Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 53 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• Jenny F
    Jenny F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Gott bemötande. Mäklaren är mån om att köparen ska vara nöjd. Gör det smidigt för köparen att kunna skriva på kontrakt på annan ort/annat kontor.Tar snabbt reda på svar till våra frågor. Läs mer
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Enkelt, smidigt, allt löstes innan visning. Har bara positivt att säga om Johan Läs mer
  • Jan Michael B
    Jan Michael B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Seriös och saklig. Förtroendegivande.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket bra bemötande med bra genomgång vad som gäller för försäljningen. Strukturerad. Genomförandet var bra.
    Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Hans J
    Tack för de fina orden Hasse. Lycka till med det nya boende! Mvh Johan Florå
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vår försäljning tog lite mer tid än vi hade hoppats på men Johan har fantastiskt tålamod!, Alltid professionell och ärlig och jag litade på honom när han bad om mitt tålamod, tillslut började försäljning ta fart och det slutade över förväntan. Bra jobbat! Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Henrik S
    Tack Henrik!
    Härligt att ni nu kan fokusera på att flytta till ert nya fina hus!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi fick genast förtroende för Johan och hela processen med försäljningen kändes strukturerad och välplanerad, bra kontakt och snabba svar på våra frågor. Som säljare är det svårt att vara annat än nöjd när priset dessutom blir oväntat högt. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Niklas P
    Tack för de fina orden Nicklas har varit väldigt roligt att samarbeta genom försäljningen. Hoppas din mamma kommer trivas i sin nya hemstad! :)
  • Kyrylo M
    Kyrylo M skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det gick snabbt och smidigt att köpa bostad med Johans hjälp. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Kyrylo M
    Tack Kyrylo.
    Härligt att du är nöjd!
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har varit proffesionell och en stöttepelare genom hela processen. Hans sätt att vara, inger trygghet och säkerhet i en så stor sak som en husaffär har varit för oss. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Jimmy L
    Hej Jimmy,
    Vad roligt att ni är nöjda med köpet av det fina huset.
  • Mustafa /Abdulrahman  A
    Mustafa /Abdulrahman A skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi blev väl mottagna av en trevlig fastighetsmäklare och fick bra svar på våra frågor, köp-processen gick smidigt och vi är nöjda. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag fick ett engagerat bemötande av Jenny! Hon gav mig bra information så att vi kunde skapa så goda förutsättningar som möjligt för ett gott resultat. Jenny har lyssnat på och beaktat mina tankar om marknadsföring och varit generös med sin tid, sin erfarenhet och tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
  • Staffan E
    Staffan E skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Eric har på alla sätt levt upp till mina förväntningar på hans mäklarroll. Kommunikationen har varit snabb o tydlig o bemöttandet trevligt. Som säljare känner jag mig helt nöjd med säljprocessen Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Är hjälpsam och återkopplar snabbt mellan kund och säljare. Läs mer
  • Vivi H
    Vivi H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är proffsig, trevlig och personlig i sitt bemötande. Rekommenderar henne gärna som mäklare. Läs mer
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är glad, positiv och kunnig. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan Florå har varit tillgänglig under hela försäljningsprocessen vilket jag har uppskattat väldigt mycket. Johan är lätt att prata med och har på ett enkelt sätt svarat på alla frågor som dykt upp. Jag kan definitivt rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
    2017-12-29 Johan F svarar Eva L
    Hej Eva,
    Tack för de fina orden!
    Ha nu ett riktigt härligt 2018.
    Vi hörs!
    / Johan
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är nöjda med vårat val av mäklare. Bemötandet var bra och resultatet blev efter omständigheterna också bra.
    Dock kunde kommunikationen och återkopplingen under processen varit lite bättre. Läs mer
  • Nisreen A
    Nisreen A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han är jätte hjälpsam, och snäll man
    Han Hjälpte oss mycket angående detta huset
    Vi tacker honom mycket och vi önskar läcklighet i hans livet Läs mer
  • Joseph  T
    Joseph T skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hon var toppen.
    Hon svarade på alla mina frågor att jag blev nöjd. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mäklare Jenny Kjellsson Växjö har på ett bra sätt förmedlat bostaden jag köpt. Hon har varit snabb i återkoppling. Hon har varit tydlig o informerat om säljarens önskemål samt lyssnat på mig som köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare och kommer själv göra det den dag jag behöver hjälp att sälja.
    Therese Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Therese L
    Trevligt att du är nöjd med ditt köp och mitt jobb! / Jenny
  • Görgen  N
    Görgen N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte lägenheten av Jenny 2014, när det nu var dags att sälja var det självklart att Jenny skulle få fixa det uppdraget. Jag var nöjd 2014 med köpet och om möjligt ännu nöjdare med försäljningen nu 2017. Härligt att träffa på någon som är sig själv hela vägen och inte konstrar till det, Jenny har den förmågan. Har själv sysslat med försäljning i 40 år så lite erfarenhet har jag. Tack från Görgen Nilsson . Läs mer
    2017-11-30 Jenny K svarar Görgen N
    Tack Görgen! Det var roligt att få hjälpa dig en andra gång! / Jenny
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket gott bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är mycket nöjda med Johans hantering av vårt framtida hem. Läs mer
    2017-12-07 Johan F svarar Henrik I
    Härligt Henrik, lycka till i det nya fina huset när ni blir smålänningar igen!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt trevligt bemötande glad och trevlig. Hjälpte oss med alla frågor med snabba svar Läs mer
    2017-10-11 Martina B svarar Niklas G
    Tack Niklas för din fina kommentar, kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Önskar er lycka till i nya radhuset!
    Martina Börjesson
  • Lillian K
    Lillian K skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi upplevde mäklaren Evelina Svensson som kunnig, tillmötesgående och positiv.
    Som kund kände vi oss trygga under hela processen.

Lillian o. Bela Kisch Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, proffessionell och erfaren. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Fredrik R
    Tack detsamma, Fredrik! :-) / Jenny
  • Richard K
    Richard K skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag valde Martina eftersom jag kände förtroende för henne i våra tidiga kontakter. Hon uppfyllde förtroendet och genomförde försäljningen på ett proffesionellt och kunnigt sätt. Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är mycket proffsig och engagerad, vi skulle inte tveka att anlita honom igen! Läs mer
    2017-07-12 Johan F svarar Frida G
    Hej Frida & David,
    Härligt att ni är nöjda med mitt arbete, lycka till i er nya bostad!
    Med vänlig hälsning, Johan
  • Erik K
    Erik K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande , kanske lite hårt arbetsbelastad fick ringa om ett par saker men det löste hon till belåtenhet. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Erik K
    Tack för din rekommendation Erik! Jag hoppas att ni har funnit er till rätta i ert nya boende! / Jenny
  • lena g
    lena g skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har upplevt Evelina Simonsson som kunnig och engagerad. När jag försökt få kontakt med henne och hon har varit upptagen har hon alltid återkommit till mig senare. Läs mer
  • Benny R
    Benny R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig och mycket professionell rakt genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Benny R
    Tack Benny och Rita! Jag hoppas att vi ses på Ullevi i sommar! ;-) / Jenny
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det blev en snabb affär tack vare att det är högtryck på bostäder. Evelina knöt samman tidigare intressenter till affären så det gick fort vilket var vårt önskemål.
    Det verkar som hon har mycket att göra , lämnade över till kollega när affären var klar. Han gjorde köpekontrakt . Vi hade frågor på köpekontrakt som vi väntar svar på? Annars är affär klar. Läs mer
  • Mona J
    Mona J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag upplever att hon är mycket kunnig, tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Mona J
    Tack för gott betyg - kul att höra! Martina Börjesson
  • Hans-göran G
    Hans-göran G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ett bra bemötande, fick bra förtroende för henne, bara positivt! Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Hans-göran G
    Tack Hans-Göran för dina fina ord om mitt arbete! Vi ses i nästa vecka. /Martina Börjesson
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En tydlig och grundlig genomgång av vårt hus genomfördes av Johan. Efter det första mötet valde vi att inte gå vidare med de andra mäklarna som vi hade kontaktat. Han var sedan tydlig med allt vad som skulle hända under försäljningen och med de extratjänster som vi tecknade. Bra genomförd fotografering och tydlig information över hur utgångspriset skulle ligga. Efter genomförd budgivning har han och personalen tagit hand om allt det administrativa på ett sätt som har gjort att man känt sig delaktig och trygg. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Redan från första ggr vi hade kontakt för att sälja vårt hus, blev vi mycket nöjda med mäklaren Evelina. Hon var trevlig vänlig och visade att hon hade kännedom om försäljning. Vi fick reda på alla turer till försäljningen och om allt som vi inte kände till. Det var ju första husförsäljningen för vår del. Under hela tiden fram till försäljningen var klar hade vi löpande inf. från Evelina. Allt klarades av galant .Köpet var lyckat och nöjda blev vi,med Evelinas hjälp.
    k Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Nöjd med mäklaren och priset! Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Caroline A
    Tack Caroline! Det har varit ett nöje att haft er både som köpare och säljare. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Kommer förbi och se förändringen när ni är klara med renoveringarna. Hälsa familjen! Martina
    2017-05-17 Caroline A svarar Martina B
    Hej Martina!
    Detsamma :) vi trivs jättebra i huset å du är så välkommen att titta förbi när vi är "klara" el lite mer färdiga med renoveringen!
    Familjen hälsar såklart tillbaka till dig! Ha de bäst! Carro
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Caroline A gillar detta
  • Björn S
    Björn S skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Martina gjorde ett bra jobb och såg till att vi fick huset sålt till våran belåtenhet. Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Björn S
    Tack Björn! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det fint! Martina
  • Simon C
    Simon C skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, lätt att få kontakt med. Professionell och vet vad hon pratar om. Läs mer
    2017-05-09 Martina B svarar Simon C
    Hej Simon! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete i samband med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad./Martina Börjesson
  • Adam B
    Adam B skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt bemötande. Levde gott och väl upp till mina förväntningar. Koll på läget och bra tempo i försäljningen. Bra och kontinuerlig kommunikation vilket uppskattas! Läs mer
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket bra. Kan inte ha fått bättre.
    Rekommenderas.. Läs mer
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trygg och säker på att Evelina skulle hjälpa oss att sälja. Grym energi och kompetent. Läs mer
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Behaglig, förtroendeingivande, under hela processen.
    Fanns hela tiden på plats när frågor uppkom. Läs mer
    2017-05-09 Martina B svarar Lena Ö
    Tack för fin recension! Kul att du är nöjd med mitt arbete.
    Ha det bra. /Martina Börjesson
  • Leif L
    Leif L skrev om Fanny Zetterling en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är utomordentligt nöjd med Fanny. Jag var inte i Sverige när försäljningen skedde. Men vi fick ett pris som översteg mina förväntningar med råge. Ett bra objekt och en god mäklare såg till att vi fick ett försäljningspris över mina förväntningar. Läs mer
    2017-05-08 Fanny Z svarar Leif L
    Tack så mycket Leif!
    Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din bostad.
  • Erik N
    Erik N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljningen gick mycket bra allt sköttes utmärkt. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Erik N
    Tack Erik! Hör av er om ni behöver flytta tillbaka till Växjö! / Jenny
  • Carina S
    Carina S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Skött sig mycket bra hela vägen vid vår försäljning. Ordning med papper och alltid kontaktbar. Vi är mycket nöjda med honom. Kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
    2017-03-06 Johan F svarar Carina S
    Tack så mycket Carina & Jörgen - roligt att ni trivs i nya lägenheten! / Johan Florå
  • Edin D
    Edin D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ansvarsfull , pålitlig,seriös. Rekommenderar den här meklaren till alla som vill sälja eller köpa.
    Tack Johan Läs mer
    2017-03-06 Johan F svarar Edin D
    Hej Edin,
    Härligt - kul att ni är nöjda!
    / Johan Florå
  • Jan S
    Jan S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig och skicklig. Jag har anlitat andra mäklare tidigare, och Jenny var mycket bättre. Detta var första gången jag inte behövt ingripa och styra mäklarens arbete. Jenny var engagerad och driftig, och har lagt ner mycket mer arbete på försäljningen än jag upplevt från tidigare mäklare. Och hon var kunnig, och hade många användbara kundkontakter. Försäljningen gick över förväntan. Särskilt positivt: vi hade kommit överens om en strategi för försäljningen, men sedan ändrade hon strategin utan att fråga oss, eftersom förutsättningarna ändrades. Men hon ändrade strategin så att den blev till vår fördel, trots att det delvis blev till hennes egen nackdel. Jag blev positivt överraskad, jag har själv varit säljare och anser att den bästa säljaren är den som ser till kundens behov först och inte kortsiktig maximering av den egna vinsten, eftersom det ger långsiktigt det bästa resultatet. Detta lyckades Jenny uppnå, vilket är ganska ovanligt enligt min erfarenhet. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Jan S
    Tack för de fina orden Jan! Vi ses kanske i SBH framöver! / Jenny
  • Saban U
    Saban U skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig bemötande.
    Professionell hjälp. Läs mer
    2017-01-17 Jenny K svarar Saban U
    Tack Saban! Alltid ett nöje att göra affärer med dig! :-)
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund! Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Thomas J
    Tack för rekommendationen Thomas! / Jenny
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt. Läs mer

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö