Marie Nilsson

Marie Nilsson

Marie Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Marie Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Marie Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Nilsson har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag tycker det är spännande med människor och därför är det väldigt roligt att få träffa så mycket olika personer att få knyta an till & få ett förtroende ifrån. Det är också en ynnest att få åka runt hela härliga Gotland och få se alla kända och okända smultronställen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en engagerad och lättillgänglig mäklare som alltid ger 100 % i mina affärer, slott som koja. Målet är att ge både köparen och säljaren en bra upplevelse och samtidigt att säljaren få så bra betalt som möjligt.

Vad gör du helst på fritiden?
Promenerar utmed gotlandskusten, slappar i soffan eller solstolen och pysslar i min trädgård. Och så gillar jag förstås att umgås med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Har varit spinninginstruktör och programledare på Radio Gotland. Halva jag (mammas sida) är gotländsk, men jag är född i min pappas hemort i Västergötland. Kan prata gotländska om jag vill. Och vifta på öronen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 120 Läs vad Marie Nilsson

• köpte sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Endre
    2022-08-06 Verifierad kund
    Som köpare kändes det tryggt att ha Marie med sig genom hela processen. När jag undrade något så förklarade Marie för mig på ett begripligt sätt. Marie såg också till att olika typer av löpande kostnader rörande fastigheten fördes över från säljaren till mig. Tack Marie!
  • 2022-08-02 Spontant omdöme
    Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare - kunnig, trevlig, ärlig och gör verkligen sitt bästa för att både köpare och säljare ska lämna affären nöjda. Marie är fantastisk och jag rekommenderar henne starkt! Marie kan verkligen marknaden och sin profession, så både värdering, visningar, upplägg och formalia fungerade super. Även supersnygga bilder, digital rundtur och broschyr. Jag har framför allt känt mig trygg genom hela resan vilket har varit ovärderligt. <3
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-08-02 Verifierad kund
    Så skönt att ha samma mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet samtidigt som hon hjälpte mig att hitta en ny bostad som passade mig.Så tacksam för hennes vänlighet och kunnighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Gnisvärd
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Marie som varit väl påläst och skött vår försäljning på ett utmärkt och elegant sätt. Marie rekommenderas varmt av oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Ljugarn
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra information, härligt bemötande, lugnt o tryggt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marie Nilsson levde mer än väl upp till förväntningarna. Bra bemötande, tät kommunikation och snabba svar på mina mejl.
    Hennes kontakter med presumtiva köpare ledde också till en mycket snabb försäljning.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött, förklarar så man förstår, snabb återkoppling. Mycket nöjda med Marie.
    • Söder
    2022-04-19 Verifierad kund
    Hon har ett mycket trevligt sätt, kändes väldigt bra redan i telefonen. Allt blev ännu bättre vid besöket, vi "klickade" direkt och bestämde oss för henne som mäklare. Försäljningen gick bättre än förväntat och vi fick mycket bra betalt för lägenheten. Nu ser vi fram emot en lika bra avslutning av vårat samarbete.
    • Söder
    2022-04-19 Verifierad kund
    Marie har ett enkelt, ödmjukt och empatiskt sätt.
    Vi klickade direkt! Vi hade tänkt ta det i lugn takt, och Marie tyckte det var en god idé och förstod våra tankar.
    Men allt gick väldigt fort, men hon var med och förklarade och hjälpte oss i våra funderingar.
    Vi är mer än nöjda med Marie!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lyhörd, professionell och tillmötesgående. Snabb återkoppling och taktfullt bemötande samt korrekt och saklig information. Dessutom en vänlighet och ett servicetänk som är utöver våra förväntningar! Marie har fått oss att känna oss trygga och mycket nöjda i vårt ärende. Marie har vårt fulla förtroende även i framtiden! Bästa tänkbara!