Alla kategorier Mäklare Kalmar Vimmerby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Storgatan 52, 598 37 Vimmerby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vimmerby?

Lockar det att flytta till Astrid Lindgrens charmiga och lekfulla stad Vimmerby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna att komma till rätta här i Småland. Med erfarenhet, engagemang och kvalitet ser vi till att din bostadsaffär går tryggt till. Vi har ett stort kontaktnät och god kännedom om Vimmerbytrakten, allt för att du enkelt ska kunna finna ditt drömboende.

Kontakta oss mäklare så kan du få en kostnadsfri värdering och massa goda råd om när det är dags att köpa eller sälja. Vi finns där under hela processen!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

• Magnus K
    Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Har bara gott att säga,gick supersmidigt från första sekund. Läs mer
    2017-12-20 Edyta H svarar Magnus K
    2017-12-03 Edyta H svarar Sofie M
    Tusen tack för förtroendet Mvh Edyta
  • Sara N
    Sara N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Vi tyckte mäklaren var lugn och trevlig. Lätt att ha att göra med, gav snabba svar och trevligt bemötande vid alla våra frågor. Affären gick även snabbt och smidigt, inget krångel. Bra förklaringar på hur allt går till med mera. En mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-03 Edyta H svarar Sara N
    Tusen tack för dom fina orden. Fortsatt fin advent✨ Vh Edyta Hammar
  • Lars K
    Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Korrekt och vänligt bemötande med saklighet och svar på våra frågor. Läs mer
    2016-09-06 Edyta H svarar Lars K
    Tusen tack för din rekommendation/mvh svensk fastighetsförmedling

Storgatan 52, 598 37 Vimmerby