Alla kategorier Trädgård Stockholms län Täby Svensk Utemiljö

Läs vad 83 kunder tycker om Svensk Utemiljö

• DIVAN
    DIVAN skrev om Svensk Utemiljö
    Uselt!
    Jag betalar flera tusen för deras abbonemang, men redan veckan efter när jag försöker boka de så går det inte och komma fram. Efter ett tag läser jag på deras hemsida att de ansökt om Konkurs, hur kan de vara så fräcka att de säljer ett abbonemang som de inte kan leverera. Ansöker man om konkurs så vet man nog om det en tid innan! nä kommer aldrig anlita dessa igen, för med största sannolikhet kommer de att starta ett nytt företag och försöka blåsa nya "kunder"
  • Mats L
    Mats L skrev om Svensk Utemiljö
    Vi har väntat i två veckor på bortforsling av trädet Svensk Utemiljö fällde. Det täcker en stor del av tomten samt en del av vägen utanför. Grannarna klagar och gräsmattan blir dålig. Jag och min fru har ringt Svensk Utemiljö c:a 5 gånger om dagen sen trädet fälldes. Ingen svarar. Pinsamt dålig service. Vi kommer inte att anlita Svensk Utemiljö igen och jag rekommenderar ingen annan att göra det.
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Utemiljö
    Bra respons och utmärkt jobb!
  • Anna
    Anna skrev om Svensk Utemiljö
    Snabb respons och bra kommunikation, väldigt serviceinriktade. Trädfällningen utfördes felfritt och professionellt. Rekommenderas.
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Utemiljö
    Lätt att få kontakt, snabb offert , snabbt och snyggt utfört!!
    2012-03-09 Svensk Utemiljö svarar Christina L
    Hej Christina.
    Tack för ditt höga betyg, det gör oss stolta. Härligt att höra att ni är så nöjda. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet av oss.

• Kjell L
    Kjell L skrev om Svensk Utemiljö
    Ett jätte bra Trädgårdsföretag, mycket nöjd med jobben, håller tider och gör ett bra jobb.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Utemiljö
    2012-03-09 Svensk Utemiljö svarar Kjell L
    Tack Kjell för den varma rekommendationen. Härligt att höra att ni vart nöjda med trädgårdsarbetet.

• Anders P
    Anders P skrev om Svensk Utemiljö
    Mycket proffsiga i alla avseenden!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Anders P
    Hej Anders. Vi blir otroligt glada och stolta över ditt höga betyg, målet är att alla ska uppfatta oss på detta sätt och vara lika nöjda som dig när arbetet är klart. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet av oss.

• Markus S
    Markus S skrev om Svensk Utemiljö
    snabba, effektiva. Gjorde det de skulle, precis som de lovade. mycket bra!//Markus Sundberg
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Markus S
    Tack Markus, vad kul att du är nöjd. Vi försöker alltid vara tydliga och ärliga i vårt bemötande av kund. På så sätt kan vi alltid stå för vad vi lovar er.

• Göran T
    Göran T skrev om Svensk Utemiljö
    Arbetet med att fälla ett träd, stubfräsning samt bortforsling utfördes enligt avtal.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Göran T
    Tack Göran för att ni tog er tid att rekommendera oss. Kul att allt gick enligt avtal.

• Rolf H
    Rolf H skrev om Svensk Utemiljö
    Snabbt och proffsigt
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Rolf H
    Tack Rolf för ditt betyg, det glädjer oss att du är nöjd.

• Martin K
    Martin K skrev om Svensk Utemiljö
    Snabbt, effektivt och ett bra pris. Toppen!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Martin K
    Tack Martin för din varma rekommendation. Det är precis en del av vårt tanke sätt, det glädjer oss att ni är nöjd.

Med vänliga hälsningar.
  • Herr
    Herr skrev om Svensk Utemiljö
    Effektiva men lite slarviga - måste vara tydliga med instruktionerna till dem
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Herr
    Tack för din feedback, vi gör allt för att Du som kund ska vara 100% nöjd med vårt arbete. Tyvärr lyckades vi inte fullt ut denna gång men hoppas att du väljer att fortsätta vara kund hos oss.

• Alf S
    Alf S skrev om Svensk Utemiljö
    Seriös och bra offerthantering. Bra pris och smidigt utfört arbete.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Alf S
    Tack Alf, vad kul att du är nöjd med oss. Vårt mål är att ge den bästa tänkbara servicen till alla våra kunder och att arbetet utförs snabbt och smidigt.

• Ivan U
    Ivan U skrev om Svensk Utemiljö
    Helt suveränt! Mycket professionellt och snabbt utförande av uppdraget. Rekommenderas varmt.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ivan U
    Hej Ivan. Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster! Vår ambition är att ständigt kunna erbjuda snabb och effektiv service till våra kunder.

Med Vänliga Hälsningar, Kundtjänst
  • Ola K
    Ola K skrev om Svensk Utemiljö
    Sektionsfällning: Bra och snabb kundkontakt, snyggt gjort jobb (bra upprensat), bra pris.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ola K
    Hej Ola. Tack för din fina rekommendation. Är kunden nöjd är vi nöjda.

• anne L
    anne L skrev om Svensk Utemiljö
    Jobbet blev bra och vi har rekomenderat dem till grannarna!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar anne L
    Tack Anne för din fina rekommendation. Alltid kul att höra att kunden blir så nöjd att ni rekommenderar oss vidare.

• Lena J
    Lena J skrev om Svensk Utemiljö
    Mycket kunnig och trevlig personal som svarade på mail, besökte oss för kostnadsförslag och även tog ner trädet, som stod väldigt trångt till.
    Mycket proffsiga i hela sitt bemötande och utförande, de fick med sig allt skräp samma dag och till och med sopade efter sig! Kan mycket varmt rekommenderas!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Lena J
    Hej Lena, tack så hemskt mycket för ditt fina betyg. Det är precis såhär vi vill att våra kunder ska känna efter dom anlitar oss.

• Maria A
    Maria A skrev om Svensk Utemiljö
    Jag har inte än använt mig av deras service, men har bokat in dem till våren. Jag fick dock ett väldigt gott intryck av tjejen som besökte oss för att kunna göra en offert. Hon var professionell, trevlig och gav goda råd.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Maria A
    Hej Maria. Tack för ditt höga betyg, det gör oss stolta. Vi värdesätter god kundservice högt i företaget och hoppas ni skall få lika god erfarenhet av arbetet i vår. Ni får gärna återkomma och berätta hur det gick.

• Marianne H
    Marianne H skrev om Svensk Utemiljö
    Kontakt för offertförfrågan som inte ledde till uppdrag. Bra bemötande och seriös hantering!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Marianne H
    Hej Marianne. Tack för att ni tog er tid och dela med er av er erfarenhet av oss. Vi hoppas ni vart nöjda med den leverantör ni valde och önskar er varmt välkommen åter i framtiden.

• Anna L
    Anna L skrev om Svensk Utemiljö
    Det tog lång tid innan man fick kontakt, fick vänta nästan 2 dagar på svar ibland. Det kändes oproffsigt. Och sen var det otroligt lång väntan på att få jobbet gjort. Men när killarna väl var här blev vi helt klart nöjda. Dom visste verkligen vad dom gjorda och dom städade efter sig. Jobbet får toppbetyg!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Anna L
    Hej Anna. Härligt att höra att ni vart nöjd med arbetet. Vi beklagar att ni fick vänta på besked. På grund av hög belastning tidvis under hösten vart det tyvärr en del dröjsmål. Vi tar till oss din feedback och håller på att se över våra rutiner för att det inte skall hända igen.
    Under högsäsong kan det tyvärr uppstå en viss väntetid innan arbetet sätter igång. Vi jobbar för att sänka väntetiden så mycket vi kan.

• Sylva S
    Sylva S skrev om Svensk Utemiljö
    Det har gått mycket smidigt att kontakta och diskutera våra problem med företaget. Efter överenskommelse så kom de till platsen tidigt och arbetade effektivt och som proffs.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Sylva S
    Tack Sylva för fint gensvar.

• Anette D
    Anette D skrev om Svensk Utemiljö
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Anette D
    Hej Anette, kul att du är nöjd med oss på Svensk Utemiljö. Beskriv gärna vad som fick dig att sätta en 4:a i betyg, det hjälper oss mycket.

• Katarina S
    Katarina S skrev om Svensk Utemiljö
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Katarina S
    Hej Katarina, kul att du är nöjd med oss på Svensk Utemiljö. Beskriv gärna vad som fick dig att sätta en 4:a i betyg, det hjälper oss mycket.

• Jenny W
    Jenny W skrev om Svensk Utemiljö
    Allt bra och proffsigt från början till slut. Vi är mycket nöjda med vår trädfällning.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Jenny W
    Tack Jenny, vad kul att du är nöjd.

• Karin F
    Karin F skrev om Svensk Utemiljö
    har bara haft telefonkontakt med dom då jobbet i trädgårn kommer göras i dec
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Karin F
    Hej Karin. Tack för att ni tog er tiden att rekommendera oss. Vi hoppas arbetet var till belåtenhet. Ni får gärna beskriva hur ni upplevde arbetet.

• M
    M skrev om Svensk Utemiljö
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar M
    Tack M för ditt betyg, det glädjer oss att du är nöjd.

• Ann-Marie R
    Ann-Marie R skrev om Svensk Utemiljö
    Bra hantering, trevliga killar. Prissättningen ojämn varför jag valde att göra en del i egen regi.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ann-Marie R
    Hej Ann-Marie, tack för din rekommendation. Prissättningen kan upplevas lite ojämn i och med att arbetsuppgifterna i en trädgården är så olika samt genererar olika massa för bortforsling.
    Då är det kanon att kunna välja att få hjälp med vissa delar och kunna ta vissa delar själv. Hoppas ni vart nöjd med arbetet vi utförde. Och att ni fortsätter vara kund hos oss.

• Lars S
    Lars S skrev om Svensk Utemiljö
    Efter vissa kontaktproblem vid beställningen av arbetet (berodde enligt företaget på telefon- och mailproblem), har allt skötts till full belåtenhet. Grabbarna som utförde arbetena var både trevliga och professionella.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Lars S
    Hej Lars. Vi är jätte glada över ditt höga betyg, tack så mycket. Vi tar till oss din feedback ang kontakt problemen. Tyvärr råkade vi utför en del dator problem under hösten ,samt tidvis hög belastning, vilket tyvärr gick ut över en del kunder. Vi ber om ursäkt för det och håller på att se över vårt system så vi får en bättre back up.

• Linda B
    Linda B skrev om Svensk Utemiljö
    Bra utfört arbete. Omständigt/tidsödande att få dem att komma (bokning).
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Linda B
    Hej Linda. Härligt att höra att ni vart nöjd med arbetet. Vi beklagar att ni fick vänta på besked. På grund av hög belastning tidvis under hösten vart det tyvärr en del dröjsmål. Vi tar till oss din feedback och håller på att se över våra rutiner för att det inte skall hända igen.

• Sven H
    Sven H skrev om Svensk Utemiljö
    Genomförde det arbete som jag beställde på ett fullgott sätt, efter viss försening.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Sven H
    Hej Sven. Vi är mycket tacksamma för ditt höga betyg och beröm. Vi jobbar hårt för att hålla uppsatt tid gentemot kund. Men ibland brister vår planering och för att hinna med alla kunder måste vi planer om lite. Vi beklagar att ni vart drabbade av det och hoppas att det inte medförde problem för er.

• Jan S
    Jan S skrev om Svensk Utemiljö
    alllt fungerade klockrent. Varskodde dagen innan att dom skulle komma utsatt tid. Gjorde ett väldigt bra arbete också med att ta ned träden och sortera upp det i tre högar. fort gick det också.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Jan S
    Tack Jan för den varma rekommendationen. Vi försöker alltid vara så effektiva tidsmässigt som möjligt utan att riskera säkerheten samt följa hela vägen och lämna det snyggt efter oss. Jätte kul att höra att ni vart nöjd.

• Stig
    Stig skrev om Svensk Utemiljö
    Sände specificerad förfrågan till sju företag med (påstådd) erfarenhet av
    sektionsfällning av större träd i komplicerade lägen. Den enda, som svarade
    direkt med en korrekt och fullständigt komplett offert, utan glidningar och
    "icke prissatta reservationer", var Isabell Granström på Svensk Utemiljö.
    Uppdraget utfördes efter beställningen på avtalad tidpunkt och helt
    professionellt.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Stig
    Hej Stig. Tack för din varma rekommendation. Vi försöker alltid tillgodose våra kunders önskemål och besvara förfrågningar så noggrant vi kan. Härligt att du vart så nöjd med offertsvaret.

• Annica A
    Annica A skrev om Svensk Utemiljö
    Svensk Utemiljö verkar vara ett bra företag att anlita för skötsel och underhåll av grönytor till ett bra pris. Företaget har tydligt uppsatta mål och visioner för sin verksamhet och har ett brett utbud av tjänster. Företaget värdesätter sin personal och sina kunder högt och det finns ett klart miljömedvetet tänkande. De framstår som seriösa och professionella.
    När jag haft telefon- och mailkontakt med dem har jag uppfattat de som väldigt trevliga.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Annica A
    Tack Annica för dina vänliga ord. Svensk Utemiljö har funnits sen 1988, så vi har fått några år på nacken. Vi arbetar alltid utifrån långsiktig hållbarhet och använder miljöanpassade produkter och metoder. Medarbetarna genomgår obligatorisk internutbildning som bland annat omfattar en skonsam attityd till miljön. Större delen av företagets fordon är miljöbilar. Med målet att samtliga fordon ska vara miljöbilar. Vi ser det som vårt ansvar att ge tillbaka till det samhälle vi är verksamma i. Detta gör vi genom att aktivt stödja bland annat ROFUB och WWF.

• Lars F
    Lars F skrev om Svensk Utemiljö
    Pålitliga ifråga om punktlighet, yrkeskunnande i arbetet. Vi fick lönnen förminskad som vi ville.
    Faktura enligt offert. Allt bra.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Lars F
    Hej Lars. Tack för ditt höga betyg, det gör oss stolta. Kul att höra att ni är så nöjda. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet av oss.

• Kim G
    Kim G skrev om Svensk Utemiljö
    Mycket bra bemötande i telefon o mailkontakt! Det avgjorde att jag valde Svensk Utemiljö.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Kim G
    Tack Kim för din trevliga rekommendation. Vi försöker alltid vara så tillmötesgående och tillgängliga som vi kan i kontakten med kund.

• ali p
    ali p skrev om Svensk Utemiljö
    De var mycket bra och duktiga.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar ali p
    Hej Ali. Vad kul att höra att du är så nöjd. Det gör alla inblandade glada. Är kunden nöjd är vi nöjda. Vi tackar för denna gång och hoppas du fortsätter vara kund hos oss.

• Gustaf B
    Gustaf B skrev om Svensk Utemiljö
    Snabb respons och trevligt, professionellt och förtroendeingivande bemötande. Vi fick exempelvis rådet att inte beställa en viss tjänst av dem som vi hade tänkt låta dem utföra eftersom det arbetet skulle vara bortkastat.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Gustaf B
    Tack Gustaf för din trevliga rekommendation. Vi är alltid ärliga i våra bedömningar av arbetena och tydliga mot kunden vad vi rekommenderar, eller inte rekommenderar ;)

• Elisabet A
    Elisabet A skrev om Svensk Utemiljö
    Mycket nöjda med lövblåsning och uppsnyggning av vår trädgård.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Elisabet A
    Tack Elisabet för den varma rekommendationen. Härligt att höra att ni vart nöjda med trädgårdsarbetet.

• Ulrika A
    Ulrika A skrev om Svensk Utemiljö
    De har varit duktiga på att beskära buskage och fruktträd hos oss. Vi har anlitat dem två ggr.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ulrika A
    Hej Ulrika. Vad härligt att höra att du är så nöjd. Är kunden nöjd är vi nöjda. Vi tackar för denna gång och hoppas du fortsätter vara kund hos oss.

• Camilla P
    Camilla P skrev om Svensk Utemiljö
    Mycket proffersionellt bemötande, snabba och bra, samt ordentligt utfört arbete.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Camilla P
    Hej Camilla, de glädjer oss att höra. När kunden blir nöjd så blir vi nöjda. Tack för att du anlitade oss och välkommen åter.

• Göta S
    Göta S skrev om Svensk Utemiljö
    seriöst företag
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Göta S
    Tack Gösta för den varma rekommendationen.

• Filippa M
    Filippa M skrev om Svensk Utemiljö
    Väldigt bra service, trevliga, utför arbete enligt förväntningar.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Filippa M
    Tack Filippa för den trevliga rekommendationen. Vi försöker alltid vara raka och tydliga i kommunikationen med kunden, så ni vet vad ni kan förvänta er. Härligt att höra att vi kunde leva upp till era förväntningar.

• Peter S
    Peter S skrev om Svensk Utemiljö
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Peter S
    Tack Peter för det höga betyget du anförtrott oss. Ni får gärna berätta varför ni är så nöjd med oss.

Vänliga hälsningar, Kundtjänst
  • Anna v
    Anna v skrev om Svensk Utemiljö
    Är mkt nöjd med deras trädfällning hos oss!
    Proffsigt, snabbt, och de återställde snyggt efter sig.
    Kommer rek och anlita dem igen.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Anna v
    Tack Anna för den varma rekommendationen. Kul att höra att du är nöjd med oss och jobbet vi utförde. Varmt välkommen åter!

• Ingrid K
    Ingrid K skrev om Svensk Utemiljö
    Ett effektivt, pålitligt, ambitiöst och proffsigt företag som dessutom har bra priser. Jag blev mycket nöjd med deras utförda arbete och kommunikation med mig som kund som skedde både via mejl och post. Dessutom kunde de tillmötesgå mina önskemål om att påbörja arbetet en dag tidigare vilket jag uppskattade.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ingrid K
    Tack Ingrid för den varma rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med oss och jobbet vi utförde. Vi försöker alltid tillgodose önskemål från kunden så långt vi kan.

• Åsa F
    Åsa F skrev om Svensk Utemiljö
    Vi tycker att vi fått mycket bra bemötande och service från Svensk Utemiljö. Arbetet urfördes på ett proffessionellt sätt. Vi är mycket nöjda.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Åsa F
    Tack Åsa för den varma rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med oss och jobbet vi utförde.

• Mona J
    Mona J skrev om Svensk Utemiljö
    Utmärkt service från kontoret. Fantastiska trädfällare som kunde sitt jobb. Mkt nöjd kund!!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Mona J
    Tack Mona för den varma rekommendationen. Vi försöker alltid ha hög standard hos personalen i bemötandet av kunden och fältpersonalen skall alltid ha stor erfarenhet av vad dom gör. Kul att du vart så nöjd.

• Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Utemiljö
    Svensk utemiljö tog ner två stora träd hos oss, vilka var i dåligt skick och stod på trånga utrymmen. Nedtagningen gick jättebra och de kom sedan och tog allt avfall snabbt. De var noggranna och gjorde det väldigt fint (krattade mm). Efteråt såg man inte att vi nyss haft en stor rishög på gräsmattan. Jag rekommenderar företaget!
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Johanna L
    Tack Johanna för den varma rekommendationen. Det är jätte kul att höra att ni är så nöjd med vårt noggranna efter arbete.

• Rose-Marie C
    Rose-Marie C skrev om Svensk Utemiljö
    Tillmötesgående och trevliga. Skickliga kapare av träd samt bortforsling. Ordning, nogrannhet, säkerhet. Mycket imponerande! Rekommenderade till flera grannar i området.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Rose-Marie C
    Tack Rose-Marie för den varma rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med oss och jobbet vi utförde. Vi sätter säkerheten högt och för att hålla den höga standarden så måste man ha ordning och vara noggrann, kul att du uppmärksammade det.

• Ewa P
    Ewa P skrev om Svensk Utemiljö
    Hej
    Proffsiga och jobbet genomfört som vi ville ha det.
    2012-02-08 Svensk Utemiljö svarar Ewa P
    Tack Ewa för den varma rekommendationen. Vi försöker alltid tillgodose kundens specifika önskemål. Roligt att höra att ni vart nöjd med jobbet vi utförde.

Ellagårdsvägen 40 B, 187 45 Täby