Erik Persson

Erik Persson

Erik Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Erik Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 76 omdömen sedan 2017-11-17. Erik Persson har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

76 omdömen om Erik Persson

• Erik har med stort tålamod och glöd hjälpt oss sälja vårat hus!
    Fredrik K sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-09-23
    • 160.0 m²
    2020-09-23
  • Hej Vi har fått utmärkt hjälp med att sälja 10 st exklusiva bostadsrätter i Växjö, försäljningen har Erik P. skött exemplariskt. Han har lyckats med att sälja alla 10, på mycket kort tid allt innan byggstart på Gräddhyllan i Växjö. Vi kan varmt rekommendera Erik Persson till blivande säljare och köpare. Vänliga Hälsningar Jan Tillman
    Jan T köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-09-10
    • 3:a
    • 117.8 m²
    • Växjö
    2020-09-10
  • Sålt mitt hus smidigt och snabbt. Lätt att få tag i och få svar på frågor osv. Rekommenderas.
    Anna W sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-09-08
    • 92.0 m²
    2020-09-08
  • Har sålt villan och allt har fungerat perfekt och över förväntan. Erik har varit tillgänglig, återkommit med svar och förklarat allt på ett lugnt och bra sätt. Vi kände oss trygga från början till slut och upplevde inga oklarheter. Snyggt jobbat Erik.
    Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-07-22
    • 157.0 m²
    • Alstermo
    2020-07-22
  • Köpt en villa. Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar , förklarade så att det var lätt att förstå.
    Henrik R köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-07-01
    • 112.0 m²
    • Lenhovda
    2020-07-01
  • Jag har sålt en fritidsfastighet, skogsfastighet. Gick väldigt snabbt och smidigt. Bra annonsering. Över förväntan.
    Anders P sålde sin bostad med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Älghult
    2020-06-12
    Tack för den fina rekommendationen Anders. Vad roligt att du känner att jag lyckades överträffade dina förväntningar. Vi syns på tillträdet. /Erik

Erik P

• Fritidshus med lite mark till Mycket trevlig och hjälpsam Ja Fastighetsköpet är inte helt klart än, men hittills har mäklaren varit hjälpsam och tillmötesgående. Snabb på att återkoppla på frågor.
    Katarina L köpte sin bostad med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Älghult
    2020-06-12
    Hej Katarina. Tack för den fina rekommendationen. Jag tror att du och Stefan kommer få många fantastiska stunder på Flisan. Vi ses på tillträdet /Erik

Erik P

• Vi köpte lägnehet, han vet om lägenhet bra och ger Sant information. Han är duktig och kan fortsätter med Andra kund I framtiden.
    Manoranjan K köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-06-02
    • 5:a
    • 124.0 m²
    • Växjö Teleborg
    2020-06-02
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att du och Sweta kommer att trivas bra i lägenheten. /Erik

Erik P

• Vi har sålt hus i ett dödsbo. Bra bemötande inget att klaga på
    Jonny S sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-05-24
    • 168.0 m²
    2020-05-24
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik

Erik P

• Köpt bostad i tolg. Proffsig, trevlig och hjälpsam mäklare. Jag upplevde hela processen som lugn och trygg och jag är mycket nöjd med Erik som var vår mäklare.
    Liv T köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-05-16
    • 124.0 m²
    • Tolg
    2020-05-16
    Hej Liv. Härligt att höra att du och Julius är nöjda och att allt kändes tryggt och bra. Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Ha en underbar sommar /Erik

Senaste försäljningarna

Riddaregatan