Mäklare Kronoberg Växjö Svensk Fastighetsförmedling Växjö Martina Börjesson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 10 kunder tycker om Martina Börjesson

• Joseph T skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-12-12

Hon var toppen.
    Hon svarade på alla mina frågor att jag blev nöjd. Läs mer
  • Lisa J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-11-11

Mycket gott bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • Niklas G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-10-11

Väldigt trevligt bemötande glad och trevlig. Hjälpte oss med alla frågor med snabba svar Läs mer
    2017-10-11 Martina B svarar Niklas G
    Tack Niklas för din fina kommentar, kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Önskar er lycka till i nya radhuset!
    Martina Börjesson
  • Richard K skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-07-31

Jag valde Martina eftersom jag kände förtroende för henne i våra tidiga kontakter. Hon uppfyllde förtroendet och genomförde försäljningen på ett proffesionellt och kunnigt sätt. Läs mer
  • Mona J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-12

Jag upplever att hon är mycket kunnig, tillmötesgående och trevlig Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Mona J
    Tack för gott betyg - kul att höra! Martina Börjesson
  • Hans-göran G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-11

Ett bra bemötande, fick bra förtroende för henne, bara positivt! Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Hans-göran G
    Tack Hans-Göran för dina fina ord om mitt arbete! Vi ses i nästa vecka. /Martina Börjesson
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-11

Nöjd med mäklaren och priset! Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Caroline A
    Tack Caroline! Det har varit ett nöje att haft er både som köpare och säljare. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Kommer förbi och se förändringen när ni är klara med renoveringarna. Hälsa familjen! Martina
    2017-05-17 Caroline A svarar Martina B
    Hej Martina!
    Detsamma :) vi trivs jättebra i huset å du är så välkommen att titta förbi när vi är "klara" el lite mer färdiga med renoveringen!
    Familjen hälsar såklart tillbaka till dig! Ha de bäst! Carro
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Caroline A gillar detta
  • Björn S skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-11

Martina gjorde ett bra jobb och såg till att vi fick huset sålt till våran belåtenhet. Läs mer
    2017-05-17 Martina B svarar Björn S
    Tack Björn! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det fint! Martina
  • Simon C skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-09

Trevlig, lätt att få kontakt med. Professionell och vet vad hon pratar om. Läs mer
    2017-05-09 Martina B svarar Simon C
    Hej Simon! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete i samband med er försäljning. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad./Martina Börjesson
  • Lena Ö skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-05-09

Behaglig, förtroendeingivande, under hela processen.
    Fanns hela tiden på plats när frågor uppkom. Läs mer
    2017-05-09 Martina B svarar Lena Ö
    Tack för fin recension! Kul att du är nöjd med mitt arbete.
    Ha det bra. /Martina Börjesson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö