Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Södermalm Svenska Bilgruppen AB

Svenska Bilgruppen AB

Lignagatan 1, 117 34 Stockholm — Visa karta

Bra begagnade bilar
Veddestavägen 2, 17562, JÄRFÄLLA
Riddermark Bil Järfälla
Sebastian T:
Tack Adam för bra bemötande och god hjälp.

Försäljare av begagnade bilar nära Svenska Bilgruppen AB:

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Ninnie B:
Mycket bra bemötande, kunnig personal som mötte upp och matchade mina behov på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas. Extra beröm då...

Instrumentvägen 13, Hägersten
Välkomna! Läs mer ›
Kalle F:
hej! jag var mycket glad med resultaten efter att göra en smidig snabb affär med carselection jag tycker att man inte borde slösa sin tid ...

KUNGSGATAN 84, Stockholm
Hos Garantibil kan du köpa eller sälja begagnade bilar som är testade på 190 pun... Läs mer ›
Juan Carlos T:
Tryggt och seriöst . Bästa sättet att köpa begagnad bil.

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Haron S:
Det var behandlat på professionellt sätt. Bra jobb

Läs vad 4 kunder tycker om Svenska Bilgruppen AB

• anitta n
    anitta n skrev om Svenska Bilgruppen AB
    Äntligen en bilfirma där personalen känns engagerade och seriösa! Åkte till Lignagatan för att titta på en bil och åkte därifrån med en ny, den gamla byttes in smidigt och enkelt. Personalen vänliga och tillmötesgående som ordnade allt till det bästa för mig som köpare, till och med det där lilla extra som känns viktigt när man gör en bilaffär. Kommer definitivt att återvända vid nästa byte av bil, rekommenderas!
  • Anders K
    Anders K skrev om Svenska Bilgruppen AB
    Tack!
    Det är inte ofta man känner sig så välkommen och omhändertagen på en bilfirma samt att man har samma känsla när man går därifrån, efter att ha bytt in sin bil och köpt en annan.
    Stort tack än en gång!

Vi ses igen när det är dags för nästa bil!

Med vänlig hälsning,
    Anders
  • Johan A
    Johan A skrev om Svenska Bilgruppen AB
    Köpte en Saab 9-5 i deras butik i Haninge. Kopplingen reste efter en vecka.Dom skickade bärgare och åtgärda problemet utan diskussion. Batteriet var dåligt, fick ett nytt direkt. Ett utav de gamla däcken dåliga, fick två nya. Trevlig bemötande och serviceminded hela vägen. Rekommenderas starkt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Svenska Bilgruppen AB
    Lovar mycket men håller inget. Köpte bil där som var i utmärkt skick (enligt säljaren) men efter köpet kommer fel efter fel. Lämnade in bilen på service och fick reda på att det var fler saker som behövdes åtgärdas än vad vi hade märkt. Försökt få kontakt med Svenska bilgruppen, men det är inte det lättaste om man inte vil köpa bil av dem.

Rekommendation: Köp INTE bil hos dem!

Lignagatan 1, 117 34 Stockholm