Marie Nilsson

Marie Nilsson

Marie Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Marie Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Marie Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Nilsson har haft 29 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag tycker det är spännande med människor och därför är det väldigt roligt att få träffa så mycket olika personer att få knyta an till & få ett förtroende ifrån. Det är också en ynnest att få åka runt hela härliga Gotland och få se alla kända och okända smultronställen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en engagerad och lättillgänglig mäklare som alltid ger 100 % i mina affärer, slott som koja. Målet är att ge både köparen och säljaren en bra upplevelse och samtidigt att säljaren få så bra betalt som möjligt.

Vad gör du helst på fritiden?
Promenerar utmed gotlandskusten, slappar i soffan eller solstolen och pysslar i min trädgård. Och så gillar jag förstås att umgås med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Har varit spinninginstruktör och programledare på Radio Gotland. Halva jag (mammas sida) är gotländsk, men jag är född i min pappas hemort i Västergötland. Kan prata gotländska om jag vill. Och vifta på öronen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 123 Läs vad Marie Nilsson