Erik Persson
Registrerad mäklare sedan 2016-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 72 Läs vad Erik Persson

• Henrik R köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-01

Lenhovda
    Köpt en villa. Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar , förklarade så att det var lätt att förstå. Läs mer
  • Anders P sålde sin bostad med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-12

Älghult
    Jag har sålt en fritidsfastighet, skogsfastighet.
    Gick väldigt snabbt och smidigt. Bra annonsering. Över förväntan. Läs mer
    2020-06-16 Erik P svarar Anders P
    Tack för den fina rekommendationen Anders. Vad roligt att du känner att jag lyckades överträffade dina förväntningar. Vi syns på tillträdet. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Katarina L köpte sin bostad med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-12

Älghult
    Fritidshus med lite mark till

Mycket trevlig och hjälpsam

Ja

Fastighetsköpet är inte helt klart än, men hittills har mäklaren varit hjälpsam och tillmötesgående. Snabb på att återkoppla på frågor. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Katarina L
    Hej Katarina. Tack för den fina rekommendationen. Jag tror att du och Stefan kommer få många fantastiska stunder på Flisan. Vi ses på tillträdet /Erik
    Erik P gillar detta
  • Manoranjan K köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-02

5:a
    Växjö Teleborg
    Vi köpte lägnehet, han vet om lägenhet bra och ger Sant information. Han är duktig och kan fortsätter med Andra kund I framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Manoranjan K
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att du och Sweta kommer att trivas bra i lägenheten. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Jonny S sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-24

Åseda
    Vi har sålt hus i ett dödsbo. Bra bemötande inget att klaga på Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Jonny S
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Liv T köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-16

Tolg
    Köpt bostad i tolg. Proffsig, trevlig och hjälpsam mäklare. Jag upplevde hela processen som lugn och trygg och jag är mycket nöjd med Erik som var vår mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Liv T
    Hej Liv. Härligt att höra att du och Julius är nöjda och att allt kändes tryggt och bra. Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Ha en underbar sommar /Erik
  • Casper K köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-13

Åseda
    Jag blev bra bemött utav Erik. Allt gick snabbt och smidigt med bostad köpet. precis så som jag hade hoppats på. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Casper K
    Hej Casper. Vad kul att du känner att allt gick som du önskade och att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya hus. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Marita S sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-13

Åseda
    Allt gick snabbt och smidigt nä vi sålde mammas hus i Åseda. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-13 Erik P svarar Marita S
    Tack för rekommendationen. Skönt att du känner dig nöjd med mitt arbete. /Erik
    Erik P gillar detta
  • Henrik S sålde sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-06

Åseda
    Kan kännas att jag fått mindre kontakt med min mäklare än min medsälhare har fått. Läs mer
  • Robert P köpte sitt hus med hjälp av Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-05

Åseda
    Väldigt bra bemötande, proffesionell mäklare, kan bara varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-06 Erik P svarar Robert P
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Robert. Vi syns och hörs! /Erik