Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Klostergatan 9, 351 05 Växjö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• Thomas J
    Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Johan R
    Johan R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i somras med mäklaren Jenny Kjellson. Kan säga att jag är dundernöjd. Kan varmt rekommendera Jenny om ni skall sälja och vill ha bra service.
  • Malena A
    Malena A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för att jag fick möjligheten att utrycka mig! Johan Florå är en mycket bra mäklare. Han är lätt att få tag på och han är mycket hjälpsam. Han vill både säljaren och kundens bästa. Han är en elitmäklare :) Kan varmt
    Rekommendera honom! Mvh Malena Prim
  • Knopp A
    Knopp A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny! En fantastiskt trevlig, kunnig och professionell mäklare som lyckades att ge mig en större vinst än jag överhuvudtaget trodde var möjligt vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas starkt!!!

Klostergatan 9, 351 05 Växjö