Rasmus Wickell
en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1
352 80 Växjö — Visa karta

Vad tror Rasmus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Rasmus Wickell

• Madelene P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack Rasmus Wickell för proffsigt, vänligt och engagerat bemötande. Kan starkt rekommendera Rasmus. Mvh Madelene Pilkvist Läs mer
    2018-10-08 Rasmus W svarar Madelene P
    Tack så mycket Madelene.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Moa G
    Moa G skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med försäljningen! Läs mer
    2018-10-08 Rasmus W svarar Moa G
    Tack Moa!
    Lycka till i nya huset.
    //Rasmus
  • Jonathan R skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt min bostad. Mycket nöjd. Snabb och driven mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Jonathan R
    Tack för orden Jonathan. Tack för jag fick förtroendet för er försäljning.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är nöjd med allt. Min försäljning av min villa gick över förväntan Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Fredrik F
    Tack för förtroendet och orden Fredrik.
  • Hans J skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tomtförsäljning. Oerhört bra bemötande och proffsigt genom hela affären. Snabb hantering från första samtalet och bra uppföljning efter kontraktsskrivning. Hela försäljningen avklarad på kort tid. Mycket nöjd. Jag kan verkligen rekommendera Rasmus Wickel . Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Hans J
    Tack så mycket Hans! Va trevligt att få sälja din tomt.
    Ha det bra och hälsa Öland!
  • Ebrahim M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Helheten har varit mycket bra .
    Mvh Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Ebrahim M
    Tack för orden och hoppas ni kommer att trivas i huset.
    // Rasmus Wickell
  • Fredrik M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabb och smidig affär. Väl bemött. Läs mer
    2018-03-27 Rasmus W svarar Fredrik M
    Tack för orden Fredrik. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Bozena M skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    När min mäklare ringde och sa att det är jag som får köpa mitt nuvarande hus blev jag j.glad och lycklig...innan han ringde mig ringde han till alla som var på visningen och frågade de om ngn. ville lägga bud..men ingen var intresserad och därför jag blev den spekulant som fick huset..vi har bukat tid för att skriva kontrakt..och plötsligt får jag veta att en av budgivarna lägger ett bud???.vaaad??!!!-tänkte jag..budgivning är redan avslutat!!
    Det har kostat mig 30.000 kr. extra???!!!
    Jag tycker att mäklare borde avsluta eller stoppa budgivningen redan efter förfrågningar..och hans ord var att -huset är ditt!!!...jag mådde jättedåligt p.g.a.kände mig lurad!!
    Jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling är skyldig mig de pengarna som är 30.000 kr.
    Mvh Bozena Musial Läs mer
    2018-03-22 Rasmus W svarar Bozena M
    Hej!
    Genom våra tidigare samtal har jag full förståelse för din besvikelse med budgivningens slutfas.
    Dock är jag tvungen enligt fastighetsmäklarlagen att framföra alla inkomna bud till säljaren innan kontrakt är skrivet.
    Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus.
    // Rasmus Wickell
  • Märta E skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tyckte Rasmus var trevlig och kunnig och utförde försäljningen av fastigheten till min fulla belåtenhet.
    Jag rekommenderar honom verkligen.
    Hälsningar
    Märta Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Märta E
    Stort tack för de fina orden.
    Med vänlig hälsning, Rasmus
  • Petter B skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ett trevligt, kunnigt och ambitiöst intryck under hela säljprocessen. Väldigt lyhörd för våra önskemål och åsikter.
    Bra och snabb återkoppling.
    Totalt sett ett väldigt bra intryck! Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Petter B
    Tack för orden!
    Det har varit kul att ta hand om er försäljning av ert fina hus.
    Med vänlig hälsning, Rasmus
  • Vi blev väl mottagna av en trevlig fastighetsmäklare och fick bra svar på våra frågor, köp-processen gick smidigt och vi är nöjda. Läs mer
    2018-03-19 Rasmus W svarar Mustafa /Abdulrahman A
    Tack för de fina orden.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
Johan Florå
Jenny Kjellsson