Svenska bil & motor

Hagagatan 52, 113 47 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 13 omdömen
Efter att ha arbetat med fordonsreparationer i över 40 år bestämde vi oss för att starta Svenska Bil&Motor i Stockholms innerstad. Vi har ett genuint bilintresse och det har varit en drivande faktor för oss. Vi driver vår bilverkstad med stort kundfokus, hög effektivitet och ett starkt miljötänk.

Vi är centralt belägna i Vasastan och använder oss endast av reservdelar och tillbehör av bästa kvalitet. Även om vi är en liten verkstad får du som kund alltid ett professionellt bemötande och en kostnadseffektiv lösning.

Välkommen till en bilverkstad med mycket personligt engagemang, mångårig erfarenhet och nytänk!

Läs vad 13 kunder tycker om Svenska bil & motor

• 2016-12-11

Bengt J skrev om Svenska bil & motor
    Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services! Läs mer
    NP-DÄCK
    4.9 / 5 i betyg — 457 omdömen
    Badge2020
    "Hade blivit rekomenderad NP-Däck av flera bekanta. Beställde byte till vinterdäck och förvaring. Utmärkt bemötande trots att jag kom en halv"
  • 2016-12-08

Jan S skrev om Svenska bil & motor
    Alltid bra service, bra priser och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2016-12-08

Lars W skrev om Svenska bil & motor
    Jag fick mina vinterdäck och förslag på nya prisvärda sommardäck Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 513 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F

Mojes Städ & Fix skrev om Svenska bil & motor
    Vi är nöjda med allt. Bra service och prisvärt! Läs mer

Dag E skrev om Svenska bil & motor
    Av en god vän hade jag blivit rekommenderad verkstan. Jag blev väldigt vänligt bemött från första stund. Jobbet gjordes snabbt och bra, klart enligt löfte. Återvänder gärna till denna verkstad. Läs mer
    Speedy Bilservice Huddinge
    4.7 / 5 i betyg — 381 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Snabbt utfört men något dyrt med service......................................."
    Maria Therese K

Erik S skrev om Svenska bil & motor
    Bra och snabb service. Man rättade till ett mindre fel utan extra kostnad, bra! Läs mer

Sylvan H skrev om Svenska bil & motor
    Mycket bra service! Fick även hjälp att hitta en oljeläcka som inte var relevant för servicen Läs mer
    Min Bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1521 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"

George S skrev om Svenska bil & motor
    Toppen. Det bästa jag har varit med om. Läs mer

Cordicon Ab skrev om Svenska bil & motor
    Snabb service,väl genomfört! De hämtade till och med min bil i mitt garage! Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.5 / 5 i betyg — 572 omdömen
    Badge2020
    "Försäkringsärende. Mikael ansvarade för mitt ärende och han skötte det bra på alla sätt. Tydlig och proffsig återkoppling, Det var sv"
    John Claes Mikael S

Gratte P skrev om Svenska bil & motor
    Ni finns där alltid för mig och mina problem med bilen - stora eller små. Jag är mycket tacksam för hjälp sedan många år. Läs mer

Gunilla L skrev om Svenska bil & motor
    Jag gillar SBOM: ligger centralt, är litet och därmed känner man de som jobbar, bl.a. Geniet från Polen. Har köpt tjänster sedan 10 år, tidigare med annan ägare. Nu har priserna ökat! Det är OK om kvaliteten också ökar. Senast skiftade jag till vinterhjul. Sommarhjulen lämnades smutsiga i påsar. Bildatorn varnade mig att köra vidare: Kontrollera tryck! Lång resa avbröts på mack för att kalibrera! Fel pris och kvalitet! Med vänlig hälsning, Göran. Läs mer
    Speedy Bilservice Täby
    4.7 / 5 i betyg — 619 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjorde stora servicen, och hämtade bilen med Billys panpizza (stora) smulor och choklad på sättet.. Mot regnummer OHW490 Utfärdat den 20"

Zoran K skrev om Svenska bil & motor
    Det var trevlig och alla är glada och profesionella! Läs mer

Eva L skrev om Svenska bil & motor
    Trevligt bemötande och mycket snabbt däckbyte. Mycket nöjd! Läs mer
    Speedy Bilservice Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 386 omdömen
    Badge2020
    "Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga"
    Brittis O

Bästa Bilverkstäderna nära Svenska bil & motor:

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W tycker:
“Bra verkstad. Försöker alltid ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte