Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svenska bil & motor

Svenska bil & motor

Hagagatan 52, 113 47 Stockholm — Visa karta

Efter att ha arbetat med fordonsreparationer i över 40 år bestämde vi oss för att starta Svenska Bil&Motor i Stockholms innerstad. Vi har ett genuint bilintresse och det har varit en drivande faktor för oss. Vi driver vår bilverkstad med stort kundfokus, hög effektivitet och ett starkt miljötänk.

Vi är centralt belägna i Vasastan och använder oss endast av reservdelar och tillbehör av bästa kvalitet. Även om vi är en liten verkstad får du som kund alltid ett professionellt bemötande och en kostnadseffektiv lösning.

Välkommen till en bilverkstad med mycket personligt engagemang, mångårig erfarenhet och nytänk!

Läs vad 13 kunder tycker om Svenska bil & motor

• Bengt J skrev om Svenska bil & motor
    Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services! Läs mer
  • Jan S skrev om Svenska bil & motor
    Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande. Läs mer
  • Lars W skrev om Svenska bil & motor
    Jag fick mina vinterdäck och förslag på nya prisvärda sommardäck Läs mer
  • Mojes Städ & Fix skrev om Svenska bil & motor
    Vi är nöjda med allt. Bra service och prisvärt! Läs mer
  • Dag E skrev om Svenska bil & motor
    Av en god vän hade jag blivit rekommenderad verkstan. Jag blev väldigt vänligt bemött från första stund. Jobbet gjordes snabbt och bra, klart enligt löfte. Återvänder gärna till denna verkstad. Läs mer
  • Erik S skrev om Svenska bil & motor
    Bra och snabb service. Man rättade till ett mindre fel utan extra kostnad, bra! Läs mer
  • Sylvan H skrev om Svenska bil & motor
    Mycket bra service! Fick även hjälp att hitta en oljeläcka som inte var relevant för servicen Läs mer
  • George S skrev om Svenska bil & motor
    Toppen. Det bästa jag har varit med om. Läs mer
  • Cordicon Ab skrev om Svenska bil & motor
    Snabb service,väl genomfört! De hämtade till och med min bil i mitt garage! Läs mer
  • Gratte P skrev om Svenska bil & motor
    Ni finns där alltid för mig och mina problem med bilen - stora eller små. Jag är mycket tacksam för hjälp sedan många år. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Svenska bil & motor
    Jag gillar SBOM: ligger centralt, är litet och därmed känner man de som jobbar, bl.a. Geniet från Polen. Har köpt tjänster sedan 10 år, tidigare med annan ägare. Nu har priserna ökat! Det är OK om kvaliteten också ökar. Senast skiftade jag till vinterhjul. Sommarhjulen lämnades smutsiga i påsar. Bildatorn varnade mig att köra vidare: Kontrollera tryck! Lång resa avbröts på mack för att kalibrera! Fel pris och kvalitet! Med vänlig hälsning, Göran. Läs mer
  • Zoran K skrev om Svenska bil & motor
    Det var trevlig och alla är glada och profesionella! Läs mer
  • Eva L skrev om Svenska bil & motor
    Trevligt bemötande och mycket snabbt däckbyte. Mycket nöjd! Läs mer