Jenny Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 21 kunder tycker om Jenny Kjellsson

• Inga L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hjälpsam och mycket trevlig mäklare vid försäljning av bostad Läs mer
  • Karl E H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Viktigaste ar att man far fortroende for maklaren, och att man kan lita pa uppgifter. Jenny Kjellsson har verkligen funnits dar for att styra affaren i hamn. Vi bor i USA men langtar tillbaka till idyllen Vaxjo dar vi har vara rotter och Jenny har hjalpt oss hitta tillbaka och vi hoppas att fa uppleva nagra ar i lugnare tempo. Läs mer
  • Robin J skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt vår bostadsrätt, har fått ett suveränt bemötande sedan första mötet!
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Ida G skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en bostadsrätt. Det var min första visning och mäklaren hade ett gott bemötande samt varit tillgänglig och tillmötesgående under hela perioden. Läs mer
  • John N
    John N skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt våran lgh, och på en trög bomarknad så fick Jenny precis innan midsommar våran 4:a såld.
    Vi är mycket imponerade av det engagemang som Jenny har med att alltid vara positivt och trevlig där av var detta andra lgh som hon får hjälpa mig med att sälja.
    Jenny ger allt du kan önska att en mäklare ska vara därför rekommenderar vi henne starkt! Läs mer
  • Jessica E skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rekommenderar varmt Jenny som mäklare. Vid mitt köp av bostadsrätt fick jag ett positivt och trevligt bemötande kombinerat med stor effektivitet och erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hur smidigt Jenny arbetar genom att vara lösningsbenägen och ge relevant återkoppling och info.
    Önskar en trevlig sommar!
    /Jessica Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Jessica E
    Hej! Kul att du är nöjd med mitt arbete Jessica! Vi ses i augusti! /Jenny
  • Lena A skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag fick ett engagerat bemötande av Jenny! Hon gav mig bra information så att vi kunde skapa så goda förutsättningar som möjligt för ett gott resultat. Jenny har lyssnat på och beaktat mina tankar om marknadsföring och varit generös med sin tid, sin erfarenhet och tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Lena A
    Tack Lena! Snart är hela affären i hamn! Vi hörs! / Jenny
  • Daniel L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Är hjälpsam och återkopplar snabbt mellan kund och säljare. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Daniel L
    Tack Daniel! Hoppas att ni trivs i nya lägenheten! / Jenny
  • Vivi H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är proffsig, trevlig och personlig i sitt bemötande. Rekommenderar henne gärna som mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Vivi H
    Tack Vivi! Hoppas att det har löst sig med dina frågetecken!? / Jenny
  • Mats Ö skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny är glad, positiv och kunnig. Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Mats Ö
    Tack Mats! Ses till hösten! / Jenny