Mobility Motors Haninge

Mobility Motors Haninge

www.bilgruppen.se
  • BadgeThreeYears
4.1

Välkommen till Svenska Bilgruppen Haninge! Tidigare Svenska Bilgruppen AB Vår målsättning är att sälja bra, begagnade bilar till konkurrenskraftiga priser. Vi har många års erfarenhet av bilbranschen och erbjuder både trygghet och god service. Alla bilar är dessutom noggrant undersökta och rekonditionerade av vår verkstad....

290 omdömen om Mobility Motors Haninge

Emiliano F
Skrev om Mobility Motors Haninge

Grymt bemötande och toppen service av Filip. Rekommenderar svenska bilgruppen starkt!

Cornelia Maria Christina S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tusen tack Filip för en snabb och smidig affär

Kevin A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra service och trevligt bemötande, blev en snabb och smidig affär. Skulle rekommendera 10/10 gånger! Fick bra och enkel hjälp av Filip!😄 Supernöjd!!

Ola A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Toppen på alla sätt! Köpte min nya bil och är jättenöjd.

Jimmy T
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevliga och bra service, även snabba på att få kontakt med. Hjälper dig hela tiden genom början av försäljning till slutet

Fredrik L
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt bemötande och ett bra bud på min bil jag sålde. Hela affären gick väldigt smidigt. Pengarna på kontot efter en liten stund bara.

Rasmus N gillar detta
Johan A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt bemött vid första mailkontakt med inköpare i Sätra. Hyfsat bemötande vid besök i Haninge där inbyte och köp gjordes upp. Riktigt uselt bemötande när affären skulle genomföras. Bilen var otvättad, stod in-parkerad och säljaren hade överlåtit uppgiften på en kollega. Kollegan hade noll koll, och pratade mest i mobiltelefon under besöket. Vid hemkomst med bilen visade det sig att a) bilen inte var utrustad med GPS, trots att det stod i annons och på vindrutan, och inte heller AppleCarPlay som hade kunnat användas som...

Erik Å
Skrev om Mobility Motors Haninge

Helt okej, trevligt bemötande av inköpet.

Kenneth W
Skrev om Mobility Motors Haninge

Väldigt trevlig och professionell personal. Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående. Speciellt Linda som sålde bilen åt mig. Är nöjd med bilköpet. Med vänlig hälsning, Kenneth Wändel

Alicia M
Skrev om Mobility Motors Haninge

Otroligt bra service! Mycket nöjd med efter mitt verkstadsbesök!

Joakim E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevlig personal och snabb service.

Alf Göran Tommy D
Skrev om Mobility Motors Haninge

vi hittade vår bil enl. deras annons. tingade den per telefon. åkte dit några dagar senare för att lämna vår vw tiguan i inbyte och köpa deras vw touran.till ett bättre pris än vad riddervalls kunde erbjuda. fin fräsch bil. mycket trevlig säljare som fixade allt. vi är mycket nöjda med köpet och kan varmt rekomendera MBH. Göran o Lilian Dormvik älvsjö.

Magnus B
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt bemötande, snabb återkoppling och inga konstigheter

Peter T
Skrev om Mobility Motors Haninge

Dåligt bemötande ingen hade koll på någonting, även att jag ringde dagen innan för att verifiera att allt va klart så när vi kommer dit så stod bilen ute nedfrusen och otvättad , fick be om att dom skulle ta in den i hallen, ingen visste något om nåt ? Har du betalat bilen? Jaha du ska lämna en bil i inbyte? Dragkroken funkade inte så den fick jag åka till verkstad i Linköping men gick inte att lösa så den fungerade som den ska ?? Så jag fick acceptera att den inte fungerar som den ska.Stenskott i rutan som inte fanns...

Anders Z
Skrev om Mobility Motors Haninge

Simon genomförde en av dom smidigaste försälningar jag har gjort !

Ulf J
Skrev om Mobility Motors Haninge

Det gick lätt o smärtfritt o trevlig kille som hämtade bilen

Anders B
Skrev om Mobility Motors Haninge

Mobility köpte min bil. De är mycket professionella, trevliga och vänliga. Man känner sig trygg att göra affärer med dem.

Gavin H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jag fick en värdering som var 8% högre än den nästa högsta värderingen. När jag lämnade in bilen så gjordes det en snabb kontroll och så fick jag beloppet som vi hade kommit överens om inom 3 dagar.

Stockholms Bilmäklare S

Fantastisk personal Trevlig och kunnig, i synnerhet Linda

Daniel H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jag köpte en Volvo XC60 som hade fel på kameran i framrutan (vilket kom fram efter att en pålitlig Volvofirma tittat på problemet). Säljaren Michael lovade att detta skulle åtgärdas och han anlitade en egen firma. Det drog ut på tiden och varje gång jag hörde av mig så stod bilen på verkstaden och väntade på reservdel! Det tog 1 månad och jag blev tvungen att få be om att bilen levererades till mig. Säljaren lovade att jag kunde använda en egen firma som kunde åtgärda felet och Svenska Bilgruppen (Mobility Motors) skulle...

Svar från Mobility Motors Haninge

Hej Daniel, Tack för ert omdöme, vänligen mejla till garanti@bilgruppen.se och förklara ärendet lite närmre samt skicka in de kvitton som du nämner blivit betalda. MVH MM group Haninge

Anders Jan Tage H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en V70 2014 i mellandagarna hos Mobility Motors Haninge. Före försäljningen noterade jag en saknad list vid vindrutan, så Michael Kilian la in i kontraktet att listen skulle beställas av dom och sedan skickas till oss. Dagen efter köp noterade jag att dieselvärmaren inte fungerade. Pratade med Michael och bokade tid hos Bilia. Där konstaterades fel på motorns termostat samt avgasröret till värmaren. Detta åtgärdades utan att jag betalade ett öre. Listen kom någon dag senare och passade perfekt. Michael svarade alltid...

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Anders, vi ser till att Michael får ta del av detta omdöme! Varmt välkommen åter. MVH Haninge

Lisa Emmy Wilma O
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack för superbra service och hjälp vid köp av ny bil!

Tack för trevlig läsning Lisa, du är varmt välkommen åter! MVH MM Haninge

Martin Olof Andreas N
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra bemötande och service. Fick snabb hjälp av en säljare (Jonathan) att värdera min bil, jag kommer göra en affär när rätt bilmodell som möter mina krav finns tillgänglig. Rekommenderas!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Martin, vi finns här när rätt bil finns för dig! MVH MM Haninge

Noor Z
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jätte fint bemötande av Daniel Sanz. Kunnig & professionell. Tack för hjälp!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för 5/5 möjliga Noor, vi ser till att Daniel nås av detta omdöme! MVH MM Haninge

Sean S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bmw på Svenska Bilgruppen Haninge. Bilen var över all förväntan och säljaren Daniel Sanz var riktigt bra på sin Sak, väldigt kunnig och kunde svara på alla frågor man hade om bilen.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme Sean, vi ser till att Daniel nås av detta omdöme! Grattis till er nya bil. MVH MM Haninge

Said Ahmad K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bästa grabben som säljare alltid trevligt och OPEN som person samt professionellt på sitt yrke det går att lita på han, heja min broder Michael <3

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig omdöme Said, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Ida Jasmine J
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack Michael Kilian för ett alltid bra bemötande och professionell hjälp. God Jul & Gott nytt år.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Jasmine, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Anton H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra och smidig affär, rekommenderar starkt! Stort tack till Michael för en exceptionell service. 10/10

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig omdöme Anton, precis så det ska vara att köpa bil hos oss. Vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Jens Elliott E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Sjukt grym affär! Tack Michael för grym service 🌟🌟 Rekommenderas!

Härlig läsning Jens! Vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Jamile E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Tack för en smidigt och bra affär, fick så bästa servicen av Michael!!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Jamile, vi ser till att Michael nås av detta omdöme! MVH MM Haninge

George G
Skrev om Mobility Motors Haninge

Har köpt två bilar av Michael på Bilgruppen nu. Otroligt duktig och tålmodig säljare. Det märks att stor tyngd läggs på service, och inte bara pusha på kunder att köpa bil. Har rekommenderat Bilgruppen och Michael till flera bekanta, alla väldigt nöjda med bemötandet. Och så ligger bilarna billigast på marknaden!

Oskar Dag H gillar detta
Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme George, vi ser till att Michael nås av detta omdöme och fina ord! MVH MM Haninge

Connor Graham R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Bra köpupplevelse hos Svenska Bilgruppen. Michael var kunnig, vänlig och gjorde allt smidigt. Tacksam och supernöjd med min nya bil.

Svar från Mobility Motors Haninge

Stort grattis till er nya bil Connor, precis så smidigt ska det vara att köpa bil! Vi ser till att Michael nås av detta. MVH MM Haninge

Jenny V
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en Mercedes-Benz A klass av Michael. Proffsigt bemötande!

Svar från Mobility Motors Haninge

Grattis till er nya bil Jenny, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Andreas S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en Ford Focus av säljaren Michael Kilian. Troligtvis det bästa bemötande jag någonsin fått vid ett bilköp. Michael var lyhörd och gjorde allt för att göra mig som kund nöjd. Som pricken på i bjöd han även på vinterdäck! Tack Michael! Jag vet vem jag kommer ringa nästa gång det är dags att köpa bil 🤩👑.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Andreas, vi ser till att Michael får höra denna positiva feedback! MVH MM Haninge

Tracy R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Thank you Michael for an effortless and easy experience buying our vehicle

Oskar Dag H gillar detta
Svar från Mobility Motors Haninge

Thank you Tracy for 5/5, glad to hear everything went smoothly, we'll make sure this review gets to Michael. Best regards, MM Haninge

Johan L

Tack Michael Kilian för bra bemötande och service

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Johan, vi ser till att Michael nås av detta! MVH MM Haninge

Nicklas Y
Skrev om Mobility Motors Haninge

Proffsigt bemötande av Jonathan när vi behövde hjälp med nya vinterdäck till båda våra bilar. Snabb och smidig affär!

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Nicklas, vi ser till att Jonathan nås av detta! MVH MM Haninge

Antony Christensson Consulting Ab A

Trevlig personal. Kanske inte är helt nöjd med produktbeskrivningen men annars ok.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme, mejla gärna till garanti@bilgruppen.se och beskriv kort vad du inte är nöjd med så kanske vi kan hjälpa till! MVH MM Haninge

Ivan T
Skrev om Mobility Motors Haninge

En trygg och smidig bilaffär. Fick bra hjälp av Daniel som var väldigt sakkunnig.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omödme Ivan! Vi ser till att Daniel nås av detta. MVH MM group Haninge

Kim F
Skrev om Mobility Motors Haninge

Trevligt bemötande och bra service från er säljare Daniel. Tog sig tid och hittade precis rätt bil med rätt utrustning.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Kim! Vi ser till att Daniel nås av detta. MVH MM group Haninge

Erica M
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte bil av Daniel Sanz som var professionell och kunnig. Är mycket nöjd med bemötande och affär.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Erica! Vi ser till att Daniel nås av detta. MVH MM group haninge

Daniel A
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bil av Daniel Sanz. Otroligt sakkunnig och tillmötesgående säljare. Rekommenderar både företaget och dess personal. Och bilen den går bra.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint ömdöme Daniel! Vi ser till att Daniel nås av detta omdöme. MVH MM group haninge

Zeljko M
Skrev om Mobility Motors Haninge

Köpte en bil av Daniels Sanz, bra bemötande, nöjd med hela affären...

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Zeljko! Vi ser till att Daniel nås av detta. MVH MM group haninge

Katarina Linnéa T
Skrev om Mobility Motors Haninge

Gick in och letade bil.. Hittade dock ingen som passade mig men fick bra proffs hjälp av Jonathan! :) Tack för bra och trevlig service! Jag kommer tillbaka :D

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för fint omdöme Katarina! Vi ser till att Jonathan nås av detta. MVH MM group haninge

Erik Gustaf E
Skrev om Mobility Motors Haninge

Jag köpte en bil som det redan dagen efter blev problem med, och efterspelet är under all kritik. D.v.s absolut NOLL intresse av att försöka lösa detta. Jag fick själv åka till en verkstad, eftersom jag köpt en extra garantiförsäkring blev jag hänvisad till en specifik verkstad. När jag skulle hämta ut bilen fick jag reda på att försäkringen inte täcker felet. Har fortfarande efter ytterligare två veckor inte fått tag i säljaren. Ligger ute med 4800.- och felet kvarstår fortfarande! Så om det funnits ett ännu sämre betyg hade det blivit det.

Svar från Mobility Motors Haninge

Hej Erik, Tack för ert omdöme, såhär ska det självklart inte gå till. Vänligen mejla till Garanti@bilgruppen.se så kikar dom på ärendet! MVH MM group haninge

Per Håkan S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Ok. Ingen hälsade mig välkommmen. Försäljaren började mefd att berömma min inbytesbil. Sen fick jag ett skambud. Jag erbjöds vinterdäck utan fälg. Han visade upp ett fräsht. Men jag fick 2 äldre. Bilen jag köpte bra. Väldigt dåliga avtal om jag ville boka bilen

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme Per, vi tar till oss denna feedback och ser till att förbättra dessa punkter! MVH MM group haninge

Hamza H
Skrev om Mobility Motors Haninge

Usel säljare, bra pris. Säljaren var ej tillmötesgående eller sakkunnig, väldigt likgiltig över uppgiften.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för uppriktigt omdöme Hamza, vi ser till att detta når berörd säljare för att förbättra kunskapen! MVH MM group haninge

Maria S
Skrev om Mobility Motors Haninge

Toppenbra bilfirma! Snabbt och smidigt att köpa en Bill!

Tack för fin läsning Maria! Du är varmt välkommen åter. MVH MM group haninge

Patric R
Skrev om Mobility Motors Haninge

Mycket proffsigt bemötande. Och trevligt! Köpte min andra bil från svenska bilgruppen i Haninge nyligen. Nöjd som vanligt.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för trevlig läsning Patric! Det betyder mycket för oss att återvändande kunder är fortsatt nöjda. Du är varmt välkommen åter när det är dags igen! MVH MM group haninge

Sara Elisabet K
Skrev om Mobility Motors Haninge

Försökte få tag dem dagen efter köp fick inget svar ,ringde och smsa , bilen började strula i samband med att vi lämnade handlaren. ( byte av kopplingscylindrar 25000 kr) hade tur som fick igenom det på den den tillfälliga bilförsäkring som ingick i bil köpet.

Svar från Mobility Motors Haninge

Tack för ert omdöme Sara, vi tar till oss denna feedback och ser till att förbättra både återkoppling och uppföljning bland samtliga anställda. MVH MM group haninge