Elisabet Östlund
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2011
Jag älskar mitt jobb! Att få hjälpa till vid en av livets största affärer, både ekonomiskt och emotionellt, är verkligen en ära. Varje försäljning är unik, även när jag säljer samma hus/lägenhet för andra eller tredje gången. Jag är i grunden utbildad civilekonom som jobbat på teknikföretag innan jag började inom fastighetsmäkleri 2003. Här har jag hittat mitt drömjobb såväl som drömområde, Älvsjö, med dess härliga karaktär med blandad villabebyggelse, slingrande vägar och många parker och torg är verkligen en riktig idyll direkt utanför innerstans puls! Läs mer

Läs vad 21 kunder tycker om Elisabet Östlund

• Henok B köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2018-08-17

86m²
    Högdalen
    Vi köpte radhus på Skebokvarnsvägen 130, där Elisabet var mäklare.

Mäklaren var väldigt kunnig, hjälpsamm och professionell vid försäljning av huset.

Vi hade gärna anställt henne vid försäljning av vårat hus.

Allt gott!

Hälsningar,
    Henok Läs mer
    2018-08-30 Elisabet Ö svarar Henok B
    Tack och hoppas ni har kommit till rätta i ert fina hus!
  • Maria Å köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2018-08-15

1:a
    34m²
    Hagsätra
    Inte intresserad av att hjälpa till när det verkligen gäller. Inge återkoppling efteråt!! Kommer inte kontakta henne när vi ska sälja! Läs mer
    2018-08-30 Elisabet Ö svarar Maria Å
    Hej Maria, tråkigt att höra att ert problem med säljaren inte löste sig. Jag önskar att jag kunnat hjälpa er mer men lagen styr vad och hur jag får göra som mäklare.
  • Barbara L skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2018-01-26

Jättetrevlig, proffsig och allt har gått jättebra!!! Läs mer
    2018-01-26 Elisabet Ö svarar Barbara L
    Stort tack Barbara och njut av ditt nya fina hus!
  • Helen L skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2018-01-25

Vid min första försäljning av en lägenhet tog jag offert av 3 mäklare Elisabet fan jag förtroende för direkt och det har jag inte behövt ångra. Hon är nogran, påläst i ärendet och mycke trevlig mot spekulanterna. Jag gar anlitat henne fler gånget och det säger väl det mesta att jag är mycket nöjd med hennes jobb hon gjort åt mig. Läs mer
    2018-01-25 Elisabet Ö svarar Helen L
    Stort tack Helen, det har varit en ära att få uppdraget att sälja åt dig flera gånger och hoppas att det även kan blir något mer tillfälle i framtiden!
  • Issac W skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2018-01-25

She was very helpful in every way! Läs mer
    2018-01-25 Elisabet Ö svarar Issac W
    Thanks Issac, I'm here to help you in the future as well!
  • Sapna M skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Trygg, proffessionell, förtroendeingivande!
    En bättre mäklare kan man inte hitta, rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-01-25 Elisabet Ö svarar Sapna M
    Stort tack Sapna! Det var mycket roligt att få sälja er fina lägenhet och jag hoppas ni trivs bra i nya huset!
  • Lizette L skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2017-10-29

Det finns bara gott att säga om denna mäklarfirma och Elisabet Östlund, Vi fick bästa tänkbara service när vi skulle sälja vår bostad, stort engagemang, kunskap och förtroende sammanfattar vår upplevelse. Läs mer
  • Daniel L skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2014-11-06

Mycket nöjd med allt samarbete med Elisabeth. Lyckades dessutom få upp priset till oväntade nivåer vilket vi är mycket glada över. Bra attityd, bra stil, tydlig, naturligt positiv etc. Läs mer
  • Anette B skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2014-11-02

Hon hjälpte till med försäljningen av våran villa. Vi tyckte att hon uppträdde på ett mycket förtroendegivande sätt. Kan mycket väl anlita henne igen och även rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Henrik E skrev om Elisabet Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

2014-10-31

Mycket professionell och skarpsynt mäklare, vi är på det hela taget mycket nöjda, kändes att Elisabet la ner den tid vårat hus behövde vid försäljningen. Kände till området mycket bra, fotografering och prospekt blev båda över förväntan. Läs mer

Andra mäklare hos Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Josefine Granli