Alla kategorier Fotvård Stockholms län Sollentuna Svenska Fot & Hudkliniken

Svenska Fot & Hudkliniken

Sollentunavägen 158, 191 35 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Svenska Fot & Hudkliniken!

Vi har två fräscha kliniker, en mitt emot Sollentuna Centrum och en i Jakobsbergs sjukhus.

Här erbjuds du professionell hudvård och medicinsk fotvård av diplomerade terapeuter. Vi ser alltid till att behandlingen passar dig och din hudtyp och strävar efter att du ska lämna oss med ett leende på läpparna.

Vi erbjuder hårborttagning med laser och ger livstidsgaranti på behandlingen. Våra terapeuter är utbildade för Epilia och FOX behandlingar. Hos oss betalar du ett och samma pris oavsett hur många behandlingar som krävs för att du ska bli fri från hår på ditt önskade område. Boka gärna en tid för en kostnadsfri konsultation!

Andra behandlingar vi gärna står till tjänst med är manikyr och pedikyr, vaxning, trådning av ögonbryn, ansiktsbehandlingar och medicinsk fotvård där behandling av nageltrång, liktorn samt vårtor och andra besvär ingår.

Vi uppskattar att du väljer oss och visar det genom att sätta dig som kund i fokus.

Läs vad 12 kunder tycker om Svenska Fot & Hudkliniken

• sif w
    sif w skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Vid min fotvård där även massage av fot och vad ingick blev jag mycket nöjd. Mina tår fick även "smaka" på laserbehandling så nu kan jag spreta med dem.

Nästa besök var ansiktsbehandling ,underbart!!! Jag tror mig om att kunna bedöma dessa behandlingar då jag i många år besökt olika salonger från NK på sextiotalet till idag.

Jag vill varmt rekommendera den här kliniken och då särskilt Mejgan Mirbaz till ett mycket gott arbete och till en elegant salong. Lycka till önskar en nöjd kund.
  • Clas C
    Clas C skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Mycket bra! Man går som på moln efter behandling.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Mycket trevlig lokal med alltid fräscha blommor, personal som ärbåde kunniga och vänliga.Tiderna är alltid då man bokat.
  • Benita W
    Benita W skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Upplevde behandlingen ( manikyr) som väldigt slarvig och stressad. Känsla att salongen är mycket angelägen att sälja på mer än vad man ursprungligen har beställt.
  • Milla R
    Milla R skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Jag är super nöjd med min fotvård.
    Jag har gått hos Mejgan i flera år och kan varmt rekommendera henne till alla som vill ha friska och fina fötter.//Mila
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Normal nivå på upplevelse. Till Sv Fot & Hudklinikens nackdel är att vi haft exceptionellt bra omhändertagande tidigare på annat ställe som tyvärr inte längre finns, och som ingen kan jämföra sig med.
    Irriterar mig på att behandlingstiden succesivt kortas ned och moment därmed uteblir, och att ibland stor del av min behandlingstid går åt till att svara i telefon (av-, nybokningar etc.).
  • Inger G
    Inger G skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Vänligt, effektivt och proffsigt
  • Therese J
    Therese J skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Hjärtliga och proffsiga. Lätt att hitta dit.
  • Maria S
    Maria S skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Som alltid mycket trevligt och professionellt!
  • Korous Z
    Korous Z skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Strålande service som övertträffade mina förväntningar
  • Roya Z
    Roya Z skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Va jätte nöjd bra jobb trevliga och kunniga personal
  • Sara Y
    Sara Y skrev om Svenska Fot & Hudkliniken
    Mycket bra klinik, bra service, mycket trevlig och kompetent personal.

Sollentunavägen 158, 191 35 Sollentuna