Svenska Kiropraktorkliniken

Svenska Kiropraktorkliniken

www.svenskakiropraktorkliniken.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 08-408 329 59 Dela

Har du känt av spänningar i nacke och axlar på sistone? Stela muskler eller leder, huvudvärk som inte släpper, ryggont? Svenska Kiropraktorkliniken erbjuder behandling mot alla dessa besvär, och ännu fler olika typer av led- och muskelvärk, genom kiropraktik. Även massage och individuellt anpassade träningsprogram går att...

110 omdömen om Svenska Kiropraktorkliniken

Sedan starten hos Reco 2014

Eric L
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Mycket bra bemötande och ett bra resultat. Fick även mycket bra tips löpande hur jag i min vardag skall göra förändringar för att förhindra fortsatta ryggproblem.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Eric för ditt fina omdöme. Hoppas det går bra att få in småaktivitet i vardagen.

SOFIA F
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fick snabb och proffsig hjälp av Fredrik! Kan varmt rekommendera.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Sofia för din rekommendation. Alltid skoj att kunna hjälpa till.

Åsa Eva Margareta P
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Får alltid förstklassig kiropraktorhjälp av Fredrik när jag har värk någonstans.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Hej och tack Åsa för att du uppskattar behandlingarna.

Robert S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Individuellt anpassad behandling och rehab plan med övningar. Det akuta behandlat och även tips på hur det långsiktiga ska vara i balans för stress och belastning.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar Robert för den fina recensionen.

Sanna L
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Väldigt snabb service, bra bemötande och bra behandling.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Sanna för recensionen. Håll i med övningarna.

Johan F
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Bra och personligt bemötande av Fredrik. Mina ryggproblem inte bara gick över utan jag fick samtidigt insikt o bättre kunskap om hur kroppen funkar och hur jag behöver agera för långsiktig hållbarhet av kroppen

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Johan för din recension. Hoppas dina långa resor kommer att fungera bra nu.

Camilla J
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Jag blev bemött på ett mycket proffesionellt sätt och kände mig väl omhändertagen. Hade höga förväntningar och de motsvarades mer än väl. Fredrik som är kiropraktor är mycket pedagogiskt och förklarar så att jag som kund förstår , vilket underlättar då jag själv får större förståelse varför jag har ont och framförallt vad jag själv kan göra. Känns värdefullt att göra övningarna istället för att kännas övermäktigt. Han har också en fingertoppskänsla och är genuint intresserad av att göra sitt yttersta för att jag ska bli bättre och få mindre ont. Kan varmt rekommendera att göra ett besök.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Camilla för den översvallande fina recensionen. Glad att ha kunnat leva upp till dina förväntningar. Ha en bra sommar nu med många kunder.

Henrik B
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Bra och proffsig behandling och trevligt bemötande!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Henrik för de värmande orden.

Rana T
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Super nöjd med behandling jag fick.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Rana. Jag blir glad att höra att du är nöjd.

Rebecka L
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Väldigt nöjd! Fredrik har verkligen hjälpt mig med mina ryggbesvär. Kan varmt rekommendera Fredrik.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Rebecka. Hoppas träningen funkar bra framöver.

Robert S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredrik är lyhörd och åtgärdar de problem som jag har på ett kunnigt och behagligt sätt.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Robert för recensionen. Hoppas hockeyspelandet går bra framöver.

Patrick N
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredik hjälper mig med ryggproblem och jag får proffsig och adekvat hjälp varje gång! Kan bara rekommendera Fredrik Järudd som är en grym kiropraktor.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar så mycket Patrick. Alltid skoj att se dig och kunna hjälpa till.

Björn T
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Analys av rådande tillstånd och behandling sker alltid på ett mycket förtroendeingivande sätt. Fredrik min Kiropraktor gör ett utmärkt arbete och mina problem försvinner efter en eller två behandlingar lite beroende på hur allvarliga de är. Bästa stället.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack så mycket Björn för de snälla orden.

Slava J
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Trevligt bemöttande. Duktig kiropraktor. Tjänsten jag får hjälper mig mot min smärta..

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Slava för de fina orden. Hoppas julen blev bra.

Bernhard S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Trogen kund sen snart 25 år. Alltid trevligt, löser upp knutar och smärtor nästan oavsett vilka dumheter jag utsatt min kropp för. Fredrik är som en del av familjen efter alla dessa år och har behandlat både fru, barn och vänner.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Det känns som en för tidig julklapp med det fina omdömet. Tack så mycket Bernhard och jag önskar en god jul till dig och familjen.

Anja S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Magic-Fredrik - kallar jag kiropraktiker Fredrik Järudd som hjälpt mig många, många ggr med mina ryggproblem att han dessutom är en mkt sympatisk o empatisk människa gör förstås att besöken hos honom känns fina både till kropp o själ!!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar, tackar Anja för den översvallande fina recensionen. Hoppas nu att du och din familj får en fin jul.

Håkan S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Har anlitat kliniken under många år. Fått hjälp med det jag önskat med fina resultat. Tjänsten erbjuds med proffsig behandling och fint bemötande. Brukar rekommendera kliniken till mina vänner. Fick behandling för min stela rygg(korsryggen)

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Håkan för de fina orden. Jag är glad att jag kunna hjälpa dig under åren lopp.

Henrik S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredrik är alltid lika trevlig och proffsig. Man känner nytt hopp om livet när man varit där. :-D Jag går på kiropraktik.

Tack Henrik för recentionen. Alltid lika rolig att ge dig hoppet tillbaka. :-D

Ulla P
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Mycket bra, snabb och proffsig hjälp. Rekommenderas!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Ulla för det fina omdömet. Kom ihåg den stolta hållningen.

Ann-sofie H
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Jag mötte en mycket trygg och kompetent person som hjälpte mig att förstå vad jag behöver göra för att mitt onda ska göra mindre ont och förhoppningsvis försvinna.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Ann-Sofie för det fina omdömet. Hoppas din sommar blir bra nu.

Thomas S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredrik är en kunnig och proffsig kiropraktor som hjälpte mig med mina ryggproblem. Mycket bra!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Thomas för ditt bra omdöme. Svinga lungnt i sommar.

Rolf N
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fick den hjälp jag behövde! Tack

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack för den bra recensionen. Hoppas både du och båten ska fungera bra i sommar.

Jonathan S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Hello I was very thankful for the treatment received by Svenska Kiropraktorkliniken. Not only was a very chronic back problem eased after just one session , but Fredrik gave good insight into how muscles are connected and recommendation in how to move and remedy by oneself to avoid symptoms from recurring . Amazingly professional treatment, highly recommend!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Hej Jonathan och tack för det fina omdömmet. Det är alltid roligt när behandlingen funkar så bra och så snabbt.

Peter R
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Mycket bra bemötande Mycket Bra behandling och även råd som hjälper

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Hej Peter. Jag är glad att du är nöjd med helheten av behandlingarna och tackar så mycket för det fina omdömet.

Fia A
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Mycket bra bemötande när jag beskrev mitt problem med ont i ryggen och ena höften. Bra behandlingar so verkligen hjälpt. Har också fått instruktioner om hur jag kan träna framledes. Hälsningar

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Fia för det fina omdömet. Hoppas promeneradet går bra.

Jonas W
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Jag har fått bra mottagande och hjälp. Jag sökte hjälp för problem med ändryggen och mina problem kunde snabbt identifieras och steg för steg åtgärdas.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Hej Jonas. Tack för den fina rekommendationen och jag är glad att det fungerar bra för dig.

Kevin R
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Väldigt bra Trevligt och proffsigt Fixade mitt problem Jätte njöd med behandlingen Jag kan definitivt recomendera

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Hej Kevin och tack för det fina omdömet. Jag är glad att du känner dig bättre.

Johanna E
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Blev väldigt bra bemött, och Fredrik tog verkligen sin tid att hjälpa till. Jag hade inga speciella förväntningar innan, men det blev hur bra som helst. Jag gick dit för kiropraktor och är väldigt nöjd. Jag har fått hjälp med mina problem och har fått bra tips för framtiden.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Johanna för det fina omdömet. Jag är glad över att kunna överraska positivt. Lycka till med övningarna.

Emil T
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Kunde ge konkreta tips på vad man kan göra för att förebygga problem till att börja med.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Emil för ditt fina omdöme. Hoppas det fungerar bra med övningarna du fick.

Åsa Eva Margareta P
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Jag hade ingen aning vad som var fel i kroppen bara att något var fel. Men redan efter en behandling var jag mycket bättre och rörligheten kom tillbaka.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Åsa. Det är alltid roligt när jag kan överraska.

Amanda L
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Hade få förväntningar innan, men blev positivt överraskad! Fick hjälp som märktes direkt.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Amanda. Skoj att jag kunnde överraska dig.

Anne B
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fick bra hjälp med ond ländrygg, framför allt med övningar jag kan göra i förebyggande syfte.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Anne för recensionen. Jag är glad att behandlingarna hjälpte. Lycka till med ditt nya liv, både med boende och träning.

JESSICA B
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredrik har varit väldigt bra! Rekommenderar starkt. Hade problem med huvudvärk och stel i kroppen, märker stor skillnad sedan jag fått hjälp.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Jessica. Det glädjer mig att du mår bättre och att jag kunnat hjälpa till.

Lisa H
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Alltid superbra hjälp och bemötande. Varje besök är anpassat till mitt nuvarande besvär. Fått otrolig hjälp med såväl skador som värk.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Det gör mig glad att du uppskattar behandling. Tack Lisa.

Bojan K
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Tränar mycket och behöver en gonomkörare så att rygg och muskler slappnar av. Alltid lika bra upplevelse hos Fredrik.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Bojan, kul att du tycker det är bra.

ROBERT O
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Erfaren och kunnig! Blev av med mina ryggproblem plus fick att jag fick med mig övningar för att förhindra att jag får tillbaks problematiken

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar så mycket Robert för den fina resentionen. Det glädjer mig att du är nöjd.

Moa W
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Första gången jag besöker kiropraktor. Fredrik har ett väldigt trevligt bemötande och är otroligt proffsig. Jag kände mig väldigt trygg och fick snabb hjälp. Rekommenderas starkt!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar, tackar Moa för ditt fina omdöme.

Patrik T
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Kiropraktor Väl bemött och en bra genomgång av orsak till problemen. Bra behandling och tips på egna åtgärder för att komma till rätta med problemen. Rekommenderas.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Patrik för den bra rekommendationen.

Sofie J
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Är mycket nöjd med min behandling. Bra bemötande och kompentent. Både hjälp med akuta och tips och råd för att undvika problem framöver.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Sofie för omdömet. Jag blir glad av att du är nöjd.

Fredrik J
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Är mycket nöjd med min behandling. Kompetent och mycket engagerad. Bästa kiropraktorn hittills. Överträffade förväntningarna. Såg resultat ganska direkt.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar, tackar. Roligt att jag kan hjälpa till.

Fredrik S
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Kiropraktorhjälp för stel ländrygg, fick bra bemötande och hjälp

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Fredrik för det bra omdömet.

Annette E
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fredrik har ett mycket trevligt bemötande och exeptionell kunskap om hur kroppen fungerar. Två besvär har jag behandlat. 1,5 år sedan, revbenslåsning som jag är helt frisk från och nu en fallolycka med sträckning av axelpartiet. Jag är mycket nöjd med mina behandlingar och kommer fortsätta gå till Fredrik om jag får problem med något i framtiden.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Annette för de snälla orden. Jag är glad att jag kan hjälpa till.

Cecilia G
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Kiropraktortjänst. Bra bemötande och behandling i kombination med bra tips på förebyggande träning.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Cecilia för rekommendationen. Jag är glad att jag kan hjälpa till.

Fredrik L
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Proffsigt och bra på flera plan. Både hjälp med det akuta och tips och råd för att undvika problem framöver.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar, tackar Fredrik för de fina vitsorden.

Kristina D
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Kunnig och engagerad kiropraktor.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Kristina för en bra rekmmendation.

Pia V
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Mycket kunnig kiropraktor som tydligt och informativt berättar vad som skett med kroppen varför det händer och hur det kan förebyggas/hanteras framöver. Tydlig skillnad efter rösta och andra besöket, min överansträning är märkbart förbättrad. 10/10 skulle besöka igen.

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Pia för den fina rekommendationen. Jag är glad att du tycker att du fått bra behandling och information.

Emelie R
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Upplevde stelhet och en del smärta i ländryggen som jag hoppades få hjälp med. Sökte slumpmässigt via Google för att bara hitta den närmsta och det visade sig vara helt fantastiskt bra! Fredrik gör inte bara jobbet och låter dig gå sedan, utan lägger tid på att förklara varför vissa spänningar eller känningar kan uppstå OCH hur man kan göra för att motverka dem i framtiden. När man får saker förklarat för sig känner man sig också mer delaktig och viktig som kund. Dessutom känns det som om Fredrik brinner för det han gör...

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tackar, tackar Emelie för den fantastiskt fina recentionen. Jag är glad att du är nöjd.

Olle B
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Har återkommande fått hjälp med både idrotts- och kontorsskador. Fredrig är oerhört kompetent, proffsig och trevlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Olle. Jag är glad att jag kan hjälpa till.

Karin D
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Här får man alltid en noggran undersökning, en behandling som hjälper och ett trevligt bemötande!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Karin för de fina orden. Trevliga patienter får trevligt bemötande.

Thale  Kristin O
Skrev om Svenska Kiropraktorkliniken

Fikk god hjelp og masse tips som hjalp meg mot stiv nakke og stive skuldre. Anbefales!

Svar från Svenska Kiropraktorkliniken

Tack Thale Kristin. Jag är glad att behandlingarna och tipsen är till belåtenhet.