Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Södermalm Svenska Bilgruppen - Haninge

Svenska Bilgruppen - Haninge

Hantverkargatan 39, 136 44 Handen — Visa karta

Välkommen till Svenska Bilgruppen Haninge!

Vår målsättning är att sälja bra, begagnade bilar till konkurrenskraftiga priser. Vi har många års erfarenhet av bilbranschen och erbjuder både trygghet och god service. Alla bilar är dessutom noggrant undersökta och rekonditionerade av vår verkstad.

Vi bryr oss mycket om hållbar utveckling på bilmarknaden! När du köper bil hos oss kan du räkna med att vi gör allt för att påverka miljön så lite som möjligt och uppfyller myndigheternas regler med god marginal.

Kontakta oss om du har en bilaffär på gång - vi lovar att det lönar sig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 11:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Svenska Bilgruppen - Haninge

• Nils E
    Nils E skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Vi köpte en Toyota Prius, på bilgruppen i Haninge, och är mycket nöjda! (Jämfört med de beg-affärer jag besökt tidigar). Både med bemötandet och med den service/små detaljer som behövde justeras. Bra med en firma som är med i MRF - det märks att de är måna om att lyssna på kunden och ta emot synpunkter när något inte stämmer helt med annonsen, etc.. (Och helt utmärkt att ha en så duktig och rutinerad mekaniker i samma hus. Med yrkesstolthet!). Säljaren (Peter) kändes extremt pålitlig och saklig - inget pushande och halvsanningar - så det det kändes som en bil att lita på. Och det har det också varit, nu flera månader senare. Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Köpte en Nissan Qashqai +2 från 2013 och är tillfreds. Hade testat Toyota Verso, Renault Scenic och Chevrolet Orlando hos andra bilhandlare men föll för pigga Nissan med panoramataket. Bilförsäljarna är personliga och proffsiga och mycket snabba med att återkomma om man har frågor. Jag är helnöjd och rekommenderar andra att kika in på Lignagatan i Hornstull om man går i bilköpartankar. Läs mer
  • sameer s
    sameer s skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Varning.
    Skojar företag deras bilar är bara fina i lacken och inget varken i motor eller växellåda.
    Mycket fusk med servicebok och historik.
    Respektlösa mot kunder rekommenderas absolut inte jag varnar Läs mer
    sameer s gillar detta
  • anitta n
    anitta n skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Äntligen en bilfirma där personalen känns engagerade och seriösa! Åkte till Lignagatan för att titta på en bil och åkte därifrån med en ny, den gamla byttes in smidigt och enkelt. Personalen vänliga och tillmötesgående som ordnade allt till det bästa för mig som köpare, till och med det där lilla extra som känns viktigt när man gör en bilaffär. Kommer definitivt att återvända vid nästa byte av bil, rekommenderas! Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Tack!
    Det är inte ofta man känner sig så välkommen och omhändertagen på en bilfirma samt att man har samma känsla när man går därifrån, efter att ha bytt in sin bil och köpt en annan.
    Stort tack än en gång!

Vi ses igen när det är dags för nästa bil!

Med vänlig hälsning,
    Anders Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Köpte en Saab 9-5 i deras butik i Haninge. Kopplingen reste efter en vecka.Dom skickade bärgare och åtgärda problemet utan diskussion. Batteriet var dåligt, fick ett nytt direkt. Ett utav de gamla däcken dåliga, fick två nya. Trevlig bemötande och serviceminded hela vägen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Svenska Bilgruppen - Haninge
    Lovar mycket men håller inget. Köpte bil där som var i utmärkt skick (enligt säljaren) men efter köpet kommer fel efter fel. Lämnade in bilen på service och fick reda på att det var fler saker som behövdes åtgärdas än vad vi hade märkt. Försökt få kontakt med Svenska bilgruppen, men det är inte det lättaste om man inte vil köpa bil av dem.

Rekommendation: Köp INTE bil hos dem! Läs mer

Hantverkargatan 39, 136 44 Handen