Marie Nilsson

Marie Nilsson

Marie Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Marie Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Marie Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Nilsson har haft 87 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag tycker det är spännande med människor och därför är det väldigt roligt att få träffa så mycket olika personer att få knyta an till & få ett förtroende ifrån. Det är också en ynnest att få åka runt hela härliga Gotland och få se alla kända och okända smultronställen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en engagerad och lättillgänglig mäklare som alltid ger 100 % i mina affärer, slott som koja. Målet är att ge både köparen och säljaren en bra upplevelse och samtidigt att säljaren få så bra betalt som möjligt.

Vad gör du helst på fritiden?
Promenerar utmed gotlandskusten, slappar i soffan eller solstolen och pysslar i min trädgård. Och så gillar jag förstås att umgås med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Har varit spinninginstruktör och programledare på Radio Gotland. Halva jag (mammas sida) är gotländsk, men jag är född i min pappas hemort i Västergötland. Kan prata gotländska om jag vill. Och vifta på öronen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 88 Läs vad Marie Nilsson

• sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-23
    Marie Nilsson har gjort ett väldigt bra intryck på mig. Hon har levt upp till de förväntningar som jag hade och lite till. Jag kan bara konstatera att vi valde rätt mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-21
    Proffsig, allt sköter snabbt och snyggt. Väldigt enkelt köp som löpte smidigt utan att vi som köpare behövde göra mycket.
    2021-07-19
    Marie har bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt.

Våra förväntar var att vi behövde så mkt hjälp med allt eftersom vi bor i Stockholm och försäljningen var på Gotland. Marie var behjälplig i alla lägen och inga konstigheter.

Allt har gått snabbt och otroligt smidigt och kan bara säga att jag är mycket nöjd med Marie och hennes bemötande. Kan inte ha fått en bättre mäklarna.
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Tingstäde
    2021-07-02
    Marie får absolut högsta möjliga betyg! Proffsigt rakt igenom och med känsla både för säljare och köpare. Kan verkligen rekommendera Marie! Tusen tack för ett fantastiskt jobb!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Gotland
    2021-06-25
    Vi har egentligen inte haft så mycket kontakt med Marie. Men hon återkopplade snabbt på vår första förfrågan och var trevlig, kunnig och tillmötesgående när vi besökte kontoret. Det var även väldigt smidigt med kontraktet. Framöver hoppas vi på info om tidsplan, inredningsvalen och möjlighet att följa bygget virtuellt.
    Hälsningar
    Ulf och Kerstin Green
  • Jessica M
    köpte sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Garda
    2021-06-15
    Vi blev väl bemötta utav Marie , vi kom oanmälda till en visning då vi såg att ett hus var till salu och endast 30 min kvar på visningen . Vi fick komma in och titta och det slutade med att vi var med på budgivningen och vann den !
    Marie har varit behjälplig med alla frågor vi haft och även svarat på frågor efter arbetstid.
    2021-06-02
    Vi köpte lägenhet mitt i Visby.
    Marie är mycket trevlig och duktig i din roll.
    Vi blev bra bemötta, och hon såg till att vi fick en visning under de få dagar vi var på Gotland.
    Kontinuerlig dialog sen vi åkte tillbaka.

När vårt bud till slut blev accepterat gick allt smidigt med att skriva på, då vi kunde göra det på Lidingö.

Sammantaget mycket bra mäklare.
    2021-06-02
    Trevlig ,kunnig hjälpsam och ett smidigt genomförande av köp
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-06-02
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är trevlig och har ett professionellt förhållningssätt. Lättsam och ger relevanta råd om försäljningen. Har god koll på marknaden.

Vi skulle utan tvekan anlita henne igen.
    • Väskinde
    2021-05-10
    Vid visningen av den villa som vi sedan köpte, kände jag mig sedd och att Marie var intresserad av just vad jag hade för behov.
    Hon kändes ödmjuk i sitt sätt att beskriva säljarnas krav och behov.
    Hennes värme som hon pratade om det område som villan var i och den beskrivning som hon gjorde också med att ta in de behov som hon lyssnat av med mig och att jag skulle kunna vara en som trivdes just där.
    Hon kändes för mig inte som den traditionella försäljaren som vill bli av med sitt objekt utan med en stor ödmjukhet inför de som kom och ville ta del av objektet.
    Mina förväntningar var att jag skulle kunna gå från visningen med en känsla av att jag fått ta del av objektet och fått mer kunskap och sedan få ta min tid att komma fram till ett beslut.
    Även där har Marie uppfyllt mina förväntningar.
    Känslan är att hon bryr sig om både säljaren och köparen.

Med vänliga hälsningar Carola Welander