Ib Bergenholtz

Ib Bergenholtz

Ib Bergenholtz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Ib Bergenholtz har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Ib Bergenholtz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.5. Ib Bergenholtz har haft 57 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 55 Läs vad Ib Bergenholtz

• sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-22
    Ib är ett föredöme för mäklarbranschen !
    x Hör av sig och ger info om läget.
    x Pondus mot köpare o säljare.

Kan bara ge honom bästa betyg //Ola
  • Per V
    • Skivarp
    2021-05-07
    Sålt avstyckad Skånegård

Ib har på ett utmärkt och mycket tydligt och lättfattligt sätt rådgivit oss genom hela processen och på ett snabbt och effektivt men ändå fullständigt transparent sätt förmedlat fastigheten till ett snabbt avslut som vi är mycket nöjda med.

Kan varmt rekommenderas !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Skurup
    2021-03-12
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev trevligt bemötta och allt gick snabbt och lätt.
    Tycker dock att mäklaren skulle erbjudit handsprit och kanske bjudit på en kopp kaffe.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-03-02
    Bostadsrätt i Abbekås
    Bra bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    • KIVIK
    2021-03-02
    Ib är en fantastisk mäklare alltid trevligt bemött han levde upp till alla våra förväntningar. Trevlig att ha och göra med.
  • köpte en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Skurup
    2021-02-03
    Vi har om allt går i lås köpt en tomt, all kontakt hittills med IB har varit över förväntan.
    2021-01-28
    Köpt Brf.lägenhet. Blev bemött bra av dem som var inblandade men tycker att det var oordning och stökigt i köpet. Det togs för enkelt på uppgiften och jag saknade information som jag förväntades känna till. Sen hade jag frågor om det fanns lägenheter längre norr om den lägenhet jag blev erbjuden men det fanns det inte. Trots att det inte fanns några lägenheter så finns det fortfarande lägenheter på er hemsida som presenteras till salu som ligger norr om den jag köpt. Nä, faktiskt lite stökigt och oproffsigt.
    Kan iofs bero på mig, men det vet jag ju inte.
  • Siv K
    2020-12-11
    Sålt vårt hus. Ib är en fantastisk mäklare. Tog hand om oss på ett utomordentligt sätt, lyssnade på oss och gav oss råd. Vi kunde kontakta honom när som helst och han ställde alltid upp för oss.
    Ib var noggrann med att förklara hur försäljningen skulle gå till och hur han själv skulle agera vid visning osv. Ib stod upp mot alla förväntningar vi hade.
    Ni kan vara ytterst stolta över denna mä'klare och vi kommer att rekommendera honom om någon frågar oss.
    Önskar Er en God Jul
    Siv
    2020-12-10
    Köpt bostad, en bra kontakt under processen. Säger varken bu eller bä då det var ganska enkelt och en rak process.
    2020-12-10
    Köpt radhus som precis börjat byggas. Blivit väl mottagen gällande både allmänna frågor men även för visning av demohus.

Min upplevelse är att det fungerat mkt bra i kontakten med Ib o övrig personal.