Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 69 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• Christian
    Christian skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Råkade ut för Johan vid en budgivning av villa där det troligen aldrig fanns en ambition att sälja huset vid budgivningen. Johan uppfattades oseriös, omogen, gav dålig service och agerade falskt. Jag skulle aldrig lita på att göra affärer där han är inblandad. Läs mer
  • Ebrahim M
    Ebrahim M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Helheten har varit mycket bra .
    Mvh Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan sålde min villafastighet på väster. Johan som ger ett förtroendefullt intryck blev mitt val av mäklare i konkurrens med flera andra duktiga mäklare. Vi valde ett lågt ingångspris för att öka intresset kring objektet vilket visade sig vara ett gott val. Visning och budgivning löpte utan problem. Johans lågmälda humor och gedigna erfarenhet spelade säkert en viss roll här. Mina höga förväntningar infriades. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Stefan J
    Tack för de fina orden och härligt att du är nöjd!
    Har varit roligt att samarbeta med dig!
    Bästa hälsningar Johan
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En mäklare som gjorde sitt bästa. Blev väldigt väl bemött. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Fanny Zetterling en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket korrekt bemötande. Snabba, tydliga och sakliga svar på frågor. Professionellt och förtroendefullt genom hela processen. Läs mer
  • Martha K
    Martha K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tycker att jag fick ett bra bemötande av Erik. När vi var på visningen uppfattade jag honom som lite väl "säljig" och hal, men det gjorde jag inte senare. Då var han istället trevlig och hjälpsam, både alla de gånger vi pratade i telefon och även sen när vi sågs för att gå igenom kontraktet - något jag f.ö. tycker att han gjorde på ett i stort sett begripligt och pedagogiskt sätt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martha K
    Tack för för dom fina orden Martha. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Erik
  • Erika G
    Erika G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd och alltid lätt att nå om det varit något vi undrat över. Vi skulle med glädje rekommendera hon Läs mer
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag träffade Erik första gången på husvisningen och vi hälsade på varandra. Då det var många andra på visningen var jag inte så fokuserad på just vår mäklare. Något av det första jag dock tänkte på var att han inte såg ut som han gjorde på profilbilden på hemsidan. Om det är positivt eller ej är av ringa betydelse. Kontakten har egentligen uteslutande handlat mellan Erik och min fru så jag har inte haft något direkt med honom att göra. Annars tycker jag att han har varit tillmötesgående och hjälpt oss mycket med de frågor och funderingar som vi haft. En rekorderlig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Mattias O
    Kul att höra att du är nöjd! Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! /Erik
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabb och smidig affär. Väl bemött. Läs mer
    2018-03-27 Rasmus W svarar Fredrik M
    Tack för orden Fredrik. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
    // Rasmus
  • Martin H
    Martin H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hej!

Jag tycker Erik agerat mycket professionellt och hela tiden varit informativ och berättat om intressenter och budgivare. Erik är en hungrig säljare som i åtminstone huset i Älghult varit duktig på att få ut det mesta möjliga till förmån för oss säljare och jobbat på en underskrift från köparna genom att tydligt förklara att inget är i hamn förrän kontraktet är skrivet. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martin H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Martin. Har varit ett nöje att få hjälpa er. /Erik
  • Bozena M
    Bozena M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    När min mäklare ringde och sa att det är jag som får köpa mitt nuvarande hus blev jag j.glad och lycklig...innan han ringde mig ringde han till alla som var på visningen och frågade de om ngn. ville lägga bud..men ingen var intresserad och därför jag blev den spekulant som fick huset..vi har bukat tid för att skriva kontrakt..och plötsligt får jag veta att en av budgivarna lägger ett bud???.vaaad??!!!-tänkte jag..budgivning är redan avslutat!!
    Det har kostat mig 30.000 kr. extra???!!!
    Jag tycker att mäklare borde avsluta eller stoppa budgivningen redan efter förfrågningar..och hans ord var att -huset är ditt!!!...jag mådde jättedåligt p.g.a.kände mig lurad!!
    Jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling är skyldig mig de pengarna som är 30.000 kr.
    Mvh Bozena Musial Läs mer
    2018-03-22 Rasmus W svarar Bozena M
    Hej!
    Genom våra tidigare samtal har jag full förståelse för din besvikelse med budgivningens slutfas.
    Dock är jag tvungen enligt fastighetsmäklarlagen att framföra alla inkomna bud till säljaren innan kontrakt är skrivet.
    Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus.
    // Rasmus Wickell
  • Märta E
    Märta E skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tyckte Rasmus var trevlig och kunnig och utförde försäljningen av fastigheten till min fulla belåtenhet.
    Jag rekommenderar honom verkligen.
    Hälsningar
    Märta Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Märta E
    Stort tack för de fina orden.
    Med vänlig hälsning, Rasmus
  • Asta J
    Asta J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och allt har fungerat smidigt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Asta J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Asta. /Erik
  • Darya P
    Darya P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det var bra !!! Jag rekommenderar!

Med vänlig hälsning Darya Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Darya P
    Tack! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Erik
  • Petter B
    Petter B skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ett trevligt, kunnigt och ambitiöst intryck under hela säljprocessen. Väldigt lyhörd för våra önskemål och åsikter.
    Bra och snabb återkoppling.
    Totalt sett ett väldigt bra intryck! Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Petter B
    Tack för orden!
    Det har varit kul att ta hand om er försäljning av ert fina hus.
    Med vänlig hälsning, Rasmus
  • Erik F
    Erik F skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra kunskap, engagerad, visste vad han höll på med. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Erik F
    Tack för dom fina orden! Kul att få hjälpa dig. /Erik
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Gott bemötande. Mäklaren är mån om att köparen ska vara nöjd. Gör det smidigt för köparen att kunna skriva på kontrakt på annan ort/annat kontor.Tar snabbt reda på svar till våra frågor. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Jenny F
    Hoppas ni kommit i ordning och trivs på fastlandet! :) / Johan
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Enkelt, smidigt, allt löstes innan visning. Har bara positivt att säga om Johan Läs mer
  • Jan Michael B
    Jan Michael B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Seriös och saklig. Förtroendegivande.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Jan Michael B
    Tack för detta Jan Michael, härligt att ni är nöjda! Bästa hälsningar Johan
  • Hans J
    Hans J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket bra bemötande med bra genomgång vad som gäller för försäljningen. Strukturerad. Genomförandet var bra.
    Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Hans J
    Tack för de fina orden Hasse. Lycka till med det nya boende! Mvh Johan Florå
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vår försäljning tog lite mer tid än vi hade hoppats på men Johan har fantastiskt tålamod!, Alltid professionell och ärlig och jag litade på honom när han bad om mitt tålamod, tillslut började försäljning ta fart och det slutade över förväntan. Bra jobbat! Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Henrik S
    Tack Henrik!
    Härligt att ni nu kan fokusera på att flytta till ert nya fina hus!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi fick genast förtroende för Johan och hela processen med försäljningen kändes strukturerad och välplanerad, bra kontakt och snabba svar på våra frågor. Som säljare är det svårt att vara annat än nöjd när priset dessutom blir oväntat högt. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Niklas P
    Tack för de fina orden Nicklas har varit väldigt roligt att samarbeta genom försäljningen. Hoppas din mamma kommer trivas i sin nya hemstad! :)
  • Kyrylo M
    Kyrylo M skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det gick snabbt och smidigt att köpa bostad med Johans hjälp. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Kyrylo M
    Tack Kyrylo.
    Härligt att du är nöjd!
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har varit proffesionell och en stöttepelare genom hela processen. Hans sätt att vara, inger trygghet och säkerhet i en så stor sak som en husaffär har varit för oss. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Jimmy L
    Hej Jimmy,
    Vad roligt att ni är nöjda med köpet av det fina huset.
  • Mustafa /Abdulrahman  A
    Mustafa /Abdulrahman A skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi blev väl mottagna av en trevlig fastighetsmäklare och fick bra svar på våra frågor, köp-processen gick smidigt och vi är nöjda. Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Mustafa /Abdulrahman A
    Tack för de fina orden.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    // Rasmus
  • Lena A
    Lena A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag fick ett engagerat bemötande av Jenny! Hon gav mig bra information så att vi kunde skapa så goda förutsättningar som möjligt för ett gott resultat. Jenny har lyssnat på och beaktat mina tankar om marknadsföring och varit generös med sin tid, sin erfarenhet och tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
  • Staffan E
    Staffan E skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Eric har på alla sätt levt upp till mina förväntningar på hans mäklarroll. Kommunikationen har varit snabb o tydlig o bemöttandet trevligt. Som säljare känner jag mig helt nöjd med säljprocessen Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Staffan E
    Tack Staffan. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. /Erik
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Är hjälpsam och återkopplar snabbt mellan kund och säljare. Läs mer
  • Vivi H
    Vivi H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är proffsig, trevlig och personlig i sitt bemötande. Rekommenderar henne gärna som mäklare. Läs mer
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är glad, positiv och kunnig. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan Florå har varit tillgänglig under hela försäljningsprocessen vilket jag har uppskattat väldigt mycket. Johan är lätt att prata med och har på ett enkelt sätt svarat på alla frågor som dykt upp. Jag kan definitivt rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
    2017-12-29 Johan F svarar Eva L
    Hej Eva,
    Tack för de fina orden!
    Ha nu ett riktigt härligt 2018.
    Vi hörs!
    / Johan
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är nöjda med vårat val av mäklare. Bemötandet var bra och resultatet blev efter omständigheterna också bra.
    Dock kunde kommunikationen och återkopplingen under processen varit lite bättre. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Stefan G
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete! /Erik
  • Nisreen A
    Nisreen A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han är jätte hjälpsam, och snäll man
    Han Hjälpte oss mycket angående detta huset
    Vi tacker honom mycket och vi önskar läcklighet i hans livet Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Nisreen A
    Tack så mycket för dom fina orden.
    Hoppas ni kommer trivas bra i huset.
    /Erik
  • Joseph  T
    Joseph T skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hon var toppen.
    Hon svarade på alla mina frågor att jag blev nöjd. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mäklare Jenny Kjellsson Växjö har på ett bra sätt förmedlat bostaden jag köpt. Hon har varit snabb i återkoppling. Hon har varit tydlig o informerat om säljarens önskemål samt lyssnat på mig som köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare och kommer själv göra det den dag jag behöver hjälp att sälja.
    Therese Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Therese L
    Trevligt att du är nöjd med ditt köp och mitt jobb! / Jenny
  • Görgen  N
    Görgen N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte lägenheten av Jenny 2014, när det nu var dags att sälja var det självklart att Jenny skulle få fixa det uppdraget. Jag var nöjd 2014 med köpet och om möjligt ännu nöjdare med försäljningen nu 2017. Härligt att träffa på någon som är sig själv hela vägen och inte konstrar till det, Jenny har den förmågan. Har själv sysslat med försäljning i 40 år så lite erfarenhet har jag. Tack från Görgen Nilsson . Läs mer
    2017-11-30 Jenny K svarar Görgen N
    Tack Görgen! Det var roligt att få hjälpa dig en andra gång! / Jenny
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket gott bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är mycket nöjda med Johans hantering av vårt framtida hem. Läs mer
    2017-12-07 Johan F svarar Henrik I
    Härligt Henrik, lycka till i det nya fina huset när ni blir smålänningar igen!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt trevligt bemötande glad och trevlig. Hjälpte oss med alla frågor med snabba svar Läs mer
    2017-10-11 Martina B svarar Niklas G
    Tack Niklas för din fina kommentar, kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Önskar er lycka till i nya radhuset!
    Martina Börjesson
  • Lillian K
    Lillian K skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi upplevde mäklaren Evelina Svensson som kunnig, tillmötesgående och positiv.
    Som kund kände vi oss trygga under hela processen.

Lillian o. Bela Kisch Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, proffessionell och erfaren. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Fredrik R
    Tack detsamma, Fredrik! :-) / Jenny
  • Richard K
    Richard K skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag valde Martina eftersom jag kände förtroende för henne i våra tidiga kontakter. Hon uppfyllde förtroendet och genomförde försäljningen på ett proffesionellt och kunnigt sätt. Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är mycket proffsig och engagerad, vi skulle inte tveka att anlita honom igen! Läs mer
    2017-07-12 Johan F svarar Frida G
    Hej Frida & David,
    Härligt att ni är nöjda med mitt arbete, lycka till i er nya bostad!
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Erik K
    Erik K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande , kanske lite hårt arbetsbelastad fick ringa om ett par saker men det löste hon till belåtenhet. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Erik K
    Tack för din rekommendation Erik! Jag hoppas att ni har funnit er till rätta i ert nya boende! / Jenny
  • lena g
    lena g skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har upplevt Evelina Simonsson som kunnig och engagerad. När jag försökt få kontakt med henne och hon har varit upptagen har hon alltid återkommit till mig senare. Läs mer
  • Benny R
    Benny R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig och mycket professionell rakt genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Benny R
    Tack Benny och Rita! Jag hoppas att vi ses på Ullevi i sommar! ;-) / Jenny
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det blev en snabb affär tack vare att det är högtryck på bostäder. Evelina knöt samman tidigare intressenter till affären så det gick fort vilket var vårt önskemål.
    Det verkar som hon har mycket att göra , lämnade över till kollega när affären var klar. Han gjorde köpekontrakt . Vi hade frågor på köpekontrakt som vi väntar svar på? Annars är affär klar. Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag upplever att hon är mycket kunnig, tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Mona J
    Tack för gott betyg - kul att höra! Martina Börjesson
  • Hans-göran G
    Hans-göran G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ett bra bemötande, fick bra förtroende för henne, bara positivt! Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Hans-göran G
    Tack Hans-Göran för dina fina ord om mitt arbete! Vi ses i nästa vecka. /Martina Börjesson
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En tydlig och grundlig genomgång av vårt hus genomfördes av Johan. Efter det första mötet valde vi att inte gå vidare med de andra mäklarna som vi hade kontaktat. Han var sedan tydlig med allt vad som skulle hända under försäljningen och med de extratjänster som vi tecknade. Bra genomförd fotografering och tydlig information över hur utgångspriset skulle ligga. Efter genomförd budgivning har han och personalen tagit hand om allt det administrativa på ett sätt som har gjort att man känt sig delaktig och trygg. Läs mer

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö