Evelina Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 28 Läs vad Evelina Simonsson

• Ulla R
    Ulla R köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-10

Bergnäs
    Jag upplever henne som duktig och förtroendeingivande.
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Svetlana H sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-02

Vislanda
    Jag ar glad att Evelina har varit min mäklare. Hon forklara mig allt jag frågade henne. Jag solde mitt hus med henne . Bli ärligt, jag hade inga stora förväntningar, for att huset varit förstörd an senaste huresgast. Men Evelina gjorde utmark job. Tack! Läs mer
  • Hans T sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-01

Växjö Centrum
    Sålt 2a. på norrtullsgatan
    Tog lite tid men till slut sydde mäklaren ihop affären.
    Fick utgångspriset och jag är nöjd. Läs mer
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-14

Växjö Söder
    Vi har köpt en Bostadsrätt.
    Vår mäklare Evelina är en trevlig tjej som ger ett tryggt och stabilt intryck. Hon är snabb rak o tydlig.
    Vi är mycket nöjda med helheten och anlitar henne gärna igen om det behövs.
    Jonas & Lotta Läs mer
  • Camilla P sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-23

Alvesta Öster
    Evelina är en mäklare full av energi och har stenkoll på hur allt fungerar. Vi kände oss trygga hela vägen.
    Husförsäljning Läs mer
  • Hanna-melina S sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-23

Växjö Söder
    Vi har sålt en tvåa på 75kvadratmeter centralt beläget i Växjö med Evelina Simonsson på Svensk Fastighetsförmedling Växjö. Super fint och proffsigt bemötande! Återkopplar alltid snabbt och är lösningseffektiv. Vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Inger Eva Mari S köpte sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-15

Grimslöv
    Har köpt en villa.
    Har aldrig haft kontakt med mäklare innan, så hade inte så mycket förväntningar.
    Det enda jag kan anmärka på är att hon verkade väldigt stressad när vi skrev kontraktet!
    Annars tyckte jag att hon var duktig och påläst. Läs mer
  • Mohamed B sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-07

Växjö Vikaholm
    Evelina har sålt en Bostadsrätt åt mig.
    Evelina är nog en av dem mäklare som jag mest är nöjd med.
    Jag har använt mig av många mäklare genom åren, och det finns nog ingen som varit så professionell och duktig, väldigt engagerad och är rak på sak.
    Hon hör av sig så fort ny info finns och är mån om att man som kund ska känna sig trygg och bekväm.
    Tack Evelina för ditt fantastiska utförda arbete. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt att återkomma i framtiden. Läs mer
  • Cecilia F sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-12-15

Växjö Söder
    Jag har sålt en trea i centrala Växjö Evelina och jag hade ett positivt första möte. Hon var uppmärksam gentemot mig och tydlig kring förutsättningarna för försäljningen. Jag hade en känsla av att det inte skulle gå så lätt och det visade sig vara fallet. Genom hela säljprocessen har Evelina kommunicerat med mig på ett direkt och trovärdigt sätt. Genom hennes idoga arbete med kontakter och på sociala medier hittade hon till slut en köpare. Det är jag tacksam för. Läs mer
  • Lena E sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-12-14

Tävelsås