Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Klostergatan 9, 351 05 Växjö — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• Erik N
    Erik N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljningen gick mycket bra allt sköttes utmärkt.
  • Carina S
    Carina S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Skött sig mycket bra hela vägen vid vår försäljning. Ordning med papper och alltid kontaktbar. Vi är mycket nöjda med honom. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    2017-03-06 Johan F svarar Carina S
    Tack så mycket Carina & Jörgen - roligt att ni trivs i nya lägenheten! / Johan Florå
  • Edin D
    Edin D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ansvarsfull , pålitlig,seriös. Rekommenderar den här meklaren till alla som vill sälja eller köpa.
    Tack Johan
    2017-03-06 Johan F svarar Edin D
    Hej Edin,
    Härligt - kul att ni är nöjda!
    / Johan Florå
  • Jan S
    Jan S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig och skicklig. Jag har anlitat andra mäklare tidigare, och Jenny var mycket bättre. Detta var första gången jag inte behövt ingripa och styra mäklarens arbete. Jenny var engagerad och driftig, och har lagt ner mycket mer arbete på försäljningen än jag upplevt från tidigare mäklare. Och hon var kunnig, och hade många användbara kundkontakter. Försäljningen gick över förväntan. Särskilt positivt: vi hade kommit överens om en strategi för försäljningen, men sedan ändrade hon strategin utan att fråga oss, eftersom förutsättningarna ändrades. Men hon ändrade strategin så att den blev till vår fördel, trots att det delvis blev till hennes egen nackdel. Jag blev positivt överraskad, jag har själv varit säljare och anser att den bästa säljaren är den som ser till kundens behov först och inte kortsiktig maximering av den egna vinsten, eftersom det ger långsiktigt det bästa resultatet. Detta lyckades Jenny uppnå, vilket är ganska ovanligt enligt min erfarenhet.
  • Saban U
    Saban U skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig bemötande.
    Professionell hjälp.
    2017-01-17 Jenny K svarar Saban U
    Tack Saban! Alltid ett nöje att göra affärer med dig! :-)
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Johan R
    Johan R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i somras med mäklaren Jenny Kjellson. Kan säga att jag är dundernöjd. Kan varmt rekommendera Jenny om ni skall sälja och vill ha bra service.
  • Malena A
    Malena A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för att jag fick möjligheten att utrycka mig! Johan Florå är en mycket bra mäklare. Han är lätt att få tag på och han är mycket hjälpsam. Han vill både säljaren och kundens bästa. Han är en elitmäklare :) Kan varmt
    Rekommendera honom! Mvh Malena Prim
  • Knopp A
    Knopp A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny! En fantastiskt trevlig, kunnig och professionell mäklare som lyckades att ge mig en större vinst än jag överhuvudtaget trodde var möjligt vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas starkt!!!

Klostergatan 9, 351 05 Växjö