Jenny Kjellsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 25 kunder tycker om Jenny Kjellsson

• Klara V skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-01-26

Mycket bra bemötande och snabb kommunikation. Lyhörd för våra behov som köpare, mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Anders L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-01-13

Bara goda erfarenheter Svensk Fast.
    Jenny har gjort ett bra jobb på en trög marknad. Läs mer
  • Bengt K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-01-04

Sålt en bostadsrätt, en 2a.

Raka puckar...!
    Mycket proffsigt. Läs mer
  • Susanne S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-12-29

Jag har köpt lägenhet på Österleden
    54c , Växjö. Jag blev mycket bra bemött och fick snabb återkoppling när jag hade frågor . Sammanlagt ett bra betyg till mäklare Jenny Kjellsson . Läs mer
  • Inga L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-12-09

Hjälpsam och mycket trevlig mäklare vid försäljning av bostad Läs mer
  • Karl E H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-12-08

Viktigaste ar att man far fortroende for maklaren, och att man kan lita pa uppgifter. Jenny Kjellsson har verkligen funnits dar for att styra affaren i hamn. Vi bor i USA men langtar tillbaka till idyllen Vaxjo dar vi har vara rotter och Jenny har hjalpt oss hitta tillbaka och vi hoppas att fa uppleva nagra ar i lugnare tempo. Läs mer
  • Robin J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-11-20

Har sålt vår bostadsrätt, har fått ett suveränt bemötande sedan första mötet!
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Ida G skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-10-30

Köpt en bostadsrätt. Det var min första visning och mäklaren hade ett gott bemötande samt varit tillgänglig och tillmötesgående under hela perioden. Läs mer
  • John N
    John N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-06-22

Vi har sålt våran lgh, och på en trög bomarknad så fick Jenny precis innan midsommar våran 4:a såld.
    Vi är mycket imponerade av det engagemang som Jenny har med att alltid vara positivt och trevlig där av var detta andra lgh som hon får hjälpa mig med att sälja.
    Jenny ger allt du kan önska att en mäklare ska vara därför rekommenderar vi henne starkt! Läs mer
  • Jessica E skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2018-05-27

Rekommenderar varmt Jenny som mäklare. Vid mitt köp av bostadsrätt fick jag ett positivt och trevligt bemötande kombinerat med stor effektivitet och erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hur smidigt Jenny arbetar genom att vara lösningsbenägen och ge relevant återkoppling och info.
    Önskar en trevlig sommar!
    /Jessica Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Jessica E