en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Johan Skyttes väg 189, 125 34 Älvsjö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Zandra Aspholm

• Anette M
    Anette M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Personligt och kompetent bemötande. Trovärdig . Nåbar utan problem.
  • Olov M
    Olov M skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Zandra gav ett trevligt, sakligt och kompetent intryck. Rekommenderar henne varmt.
  • Helen J
    Helen J skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi upplever att Zandra har varit trevlig och professionell i sitt bemötande och fått oss som kunder att känna att vi inte bara är "en i mängden", vilket har varit viktigt för oss.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Utmärkt hjälp och tydliga svar gav en enkel försäljning
    Glad och trevlig .
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    jag är mycket nöjd med med Zandras bemötande och det hon föreslog hur vi skulle gå till väga genom hela affären.
  • Anne H
    Anne H skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Väldigt fint och trevligt bemötande fick vi. Zandra tog sig alltid tid när vi hade frågor. Zandra är väldigt engagerad som mäklare.
  • Marie K
    Marie K skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag är sååå nöjd och glad med att ha anlitat Zandra som mäklare från början till slut.
    Sprudlande glad är mitt första intryck från Zandra.
    Bra på att lyssna in och ge förslag.
    Snabb vid återkopplingar är också något som jag uppskattat enormt.
    Nu har jag rekommenderat henne vidare till min bror som skall sälja sin lägenhet så det säger väl allt:)
  • Michael A
    Michael A skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jag var väl bemött och fick all information jag behövde samt fick uppföljning angående allting viktigt utan att jag själv behövde ta initiativ. Jag har enbart positiva saker att säga om hur Zandra arbetade under mitt lägenhetsköp.
  • Phillips
    Phillips skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Vi hade en privat visning med Zandra. Hon gav ett lugnt och genuint intryck vilket spelade en stor roll till varör vi köpte lägenheten.
  • Niklas Å
    Niklas Å skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    En trygg, enkel och säker process från början till slut.
  • Bo D
    Bo D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Stockholm den 26 mars 2016.

Efter en rätt trist tid då försäljare och affärsmän etc. uppträtt som självgoda karriärister och som framhävt sig själva i smattrande anställningsintervjuer, är man hjärtligt trött på folk som försöker köra över en i telefonen eller på stormarknaden. Jag beklagar ungdomarna som narrats ta på sig denna sorts uppgifter och lockats med ”feta” provisioner. De slåss förstås för sitt uppehälle, men tyvärr, nu är det nog!

Dock verkar vi på senare tid ha fått känna av en helt annan sorts trend!
    Nu blir vi, som är kunder eller söker hjälp på olika sätt, upphöjda, smickrade och behandlade med respekt: ”Välkomna! Sitt ned! Vill ni ha kaffe?” Man gör det bekvämt för oss och tilltalar oss med vänlig uppmärksamhet.

Zandra Aspholm är inte bara en god representant för denna nya stil. Hon är på det sättet! Hon verkar så genuin och är inte på något sätt en pratande maskin som skall få oss på fall. Hon försöker inte ta plats för att dirigera samtalet. Alldeles tvärtom. I Zandra möter vi en person, vi uppfattar som ”en vanlig människa”, en som kommit till oss för att lyssna och se efter, vad just vi håller på med!
    Hon hälsar och uppträder som en god vän – utan att vara det minsta inställsam,
    lyssnar in sig på allt som vi, i en för oss litet pressande situation, kan ha på våra hjärtan, all slags ditt och datt. Och hon deltar i vars och ens synpunkter.
    Med våra misstrogna falkögon skulle vi genast avslöja Zandra, om hon var för kort i rocken eller snubblade på något sätt. Det gör hon inte!

Vi kan få fortsätta stå i centrum och blir serverade alla fakta och förklaringar vi önskar.
    Zandra Aspholm är trovärdig!

Med förhoppning om er respekt och en uppmuntrande hälsning till Zandra, tackar jag för förtroendet att få skriva denna recension!

Bo Dahlberg.
  • Vanja D
    Vanja D skrev om Zandra Aspholm en del av Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen
    Jättenöjd! Otroligt bra service med försäljningen av lägenheten och fick verkligen en toppenmäklare. Det jag uppskattade att jag som kund inte heller kände mig pressad eller påtvingad något.
Josefine Granli
Peter Dahlberg