Martina Börjesson

Martina Börjesson

Martina Börjesson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Martina Börjesson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Martina Börjesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.7. Martina Börjesson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

51 omdömen om Martina Börjesson

Sedan starten hos Reco 2017
Helene S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Alvesta Öster

Bra bemötande, och snabb återkoppling

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Grimslöv

Hon mötte oss när vi kom till visningen och intresserade sig för vad vi ville titta på och i vilken ordning vi ville se huset. Hon svarade på våra frågor och va positiv hela tiden. Va behjälplig under hela visningen. Har svarat fort på våra frågor efter visningen. Upplever att hon är väldigt positiv och engagerad i sitt uppdrag.

Maria N
Alvesta Centrum

Martina har varit professionell från första visningen till kontraktsskrivning. Martina har varit tillgänglig och transparent, svarat på frågor och ingett förtroende.

Alexander L
Torpsbruk

Enkel , kommunikativ och otroligt trevlig mäklare som jag både fick förtroende för och ett bra intryck av. Rekommenderar henne alla dagar i veckan :)

Svar från Martina Börjesson

Tack Alexander för fina ord. Vi ses vid tillträdet - ha det så bra tills dess. Hälsa familjen. Martina

Ulf A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Vallen

Mycket duktig och kunnig mäklare som verkligen vill hjälpa kunden på bästa möjliga sätt.

Marie K
Alvesta Öster

Super bra mäklare !vi fick väldigt bra information av henne gällande objektet vi var intresserade av. Hade en öppen dialog om eventuella funderingar som dyk upp och fick då snabbt svar från henne. Trevlig och kommunikativ.

Ulf A
Alvesta Centrum

Martina är en mycket snäll och hjälpsam, och försöker verkligen att hjälpa säljaren i detta fallet på alla viss

Göran Rolf Ivar A
Sålde sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Alvesta Öster

Kunnig, hjälpsam och mycket trevlig!

Julian C
Alvesta Centrum

Mycket trevlig mäklare som svarar informativt och tydligt på mina många frågor som förstagångsköpare. Snabb respons även vid tidpunkter då jag inte förväntar mig svar direkt. Varma rekommendationer!

Åke Vilhelm N
Gemla

En mycket trevlig mäklare påläst, aktiv då det gällde marknadsföringen av vårat hus.