en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Jenny Kjellsson

• Erik N
    Erik N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljningen gick mycket bra allt sköttes utmärkt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig och skicklig. Jag har anlitat andra mäklare tidigare, och Jenny var mycket bättre. Detta var första gången jag inte behövt ingripa och styra mäklarens arbete. Jenny var engagerad och driftig, och har lagt ner mycket mer arbete på försäljningen än jag upplevt från tidigare mäklare. Och hon var kunnig, och hade många användbara kundkontakter. Försäljningen gick över förväntan. Särskilt positivt: vi hade kommit överens om en strategi för försäljningen, men sedan ändrade hon strategin utan att fråga oss, eftersom förutsättningarna ändrades. Men hon ändrade strategin så att den blev till vår fördel, trots att det delvis blev till hennes egen nackdel. Jag blev positivt överraskad, jag har själv varit säljare och anser att den bästa säljaren är den som ser till kundens behov först och inte kortsiktig maximering av den egna vinsten, eftersom det ger långsiktigt det bästa resultatet. Detta lyckades Jenny uppnå, vilket är ganska ovanligt enligt min erfarenhet.
  • Saban U
    Saban U skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig bemötande.
    Professionell hjälp.
    2017-01-17 Jenny K svarar Saban U
    Tack Saban! Alltid ett nöje att göra affärer med dig! :-)
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
  • Johan R
    Johan R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i somras med mäklaren Jenny Kjellson. Kan säga att jag är dundernöjd. Kan varmt rekommendera Jenny om ni skall sälja och vill ha bra service.
  • Knopp A
    Knopp A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny! En fantastiskt trevlig, kunnig och professionell mäklare som lyckades att ge mig en större vinst än jag överhuvudtaget trodde var möjligt vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas starkt!!!
Johan Florå
Erik Persson