Jenny Kjellsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1
352 80 Växjö — Visa karta

Vad tror Jenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Jenny Kjellsson

• John N
    John N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt våran lgh, och på en trög bomarknad så fick Jenny precis innan midsommar våran 4:a såld.
    Vi är mycket imponerade av det engagemang som Jenny har med att alltid vara positivt och trevlig där av var detta andra lgh som hon får hjälpa mig med att sälja.
    Jenny ger allt du kan önska att en mäklare ska vara därför rekommenderar vi henne starkt! Läs mer
  • Jessica E skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rekommenderar varmt Jenny som mäklare. Vid mitt köp av bostadsrätt fick jag ett positivt och trevligt bemötande kombinerat med stor effektivitet och erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hur smidigt Jenny arbetar genom att vara lösningsbenägen och ge relevant återkoppling och info.
    Önskar en trevlig sommar!
    /Jessica Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Jessica E
    Hej! Kul att du är nöjd med mitt arbete Jessica! Vi ses i augusti! /Jenny
  • Lena A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag fick ett engagerat bemötande av Jenny! Hon gav mig bra information så att vi kunde skapa så goda förutsättningar som möjligt för ett gott resultat. Jenny har lyssnat på och beaktat mina tankar om marknadsföring och varit generös med sin tid, sin erfarenhet och tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Lena A
    Tack Lena! Snart är hela affären i hamn! Vi hörs! / Jenny
  • Daniel L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Är hjälpsam och återkopplar snabbt mellan kund och säljare. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Daniel L
    Tack Daniel! Hoppas att ni trivs i nya lägenheten! / Jenny
  • Vivi H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är proffsig, trevlig och personlig i sitt bemötande. Rekommenderar henne gärna som mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Vivi H
    Tack Vivi! Hoppas att det har löst sig med dina frågetecken!? / Jenny
  • Mats Ö skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är glad, positiv och kunnig. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Mats Ö
    Tack Mats! Ses till hösten! / Jenny
  • Therese L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mäklare Jenny Kjellsson Växjö har på ett bra sätt förmedlat bostaden jag köpt. Hon har varit snabb i återkoppling. Hon har varit tydlig o informerat om säljarens önskemål samt lyssnat på mig som köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare och kommer själv göra det den dag jag behöver hjälp att sälja.
    Therese Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Therese L
    Trevligt att du är nöjd med ditt köp och mitt jobb! / Jenny
  • Görgen N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte lägenheten av Jenny 2014, när det nu var dags att sälja var det självklart att Jenny skulle få fixa det uppdraget. Jag var nöjd 2014 med köpet och om möjligt ännu nöjdare med försäljningen nu 2017. Härligt att träffa på någon som är sig själv hela vägen och inte konstrar till det, Jenny har den förmågan. Har själv sysslat med försäljning i 40 år så lite erfarenhet har jag. Tack från Görgen Nilsson . Läs mer
    2017-11-30 Jenny K svarar Görgen N
    Tack Görgen! Det var roligt att få hjälpa dig en andra gång! / Jenny
  • Fredrik R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, proffessionell och erfaren. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Fredrik R
    Tack detsamma, Fredrik! :-) / Jenny
  • Erik K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande , kanske lite hårt arbetsbelastad fick ringa om ett par saker men det löste hon till belåtenhet. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Erik K
    Tack för din rekommendation Erik! Jag hoppas att ni har funnit er till rätta i ert nya boende! / Jenny
  • Benny R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig och mycket professionell rakt genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Benny R
    Tack Benny och Rita! Jag hoppas att vi ses på Ullevi i sommar! ;-) / Jenny
  • Erik N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljningen gick mycket bra allt sköttes utmärkt. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Erik N
    Tack Erik! Hör av er om ni behöver flytta tillbaka till Växjö! / Jenny
  • Jan S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig och skicklig. Jag har anlitat andra mäklare tidigare, och Jenny var mycket bättre. Detta var första gången jag inte behövt ingripa och styra mäklarens arbete. Jenny var engagerad och driftig, och har lagt ner mycket mer arbete på försäljningen än jag upplevt från tidigare mäklare. Och hon var kunnig, och hade många användbara kundkontakter. Försäljningen gick över förväntan. Särskilt positivt: vi hade kommit överens om en strategi för försäljningen, men sedan ändrade hon strategin utan att fråga oss, eftersom förutsättningarna ändrades. Men hon ändrade strategin så att den blev till vår fördel, trots att det delvis blev till hennes egen nackdel. Jag blev positivt överraskad, jag har själv varit säljare och anser att den bästa säljaren är den som ser till kundens behov först och inte kortsiktig maximering av den egna vinsten, eftersom det ger långsiktigt det bästa resultatet. Detta lyckades Jenny uppnå, vilket är ganska ovanligt enligt min erfarenhet. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Jan S
    Tack för de fina orden Jan! Vi ses kanske i SBH framöver! / Jenny
  • Saban U
    Saban U skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig bemötande.
    Professionell hjälp. Läs mer
    2017-01-17 Jenny K svarar Saban U
    Tack Saban! Alltid ett nöje att göra affärer med dig! :-)
  • Thomas J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande, märktes att Jennie visste vad hon jobbade med, stor drivningskraft på försäljningen!
    Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund! Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Thomas J
    Tack för rekommendationen Thomas! / Jenny
  • Johan R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i somras med mäklaren Jenny Kjellson. Kan säga att jag är dundernöjd. Kan varmt rekommendera Jenny om ni skall sälja och vill ha bra service. Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Johan R
    Tack för dina fina ord kring mitt arbete! /Jenny
  • Knopp A
    Knopp A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny! En fantastiskt trevlig, kunnig och professionell mäklare som lyckades att ge mig en större vinst än jag överhuvudtaget trodde var möjligt vid försäljningen av min bostadsrätt. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2017-12-13 Jenny K svarar Knopp A
    Tack! Kul att kunna hjälpa dig till en bra affär! / Jenny