Ib Bergenholtz
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Ib Bergenholtz

• Maria A
    Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-08-07

3:a
    Ystad
    Ib kan vi varmt rekommendera, mycket kunnig inom sitt gebit och bra på att ta hand om säljare och kunder. Stort kontaktnät via Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Sofie A köpte en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-07-30

Skurup
    Trevlig och kunnig! Bra bemötande och hjälpsam Läs mer
  • Christina H sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-07-23

Kivik
    Andelshus i Kivik. Han lyckades få ett pris som är All-time-high för andelen. Vi antog det lägre anbudet eftersom vi förstod att den med högst bus nog kunde bli ganska besvärlig innan köpet skulle bli klart. Svensk fastighetsförmedling hade sålt andelar tidigare vilket gjorde att de hade bilder som kunde återanvändas. Läs mer
  • Iréne Mariann R sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-06-05

Rydsgård - Centralt
    Kan varmt rekommendera Ib. Kom omgående tillbaka när man hade sina frågor om min husförsäljning. En underbar person att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-05 Ib B svarar Iréne Mariann R
    Tusen tack, det har varit ett nöje att få hjälpa dig
  • Anna-karin E köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-05-08

Abbekås
    Köpte hus i södra Skåne från usa. Ib gjorde det smidigt. Läs mer
    2020-06-05 Ib B svarar Anna-karin E
    Tack, jag försöker vara smidig
  • Henrik E köpte en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-04-28

Brösarp
    Jag har köpt en tomt som förmedlades av Ib.
    Ib var mycket trevlig, men behövde flera gånger påminnas om saker han lovat att göra. Lite svår att få tag på också. Men som sagt, väldigt trevlig. Läs mer
  • Viktor J köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-04-27

BRÖSARP
    Vi har genom Ib Bergenholtz köpt en fantastik bostad utanför Brösarp på Österlen. God service, genuint engagemang samt förmedlat god kontakt mellan oss köpare och säljare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-05 Ib B svarar Viktor J
    Tusen tack för de orden, värmer i hjärtat
  • Jaan P sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-04-24

BRÖSARP
    Toppen ! Verkar vara mycket kunnig. och tillförlitlig.

Trevlig och svarar fort på frågor. Jag kan rekommendera honom ! Läs mer
    2020-05-05 Ib B svarar Jaan P
    Tusen tack, det har varit en glädje att få hjälpa er
  • Malgorzata D köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-04-20

Skivarp
    Min man och jag köpte ett hus i Skivarp. När vi gick på visning vi träffade mycket trevlig och sympatisk mäklare Ib. Under samtalet han bort alla våra bekymmer. Kontraktet undertecknades i en mycket trevlig atmosfär. Vi är mycket glada över att vi hade möjlighet att träffa Ib Bergenholtz under ett så viktigt beslut som att köpa ett hus. Tusen tack! Läs mer
    2020-04-20 Ib B svarar Malgorzata D
    Tack, det gläder mig dessa vänliga ort
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-04-18

Skivarp
    Sålt mitt hus. Ib skötte sig stålande så är mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-05 Ib B svarar Anders S
    Tusen tack. Är du nöjd blir jag glad

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Ib Bergenholtz