Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, 168 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal!

Enligt Hemnet är vi Brommas ledande fastighetsmäklare. Det är förståeligt, eftersom vi kan området ut i fingerspetsarna och känner till både lägenheter, villor och radhus. Vi vill att din resa mot ett nytt boende ska gå så smidigt som möjligt. Därför hjälper vi alltid till med kostnadsfri värdering, samt rådgivning under hela bostadsaffären.

Vi mäklare här på kontoret i Annedal har Brommas största kontaktnät av köpare och säljare. Vi vet precis var du har de bästa möjligheterna till en riktigt lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 252 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Annedal

• 2019-12-05

Alexandra B skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min 2a på 40 kvm med hjälp av Inez. Jag har haft en väldigt god säljupplevelse med ett trevligt bemötande, ett bra bollplank och regelbunden återkoppling vilket varit viktigt för mig. Kan varmt rekommendera Inez. Läs mer
    2019-12-06 Inez D svarar Alexandra B
    Hej Alexandra, tack för din fina rekommendation.
    Det värmer verkligen att höra att du upplevt mig som lyhörd och tillgänglig! Jätteroligt att din försäljning blev så lyckad - nu ska jag och mina kollegor ska göra vårt allra bästa med att försöka hitta en ny bostad till dig! Vi ses på frånträdet.

Din mäklare Inez
  • 2019-11-18

Ali A skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I am buying and selling both through Alexander SMH Alvik Läs mer

Dragan J skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har sålt en bostadsrätt och hade en toppenmäklare som var engagerad och driven. Inez var lyhörd och gav oss ett bra slutresultat. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Dragan J
    Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att försäljningen blev lyckad och att ni är nöjda med mig som mäklare!
    Nu ska vi se till att hitta något nytt till er. Ha en underbar jul!

Ewa S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Very proffesional service. Easy way of communication. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Ewa S
    Hi Ewa, thank you so much for the kind recommendation! I am glad that you got to buy the apartment.
    Have a nice Christmas and holiday season.

Best regards,

Elin L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och tydlighet i lägenhetsköp Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Elin L
    Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas bra i Stockholm och i din nya lägenhet.
    Vi ses på tillträdet i januari!

• 2019-11-15

Sofia B skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte vår framtida lägenhet av Inez på annedalsvägen.
    Vilken professionell och kunnig mäklare. Hon har verkligen det lilla extra som en bra mäklare ska ha. Lyhörd, service minded, ger sitt allt för att göra köpare och säljare nöjda.
    Kan starkt rekommendera Inez.

Med vänlig hälsning,
    Från glada köpare Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Sofia B
    Hej Sofia! Det värmer verkligen att läsa er fina rekommendation och att ni tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra. Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av lägenheten den dagen ni bestämmer er för att byta boende nästa gång. Ha nu en fantastisk semesterresa till Thailand och en god jul!

Varma hälsningar,
  • 2019-11-15

Annika O skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en lägenhet. Bra bemötande och tydlig i sina beskrivningar. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Gav förtroende Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Annika O
    Hej Annika, härligt att höra att ni är nöjda köpupplevelsen och vår kontakt!
    Stort tack för en fin rekommendation.

• 2019-11-13

Karin U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en etta på 31 kvadrat. Mycket nöjd med mäklaren Noomi Unéus! Flexibel och snabb. Läs mer
  • 2019-11-11

Robel T skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Strålande mäklare som lyssnar och strävar efter säljarens mål och jobbar på ett unikt sätt som gör att hon utför sitt jobb! Stark rekommendation. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Robel T
    Tack Robel för ett fantastiskt samarbete och en fin rekommendation. Jag är så glad att du uppskattar min försäljningsstrategi och att det gav dig ett fint slutpris. Ha en fin jul nu så ses vi i februari på frånträdet!

• Henrik S

2019-11-08

Henrik S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket lyckad försäljning. Kunde inte bli bättre! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Henrik S
    Tack för en fin rekommendation! Så roligt att ni fick ett bra pris och ett långt tillträde - nu ska vi se till att ni hittar ert drömhus.
    Önskar er en fin jul!

• 2019-10-28

Josefin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett gott första intryck. Hon var väldigt tydlig och proffsig i sitt bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar och jag kände mig nöjd och glad över det slutgiltiga priset som min lägenhet slutade på. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • 2019-10-23

Josefin B skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superbra kommunikation, med bra slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-21

Nina G skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez hjälpte mig att sälja min 1,5.a i Annedal. Det var första gången jag sålde en bostad och jag är mycket tacksam över mitt val av Inez som mäklare. Hon guidade mig genom alla moment på ett proffsigt och tydligt sätt och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag sålde med en bra vinst och är mer än nöjd med Inez och hennes hjälp. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Nina G
    Hej Nina! Jag är så tacksam att jag fick förtroendet att sälja din första lägenhet - det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig! Såklart är jag också superglad över att din försäljning blev så lyckad. Hoppas nu att du ska trivas i din nya lägenhet och att jag får hjälpa dig i framtiden när det blir dags att sälja. Vi ses på frånträdet!

Varma hälsningar,
  • 2019-10-21

Anton W skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose är en professionell mäklare, som är lyhörd och ständigt återkommande med aktuell information om affären.

Mose tar sig an uppgiften att förmedla bostäder med entusiasm och går in till 100%

Helhetsuppfattningen om Mose Sundlöv och Svenska mäklarhuset (Bromma) är över förväntan.

Jag rekommenderar varmt Mose Sundlöv som mäklare. Läs mer

Irma K skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas sålde min lägenhet i Mariehäll över förväntan. Proffsig och tydlig i sin roll och lättillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer

Nancy M skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde vår villa mha Jonas. En supertrevlig mäklare med professionellt bemötande redan från start (vilket vi upskattade). Han var pedagogisk och metodisk hela vägen, fanns tillgänglig när vi hade frågor. Hade djup kunskap om branschen vilket i slutändan var viktigt för vår husförsäljning. En väldigt bra mäklare och skulle helt klart rekommendera honom till alla som letar! Läs mer

Sofia L skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Pålitlig och proffsig med ett varmt och inkännande bemötande. Högsta betyg. Jag skulle rekommendera Jonas till alla jag känner! Läs mer
  • Pelle G

2019-10-15

Pelle G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck.

Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen.

Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området! Läs mer
    2019-10-16 Noomi U svarar Pelle G
    Stort tack Pelle!
    Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen,
    att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver.
    Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området.
    Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till!

Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver!
    / Din Mäklare Noomi
  • 2019-10-14

Rosanna L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2019-10-25 Noomi U svarar Rosanna L
    Hej Rosanna!
    Fint att du är nöjd med ert köp på Björkbacksvägen,
    Ta hand om er och all lycka framåt så ses vi säkert!
    / er mäklare Noomi
  • Emelie W

2019-10-14

Emelie W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus.
    Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Emelie W
    Hej Emelie!
    Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta!
    Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver,
    och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er.

Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby!
    Allt gott, Er mäklare Noomi
  • 2019-10-14

Joacim L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade.

Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen.

Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Joacim L
    Hej Joacim!
    Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående!
    Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder.
    Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas riktigt bra där och att ni känner en nöjda över ert köp!
    Ta hand och dig så hörs vi! Allt gott, din mäklare Noomi
  • 2019-10-04

Emeli H skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander sålde vår lägenhet i Traneberg.
    Vi anlitade honom eftersom vi ansåg att han hade de kvalifikationer vi var på jakt efter inför vår försäljning - Strategisk, förtroendeingivande, ordningsam, stresstålig och lätt att ha och göra med.
    Från första mötet till försäljningen har vi bara positiva upplevelser och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-28

Lisa E skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en tvåa i Annedal, Bromma. Bemötandet från mäklaren var bra, sakligt och utan för mycket övertalningsprat om att jag skulle välja just dem. Mäklaren visade också förståelse för min situation. Det enda negativa jag kan säga är att min lägenhet övervärderades något. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Lisa E
    Hej Lisa, tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare - det glädjer mig att vi fick till en bra affär trots det utmanade marknadsläget. Vi ses på frånträdet!
  • Kristina S

2019-09-27

Kristina S skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander Andersson gjorde ett jättebra vid försäljningen av min bostadsrätt. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-24

Peter O skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt en bostadsrätt i Bromma. Rakt igenom väldigt nöjda med Alexander! Läs mer
  • 2019-09-15

Maria L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Ärlig, glad och kändes trygg i sin roll. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Maria L
    Hej Maria, det värmer att höra att ni har haft en bra köpupplevelse och att ni uppskattar mig som mäklare. Jag hoppas att jag får hjälpa er den dagen ni växer ur lägenheten! Grattis igen till en superfin lägenhet så ses vi på tillträdet!

• 2019-09-07

Martin K skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min lägenhet.
    Informativ och mycket trevlig. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Martin K
    Hej Martin, tack för att jag fick hjälpa dig med din första bostadsförsäljning! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem.
    Önskar dig allt gott,
  • Göran L

2019-09-06

Göran L skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var synnerligen engagerad i försäljningen av min lägenhet och mån om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Som säljare uppskattade jag särskilt Moses uppläggning av försäljningsprocessen, vilken troligen ledde till flera budgivare och därmed till ett högre slutpris, vilket hamnade långt över mina egna förväntningar.

Som kund kände jag att jag hela tiden hade en fungerande dialog med Mose och aldrig att han som mäklare försökte köra över mina önskemål. Däremot kunde han ge mig information och råd som underlättade mina beslut.

Jag anlitar gärna Mose nästa gång jag har en lägenhetsaffär.

Göran Läs mer
    2019-09-11 Mose S svarar Göran L
    Tack för dina fina ord Göran! Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och sälja din fina lägenhet i Nockeby!
  • 2019-08-28

Isabelle V skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte bostadsrätt via Inez, är nöjd med hur allting gick till Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Isabelle V
    Hej Isabelle, tack för din reco. Hoppas att du ska trivas bra i din fina lägenhet!
  • 2019-08-26

Daniel N skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez D, Mose S gillar detta
  • 2019-07-18

Frida R skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez sålde vår fyra till ett kanonpris och jättesmidigt! Trevlig, trovärdig och engagerad! Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Frida R
    Hej Frida, tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet! Roligt med en så lyckad försäljning!
    Vi ses på tillträdet,
  • Georges S

2019-07-18

Georges S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min erfarenhet av Inez Domé (som köpare av en 4a i Vällingby/Råcksta) är bara positiv, då jag blev bemött av en otroligt professionell, kunnig och supertrevlig mäklare där vi gick från kontakt till kontrakt på bara 3 dagar.

Hade inga förväntningar alls utan allting egentligen bara föll på plats perfekt helt enkelt då Inez alltid fanns tillgänglig och hade svar på frågor samt svarade på direkt.

Sammanfattningsvis så rekommenderas Inez varmt och har bara goda saker att säga! MVH /George Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Georges S
    Hej Georges, tack för din fina rekommendation. Det glädjer mig att höra att du tycker att affären gick smidigt och att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet!

• 2019-05-20

Ellinor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Ellinor L
    Hej igen Ellinor!
    Fint att att du vill ge mig 5/5 i mitt sätt att arbeta med mina försäljningar.
    Stort lycka till med allt framöver med lägenheten så hörs vi
    när du önskar en ny värdering eller är dags att sälja,

Ta hand om dig! Vi hörs framöver,
    / Din mäklare Noomi
  • 2019-05-18

Lisa Karolina P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande och hanterande av hela processen. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Lisa Karolina P
    Hej igen! Stort tack för rekommendationen, och extra fint att du är nöjd med Hela prcocessen!

Ha det gott och ta hand om dig så hörs vi!
    / Din mäklare Noomi

Niklas M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Niklas M
    Hej Niklas! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen från början till slut!
    Ni får gärna tipsa mig om bekanta som ska sälja framöver,

Ha en fortsatt fint år så hörs vi! / Er mäklare Noomi

Mattias N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde en 2:a i Traneberg
    Noomi gjorde ett utmärkt jobb :) Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Mattias N
    Stort tack för rekommendationen Mattias!
    Allt gott så hoppas jag att du ska trivas framöver!
    Ha det bra / Din mäklare Noomi
  • Andreas K

2019-05-15

Andreas K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar.
    Snabb och effektiv process. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Andreas K
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma!

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Ta hand om dig,
    / Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-15

Erik Gustav Rikard Runesson N skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer
  • 2019-05-14

Merit K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Merit K
    Hej Merit!
    Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen.

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-14

Åsa L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process.
    Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar.
    Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning!

Er mäklare Noomi
  • Jonathan B

2019-05-13

Jonathan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kompetent och trevlig mäklare Som varit utmärkt från början till slut. Har även kommit med massa inspirerande idéer om vad man kan göra med lägenheten I renoveringsväg. Full pott hela vägen mycket smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Vad roligt att få lov att läsa om hur du uppskattar mitt engagemang i den här försäljningen i i ditt fall även ditt köp. Det ska bli spännande att se vad du gör av den här lägenheten och du får gärna höra av dig när renoveringen bli klar!

Behöver du ny värdering framöver eller känner någon som behöver mäklare så får du varmt rekommendera mig och så hörs vi framöver så klart!

Ha en fortsatt fin vecka,
    Din mäklare Noomi

Mikael B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bemötande vid visning och vid signiering. Hon var påläst och arbetade tydligt för både säljare och köpare under försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Mikael B
    Hej Mikael! Stort tack för att du väljer att skiva om min tydlighet i mitt arbete och det sättet jag är påläst och kan svara på det funderingar som kan dyka upp gällande föreningen, lägenheten eller processen i sig.

Jag hoppas du ska ha det riktigt bra framöver i nya bostaden,
    Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller om du känner någon som vill sälja,

Din mäklare, Noomi

Carlos C skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad, kunnig och trevlig. Läs mer

Alexander L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt. Superproffs som i en nervös situation gjorde hela processen väldigt smidig. Jag hade inga förväntningar men hade jag haft det så hade Noomi överträffat alla.

Jättenöjd med hela köpet. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Alexander L
    A men stort tack Alexander! Jag hoppas att ditt val att dela med dig om din nervösa situation kan trygga framtida köpare där ute. Jag jobbar alltid på att hålla en tät återkoppling till budgivare och säljare för att få en så bra process som möjligt för alla parter.

Njut nu av lägenheten så hörs vi framöver med ny värdering eller om du känner någon som ska sälja eller köpa!

Allt gott, Din mäklare Noomi

Johan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostadsrätt.

Gott bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation. Kör in i kaklet och flexibel i sitt förhållningssätt.

Rekommenderar gärna vidare. Läs mer
    2019-05-13 Noomi U svarar Johan B
    Stort tack Johan för din rekommendation!
    Det betyder mycket att du vill skriva om mitt sätt att jobba för att leverera så högt slutpris som möjligt till er!

Ni får jätte gärna tips mig om ni känner någon som vill sälja framöver, det gör mer mig än glad!

Stort lycka till med allt nu så hörs vi,
    Er mäklare, Noomi
  • 2019-04-26

Diana S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte hus av Mose och jag tycker att han kändes mycket pålitlig, professionell och förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara Magdalena C skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare med proffesionellt bemötande till både mig som säljare och potentiella köpare!
    Vi hade tät dialog genom hela processen. Kan starkt rekommendera Mose och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2019-04-25 Mose S svarar Sara Magdalena C
    Tack för omdömet Sara. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av huset och kul att resultatet blev så lyckat!
  • 2019-03-20

Erik D skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
  • 2019-03-14

Lena G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • 2019-03-14

Mimmi G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer

Bällstavägen 58, 168 72 Bromma