Maila Manitski

Maila Manitski

Maila Manitski är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Maila Manitski har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Maila Manitski har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Maila Manitski har haft 3 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Maila Manitski

• sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Kullön
    2021-06-26
    Är väldigt nöjd med Mailas hjälp vid försäljningen, proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
  • Henrik I
    köpte en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Resarö
    2021-06-25
    Alltid snabb och korrekt återkoppling. Vi är väldigt nöjda, vi köpte en tomt genom henne och lät henne sedan sälja vårt hus. Det gick också mycket bra!
  • sålde en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Resarö
    2021-06-10
    Maila hade det ovanliga uppdraget att sälja en obebyggd tomt med krav på att köparen bygger ett visst hus med en viss arkitekt med en viss byggare.
    Maila tog sig an uppdraget med entusiasm och klarade det utmärkt.
    • Centrala Vaxholm
    2021-05-12
    Maila är inläsande och har förmågan att rätta sig efter den situation som råder. Man blir bekväm med Maila snabbt som säljare, vilket förmodligen också då borgar för att de potentiella köparna upplever samma sak. Maila ordnar och går den extra milen - för både säljare och köpare!!
    Tack Björn, härligt att höra att du är nöjd. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2021-03-25
    Vi sålde vår villa på Isterberget och vår mäklare Maila Manitski gav oss bästa tänkbara service, är kompetent och och gav oss alltid ett mycket vänligt bemötande!
    När man säljer vill man ju alltid få högsta möjliga pris. Vi hade lagt ribban högt och fick det pris vi begärde.
    Sammanlagt ger vi Maila ett toppbetyg!
    Tack för toppbetyg. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Härligt att ni är nöjda trots att det var lite väl spännande ett par dagar. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2021-01-28
    Efter tre misslyckade försök att sälja vår stora, nyrenoverade och väl belägna lägenhet i Vaxholm med hjälp av ”fina” mäklare fick vi kontakt med Maila Manitski genom en granne som nyss sålt sin lägenhet. Maila föreslog att hon skulle försöka hitta säljare underhand. De tre tidigare försöken skedde med fullt pådrag, nätet, annonser och visningar totalt under ca två år. Några veckor efter att vi skrivit avtal med Maila fick vi bud och efter sju veckor skrev vi avtal om försäljning. Smidigt och professionellt.
    Mvh/bengt julander
    Tack snälla Bengt, det var ett nöje att hjälpa er. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2020-12-25
    Hon var trevlig, lugn och förtroendeingivande. Prospektet var otroligt fint och visade upp lägenheten så som den verkligen var. lösningen med fasta visningstider fungerade jätte bra.
    Tack Isabella för ert fina omdöme. Mitt mål är alltid att samtliga parter ska få en trygg affär. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2020-05-02
    Proffsigt och trevligt bemötande, välstrukturerad och trygg försäljning. VI är väldigt nöjda!
    Hej Ylva, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
  • Gunnar L
    skrev om Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2020-03-03
    Vi sålde nyligen våra föräldrars hus med hjälp av Maila. Hon har en stor områdeskännedom vilket var till stor nytta för få ”rätt” pris för fastigheten.
    Under hela processen har Maila varit mycket lyhörd, proffsig, engagerad och helt fantastiskt. Det märks att hon brinner för sitt yrke och gör allt för att nå en lyckad affär.
    Vi kan varmt rekommendera Maila!
    Tack snälla Gunnar, det har varit så roligt att hjälpa er. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2019-10-23
    Sålt bostad.
    Bra bemötande av mäklare som var serviceinriktad, pålitlig, energifylld.
    Tack Halvar, det var roligt att hjälpa er till en lyckad försäljning. Varma hälsningar Maila Maila Manitski