Svensk Städcenter

Svensk Städcenter

Ring 073-582 06 40 städcenter.se
3.9

Vi är ett team av service inriktade individuella centralfigurer i olika arbetsområden med en bred kunskap av städning med kvalité. Vårat städkoncept bygger på en god arbetsmoral med en genuin servicekänsla och en konstruktiv kommunikation med dom rätta arbetsredskapen. Städcenter sätter alltid kundens önskemål i fokus för...

8 omdömen om Svensk Städcenter

ANN-CHRISTIN M
Skrev om Svensk Städcenter

Jag skulle få kompensationsstädning pga undermålig städning, men ägaren gjorde en kovändning och dök inte upp vid detta tillfälle. Sa sedan upp avtalet för att jag var en "bråkig" kund, men dammråttor, smutsig spis, obäddade sängar och smuts i badrum kan inte godtas som ok städning.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Cecilia J
Skrev om Svensk Städcenter

Bokade en flyttstäd till min dotters lägenhet .... Blev så nöjd kunde inte bli bättre. Rekommender verkligen detta städ företag och kommer anlita dem igen. Proffsigt gjort tack 🤗

Cecilia J gillar detta
Veronica v
Skrev om Svensk Städcenter

Har idag haft provstädning av Svensk Städcenter och är mycket nöjd. De var nogranna och mycket servicemindade. Träffade tre stycken ur personalen och de alla var supergoa. Kommer att anlita dom framöver och kan varmt rekommendera en provstädning för er som funderar på att kontakta dom.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

E
Skrev om Svensk Städcenter

Har tidigare gett företaget högsta betyg...

Andreas J
Skrev om Svensk Städcenter

Mycket nöjd med städningen och bemötandet var lika bra det! Rekommenderas starkt!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Shirvana A
Skrev om Svensk Städcenter

Kändes helt rätt från vårt första samtal tills dem var klara med all städning. Så himla trevliga och noga personal. Jätte nöjd blev jag. Det var en stor städning ink. dörrar och fönstrar.

Peter V
Skrev om Svensk Städcenter

Personligt bemötande. Tillgodoser mina önskemål. Flexibla.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Janiche O
Skrev om Svensk Städcenter

Mycket bra och pålitlig städning.