Ib Bergenholtz
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Ib Bergenholtz

• Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-03-20

Vik
    Sålt en liten andelslägenhet på Österlen. Det tog lite tid, men mäklaren var envis och positiv och till slut såldes den. Blev mycket bra bemött och ff. a gick själv försäljningen väldigt smidigt! Läs mer
  • Annette B köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-02-06

Köpt en liten hästgård.
    Snabba svar, snabb återkoppling, flexibel, vänlig, rolig, förtroendeingivande, glad och sakkunnig!
    Alla mina förväntningar har mötts till 100%.
    Är mycket glad och nöjd!
    Tummen upp för Ib! Läs mer
  • Annelie M sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-02-01

Skurup
    Svårsåld fastighet , friliggande villa såldes av Ib. Fint och proffesionellt bemötande. Ville få fastigheten såld och Ib lyckades 👍🏻🙏🏻. Efter många års försök är det äntligen över. ( om köpare inte drar sig ut).

Bra upplevelse! Läs mer
    2020-02-01 Ib B svarar Annelie M
    Tusen tack för dessa värmande ord
  • Anneli H köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-01-30

Skurup
    Ib var partisk med säljaren.
    Jag var tydlig från start med inflyttningsdatum och det lovade han att det gick att ordna. Samma dag vi ska skriva kontrakt säger han att det datumet inte fungerar för ena säljaren letar bostad. Att vi själva får städa i så fall.
    Efter att vi utfört besiktning av huset och bokat datum för kontraktskrivning så läggs det in ny visning för fler spekulanter.
    Inget har genuint från hans sida och det känns olustigt alltihop. Läs mer
  • Patrik Arne L köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-01-28

Rydsgård
    Trevlig och hjälpsam. Ivriga att hjälpa till Läs mer
  • Päivi M sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-01-26

Blentarp
    Ib har hjälpt mig att sälja mina fastigheter och har gjort fantastiskt bra arbete. Ib har stor kunskap och kännedom om marknaden och hanterar processen på att mycket professionellt sätt. Jag kan rekommendera honom för alla uppdrag inom hans område. Läs mer
  • Magnus R köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2020-01-07

Sjöbo
    Trevlig kille! Som höl igång trots alla röda dagar. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • Khurram M köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2019-12-31

Sjöbo
    Tolångavägen 11.

Gömd information om fukt på flera platsen i huset och det var en fuktskada redan innan som var dokumenterad. Läs mer
  • Jenny A sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2019-12-24

Vik
    Jag har sålt, det har gått smidigt och bra Läs mer
  • Karin Madeleine S köpte sin stuga med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad

2019-12-13

Nybrostrand
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Bemötandet var casual och avslappnat= positivt.
    Inget stroppigt/snobbigt bemötande där mäklaren är klädd i kostym med slips. Han var anpassad till situationen.
    Mäklaren har levt upp till mina förväntningar och är mycket sympatisk och kunnig. Läs mer
    2019-12-13 Ib B svarar Karin Madeleine S
    Tusen tack, det värmer med dessa fina ord

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Ib Bergenholtz