Erik Persson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 57 Läs vad Erik Persson

• Malik M sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-28

Gemla
    Erik är en proffesionel säljare. Han har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med priset. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Malik M
    Hej Malik. Tack för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda med mitt arbete. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Amra M sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-28

Gemla
    Vi sålde vår bostadsrätt via Erika Persson. Han bemötte oss riktigt proffsigt och har skött affären utmärkt. Allt är skött över våra förväntningar, vi har under försäljningen fått kontinuerlig information om möjliga köpare, strategier och mål. Det har gjort att vi enkelt kunnat följa försäljningen. Erik har ett fantastiskt bemötande ingen fråga är dum, han svarar på allt men den gedigna kunskapen han har! Kommer att rekommendera honom alla dar i veckan! Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Amra M
    Tack för det fina omdömet Amra. Det har varit kul att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses! /Erik
    Erik P gillar detta
  • Lalezar G sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Alstermo
    Vi köpte en villa genom Erik. Vi sålde också en.

Han bemötte oss väl och var jättepositiv och hjälpsam med allt vi behövde.

Rekommenderas starkt!;) Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Lalezar G
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Dahham A köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Alstermo
    Jag har köpt ett hus i Alestermo. Erik var superbra person och han var mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Dahham A
    Kul att du är nöjd med mitt arbete och tack för den fina rekommendationen. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Taner G sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Alstermo
    Han är perfekta,snäll person.vi är mycket nöjd av honom. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Taner G
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och syns! /Erik
    Erik P gillar detta
  • Marcus G sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-05

Åseda
    Vi är väldigt nöjda med Erik som mäklare. Mycket trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-05 Erik P svarar Marcus G
    Hej Marcus. Kul att du och Moa är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Erik P gillar detta
  • Madeleine P köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-04

Åseda
    Har köpt bostad, Erik har alltid svarat på frågorna vi undrat vilket varit mycket hjälpsamt då vi aldrig gjort detta innan. Läs mer
    2020-03-04 Erik P svarar Madeleine P
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas!
    Erik P gillar detta
  • Anton O köpte sin bostad med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-19

Åseda
    Snabba svar på frågor och enkel och ha å göra med. Läs mer
    Erik P gillar detta
  • Svea Inger Mariana K sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-20

Lenhovda
    Har sålt min villa som jag bott 50 år i. Mäklaren har bemött mig bra och varit noga med att jag ska förstå fast det mesta sker via nätet. Huset blev sålt relativt snabbt trots att det inte varit många intresserade. Priset blev lägre än i annonsen, men det priset som sattes från början var högre än vad jag tänkt så det blev bra ändå. Läs mer
    Erik P gillar detta
  • Taner G köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-18

Lenhovda
    Han är utmärkt person...................................................................................................... Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå