Ib Bergenholtz

Ib Bergenholtz

Ib Bergenholtz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skurup

Ib Bergenholtz har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Ib Bergenholtz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.5. Ib Bergenholtz har haft 0 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Ib Bergenholtz

Susann B
Sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Abbekås

En sympatisk och kunnig mäklare med mycket god kännedom om Abbekås. Försäljningen gick snabbt och jag upplever att Ib Bergenholtz hade god kontakt inte bara med mig som säljare utan även med köparna.

Martin G
Köpte sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Blentarp

Ligger på när det närmar sig avslut, men är omöjlig att få kontakt med när man behöver svar på frågor. Säger att han har kontor i skurup men finns aldrig där och alla avtal ska skrivas hemma hos Ib pga av olika anledningar.

Linda A
Rydsgård

På alla sätt en bra mäklare. Trevlig, kunnig och saklig

Camilla N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Snabbt, enkelt, smidigt och professionellt, en kunnig mäklare som har koll på allt...

Dennis O
Rydsgård - Centralt

Fantastiskt bra bemötande och allt gick smidigt till. Vi är super nöjda.

Päivi M
Blentarp

Ib är en kunnig och erfaren mäklare som har trevligt bemötande och saklig och ärlig hantering av köpprocessen. Han är med all säkerhet mest erfaren och kunnig mäklare inom området. Jag kan varmt rekommendera för alla att ta kontakt med Ib. Ni är i goda händer.

Ola A
Abbekås

Ib är ett föredöme för mäklarbranschen ! x Hör av sig och ger info om läget. x Pondus mot köpare o säljare. Kan bara ge honom bästa betyg //Ola

Per V
Skivarp

Sålt avstyckad Skånegård Ib har på ett utmärkt och mycket tydligt och lättfattligt sätt rådgivit oss genom hela processen och på ett snabbt och effektivt men ändå fullständigt transparent sätt förmedlat fastigheten till ett snabbt avslut som vi är mycket nöjda med. Kan varmt rekommenderas !

Johan N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev trevligt bemötta och allt gick snabbt och lätt. Tycker dock att mäklaren skulle erbjudit handsprit och kanske bjudit på en kopp kaffe.

Stig P

Bostadsrätt i Abbekås Bra bemötande Uppfyllde våra förväntningar