Erik Persson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1
352 80 Växjö — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Erik Persson

• Maria R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Letade lägenhet till som ska studera i Växjö, men hittade ingen. tog då kontakt med Svensk fastighet. Han fixade så vi kunde komma ner och titta på 4 stycken lägenheter på rad. (Vi bor 3 timmar bort). jätte bra för oss. Slutade med att vi köpte en bostadsrätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Erik. Vi hade inga förväntningar eftersom detta var första kontakten med mäklare för oss.
    Tycker att allt från visning till köp har gått jättebra. Nu är det bara överlämning av nyckeln så är allt klart.
    Jättebra hitintills. Läs mer
  • Kerstin J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik hjälpte mig att sälja min stuga på ett mycket bra sätt. Han var lyhörd för mina synpunkter, noggrann med informationen i säljprocessen, noggrann i sitt arbete inför försäljningen (bakgrundsinformation), snabb att återkomma om han inte kunde svara när jag ringde. Han hade ett artigt och trevligt bemötande.
    Eftersom detta var min första försäljning så visste jag inte riktigt vad jag kunde vänta mig av mäklaren.
    Tack Erik för all hjälp och ett lyckat resultat. Läs mer
  • Kristina N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vid försäljning av fastighet har Erik varit trevlig, saklig och effektiv. Läs mer
  • Jonas H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra på att lyssna, lugn och ger ett seriöst intryck. Läs mer
  • Britt-marie J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En mäklare som gjorde sitt bästa. Blev väldigt väl bemött. Läs mer
  • Martha K
    Martha K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tycker att jag fick ett bra bemötande av Erik. När vi var på visningen uppfattade jag honom som lite väl "säljig" och hal, men det gjorde jag inte senare. Då var han istället trevlig och hjälpsam, både alla de gånger vi pratade i telefon och även sen när vi sågs för att gå igenom kontraktet - något jag f.ö. tycker att han gjorde på ett i stort sett begripligt och pedagogiskt sätt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martha K
    Tack för för dom fina orden Martha. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Erik
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag träffade Erik första gången på husvisningen och vi hälsade på varandra. Då det var många andra på visningen var jag inte så fokuserad på just vår mäklare. Något av det första jag dock tänkte på var att han inte såg ut som han gjorde på profilbilden på hemsidan. Om det är positivt eller ej är av ringa betydelse. Kontakten har egentligen uteslutande handlat mellan Erik och min fru så jag har inte haft något direkt med honom att göra. Annars tycker jag att han har varit tillmötesgående och hjälpt oss mycket med de frågor och funderingar som vi haft. En rekorderlig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Mattias O
    Kul att höra att du är nöjd! Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! /Erik
  • Martin H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hej!

Jag tycker Erik agerat mycket professionellt och hela tiden varit informativ och berättat om intressenter och budgivare. Erik är en hungrig säljare som i åtminstone huset i Älghult varit duktig på att få ut det mesta möjliga till förmån för oss säljare och jobbat på en underskrift från köparna genom att tydligt förklara att inget är i hamn förrän kontraktet är skrivet. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martin H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Martin. Har varit ett nöje att få hjälpa er. /Erik
  • Asta J
    Asta J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och allt har fungerat smidigt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Asta J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Asta. /Erik
  • Darya P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det var bra !!! Jag rekommenderar!

Med vänlig hälsning Darya Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Darya P
    Tack! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Erik
  • Erik F skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra kunskap, engagerad, visste vad han höll på med. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Erik F
    Tack för dom fina orden! Kul att få hjälpa dig. /Erik
  • Staffan E skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Eric har på alla sätt levt upp till mina förväntningar på hans mäklarroll. Kommunikationen har varit snabb o tydlig o bemöttandet trevligt. Som säljare känner jag mig helt nöjd med säljprocessen Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Staffan E
    Tack Staffan. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. /Erik
  • Stefan G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är nöjda med vårat val av mäklare. Bemötandet var bra och resultatet blev efter omständigheterna också bra.
    Dock kunde kommunikationen och återkopplingen under processen varit lite bättre. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Stefan G
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete! /Erik
  • Nisreen A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han är jätte hjälpsam, och snäll man
    Han Hjälpte oss mycket angående detta huset
    Vi tacker honom mycket och vi önskar läcklighet i hans livet Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Nisreen A
    Tack så mycket för dom fina orden.
    Hoppas ni kommer trivas bra i huset.
    /Erik
Johan Florå