Erik Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 16 Läs vad Erik Persson

• Susanne H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-03-21

Vår mamma har sålt sitt hus byggt 1963. Erik Persson, vår mäklare har under hela ”resan” varit professionell i sitt sätt att ta hand om uppgiften. Lätt att prata med vid ev frågetecken. Alltid återkopplat snabbt via mail eller telefon. Vår mamma uppskattade hans lugna bemötande samt hans tydliga sätt att presentera hur försäljningen skulle genomföras. Tyvärr fick vi inte huset sålt för utgångsbudet. Med vänlig hälsning, Susanne Hedlund och Christina Svensson Läs mer
  • Johanna S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-11-13

Erik är hjälpsam och flexibel och har hjälpt oss på bästa sätt vid försäljningen av våra farföräldras villa. Läs mer
    2018-11-13 Erik P svarar Johanna S
    Tack för den fina rekommendationen Johanna. Härligt att ni känner er nöjda med mitt arbete.
  • Maria R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-08-15

Letade lägenhet till som ska studera i Växjö, men hittade ingen. tog då kontakt med Svensk fastighet. Han fixade så vi kunde komma ner och titta på 4 stycken lägenheter på rad. (Vi bor 3 timmar bort). jätte bra för oss. Slutade med att vi köpte en bostadsrätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Erik. Vi hade inga förväntningar eftersom detta var första kontakten med mäklare för oss.
    Tycker att allt från visning till köp har gått jättebra. Nu är det bara överlämning av nyckeln så är allt klart.
    Jättebra hitintills. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Maria R
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att sonen trivs i lägenheten!
  • Kerstin J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-06-23

Erik hjälpte mig att sälja min stuga på ett mycket bra sätt. Han var lyhörd för mina synpunkter, noggrann med informationen i säljprocessen, noggrann i sitt arbete inför försäljningen (bakgrundsinformation), snabb att återkomma om han inte kunde svara när jag ringde. Han hade ett artigt och trevligt bemötande.
    Eftersom detta var min första försäljning så visste jag inte riktigt vad jag kunde vänta mig av mäklaren.
    Tack Erik för all hjälp och ett lyckat resultat. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Kerstin J
    Stort tack för den fina rekommendationen Kerstin. Det var kul att få hjälpa till!
  • Kristina N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-06-19

Vid försäljning av fastighet har Erik varit trevlig, saklig och effektiv. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Kristina N
    Tack för den fina rekommendationen, kul att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Jonas H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-05-30

Bra på att lyssna, lugn och ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Jonas H
    Kul att ni tyckte om mitt arbete!
  • Britt-marie J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-05-08

En mäklare som gjorde sitt bästa. Blev väldigt väl bemött. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Britt-marie J
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Martha K
    Martha K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-03-26

Jag tycker att jag fick ett bra bemötande av Erik. När vi var på visningen uppfattade jag honom som lite väl "säljig" och hal, men det gjorde jag inte senare. Då var han istället trevlig och hjälpsam, både alla de gånger vi pratade i telefon och även sen när vi sågs för att gå igenom kontraktet - något jag f.ö. tycker att han gjorde på ett i stort sett begripligt och pedagogiskt sätt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martha K
    Tack för för dom fina orden Martha. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Erik
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-03-24

Jag träffade Erik första gången på husvisningen och vi hälsade på varandra. Då det var många andra på visningen var jag inte så fokuserad på just vår mäklare. Något av det första jag dock tänkte på var att han inte såg ut som han gjorde på profilbilden på hemsidan. Om det är positivt eller ej är av ringa betydelse. Kontakten har egentligen uteslutande handlat mellan Erik och min fru så jag har inte haft något direkt med honom att göra. Annars tycker jag att han har varit tillmötesgående och hjälpt oss mycket med de frågor och funderingar som vi haft. En rekorderlig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Mattias O
    Kul att höra att du är nöjd! Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! /Erik
  • Martin H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-03-23

Hej!

Jag tycker Erik agerat mycket professionellt och hela tiden varit informativ och berättat om intressenter och budgivare. Erik är en hungrig säljare som i åtminstone huset i Älghult varit duktig på att få ut det mesta möjliga till förmån för oss säljare och jobbat på en underskrift från köparna genom att tydligt förklara att inget är i hamn förrän kontraktet är skrivet. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martin H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Martin. Har varit ett nöje att få hjälpa er. /Erik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå