Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Klostergatan 9, 351 05 Växjö — Visa karta

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• Richard K
    Richard K skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag valde Martina eftersom jag kände förtroende för henne i våra tidiga kontakter. Hon uppfyllde förtroendet och genomförde försäljningen på ett proffesionellt och kunnigt sätt.
  • Frida G
    Frida G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är mycket proffsig och engagerad, vi skulle inte tveka att anlita honom igen!
    2017-07-12 Johan F svarar Frida G
    Hej Frida & David,
    Härligt att ni är nöjda med mitt arbete, lycka till i er nya bostad!
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Erik K
    Erik K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande , kanske lite hårt arbetsbelastad fick ringa om ett par saker men det löste hon till belåtenhet.
  • lena g
    lena g skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har upplevt Evelina Simonsson som kunnig och engagerad. När jag försökt få kontakt med henne och hon har varit upptagen har hon alltid återkommit till mig senare.
  • Benny R
    Benny R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig och mycket professionell rakt genom hela processen. Vi är mycket nöjda.
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det blev en snabb affär tack vare att det är högtryck på bostäder. Evelina knöt samman tidigare intressenter till affären så det gick fort vilket var vårt önskemål.
    Det verkar som hon har mycket att göra , lämnade över till kollega när affären var klar. Han gjorde köpekontrakt . Vi hade frågor på köpekontrakt som vi väntar svar på? Annars är affär klar.
  • Mona J
    Mona J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag upplever att hon är mycket kunnig, tillmötesgående och trevlig
    2017-05-17 Martina B svarar Mona J
    Tack för gott betyg - kul att höra! Martina Börjesson
  • Hans-göran G
    Hans-göran G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ett bra bemötande, fick bra förtroende för henne, bara positivt!
    2017-05-17 Martina B svarar Hans-göran G
    Tack Hans-Göran för dina fina ord om mitt arbete! Vi ses i nästa vecka. /Martina Börjesson
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En tydlig och grundlig genomgång av vårt hus genomfördes av Johan. Efter det första mötet valde vi att inte gå vidare med de andra mäklarna som vi hade kontaktat. Han var sedan tydlig med allt vad som skulle hända under försäljningen och med de extratjänster som vi tecknade. Bra genomförd fotografering och tydlig information över hur utgångspriset skulle ligga. Efter genomförd budgivning har han och personalen tagit hand om allt det administrativa på ett sätt som har gjort att man känt sig delaktig och trygg.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Redan från första ggr vi hade kontakt för att sälja vårt hus, blev vi mycket nöjda med mäklaren Evelina. Hon var trevlig vänlig och visade att hon hade kännedom om försäljning. Vi fick reda på alla turer till försäljningen och om allt som vi inte kände till. Det var ju första husförsäljningen för vår del. Under hela tiden fram till försäljningen var klar hade vi löpande inf. från Evelina. Allt klarades av galant .Köpet var lyckat och nöjda blev vi,med Evelinas hjälp.
    k
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Nöjd med mäklaren och priset!
    2017-05-17 Martina B svarar Caroline A
    Tack Caroline! Det har varit ett nöje att haft er både som köpare och säljare. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Kommer förbi och se förändringen när ni är klara med renoveringarna. Hälsa familjen! Martina
    2017-05-17 Caroline A svarar Martina B
    Hej Martina!
    Detsamma :) vi trivs jättebra i huset å du är så välkommen att titta förbi när vi är "klara" el lite mer färdiga med renoveringen!
    Familjen hälsar såklart tillbaka till dig! Ha de bäst! Carro
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Caroline A gillar detta
  • Björn S
    Björn S skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Martina gjorde ett bra jobb och såg till att vi fick huset sålt till våran belåtenhet.
    2017-05-17 Martina B svarar Björn S
    Tack Björn! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det fint! Martina
  • Simon C
    Simon C skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, lätt att få kontakt med. Professionell och vet vad hon pratar om.
    2017-05-09 Martina B svarar Simon C
    Hej Simon! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete i samband med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad./Martina Börjesson
  • Adam B
    Adam B skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt bemötande. Levde gott och väl upp till mina förväntningar. Koll på läget och bra tempo i försäljningen. Bra och kontinuerlig kommunikation vilket uppskattas!
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket bra. Kan inte ha fått bättre.
    Rekommenderas..
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trygg och säker på att Evelina skulle hjälpa oss att sälja. Grym energi och kompetent.
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Behaglig, förtroendeingivande, under hela processen.
    Fanns hela tiden på plats när frågor uppkom.
    2017-05-09 Martina B svarar Lena Ö
    Tack för fin recension! Kul att du är nöjd med mitt arbete.
    Ha det bra. /Martina Börjesson
  • Leif L
    Leif L skrev om Fanny Zetterling en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är utomordentligt nöjd med Fanny. Jag var inte i Sverige när försäljningen skedde. Men vi fick ett pris som översteg mina förväntningar med råge. Ett bra objekt och en god mäklare såg till att vi fick ett försäljningspris över mina förväntningar.
    2017-05-08 Fanny Z svarar Leif L
    Tack så mycket Leif!
    Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din bostad.
  • Erik N
    Erik N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljningen gick mycket bra allt sköttes utmärkt.
  • Carina S
    Carina S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Skött sig mycket bra hela vägen vid vår försäljning. Ordning med papper och alltid kontaktbar. Vi är mycket nöjda med honom. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    2017-03-06 Johan F svarar Carina S
    Tack så mycket Carina & Jörgen - roligt att ni trivs i nya lägenheten! / Johan Florå
  • Edin D
    Edin D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ansvarsfull , pålitlig,seriös. Rekommenderar den här meklaren till alla som vill sälja eller köpa.
    Tack Johan
    2017-03-06 Johan F svarar Edin D
    Hej Edin,
    Härligt - kul att ni är nöjda!
    / Johan Florå
  • Jan S
    Jan S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig och skicklig. Jag har anlitat andra mäklare tidigare, och Jenny var mycket bättre. Detta var första gången jag inte behövt ingripa och styra mäklarens arbete. Jenny var engagerad och driftig, och har lagt ner mycket mer arbete på försäljningen än jag upplevt från tidigare mäklare. Och hon var kunnig, och hade många användbara kundkontakter. Försäljningen gick över förväntan. Särskilt positivt: vi hade kommit överens om en strategi för försäljningen, men sedan ändrade hon strategin utan att fråga oss, eftersom förutsättningarna ändrades. Men hon ändrade strategin så att den blev till vår fördel, trots att det delvis blev till hennes egen nackdel. Jag blev positivt överraskad, jag har själv varit säljare och anser att den bästa säljaren är den som ser till kundens behov först och inte kortsiktig maximering av den egna vinsten, eftersom det ger långsiktigt det bästa resultatet. Detta lyckades Jenny uppnå, vilket är ganska ovanligt enligt min erfarenhet.
  • Saban U
    Saban U skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig bemötande.
    Professionell hjälp.
    2017-01-17 Jenny K svarar Saban U
    Tack Saban! Alltid ett nöje att göra affärer med dig! :-)
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Johan R
    Johan R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i somras med mäklaren Jenny Kjellson. Kan säga att jag är dundernöjd. Kan varmt rekommendera Jenny om ni skall sälja och vill ha bra service.
  • Malena A
    Malena A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för att jag fick möjligheten att utrycka mig! Johan Florå är en mycket bra mäklare. Han är lätt att få tag på och han är mycket hjälpsam. Han vill både säljaren och kundens bästa. Han är en elitmäklare :) Kan varmt
    Rekommendera honom! Mvh Malena Prim
  • Knopp A
    Knopp A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny! En fantastiskt trevlig, kunnig och professionell mäklare som lyckades att ge mig en större vinst än jag överhuvudtaget trodde var möjligt vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas starkt!!!

Klostergatan 9, 351 05 Växjö