Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 kunder tycker om Johan Florå

• Per Q skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa.
    Bra bemötande men lyckades trots stort tålamod (mer än tre månader) inte nå det av honom förväntade utgångspriset. Givetvis inte hans "fel" men icke dessto mindre en besvikelse. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Per Q
    Tack Per för ditt omdöme.
    Tyvärr lyckades vi inte nå vår förväntade målbild trotts många på visningar och stor synlig på marknadsförningen.
    Har gjort vad jag kan för att hålla energin uppe genom hela försäljningen, vilket var lätt när Pernilla kämpade så hårt och gjorde så fint inför alla visningar!
    Vi ses på tillträdet!
    Mvh Johan
  • Ulf Z skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt min fars hus. Blivit bemött på ett trevligt och omhändertagande sätt med direkta svar på frågor etc. Mäklaren överträffade de ekonomiska förväntningarna på försäljningen.
    En bra process som har gått så fort som man kunde begära, kanske till och med lite fortare.
    Finns i vissa fall några kostnader som man skulle blivit upplyst vad som ingår och inte. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Ulf Z
    Tack Ulf för det fina orden.
    Alltid bra med feedback också så jag blir ännu tydligare!
    Vi ses snart på tillträdet!
    Mvh Johan
  • Daniel B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte villa. Mäklaren hade att korrekt och trevligt bemötande. Kunnig och påläst. Överlag nöjd. Läs mer
    2018-11-12 Johan F svarar Daniel B
    Tack, Daniel för de fin orden!
    Härligt att du är nöjd, du har köpt en fin villa med ett bra läge!
  • Bra arbete nöjd med resultatet, bra bemötande.

vi har sålt. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Bengt-Göran L
    Tack Bengt-Göran,
    Har varit roligt att samarbeta!
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet intill golfbanan.. :)
    / Johan
  • Rikard C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa i Växjö, bemötande och återkoppling under hela processens gång var exemplarisk av Johan Florå. Proffsigt skött även av fotograf och snabbt avslut med försäljning innan officiell visning. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Rikard C
    Hej Rickard,
    Tack för samarbetet och det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya stad!
    Mvh Johan Florå
  • Köpt lgh i Boviera och sålt villa från 1972. Första mäklaren flyttade efter 3 månader och vi bytte till Johan. Därefter löpte det på som det skall.
    Vi blev bemötta bra och några av de intresserade återvände för att mäta etc. Johan ställde upp söndsgs och kvällar. Det var utmärkt.
    Vi hade väntat ett något bättre pris, men marknaden i Växjö just nu är svår. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Bengt Axel E
    Tack för ditt omdöme Bengt.
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete trotts att vi ej kunde få ut vad ni hoppats på.
    Snart är det dags att flytta in i er nya fina lägenhet i Bovieran, det kommer bli superbra!
    Vänligen
    Johan
  • Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Johan. Kan inte säga annat än att jag har varit nöjd från dag ett. Läs mer
    2018-10-30 Johan F svarar William L
    Tack William,
    Härligt att du är nöjd med min insats. :)
    Lycka till i er nya fina lägenhet i Långarör!
    / Johan
  • Har både köpt och sålt med Johan. Mycket driven mäklare som lägger ner det lilla extra både för köpare och säljare. Kan bara rekommendera att använda Johan vid er bostadsaffär. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Johannes S
    Tack Johannes & Emma för förtroendet.
    Hoppas att familjen trivs bra i det nya huset.
    Vi hörs av!
    Hälsningar Johan
  • Sven Erik S
    Sålde en villa. Mäklaren uppfyllde med råge de förväntningar jag hade. Han gjorde allt så enkelt för mig. Var tydlig lotsade affären i hamn på ett bra sätt. Kände mig trygg under hela processen. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Sven Erik S
    Tack Sven Erik,
    Kul att du är nöjd med mitt arbete, har varit roligt att samarbeta!
    Hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten inne bland palmerna 100 % snöfritt! :)
  • Mats K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sökt en hästgård med en tydlig målbild. Johan Florå har på ett målmedvetet och engagerat sätt hjälpt oss i sökandet. Han har varit lyhörd för våra önskemål, givit bra råd kring vad vi bör tänka på samt varit snabb med uppföljningar och återkopplingar. Johan har agerat mycket professionellt i en komplex affär där han varit både ödmjuk och mån om att alla ska bli nöjda. Jag rekommenderar gärna Johan Florå som mäklare både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Mats K
    Tack Mats för dina fina ord!
    Har varit ett nöje att samarbeta och häftigt när allt kan klaffa trotts en första slumpartad kontakt! :)
    Grattis till en superfin gård och bra försäljning.
    Vi hörs snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö