Evelina Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2016-04-06
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Evelina Simonsson

• Obos Sverige A sålde en tomt med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-29

5:a
    Torparängen
    Evelina är en duktig, engagerad och positiv mäklare. Hon tar sig an uppdrag på ett professionellt och personligt vis. Läs mer
  • Marija M köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-26

4:a
    Växjö Hovshaga
    Jag har köpt lgh i Växjö, Hovshaga området. Rvelina var supersnäll pch vi har onte väntat mkt! Läs mer
  • Björn V köpte sin bostad med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-19

2:a
    Alvesta
    Trevligt bemötande. Bra kunskap om objektet. Läs mer
  • Filip L sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-27

Växjö Centrum
    Jag sålde min lägenhet i centrala Växjö med hjälp av Evelina.
    Evelina skötte hela försäljningen toppenbra! Allt från bemötandet, kontakten med mig, upplägget hur vi skulle gå till väga och allt där emellan. Jag kan verkligen rekommendera Evelina som mäklare. Läs mer
  • Michael A sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-22

Alvesta Öster
    Mycket proffsig utförd affär och hjälpsam. Vi satt själva i karantän under hela försäljningen. Men detta sköttes proffsigt utan att jag kunde vara så delaktig som jag ville. Läs mer
  • Mikael G sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-17

4:a
    Växjö Hovshaga
    Har köpt och kommer sälja bostad av Evelina.
    Proffsig och duktig mäklare. Förtroendegivande. Läs mer
  • Ulla R
    Ulla R köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-10

3:a
    Bergnäs
    Jag upplever henne som duktig och förtroendeingivande.
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Svetlana H sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-02

Vislanda
    Jag ar glad att Evelina har varit min mäklare. Hon forklara mig allt jag frågade henne. Jag solde mitt hus med henne . Bli ärligt, jag hade inga stora förväntningar, for att huset varit förstörd an senaste huresgast. Men Evelina gjorde utmark job. Tack! Läs mer
  • Hans T sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-01

2:a
    Växjö Centrum
    Sålt 2a. på norrtullsgatan
    Tog lite tid men till slut sydde mäklaren ihop affären.
    Fick utgångspriset och jag är nöjd. Läs mer
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-14

3:a
    Växjö Söder
    Vi har köpt en Bostadsrätt.
    Vår mäklare Evelina är en trevlig tjej som ger ett tryggt och stabilt intryck. Hon är snabb rak o tydlig.
    Vi är mycket nöjda med helheten och anlitar henne gärna igen om det behövs.
    Jonas & Lotta Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö