Svenska Domäner

Svenska Domäner

• BadgeFiveYears
4.4

Välkommen till Svenska Domäner! Med över 29 års erfarenhet inom branschen har vi hjälpt tusentals kunder att bli webbaserade. Oavsett vad du har för typ av verksamhet är våra webbhotell skräddarsydda för att uppfylla dina behov med en rik uppsättning funktioner och flexibla betallösningar. * Prova oss riskfritt i 30 dagar...

490 omdömen om Svenska Domäner

Sedan starten hos Reco 2020

Ulf B
Skrev om Svenska Domäner

Vart kund här nu ett tag. Det har alltid funkat smidigt och bra, det är väldigt snabba på återkoppling och svar när man vill ha lite stöd.

Svar från Svenska Domäner

Hej Ulf Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Maria B
Skrev om Svenska Domäner

Allt gick snabbt,, smidigt, enkelt. Inga konstigheter,

Svar från Svenska Domäner

Hej Maria Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Info R
Skrev om Svenska Domäner

exemplarisk service leverantör… allting där när du behöver hjälp… svarar på minuten och inte som andra efter flera dagar…. gör mycket som inte ingår i avtalet…jag har varit kund sedan minst 10 år tillbaka… alltid lika exceptionell service…jag ger dem 10 av möjliga 5 påeng. bravo SD,, just keep going on… allt gott Robert J. Sikira AB

Hej Robert Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Per H
Skrev om Svenska Domäner

De sköter sin uppgift bra, saker och ting fungerar, supporten är snabb och bra!

Svar från Svenska Domäner

Hej Per Tack för din feedback, finns det någonting vi kan göra bättre för att få ett toppbetyg från dig? Svenska Domäner Teamet

Thomas L

abcabcabcabcabcabcabcabcabcabc

Svar från Svenska Domäner

Hej Thomas Förstår inte riktigt det språket men vi tackar för det fina betyget! Svenska Domäner Teamet

Daniel J
Skrev om Svenska Domäner

Jag har använt mig av dom i många år och är alltid nöjd. Jag glömmer alltid att betala i tid varje år, men dom är alltid förstående och tillmötesgående. 10/10 från mig. Mvh Daniel Jendinger

Svar från Svenska Domäner

Hej Daniel Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Greeny G
Skrev om Svenska Domäner

They are fantastic, I am a computer dinosaur yet if I have a problem they get back straight away and have always been able to solve things.

Hello Greeny Thanks for your kind words! Svenska Domäner Team

Jan E
Skrev om Svenska Domäner

Bra funktionalitet och support. Prisvärt!

Svar från Svenska Domäner

Hej Jan Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Ingrid T
Skrev om Svenska Domäner

Fungerade långt över mina förväntningar då de löste mitt problem omedelbart. Dessutom kom svar väldigt snabbt via mail. TACK!

Svar från Svenska Domäner

Hej Ingrid Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Sonja H
Skrev om Svenska Domäner

Funkar fint, bra support - priset drar ner betyget.

Svar från Svenska Domäner

Hej Sonja Tack för din feedback. I jämförelse med andra leverantörer så ligger våra priser i den billigaste gruppen för jämförbara paket. Det är viktigt att jämföra ordinarie priser mellan olika leverantörer och inte olika kampanjerbjudanden för att få en bra jämförelse. Du får gärna kontakta oss på support@svenskadomaner.se så vi kan hjälpa dig att se över de tjänster du använder och eventuellt nedgradera dig till ett mindre paket om du inte är i behov av det du använder idag. Svenska Domäner Teamet

Thomas L
Skrev om Svenska Domäner

Nej det tänker jag inte göra. Det får räcka med svaret ovan.

Susan A
Skrev om Svenska Domäner

Cheap trick to get me hooked and force payment for something I did not order or request. Stop immefiately

Svar från Svenska Domäner

Hello Susan There must be some misunderstanding causing your angry review? We never force any services on our customers that they don´t want to purchase. Please contact us on support@svenskadomaner.se and explain the issue so we can help you with it. Svenska Domäner Team

Suran L
Skrev om Svenska Domäner

Väldig trevliga och hjälpsamma personal från supporten. Jag har fått det hjälp jag alltid behövde.

Svar från Svenska Domäner

Hej Suran Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Pär J
Skrev om Svenska Domäner

Funkat klockrent vid överföring av domäner och mejlboxar med bra hjälp från support.

Hej Pär Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Bruno B
Skrev om Svenska Domäner

Jag är jätte nöjd, snabb svar på supporten. Rekommenderar

Svar från Svenska Domäner

Hej Bruno Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Sumeet K
Skrev om Svenska Domäner

Svenskadomaner impressed me with their exceptional service! Their support team is incredibly helpful, responsive, and quick to answer any questions I have. They go the extra mile by recommending the right plan to fit my needs, saving me money while ensuring I get the full benefits. Overall, I'm very happy with Svenskadomaner and would highly recommend them to anyone looking for domain registration, web hosting, dns services and more :)

Svar från Svenska Domäner

Hello Sumeet Thanks you for those kind words and the time spent on this wonderful review! Svenska Domäner Team

Anette E
Skrev om Svenska Domäner

Eftersom vår sida hade stängts ner, så kontaktade jag er. Fick då ett meddelande av er att vi hade ringt och skällt på er ang. faktura höjningen. Vi har inte ringt och skällt på er. Vi visste inte ens att det var en höjning på fakturan eftersom vi aldrig fick någon faktura från er förra året.

Svar från Svenska Domäner

Hej Anette Tack för din feedback! Enligt historiken vi har noterat ringde er vid tidpunkten registrerade kontaktperson upp oss och var väldigt irriterad över den prishöjningen som hade genomförts. Eftersom vi inte var säkra på om tjänsterna skulle förnyas efter det samtalet ändrades er betalningsmetod till Betalkort för att ni själva skulle få bestämma om ni ville förnya tjänsterna eller flytta dem till annan leverantör vilket var ett alternativ som uttalades i samtalet. Vi ser nu att era kontaktuppgifter hos oss är uppdaterade...

Kurt G

Jag har varit kund hos Svenska Domäner i 10 år. Endast toppen betyg från mig

Hej Kurt Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Linus K
Skrev om Svenska Domäner

Tjänsten i sig är bra, kanske hade funnits mer att önska från supporten.

Svar från Svenska Domäner

Hej Linus Tack för din feedback! Var det någonting särskilt vår support misslyckades att hjälpa dig med ? Svenska Domäner Teamet

Mats A
Skrev om Svenska Domäner

Inte alla funktioner är implementerde perfekt! Istället finns ett kundsupportgäng som svarar snabbt och med djupa tekniska kunskaper. Jag har ännu inte haft ett problem som jag behövde brottas med, support svarade med ett svar inom ett dygn!

Svar från Svenska Domäner

Hej Mats Vi är glada att vi kunde hjälpa dig och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Zelim I
Skrev om Svenska Domäner

Jag hade ingen problem här. Bra support. Tack.

Svar från Svenska Domäner

Hej Zelim Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Sven S
Skrev om Svenska Domäner

Lättfattlig enkel, bra och snabb service

Svar från Svenska Domäner

Hej Sven Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Ruben V
Skrev om Svenska Domäner

Jah har upplevt bra service och tjänster

Hej Ruben Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Bradley F
Skrev om Svenska Domäner

I booked, I paid, they supplied. Everything happened as expected.

Hello Bradley Nicely put:) Svenska Domäner Team

Johan B
Skrev om Svenska Domäner

Girighet när den är som värst. 400kr i påminnelseavgift. Det är tacken för man har varit en lojal och trogen vän i över tio år. Fram till att dag.

Svar från Svenska Domäner

Hej Johan Tack för din feedback! Det är tråkigt att du känner på det sättet men det låter som att du har fått 2 påminnelser på en utställd faktura och att tjänsterna är registrerade på ett org.nr. Ett bolag debiteras inte en påminnelseavgift och inkassoavgift som en privat konsument vid sen betalning, det utgår istället en Förseningsersättning om 450 kr där både påminnelse och inkassoavgiften ingår. Vi har valt att dela upp den avgiften på 2 delar och skickar således ut 2 påminnelser vilket uppenbarligen hände i det här...

Trollkarlen D
Skrev om Svenska Domäner

Jag registrerade några domäner där för länge sen, för att de hade en drive och det var billigt, men vidar-befodrade dem till en annan leverantör, där jag hade min "riktigt" hemsida. Sedan har allt blivit liggandes i några år, tills jag insåg att det så klart var smidigare att ha allt på samma ställe, så då flyttade jag över det sista och sa upp abonnemanget. Därför har jag inte haft så mycket kontakt med dem att jag egentligen kan uttala mig.

Svar från Svenska Domäner

Hej Trollkarlen Tack för det fina betyget trots att du inte har använt våra tjänster så mycket! Svenska Domäner Teamet

Anders A
Skrev om Svenska Domäner

Jag fick för klen information inför att era tjänster ändrades.

Svar från Svenska Domäner

Hej Anders Tack för din feedback, vi tar till oss detta inför framtiden. Svenska Domäner Teamet

Martin S
Skrev om Svenska Domäner

Super Service. Helt enkelt bäst!

Svar från Svenska Domäner

Hej Martin Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Omar A
Skrev om Svenska Domäner

It was fast and responsible support that I got.

Hello Omar Thank you for the review and those nice words! Svenska Domäner Team

?
Skrev om Svenska Domäner

Deras tjänster fungerar alltid bra och de har mycket bra kundservice

Hej Björn Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Maud E
Skrev om Svenska Domäner

Upplever att företaget har en mycket bra service och ett vänligt bemötande.

Svar från Svenska Domäner

Hej Maud Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och för det fina betyget! Svenska Domäner Teamet

Mikael T
Skrev om Svenska Domäner

Vi har varit kunder hos Svenska Domäner i ett drygt decennium med samtliga våra domännamn, såväl privata som för företagen. Vi har alltid bemötts med personlighet och professionalism, privata råd och tålmodig hjälp. Vi har en dedikerad server för ett av företagen och ett tiotal privata adresser. Vi har hittills aldrig hittat en anledning att gå någon annan stans.

Svar från Svenska Domäner

Hej Mikael Tack för ert förtroende och för det fina omdömet! Svenska Domäner Teamet

Tim F
Skrev om Svenska Domäner

Snabb respons på frågorna som jag behövde få svar på.

Svar från Svenska Domäner

Hej Tim Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Mariel R

Rekommenderar! Snabb kundsupport.

Hej Mariel Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Jannie L
Skrev om Svenska Domäner

Jag fick svar (snabbt - 24 timmar - vilket är bra) om varför det blir en debitering på mitt kreditkort 10 dagar tidigare än förfallodagen -jag kunde förstå även om jag var inte helt överens med tiden men ok. :-) MEN jag vill lyfta fram den fantastiska service man får hos Svenska Domäner. De vill alltid hjälpa till, har bra förslag och lätt att göra med. SUPER nöjd med deras hjälpsam service, trevliga bemötande, och hur de verkligen supportar alla ärende med mina domäner! Tack för hjälpen! Jannie

Svar från Svenska Domäner

Hej Jannie Anledningen till att vi debiterar registrerat betalkort 10 dagar innan förfallodatum är för att vi ska hinna åtgärda eventuella problem som kan uppstå vid förnyelsen av domännamn utan att riskera att domänen hinner förfalla. Vissa toppdomäner blir låsta omgående om de hinner förfalla vilket innebär att registryt debiterar en upplåsningsavgift som kan vara så hög som 1500 kr/domän för att kunna förnya domänen för en ny period. Enligt vårt avtal ska domäner/tjänster sägas upp senast 30 dagar innan förfallodatum...

Michael K
Skrev om Svenska Domäner

Funkar perfekt. Supporten är snabb och kompetent

Svar från Svenska Domäner

Hej Michael Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Leufsta Q
Skrev om Svenska Domäner

Trevligt bemötande i telefonen. Har varit nöjd kund i många år.

Svar från Svenska Domäner

Hej Leufsta Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Gisela A
Skrev om Svenska Domäner

Alltid trevlig kundtjänst. Alltid tjänsten uppe, har inget strul alls med domänen. Är mkt nöjd.

Hej Gisela Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Åke H
Skrev om Svenska Domäner

Bra och kompetent bemötande och snabb hantering. Hade ingen särskild förväntan. Webhotell, mail och domän

Svar från Svenska Domäner

Hej Åke Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Sofia S
Skrev om Svenska Domäner

Lurendrejeri. Skickar fakturor efter 3 år med förnyelse på 3 nya år utan att ha upplyst enligt lagstiftningen om upplysningsskyldighet

Svar från Svenska Domäner

Hej Sofia Vid registrering av domännamn/köp av webbhotell väljer man för vilken period man vill betala för och detta ändras inte när det är dags att förnya tjänsterna om de inte är uppsagda eller ändrade senast 30 dagar innan förfallodatum. Gällande "upplysningsskyldighet " så skickar vi alltid ut en e-postpåminnelse 60 dagar innan förfallodatum till den registrerade kontaktadressen så att kunden har tid att säga upp de tjänster som man inte vill förnya. För att detta ska fungera behöver den registrerade kontaktadressen...

Fredrik K
Skrev om Svenska Domäner

Snabb och smidig hjälp när man behöver det

Svar från Svenska Domäner

Hej Fredrik Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Jens G
Skrev om Svenska Domäner

Verkligen förstaklassig support! Otroligt hjälpsamma och framförallt mycket snabba!

Svar från Svenska Domäner

Hej Jens Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Ryad C
Skrev om Svenska Domäner

Toppen bra support, snabb och effektiv 👍✔

Hej Ryad Tack för de fina orden och toppbetyget! Svenska Domäner Teamet

Tobias L
Skrev om Svenska Domäner

helt ok service men lurigt att säga upp domäner, lite för mycket trassel för att det skulle kännas helt ärligt och bra.

Svar från Svenska Domäner

Hej Tobias Tack för din feedback. En uppsägning kan göras via Kundcenter och uppsägningsknappen som finns vid varje domän/webbhotell(bekräftas via länk som skickas i mail till kontaktadressen) eller genom att skicka ett mail från den registrerade kontaktadressen(e-post) och skriva vilka tjänster som ska sägas upp. Detta behöver ske senast 30 dagar innan förfallodatum för att vi inte ska hinna förnya någonting som inte ska förnyas. Det finns alltså ingenting lurt bakom detta då vi absolut inte vill förnya några tjänster...

Petréa H
Skrev om Svenska Domäner

Väldigt professionella, snabba och lösningsorienterade!

Svar från Svenska Domäner

Hej Petréa Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Christian F
Skrev om Svenska Domäner

Lätt att sätta upp och få att funka. Snabb och god service.

Svar från Svenska Domäner

Hej Christian Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Robert A
Skrev om Svenska Domäner

Fick hjälp direkt av en trevlig och serviceminded person.

Svar från Svenska Domäner

Hej Robert Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Andreas H

Kundsupporten fungerar perfekt!

Svar från Svenska Domäner

Hej Andreas Tack för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Svenska Domäner Teamet

Staffan V
Skrev om Svenska Domäner

Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Svar från Svenska Domäner

Hej Staffan Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet

Sebastian M
Skrev om Svenska Domäner

Svenska domäner är alltid trevliga men framförallt snabba och professionella på supporten. En av de främsta anledningar till att vara kund hos dem med flera olika engagemang.

Svar från Svenska Domäner

Hej Sebastian Vi är glada att du är nöjd och tackar för det fina betyget. Svenska Domäner Teamet