av objektet stämde väl överens med slutpriset.
    Allt gick mycket snabbt och effektivt.
    Vi är mycket glada att ha haft Maila som mäklare.

Håkan och Roland Berggren
    Tack snälla Håkan och Roland. Det har varit en ära att få arbeta med er fina fastighet.
    Varma hälsningar Maila
    2022-03-30 Verifierad kund
    Bra från början till slutet på denna resa. Maila återkopplar fort och planerar fantastiskt
    Tack snälla för fina ord. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
  • köpte en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-02-04 Verifierad kund
    Maila är mkt serviceminded och återkopplar mm mkt snabbt och korrekt
    Tack Mats, jag försöker att göra mitt bästa. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2022-02-04 Verifierad kund
    Ett proffsigt och förtroendefullt bemötande kännetecknar en skicklig mäklare, vilket Maila Manitski är!
    Tack snälla Sophie. Jag hoppas att ni ska stortrivas på Resarö när bygget är klart. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
  • sålde en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-02-04 Verifierad kund
    Maila hade ett svårt uppdrag som hon utfört på ett utmärkt sätt. Hon har helt levt upp till våra förväntningar och alltid varit lyhörd för våra förslag. Jag kan varmt rekommendera henne. 10 poäng av 10 möjliga.
    Sven Oldfelt
    Tack snälla Sven, det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen av tomterna. Nu ser jag fram emot att se kvarteret växa fram. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    • Stadskärnan
    2022-01-22 Verifierad kund
    Maila är driven och engagerad, men lugn och seriös så att både säljare och köpare känner sig trygga med affären. När vi väl hade bestämt oss för att sälja vårt radhus blev det ett snabbt och bra resultat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Stadskärnan
    2021-11-25 Verifierad kund
    Klockren mäklare lugn kunnig och inlyssnande.