Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Annedal

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, 168 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal!

Enligt Hemnet är vi Brommas ledande fastighetsmäklare. Det är förståeligt, eftersom vi kan området ut i fingerspetsarna och känner till både lägenheter, villor och radhus. Vi vill att din resa mot ett nytt boende ska gå så smidigt som möjligt. Därför hjälper vi alltid till med kostnadsfri värdering, samt rådgivning under hela bostadsaffären.

Vi mäklare här på kontoret i Annedal har Brommas största kontaktnät av köpare och säljare. Vi vet precis var du har de bästa möjligheterna till en riktigt lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 225 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Annedal

• 2019-07-18

Frida R skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez sålde vår fyra till ett kanonpris och jättesmidigt! Trevlig, trovärdig och engagerad! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Georges S

2019-07-18

Georges S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min erfarenhet av Inez Domé (som köpare av en 4a i Vällingby/Råcksta) är bara positiv, då jag blev bemött av en otroligt professionell, kunnig och supertrevlig mäklare där vi gick från kontakt till kontrakt på bara 3 dagar.

Hade inga förväntningar alls utan allting egentligen bara föll på plats perfekt helt enkelt då Inez alltid fanns tillgänglig och hade svar på frågor samt svarade på direkt.

Sammanfattningsvis så rekommenderas Inez varmt och har bara goda saker att säga! MVH /George Läs mer
  • 2019-05-20

Ellinor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen Läs mer
  • 2019-05-18

Lisa Karolina P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande och hanterande av hela processen. Läs mer

Niklas M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens. Läs mer

Mattias N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde en 2:a i Traneberg
    Noomi gjorde ett utmärkt jobb :) Läs mer
  • Andreas K

2019-05-15

Andreas K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar.
    Snabb och effektiv process. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Andreas K
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma!

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Ta hand om dig,
    / Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-15

Erik Gustav Rikard Runesson N skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer
  • 2019-05-14

Merit K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Merit K
    Hej Merit!
    Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen.

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-14

Åsa L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process.
    Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar.
    Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning!

Er mäklare Noomi
  • Jonathan B

2019-05-13

Jonathan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kompetent och trevlig mäklare Som varit utmärkt från början till slut. Har även kommit med massa inspirerande idéer om vad man kan göra med lägenheten I renoveringsväg. Full pott hela vägen mycket smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Vad roligt att få lov att läsa om hur du uppskattar mitt engagemang i den här försäljningen i i ditt fall även ditt köp. Det ska bli spännande att se vad du gör av den här lägenheten och du får gärna höra av dig när renoveringen bli klar!

Behöver du ny värdering framöver eller känner någon som behöver mäklare så får du varmt rekommendera mig och så hörs vi framöver så klart!

Ha en fortsatt fin vecka,
    Din mäklare Noomi

Mikael B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bemötande vid visning och vid signiering. Hon var påläst och arbetade tydligt för både säljare och köpare under försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Mikael B
    Hej Mikael! Stort tack för att du väljer att skiva om min tydlighet i mitt arbete och det sättet jag är påläst och kan svara på det funderingar som kan dyka upp gällande föreningen, lägenheten eller processen i sig.

Jag hoppas du ska ha det riktigt bra framöver i nya bostaden,
    Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller om du känner någon som vill sälja,

Din mäklare, Noomi

Carlos C skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad, kunnig och trevlig. Läs mer

Alexander L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt. Superproffs som i en nervös situation gjorde hela processen väldigt smidig. Jag hade inga förväntningar men hade jag haft det så hade Noomi överträffat alla.

Jättenöjd med hela köpet. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Alexander L
    A men stort tack Alexander! Jag hoppas att ditt val att dela med dig om din nervösa situation kan trygga framtida köpare där ute. Jag jobbar alltid på att hålla en tät återkoppling till budgivare och säljare för att få en så bra process som möjligt för alla parter.

Njut nu av lägenheten så hörs vi framöver med ny värdering eller om du känner någon som ska sälja eller köpa!

Allt gott, Din mäklare Noomi

Johan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostadsrätt.

Gott bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation. Kör in i kaklet och flexibel i sitt förhållningssätt.

Rekommenderar gärna vidare. Läs mer
    2019-05-13 Noomi U svarar Johan B
    Stort tack Johan för din rekommendation!
    Det betyder mycket att du vill skriva om mitt sätt att jobba för att leverera så högt slutpris som möjligt till er!

Ni får jätte gärna tips mig om ni känner någon som vill sälja framöver, det gör mer mig än glad!

Stort lycka till med allt nu så hörs vi,
    Er mäklare, Noomi
  • 2019-04-26

Diana S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte hus av Mose och jag tycker att han kändes mycket pålitlig, professionell och förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara Magdalena C skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare med proffesionellt bemötande till både mig som säljare och potentiella köpare!
    Vi hade tät dialog genom hela processen. Kan starkt rekommendera Mose och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2019-04-25 Mose S svarar Sara Magdalena C
    Tack för omdömet Sara. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av huset och kul att resultatet blev så lyckat!
  • 2019-03-20

Erik D skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
  • 2019-03-14

Lena G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • 2019-03-14

Mimmi G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer
  • 2019-01-18

Ida E skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • Amanda G

2018-11-02

Amanda G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är en kompetent och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att lyckas med försäljningen. Hon har hållt oss uppdaterade under hela processen och har även stöttat och agerat bollplank när vi köpte vår nya lägenhet!

Vi har bara gott att säga om Jenny och rekommenderar henne till samtliga som behöver anlita en mäklaren! Läs mer
  • 2018-10-14

Linn E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • 2018-09-24

David K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid.
    Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar David K
    Hej David!
    Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta.
    Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning.
    Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig.

Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare!
    Ha det riktigt gott nu,
    / er mäklare Noomi
  • 2018-09-23

Merve K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar Merve K
    Thanks a lot Merve! looking forward to help you more.
    Have a nice week! / Noomi
  • 2018-09-23

My W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar My W
    Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi
  • 2018-09-21

Josef A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För mig som potentiell köpare (spekulant och budgivare), ingav Jenny N lågt förtroende som mäklare. Att vid en direkt fråga utelämna avgörande information kring föreningens framtida ekonomi är oacceptabelt. Läs mer
    2018-09-24 Jenny N svarar Josef A
    Hej Josef!
    Jag tar verkligen åt mig av att höra att du inte är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Jag hoppas att ni ändå var tillfreds med att jag ordnade en extra visning åt er med kort varsel och höll er uppdaterade kring försäljningen.
    Det jag fått från denna föreningen är att de inte beslutat om några förändringar gällande avgiften, däremot kan det komma att ske längre fram i samband med att tomträttsavgälden omförhandlas om 5 år.
    Jag är förstås ledsen över den misskommunikationen som blev och tar till mig av det!

Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig på mail eller telefon, jag vill även passa på att önska er all lycka i letandet efter ny bostad!

Ha en fortsatt fin vecka, Jenny
  • 2018-09-21

Anton B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris. Läs mer
    2018-09-26 Noomi U svarar Anton B
    Hej Anton!
    Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet.
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet.

Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver,

Allt gott från mig, så hörs vi!
    / er mäklare, Noomi
  • 2018-09-19

Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • Katarina H

2018-09-13

Katarina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
  • 2018-09-05

Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Niklas J

2018-08-10

Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • Jack P

2018-08-07

Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-07-30

Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • 2018-07-12

Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • 2018-06-11

Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • 2018-05-26

Sandra O skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen. Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Sandra O
    Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi
  • 2018-04-11

Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2018-04-11

Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • 2018-04-10

Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • 2018-04-09

Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-04

Josefine A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt personlig och hjälpsam! Hon har väglett och gått igenom alla viktiga punkter och gjort det ”enkelt” för någon som är helt ny på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Josefine A
    Hej Josefine!

Stort tack för din fina rekommendation det värmer att höra att du är nöjd!
    Kul att vi fick till en extra visning och att att löste sig till slut!

Ha en fortsatt fin vecka, på återhörande!
  • Anna H

2018-03-02

Anna H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det är precis så här man önskar att alla mäklare var:) Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Anna H
    Hej Anna!
    Vad snäll du är!
    Ingen är gladare än jag att jag fick hjälpa er med denna affär. Det har varit ett nöje från början till slut!

Känner ni någon som ska sälja framöver får ni gärna rekommendera mig!

Ha det gott så hörs och ses vi!
    / Er mäklare, Noomi
  • 2018-03-02

Malin U skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo fick väldigt god bemötande av Jenny Nordstrand. Vi är glada för den fantastiska upplevelsen vi fick när vi köpte vår första bostad. Läs mer

Tomas N skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss att på ett smidigt sätt sälja en bostadsrätt. Läs mer

Laura B skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var ett nöje att träffa Jenny! Hon var jätte trevlig och hjälpsam under hela processen. Vi är nöjda med resultaten och det priset vi fick för vår lägenhet. Läs mer

Sofia O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och fokus. Kände mig väldigt trygg med att hon la ner stor energi på att få min lägenhet såld till så högt pris som möjligt. Vi hamnade 230tkr över mitt egna acceptpris och slog rekord i området. Beror till stor del av Jennys arbete och kontaktnät. Läs mer

A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tyckte Jenny var väldigt bra. Hon glömde ingenting och var väldigt engagerad. Läs mer
  • 2018-02-27

Elin A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är prfoessionell och mkt trevlig från första till sista sekund med både köpare o säljare. Hon har gjort ett oerhört grundligt arbete för att hitta rätt tidpunkt för visning, rätt pris, rätt köpare osv. På en marknad som inte varit jättelätt har hon navigerat oss fram till en bra försäljning. Högsta betyg! Läs mer
  • 2018-02-16

Magnus L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig.
    Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var.
    Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra!
    Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås!

Noomi Unéus
Mose Sundlöv