Evelina Kronberg

Evelina Kronberg

Evelina Kronberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Evelina Kronberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Evelina Kronberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.7. Evelina Kronberg har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

67 omdömen om Evelina Kronberg

Sedan starten hos Reco 2017
Pierre F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Öjaby

Duktig trevlig och lyhörd, omtänksam mot säljarna och köpare.

Katy Inga-Lill A
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Ljungby

Vänligt service inriktad, duktig säljare.

Silvia L
Diö

Trevlig bemötande, kunnig, hjälpsam och effektivt.

Sebastian O
Köpte sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hamneda

Engagerad och påläst, och serviceinriktad

Joakim W
Växjö

Tydlig information och positiv och glad, och allt gick smidigt när vi skrev på papperna

Martina B
Växjö

Evelina var proffsig hela vägen - från första mötet till försäljning. Vi hade en god dialog under hela processen och upplevde att våra önskemål var viktiga. Vi upplevde Evelina som kunnig, proffsig och inlyssnande. Det var de krav vi hade på förhand och det levde hon upp till under hela husresan.

Birte P
Vittaryd

Vi har varit mycket nöjd med Evelina på alla sätt. Hon är seriös, vänlig och mycket kompetent. Hon besvarar alla frågor med ett smil. Hon får fem ut av fem stjärnor!

Joakim B
Färlöv

Bemötandet var proffesionellt och sakligt. Hon var noggrann, påläst och kunnig. Vi är mycket nöjda med hennes bemötande och handhavande av vår försäljning! Mycket bra! Rekommenderas!

Sara B
Färlöv

Professionell, hjälpsam, lättillgänglig, informativ och noggrann. Vi erhöll allt det som vi förväntade oss av en mäklare under en husförsäljning och lite till.

Jonas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Mycket bra och trevlig mäklare.