Patrik Lindén
Registrerad mäklare sedan 2004-01-31
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Patrik Lindén

• Berit B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-07-10

Höllviken
    Effektiv, korrekt, noggrann och trevlig. Läs mer
  • Göran Å sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-05-22

Vellinge
    Snabbt och bra service inget att klaga på. Läs mer
  • Ulrika C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-05-14

Ljunghusen
    Patrik var professionell, tydlig och förstod såväl säljares som köpares situation och önskemål. Läs mer
  • Henrik N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-03-18

Höllviken
    Vi har bara bra erfarenheter av att köpa fastighet via Patrik. Kunnig, trevlig och hjälpsam utöver vad man skulle kunna kräva. Vi var väldigt trygga att köpa vårt första hus via Patrik och skulle tveklöst använda honom i ev framtida affärer. Rekommenderas! Läs mer
    Patrik L gillar detta
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-02-18

Vellinge
    Trevlig, men inte såsäljande, bra för oss som köpare, men jag hade inte valt honom om vi ska sälja Läs mer
  • Lena A sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-02-15

Skanör
    Sålt villa i Skanör. Förväntade oss ett högre pris.....
    Något försiktig i sin framtoning men annars välskött affär trots allt. Läs mer
    Patrik L gillar detta
  • Ingrid T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-02-14

3:a
    Ljunghusen
    Vänligt bemötande
    Kände mig trygg igenom hela affären Läs mer
    Patrik L gillar detta
  • Monica E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2020-02-12

Höllviken
    Ville ha snabb o enkel försäljning av min lilla villa i Höllviken, helst utan officiell visning vilket det blev då Patrik redan hade köpare i åtanke. Nöjd med hanteringen o fick det pris jag begärde. Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Monica E
    Tack Monica för fina ord och tack för förtroendet! //Patrik
  • Anneli G köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2019-12-23

Höllviken
    Vi har både köpt och sålt av Patrik i år.
    Upplever Patrik som mycket seriös och pålitlig i alla led.
    Ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-12 Patrik L svarar Anneli G
    Tack Anneli, jätteroligt att få vara med er i båda leden. Stort lycka till med nya huset! //Patrik
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

2019-12-16

Höllviken
    Patrik skötte hela affären på ett bra och proffsigt sätt!
    Han är lugn och saklig i sitt sätt.

Kan varmt rekommendera honom till andra (vilket jag gjort!) Läs mer
    2019-12-16 Patrik L svarar Christina S
    Tack Christina för fina ord och tack för rekommendationen!
    Med vänlig hälsning, Patrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Höllviken