Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Ring 08-96 94 66 www.svenskakliniken.se
4.1

Välkommen till Svenska Fot & Hudkliniken! Vi har två fräscha kliniker, en mitt emot Sollentuna Centrum och en i Jakobsbergs sjukhus. Här erbjuds du professionell hudvård och medicinsk fotvård av diplomerade terapeuter. Vi ser alltid till att behandlingen passar dig och din hudtyp och strävar efter att du ska lämna oss med...

17 omdömen om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Magnus Olof J
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Extremt missnöjd. 1 h behandling av några få fotvårtor till priset av 600 kr. Märkligt när det kostar 490 kr för både fotvård, naglar, massage och vårtor/förhårdnader. Gör inte Verrutop (vårtbehandling) på detta ställe. Tre personer var och petade på mina fötter och de hade ingen aning om vad de andra gjort. Den som började behandlingen gick och "trådade" en kollega helt plötsligt. När jag skulle betala visste inte man kostnaden. Ungefär, vad brukar du betala. Öh, aldrig varit där tidigare. Då ringer man chefen och får ett...

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Melissa Mahdokht S
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Bra service bemötande och man känner sig alltid så himla super nöjd efter behandlingen🙏🏻

Edisia A
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

SUPER NÖJD! Jag har haft problem med min stortå i flera år nu pga felbehandling och tack vare Svenska Fot & Hudkliniken fick jag den rätta behandlingen. Var ganska hopplös tills jag träffade dem. Rekommenderar starkt. Personalen vet vad de gör och fick mig att känna mig trygg i deras händer!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Gazelle B
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Rekommenderar varmt, har gjort olika behandlingar hos de och alltid blivit super nöjd med resultatet samt med jätte fin o fräsch miljö och trevlig bemötande som gör att jag återkommer.

Linda P
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

VARNING! Gör inte behandling med Verrutop på denna klinik. Extrema överpriser! Har gjort exakt samma behandling med samma medel på en annan klinik för en tredjedel av priset som jag betalade hos Svenska hud & fot. Om du mot min rekommendation väljer att gå hit så gör alltid upp om priset innan behandling. Min upplevelse var att prissättning skedde godtyckligt. Vid ett tillfälle var behandlingen plötsligt dyrare än gången innan trots att det var färre vårtor som behandlades. Det finns heller ingen information om vad behandling...

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
sif w
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Vid min fotvård där även massage av fot och vad ingick blev jag mycket nöjd. Mina tår fick även "smaka" på laserbehandling så nu kan jag spreta med dem. Nästa besök var ansiktsbehandling ,underbart!!! Jag tror mig om att kunna bedöma dessa behandlingar då jag i många år besökt olika salonger från NK på sextiotalet till idag. Jag vill varmt rekommendera den här kliniken och då särskilt Mejgan Mirbaz till ett mycket gott arbete och till en elegant salong. Lycka till önskar en nöjd kund.

Clas C
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Mycket bra! Man går som på moln efter behandling.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Susanne B
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Mycket trevlig lokal med alltid fräscha blommor, personal som ärbåde kunniga och vänliga.Tiderna är alltid då man bokat.

Benita W
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Upplevde behandlingen ( manikyr) som väldigt slarvig och stressad. Känsla att salongen är mycket angelägen att sälja på mer än vad man ursprungligen har beställt.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Milla R
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Jag är super nöjd med min fotvård. Jag har gått hos Mejgan i flera år och kan varmt rekommendera henne till alla som vill ha friska och fina fötter.//Mila

Lennart H
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Normal nivå på upplevelse. Till Sv Fot & Hudklinikens nackdel är att vi haft exceptionellt bra omhändertagande tidigare på annat ställe som tyvärr inte längre finns, och som ingen kan jämföra sig med. Irriterar mig på att behandlingstiden succesivt kortas ned och moment därmed uteblir, och att ibland stor del av min behandlingstid går åt till att svara i telefon (av-, nybokningar etc.).

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Inger G

Vänligt, effektivt och proffsigt

Therese J
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Hjärtliga och proffsiga. Lätt att hitta dit.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Maria S
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Som alltid mycket trevligt och professionellt!

Korous Z
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Strålande service som övertträffade mina förväntningar

Roya Z
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Va jätte nöjd bra jobb trevliga och kunniga personal

Sara Y
Skrev om Svenska Fot & Hudkliniken Sollentuna

Mycket bra klinik, bra service, mycket trevlig och kompetent personal.