Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

• Badge2019
Ring 0492-155 55 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vimmerby? Lockar det att flytta till Astrid Lindgrens charmiga och lekfulla stad Vimmerby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna att komma till rätta här i Småland. Med erfarenhet, engagemang och kvalitet ser vi till att din bostadsaffär går tryggt till. Vi har...

66 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Sten-Olof H
Södra Vi

Snabb och smidig affär, proffsigt utfört

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tusen tack för förtroendet bästa hälsningar edyta

Roy L
Södra Vi

Mycket proffsigt bemötande och kunnig mäklare

Torsten B
Vimmerby

Proffsigt och bra bemötande, svara snabbt.

Jan B
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Vimmerby

Riktigt trevligt och professionellt bemötande från både mäklare och assistent. Som gammal företagare märker jag ganska snabbt vem man kan lita på. Sammanfattningsvis en mycket snabb och smidig affär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tusen tack för fin rekommendation och tusen tack för förtroendet. Bästa hälsningar Edyta och Stina

Magnus S
Vimmerby

Mycket bra. Inga problem. Mycket bra och professionellt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tusen tack för din rekommendation:) vh edyta

Douglas D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Trevligt, proffsigt och smidigt samarbete.

Edyta H gillar detta

Tusen tack för dina fina ord /Bästa hälsningar Edyta

Frank F
Vimmerby

Mycket bra bemötande och bra förklaringar om varje steg i processen. Mycket trevligt…!

Andreas S
Vimmerby

Mycket bra bemötande. Allt har gått mycket bra!

Hedvig Johanna H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Edyta och även mäklarassen Stina har gjort ett utmärkt jobb. De arbetar nästintill organiskt perfekt i sitt samarbete dem emellan och gentemot kund. De arbetar med en hög sensibilitet och noggrannhet för båda parters bästa. Svensk fastighetsförmedling i Vimmerby utmärker sig med en unik företeelse enligt mina erfarenheter. Då har jag sålt och köpt 5 fastigheter i Stockholm under 11 år. Det finns ett fåtal att jämföra med. Hoppas verkligen det genuina intresset för människan, drömmen och mäklarhantverket kan smitta av sig även på andra. Tack Edyta och Stina.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tusen tack för de fina orden.Och grattis till din fantastiska bostad.

Lena S
Vimmerby

Trevligt bemötande och professionellt jobb av mäklaren.

Peter H
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Vimmerby

Vi har blivit bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt allt har fungerat jättebra

Jonas A
Vimmerby

Det var smidigt och lätt att ha kontakten med mäklaren. Inga oklarheter.

Lars Göran E
Vimmerby

Blev bra bemött av mäklarn, tycker nog att alla mäklare bör lära sig lite mer om huset de säljer, vad det finns för extra finesser i huset som är lite förmer än standard.

Pia Birgitta Charlotte H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tusen tack Edyta för professionellt och positivt bemötande. Det kändes tryggt att anlita dig och kan rekommendera dig till andra!

Mariette A
Storebro

Trevligt bemötande, hjälpsam och allt har gått smidigt.

Patric S
Tuna

Lisa och Stina Danielsson. Bra professionellt bemötande, alltid kontaktbara på ett enkelt sätt och snabba svar på mina frågor. En snabb okomplicerad process så jag är mycket nöjd och skulle gärna rekommendera till andra.

Andreas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Tuna

Mäklaren, Lisa var väldigt tillmötesgående, trevlig och öppen till sitt sätt. Jag blev väl bemött vid mitt första möte med henne. Tycker hon ger ett seriöst intryck och har ett professionell sätt att hantera försäljningen av bostaden. Genom hela försäljningsprocessen har hon varit öppen och lyhörd för mina önskemål och kommunicerat på ett rakt och tydligt sätt. Är nöjd med mäklartjänsten jag köpte av Svensk Fastighetsförmedling.

Sabina Regina Z
Vimmerby

Det var en professionell och snabb process

Halina Czeslawa W
Gullringen

toppenförmedling bra bemött snabba svar att få rätt pris och så blev det fotograferingen fantastisk och visade rättvisa bilder professionella mäklare och assistenter

Maria W
Vimmerby

Jag kan inte svara, för det var min bror som hade kontakten med mäklaren.

Anneli B
Vimmerby

Bra bemötande! En duktig mäklare, som engagerade sig i försäljningen!

Camilla H
Vimmerby

Köpt en bostadsrätt. Har aldrig tidigare vare sig köpt eller sålt ngn bostad. Eftersom det här var ngt nytt för mig hade jag en hel del frågor, trevligt bemötande rakt igenom och processen kändes trygg.

Jens Patrick E
Vimmerby

Vi är icke klara en men problemet är att meklaren icke svarar på mina SMS jag kan svara på omdömen när alt är klart. MVH Jens Patrick

Anna S
Vimmerby

Köpt villa. Trevligt bemötande och påläst. Ingav förtroende. Första gången vi haft en positiv upplevelse av en mäklare.

Kristina B
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Vimmerby

Professionellt bemötande, snabb återkoppling vid frågor och motsvarar mina förväntningar.

Camilla S
Vimmerby

Hela köpet och pappersarbetet gick kanon, köpte ett litet hus. Mäklaren var tillmötesgående och glad.🙂

Hans H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Äskestock

Professionella och trevliga.

Sören N
Mariannelund

Sålde villan innan visningen, hjälpsamt och proffsigt bemötande av representanten, i detta fallet Edyta

Carina D
Vimmerby

Alltid positiva och tillmötesgående.

Ann J
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby
Södra Vi

Köpt fritidsbostad, funkade mycket bra med mäklaren.

Helén L
Mariannelund

Jag har köpt äldre fastighet i Mariannelund och både mäklaren Edyta och mäklarassistenten Elin var superproffsiga, snabba, korrekta och mycket trevliga. Hälsningar från en mycket nöjd kund

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för din fina rekommendation🌸 Hoppas ni ska trivas i ert fina boende bästa hälsningar Edyta

Eva L
Storebro

Skolgatan 11 Trevlig personal

Anders Lee Daniel B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Vi köpte via dem och hade Lisa Danielsson som mäklare. Det bemötandet och servicen vi fick var fantastisk! Hade vi frågor varesig om det var huset eller om det var allmänna frågor gällande hur ett köp gick till väga så behövde vi inte vänta länge eller känna oss dumma. Så vi är supernöjda och trygga i vårat köp 😁👍 Alla vi har haft att göra med på deras kontor har gett ett tryggt och gott intryck. Super tack.

Carl Pontus L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Vi trodde det skulle bli svårt att sälja vårat hus med den tidsplanen vi hade. Vi hade helt fel. Inom tre veckor var huset sålt och kontraktet påskrivet. Bilderna och filmen blev långt över förväntat vilket drog många intressenter till sig. Tack Edyta för att du gjorde det möjligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack själva för förtroendet och er fina rekommendation🌸 Hoppas ni ska trivas i er nya bostad Vh edyta

Karl-Anders S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Vi har gjort ett antal fastighetsaffärer genom åren, och i samband med det förstås träffat flera mäklare. Vi tycker att bemötandet och engagemanget den här gången ligger någonstans i mitten av vad vi erfarit. Det har varit lätt att få svar, få kontakt, alltid uppkopplad men i det personliga mötet inte riktigt "där". Vi ville visa husets detaljer för de som kom för att titta, men mäklaren var inte intresserad av att ta del av vår information. Detta visade sig också vid visning, då vi blev uppringda och en sådan fråga hade...

Daniel E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Professionell, lyhörd och tillmötesgående mäklare, sålde min fastighet på kort tid till ett bra pris.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för din fina rekommendation. vh Edyta

Ricky Tommy Stefan S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Vårat husköp gick snabbt och smidigt. Edyta ha ett bra och trevligt bemötande och är lätt att få tag på vid frågor och funderingar. Vi rekommenderar Edyta till andra husköpare/ säljare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för er fina rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er ny bostad🌸 Vh edyta

Margareta Å
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Sålt vårat torp. Glad och positiv. Ingav förtroende. Förväntningarna infriades.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack fina Margareta för er rekommendation. Önskar er all lycka till i framtiden. Bästa hälsningar Edyta

Per T
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Ett väldigt trevligt och bra bemötande, alltid tillgänglig. Allting skötes smidigt och det var inget som var problem.

Andreas S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Ett jättefint bemötande och allt har skötts exemplariskt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för din fina rekommendation. vänliga hälsningar Edyta

Monika S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

1. Mäklaren var inte ens involverad i processen innan kontraktskrivning, utan skötte allt genom mäklarassistenter 2. Information om objektet var felaktigt vilket ledde till dyr besiktning som påvisade många fel i objektet 3. Dålig kommunikation från säljarna, som hyrt ut objektet och det gick inte att komma och titta på det när det var avtalat, fick besked samma dag att det inte gick 4. Brist på kommunikation mäklare och säljarna

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Hej Monika, Tack för din reco. Att mina kunder ska känna sig trygga och väl omhändertagna samt göra sitt livs bästa affär, när de köper eller säljer en bostad via mig är det jag alltid sätter främst i mitt arbete. Så också i den här affären. Jag förstår av din Reco att jag inte lyckats fullt ut i min kommunikation till er. Mäklarens roll är att vara en oberoende mellanhand mellan säljare och köpare. I en bostadsaffär har både säljare och köpare ett stort ansvar. Säljaren har upplysningsplikt och köparen har en långt gången...

Despina Å
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Ett väldigt fint och personligt bemötande!

Ellen M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tycker att Edyta har varit helt fantastisk mot oss. Alltid tillgänglig och hjälpte oss genom vårt första husköp. Tack!

Tom P
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Alltid lika proffesionell vid varje möte eller kontakt, bra tillgänglighet vid eventuella frågor. Rekommenderar Edyta starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för er fina rekommendation. Så roligt att få hjälpa till att finna er drömbostad. bästa hälsningar Edyta

Evy Ida Maria E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Vi har känt förtroende för Edyta från första stund och hela tiden fått ett trevligt bemötande och snabb återkoppling på alla de frågor vi haft om försäljningen av vårt hus. All information och alla tips och råd vi fått inför fotografering och visning av huset har verkligen fått oss att känna oss trygga i hela processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för förtroendet? bästa hälsningar edyta

Channa D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Jag och min sambo har köpt en bostad. Mäklaren har varit väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen och hon har varit snabb på att svara. Jag är jättenöjd med henne som mäklare.

Agneta L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Bra tillgänglighet och närvaro. Levererar ett snabbt avslut och på den nivå vi önskat.

Evelina F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Inför försäljningen av vårt hus träffade vi flera mäklare i Vimmerby. Valet föll tillslut på Svensk Fastighetsförmedling och Edyta Hammar, något vi inte ångrat en sekund. Redan efter första mötet med Edyta kände vi att hon var rätt person för jobbet. Edyta visade ett ärligt engagemang och ett härligt driv av att verkligen vilja sälja huset, hon lade ribban högt vad gällde utgångspris (enligt oss!) men spikade sedan ett slutpris högt över det och högt över våra förväntningar. Något vi också uppskattat med Edyta är att hon...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack för den fina rekommendationen Och tack för förtroendet ? Hoppas ni ska trivas i er fina bostad. Varma hälsningar Edyta Hammar

Märta K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Svarar gärna på detta. Jag har sålt mitt hus, en villa. Har från första början blivit trevligt bemött av mäklaren och hennes medarbetare. Allt har känts tryggt och jag har haft största förtroende, vilket är viktigt när man gör kanske den största affären i livet. Jag kan bara ge de varmaste rekommendationer!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

Tack snälla för förtroendet? varmaste hälsningar Edyta

Jennie L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vimmerby

På ett proffsigt, smidigt och snabbt sätt sålde Edyta och Svensk Fastighetsförmedling min villa till ett pris som långt överskred mina förväntningar. Stort tack och mina bästa rekommendationer! /Jennie Larsson

Tack för den fina rekommendationen? Vänlig hälsning Edyta