Alla kategorier Mäklare Kalmar Vimmerby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Storgatan 52, 598 37 Vimmerby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vimmerby?

Lockar det att flytta till Astrid Lindgrens charmiga och lekfulla stad Vimmerby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna att komma till rätta här i Småland. Med erfarenhet, engagemang och kvalitet ser vi till att din bostadsaffär går tryggt till. Vi har ett stort kontaktnät och god kännedom om Vimmerbytrakten, allt för att du enkelt ska kunna finna ditt drömboende.

Kontakta oss mäklare så kan du få en kostnadsfri värdering och massa goda råd om när det är dags att köpa eller sälja. Vi finns där under hela processen!

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

• 2019-03-18

Märta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Svarar gärna på detta.
    Jag har sålt mitt hus, en villa.
    Har från första början blivit trevligt bemött av mäklaren och hennes medarbetare.
    Allt har känts tryggt och jag har haft största förtroende, vilket är
    viktigt när man gör kanske den största affären i livet.
    Jag kan bara ge de varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-03-20 Edyta H svarar Märta K
    Tack snälla för förtroendet🌸 varmaste hälsningar Edyta
  • 2019-03-07

Jennie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    På ett proffsigt, smidigt och snabbt sätt sålde Edyta och Svensk Fastighetsförmedling min villa till ett pris som långt överskred mina förväntningar. Stort tack och mina bästa rekommendationer!
    /Jennie Larsson Läs mer
    2019-03-07 Edyta H svarar Jennie L
    Tack för den fina rekommendationen🌸 Vänlig hälsning Edyta
  • 2019-03-05

Micael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Kompetent, engagerad, driven och tillgänglig. Naglade utgångspriset vid försäljningen av vår villa och lyckades få upp priset över det begärda. Mycket bra vägledning och strategiskt stöd i försäljningsprocessen, som för övrigt gick väldigt fort. Ingen som helst tvekan vart vi vänder oss när/om sommarstugan eller våra respektive föräldrars hus ska säljas. Läs mer
    2019-03-05 Edyta H svarar Micael R
    Tack snälla för er fina rekommendation. Ni är varmt välkomna åter både om ni ska sälja eller köpa☺️Vänlig hälsning Edyta Hammar
  • 2019-02-23

Gabriella S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Vi köpte små fastighet. Under visning och budgivning hade vi förväntat oss bättre service och möte med mäklaren men med tanke på den stora efterfrågan som det var, kan vi förstå att uppgiften blev övermäktigt för mäklaren. Om det hade varit ett köp med färre intressanter anser vi att vi hade kunnat förväntat oss mer från mäklaren. Dock fick vi på kontoret när köpekontraktet skulle skrivas ett trevligare bemötande av mäklaren som då upplevdes vara i sitt rätta element. Läs mer
    2019-02-25 Edyta H svarar Gabriella S
    Tack för rekommendationen :) Ja intresset var över förväntan, med över 125 personer på visningen visar att intresset för fastigheter på landet är stort:). Jag önskar er all lycka till i er nya drömbostad. Vh edyta hammar
  • Marcin S

2019-02-05

Marcin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Jag har köpt ett hus. Allt gick snabbt och smidigt, mycket bra kontakt med mäklaren! Läs mer
    2019-02-06 Edyta H svarar Marcin S
    tack snälla för din rekommendation. mvh/edyta
  • 2019-02-04

Wioleta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Jag köpte ett hus. Den första telefonkontakten blev senare inbjuden till kontoret. Jag är mycket nöjd med köpet. Mäklaren var en professionell specialist och en trevlig person. Makler hade försäljningsförmåga och omfattande kunskaper. Han gjorde jobbet. Läs mer
    2019-02-06 Edyta H svarar Wioleta S
    Tack snälla för de fina orden Wioleta. Jag hoppas ni ska trivas med er nya bostad. vänlig hälsing /edyta
  • 2019-01-29

Sylvia Fransson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Edyta Hammar är en mycket professionell mäklare. Hon är kunnig, lyhörd, effektiv och trevlig. Hon hjälpte oss att snabbt sälja vår villa. Hon gav oss bra tips inför fotografering och visning. Vi kände oss trygga med försäljningen. Läs mer
    2019-02-06 Edyta H svarar Sylvia Fransson
    Tack snälla för förtroendet🌸 Vh Edyta
  • 2018-12-19

Anette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Upplever att Edyta Hammar är mycket proffessionell.
    Snabb,effektiv och trevligt bemötande . Läs mer
    2018-12-19 Edyta H svarar Anette H
    Tack snälla för de fina orden:) Har varit jätteroligt att få hjälpe er. Önskar er en riktgt god jul och ett gott nytt år vänlig hälsning Edyta
  • 2018-10-04

Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Vi har sålt vår enplansvilla från 2006 via Svensk fast i Vimmerby.
    mäklaren var mycket bra och informativ vid första möte och gav bra information både under möte och därefter.

Han har även skött kontakter mellan intressenter och oss som säljare mycket bra under processen.

Sammanfattningsvis finns inget att klaga på när det gäller samarbetet. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Mattias B
    Tack Mattias för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus och att ni är nöjd med mitt arbete! Med vänlig hälsning Magnus
  • 2018-08-09

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Sålt en sommarstuga.
    Blivit mycket väl möt av mäklaren, hade väl inte några speciella förväntningar eftersom jag inte varit med om denna situation innan men allt fungerade bra. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Eva L
    Tack Eva för de fina orden. Med vänlig hälsning/Magnus
  • 2018-08-06

Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren har ett trevligt och positivt bemötande.
    Det blev lite fördröjning innan huset kom ut på hemnet vilket berodde på en ledighet som jag gärna hade blivit informerad om.
    Förväntningarna var ju naturligtvis ett bra pris och det blev över förväntan.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, det har blivit en snabb och bra affär trots lite fördröjning i början. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Margareta J
    Hej Margareta. Tack för att jag fick hjälpa dig att sälja ditt hus. Ha det så bra. Med vänlig hälsning/Magnus
  • 2018-05-08

Jeton M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Jag har köpt ett hus! Jag är nöjd med köpet samt med mäklaren. Jag hade stora förväntningar och de uppfylldes i vår syn. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Jeton M
    Hej Jeton. Tack så mycket och lycka till med huset. Med vänlig hälsning Magnus
  • 2018-04-12

Carina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Allt gick i en rasande fart.När väl Magnus fick tag i oss eller vi i honom ....
    Huset fotograferades o besiktigades samma vecka.(snygga foton)
    Affären är snart klar och vi är mycket nöjda med det trevlig bemötandet. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Carina N
    Tusen tack att jag fick hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Magnus
  • 2018-03-08

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Mycket bra! Rekommenderas, allt gick smidigt och snabbt. Helnöjd. Läs mer
    2018-03-08 Edyta H svarar Peter H
    Tusen tack för förtroendet :) Mvh/ Edyta
  • 2017-12-17

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Har bara gott att säga,gick supersmidigt från första sekund. Läs mer
    2017-12-20 Edyta H svarar Magnus K

Tusen tack för förtroendet Mvh Edyta
  • Sara N

2017-12-03

Sara N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Vi tyckte mäklaren var lugn och trevlig. Lätt att ha att göra med, gav snabba svar och trevligt bemötande vid alla våra frågor. Affären gick även snabbt och smidigt, inget krångel. Bra förklaringar på hur allt går till med mera. En mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-03 Edyta H svarar Sara N
    Tusen tack för dom fina orden. Fortsatt fin advent✨ Vh Edyta Hammar
  • 2016-09-06

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
    Korrekt och vänligt bemötande med saklighet och svar på våra frågor. Läs mer
    2016-09-06 Edyta H svarar Lars K
    Tusen tack för din rekommendation/mvh svensk fastighetsförmedling

Storgatan 52, 598 37 Vimmerby