Svenska Bygg & Badrum AB

LILLVÄGEN 36, 138 34 Älta — Visa karta

Välkommen till Svenska Bygg & Badrum AB!

När du ska renovera badrum eller kök så är det mycket som ska tänkas på. Ska du göra det själv eller anlita en byggfirma. Vi har alla de certifikat som behövs för att få arbeta med våtrum. Med över 20 års erfarenhet vet vi inte bara HUR vi ska göra utan även hur vi renoverar så snabbt som möjligt till så bra kvalitet som möjligt. Vi garanterar kvalitet och precision.

Vi riktar oss till dig som villaägare, företag eller bostadsrättsförening. Tveka därför inte att höra av dig till oss om du är nyfiken på vad en renovering skulle kosta för dig. Att fråga och få ett pris kostar aldrig! Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Svenska Bygg & Badrum AB

• 2020-08-30

VIKTOR B skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Förare med regnummer GZC 38A borde se över hur den kör i trafiken. Sicksacka mellan bilar i för höga hastigheter på motorväg ser inte bra ut med firmabil. Fick styra undan för du kom så snabbt...
    Detta var vid Alby 30/8 kl 12.00 Läs mer
  • 2020-04-12

GEORGETTE S skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Fantastiskt duktig med öga för detaljer! Läs mer
  • 2020-01-20

Oskar F skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska Bygg & Badrum AB renoverade ett badrum för oss och gjorde ett mycket bra jobb. All kommunikation med Daniel var jättebra och vi fick bra rådgivning med det som vi inte var säkra på. Själva jobbet var mycket bra och professionelt utfört. Budgeten höll också vilket uppskattats. Kan varmt rekommendera detta företag.

//Oskar F Läs mer

Kim J skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Jag har fått ett nytt badrum som är jättefint. Nöjd med renovering, hantverkare och projektledare. Ett ansvarsfullt företag som är tillgängliga och trevliga. Svenska Bygg
    Varma rekommendationer! Läs mer

Anna K skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska Bygg renoverade varan badrum.Bra och proffsigt bemötande och utförande av arbetet. Läs mer

Johan O skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Först och främst så fick jag direkt en känsla av trygghet i kontakten med företaget Svenska bygg & badrum AB. Man kunde fråga om vad som helst angående renoveringen, både praktiska och ekonomiska frågor och fick tydliga svar och förklaringar på allt. Det var så bra att ha möten innan, där allt som skulle göras gick igenom, vad hantverkarna skulle göra och vad jag behövde göra. Arbetet utfördes effektivt och noggrant och inom den beräknade tidsramen. Om jag hade synpunkter under arbetets gång så åtgärdades det direkt. Jag kunde ringa om alla detaljer som jag undrade över och fick alltid svar och hjälp. Jag rekommenderar verkligen Svenska bygg & badrum AB till mina vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-11-23

Angelica T skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska bygg & badrum AB renoverade badrummet åt oss. Förutom att dem offererat bra pris var det lätt att hålla kontakten med firman och vi upplevde att dom lyssnade på våra önskemål hela vägen utan krångel och med kundnöjdhet i fokus. Läs mer
  • 2019-11-22

Kevin L skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Jag har fått ett nytt badrum som är jätte fint. Nöjd med renoveringen, hantverkare n och projektledaren. Ett ansvarsfullt företag som är tillgängliga och trevliga.

Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-10-30

Elias A skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska bygg & badrum som gjorde utmärkt jobb med renoveringen av mitt badrum, är mycket nöjd .skulle inte tvekan anlita dom igen. Läs mer
    2019-11-07 Daniel S svarar Elias A
    Hej Elias,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med allt!

Tack så mycket för er rekommendation och fint omdöme.

• 2019-10-30

Sven J skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska bygg renoverade vårt badrum. Vi blev jättenöjda med resultatet och dem höll tidsplanen. Väldigt tillmötesgående vid frågor och funderingar. Läs mer
    2019-11-07 Daniel S svarar Sven J
    Hej Sven,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Roligt att höra att ni är nöjda med arbetet.

Alla på Svens Bygg & Badrum
  • 2019-10-29

Janet G skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Renovering utav två stycken badrum, professionellt utfört arbete & trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-07 Daniel S svarar Janet G
    Hej Janet,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Roligt att höra att ni är nöjda med arbetet.

Alla på Svens Bygg & Badrum
  • 2019-10-29

anastassia b skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Vi hade badrums renovering. Jag var jätte nöjd med bemötandet vi fick. Svenska bygg förklarade arbetet dem skulle utföra,jag kände mig trygg med dem. Resultatet blev som förväntat. Jag rekommenderar Svenska bygg starkt. Läs mer
    2019-10-29 Daniel S svarar anastassia b
    Hej Anastassia,

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

• 2019-10-26

barsaumo c skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska bygg & badrum har fixat kök hos oss med ett fantastiskt resultat. Hela processen förlöpte mycket smidigt, bra kommunikation, mycket duktiga hantverkare och dom ordnade även alla tillval vi beställde under arbetets gång. Rekommenderas!

Med Vänliga Hälsningar

Barsaumo C Läs mer
    2019-10-29 Daniel S svarar barsaumo c
    Hej Barsaumo,

Tack så mycket för ert omdöme och rekommendation!

Dynamit C, Daniel S gillar detta
  • 2019-10-26

george c skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Anlitade Svenska Bygg & Badrum när jag skulle renovera mitt kök i höstas! Mycket bra hantverkare samt enligt tidsplanen som de utlovade! Rekommenderadas starkt! Läs mer
    2019-10-29 Daniel S svarar george c
    Hej George!

Vad roligt att höra att ni är nöjda!

Tack för ditt omdöme och rekommendation

• 2019-10-25

kennedy h skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenka bygg har renoverat vårt badrum.vi är glada och nöjda med jobbet. Det blev mycket bra. I vår skall vi renovera köket. Svenska bygg kommer att bli en stark kandidat till detta jobb. Tack för ett bra jobb. Läs mer
    2019-10-26 Daniel S svarar kennedy h
    Hej Kennedy H,

Tack så mycket för ditt omdöme och din rekommendation.
    Vad roligt att ni är nöjda med nya badrum.

Vi ser fram emot att få hjälpa er med framtida projekt!

Vänliga hälsningar,
  • 2019-10-21

Michael K skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Jag anlitade företaget i början av året för att renovera mitt badrum och jag blev positivt överraskad eftersom jag har tveksamma erfarenheter sen tidigare från andra företag , här flöt allt på enligt överenskommelse och med mycket bra resultat , jag är mycket nöjd med mitt nya badrum och kan verkligen rekommendera företaget , trevlig och kompetent hantverkare som jag gärna anlitar igen i framtiden . Läs mer
    2019-10-26 Daniel S svarar Michael K
    Hej Michael K,

Stort tack för fint omdöme och er rekommendation!

Väldigt roligt att höra att allt gått bra under projektets gång och att ni är nöjda med resultatet.

• 2019-10-17

Zuhair eta Z skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Totalrenovering av badrum. Mycket bra företag att ha och göra med. Gav mig bra tips på saker jag inte hade tänkt på innan, och jag blev kontaktad flera gånger under processen, för att stämma av att allt blev rätt. De höll tidsplanen med god marginal och slutfakturan överensstämde väl med offerten jag hade fått innan. Kan det varmaste rekommendera detta företag vidare, hälsar en supernöjd kund. Läs mer
    2019-10-26 Daniel S svarar Zuhair eta Z
    Hej Zuhair Eta Z,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med allt!

Tack så mycket för er rekommendation och fint omdöme.

• 2019-10-14

Josef M skrev om Svenska Bygg & Badrum AB
    Svenska Bygg & Badrum AB mötte mina förväntningar med goda marginaler, toppen service och bemötande, ärliga och raka puckar om arbetet själv som uppvisar mycket kompetens. Jag har tidigare haft dålig erfarenhet med byggfirmor så jag är alltid lite försiktig med vem jag kontaktar och måste säga att Svenska Bygg & Badrum AB är nog de bästa jag anlitat, de hade hand om badrummet och allting gick bra från offert tills att arbetet var klart, allt skedde inom planeringen och allt vart utfört korrekt i god tid, kan starkt rekommenderas och måste säga att dom är de enda jag kommer att anlita i framtiden! Läs mer
    2019-10-26 Daniel S svarar Josef M
    Hej Josef M,

Vi tackar så mycket för ert omdöme och rekommendation!

LILLVÄGEN 36, 138 34 Älta