en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Johan Florå

• Birgitta F
    Birgitta F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En tydlig och grundlig genomgång av vårt hus genomfördes av Johan. Efter det första mötet valde vi att inte gå vidare med de andra mäklarna som vi hade kontaktat. Han var sedan tydlig med allt vad som skulle hända under försäljningen och med de extratjänster som vi tecknade. Bra genomförd fotografering och tydlig information över hur utgångspriset skulle ligga. Efter genomförd budgivning har han och personalen tagit hand om allt det administrativa på ett sätt som har gjort att man känt sig delaktig och trygg.
  • Carina S
    Carina S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Skött sig mycket bra hela vägen vid vår försäljning. Ordning med papper och alltid kontaktbar. Vi är mycket nöjda med honom. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
    2017-03-06 Johan F svarar Carina S
    Tack så mycket Carina & Jörgen - roligt att ni trivs i nya lägenheten! / Johan Florå
  • Edin D
    Edin D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ansvarsfull , pålitlig,seriös. Rekommenderar den här meklaren till alla som vill sälja eller köpa.
    Tack Johan
    2017-03-06 Johan F svarar Edin D
    Hej Edin,
    Härligt - kul att ni är nöjda!
    / Johan Florå
  • Malena A
    Malena A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för att jag fick möjligheten att utrycka mig! Johan Florå är en mycket bra mäklare. Han är lätt att få tag på och han är mycket hjälpsam. Han vill både säljaren och kundens bästa. Han är en elitmäklare :) Kan varmt
    Rekommendera honom! Mvh Malena Prim
Martina Börjesson