Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Annedal

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, 168 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal!

Enligt Hemnet är vi Brommas ledande fastighetsmäklare. Det är förståeligt, eftersom vi kan området ut i fingerspetsarna och känner till både lägenheter, villor och radhus. Vi vill att din resa mot ett nytt boende ska gå så smidigt som möjligt. Därför hjälper vi alltid till med kostnadsfri värdering, samt rådgivning under hela bostadsaffären.

Vi mäklare här på kontoret i Annedal har Brommas största kontaktnät av köpare och säljare. Vi vet precis var du har de bästa möjligheterna till en riktigt lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 283 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Annedal

• 2019-03-20

Erik D skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
    Mose S gillar detta
  • 2019-03-14

Lena G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • 2019-03-14

Mimmi G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer
  • 2019-01-18

Ida E skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • Amanda G

2018-11-02

Amanda G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är en kompetent och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att lyckas med försäljningen. Hon har hållt oss uppdaterade under hela processen och har även stöttat och agerat bollplank när vi köpte vår nya lägenhet!

Vi har bara gott att säga om Jenny och rekommenderar henne till samtliga som behöver anlita en mäklaren! Läs mer
  • 2018-10-14

Linn E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • 2018-09-24

David K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid.
    Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar David K
    Hej David!
    Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta.
    Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning.
    Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig.

Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare!
    Ha det riktigt gott nu,
    / er mäklare Noomi
  • 2018-09-23

Merve K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar Merve K
    Thanks a lot Merve! looking forward to help you more.
    Have a nice week! / Noomi
  • 2018-09-23

My W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar My W
    Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi
  • 2018-09-21

Josef A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För mig som potentiell köpare (spekulant och budgivare), ingav Jenny N lågt förtroende som mäklare. Att vid en direkt fråga utelämna avgörande information kring föreningens framtida ekonomi är oacceptabelt. Läs mer
    2018-09-24 Jenny N svarar Josef A
    Hej Josef!
    Jag tar verkligen åt mig av att höra att du inte är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Jag hoppas att ni ändå var tillfreds med att jag ordnade en extra visning åt er med kort varsel och höll er uppdaterade kring försäljningen.
    Det jag fått från denna föreningen är att de inte beslutat om några förändringar gällande avgiften, däremot kan det komma att ske längre fram i samband med att tomträttsavgälden omförhandlas om 5 år.
    Jag är förstås ledsen över den misskommunikationen som blev och tar till mig av det!

Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig på mail eller telefon, jag vill även passa på att önska er all lycka i letandet efter ny bostad!

Ha en fortsatt fin vecka, Jenny
  • 2018-09-21

Anton B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris. Läs mer
    2018-09-26 Noomi U svarar Anton B
    Hej Anton!
    Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet.
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet.

Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver,

Allt gott från mig, så hörs vi!
    / er mäklare, Noomi
  • 2018-09-19

Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • Katarina H

2018-09-13

Katarina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
  • 2018-09-05

Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Niklas J

2018-08-10

Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • Jack P

2018-08-07

Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-07-30

Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • 2018-07-12

Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • 2018-06-20

Natalie K skrev om Louise Frankenberg en del av Svenska Mäklarhuset Annedal
    Louise was very helpful and kind. Because I don't understand much Swedish, she took the time to carefully go through the contract details and assisted me a lot with the process. Läs mer
  • 2018-06-11

Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • 2018-05-26

Sandra O skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen. Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Sandra O
    Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi
  • 2018-04-21

Alva M skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • 2018-04-20

Sandra N skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Mats G skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, väldigt trevlig på ett genuint sätt. Hanterar budgivarna på ett väldigt bra sätt. Balanserad i hela processen. Kände mig oerhört trygg med Malin både som köpare och sen som säljare. Kommer absolut att rekommendera Malin till andra. Läs mer

Eva L skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, många bra tips och idéer och öppen för andra lösningar kring visningar m.m. i dessa tider av 'stiltje' på bostadsmarknaden.
    Är överlag återigen nöjd med Svenska Mäklarhuset! Läs mer

Namo Ali K skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är en trevlig, begovad och kompetens tjej. Läs mer
  • 2018-04-11

Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2018-04-11

Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • 2018-04-10

Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • 2018-04-09

Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-29

Ramtin P skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är en engagerad, ärlig och fantastisk mäklare som levererade över förväntan. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar Malin definitivt vidare till andra säljare som vill ha en driven och klok mäklare med goda strategier. Läs mer
    2018-04-03 Malin W svarar Ramtin P
    Hej Ramtin, stort tack för din Reco. Roligt att du uppskattar mitt arbete. Extra kul var att vi lyckades tillslut med att förhandla med köparen. Ta hand om dig och hälsa frun, Allt gott! /Malin
  • 2018-03-23

Jonathan S skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidig försäljning. Malin var tillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Dock så borde mäklarfirman enligt mig anlita en copywriter för annonsen mm. Mäklare generellt är ingen höjdare på att skriva och formulera sig och Malin var tyvärr inget undantag. Läs mer
    2018-03-26 Malin W svarar Jonathan S
    Hej Jonathan, stort tack för din Reco! Jag tar till mig feedbacken kring annonsen. För mig är annonsen viktig som tillsammans med bra bilder lockar kunder till visningen.
    Extra roligt att vi lyckades, och att det resulterade i ett fint rekord trots en kämpig marknad. Om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera mig vidare.
    Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Barbara H

2018-03-08

Barbara H skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin har trots den kluriga marknaden lyckats uppnå det förväntade resultatet. Hon är vänlig, effektiv, klar och lyssnar på sina kunder. Det gick väldigt snabbt! Läs mer
    2018-03-08 Malin W svarar Barbara H
    Hej Barbara, det var så roligt att vi lyckades så bra. Extra roligt att höra att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet! Allt gott! /Malin
  • 2018-03-05

Peter E skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är lättsam att prata med men samtidigt rak och tydlig. Dessutom gav hon inte upp när det kändes trögt vilket gav resultat. Läs mer
    2018-03-05 Malin W svarar Peter E
    Hej Peter, stort tack för dina ord. Jag gillar att du uppskattar min envishet och min tydlighet. Det är viktigt att inte ge upp nu när marknaden svänger, och att man vågar ta samtalen med varje kund. Extra roligt att du både köpt och sålt med oss. Allt gott så ses vi när det blir dags för tillträde. /Malin
  • 2018-03-04

Josefine A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt personlig och hjälpsam! Hon har väglett och gått igenom alla viktiga punkter och gjort det ”enkelt” för någon som är helt ny på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Josefine A
    Hej Josefine!

Stort tack för din fina rekommendation det värmer att höra att du är nöjd!
    Kul att vi fick till en extra visning och att att löste sig till slut!

Ha en fortsatt fin vecka, på återhörande!
  • Anna H

2018-03-02

Anna H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det är precis så här man önskar att alla mäklare var:) Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Anna H
    Hej Anna!
    Vad snäll du är!
    Ingen är gladare än jag att jag fick hjälpa er med denna affär. Det har varit ett nöje från början till slut!

Känner ni någon som ska sälja framöver får ni gärna rekommendera mig!

Ha det gott så hörs och ses vi!
    / Er mäklare, Noomi
  • 2018-03-02

Frida L skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin var väldigt hjälpsam och trevlig. Det kändes tryggt med henne genom hela processen. Under kontraktsskrivningen var hon väldigt pedagogisk, förklarade alla avtal på ett sätt så man förstod och kände sig trygg! Läs mer
    2018-03-02 Malin W svarar Frida L
    Hej Frida, Stort tack för din reco, Extra roligt att ni uppskattar mitt arbete och att ni kände er trygga i er köpprocess. Hoppas ni firar ert köp så ses vi snart på tillträdet. Allt gott och hälsa Linus så gott! /Malin
  • 2018-03-02

Malin U skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo fick väldigt god bemötande av Jenny Nordstrand. Vi är glada för den fantastiska upplevelsen vi fick när vi köpte vår första bostad. Läs mer

Tomas N skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss att på ett smidigt sätt sälja en bostadsrätt. Läs mer

Laura B skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var ett nöje att träffa Jenny! Hon var jätte trevlig och hjälpsam under hela processen. Vi är nöjda med resultaten och det priset vi fick för vår lägenhet. Läs mer

Sofia O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och fokus. Kände mig väldigt trygg med att hon la ner stor energi på att få min lägenhet såld till så högt pris som möjligt. Vi hamnade 230tkr över mitt egna acceptpris och slog rekord i området. Beror till stor del av Jennys arbete och kontaktnät. Läs mer

A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tyckte Jenny var väldigt bra. Hon glömde ingenting och var väldigt engagerad. Läs mer
  • 2018-02-27

Elin A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är prfoessionell och mkt trevlig från första till sista sekund med både köpare o säljare. Hon har gjort ett oerhört grundligt arbete för att hitta rätt tidpunkt för visning, rätt pris, rätt köpare osv. På en marknad som inte varit jättelätt har hon navigerat oss fram till en bra försäljning. Högsta betyg! Läs mer
  • 2018-02-16

Magnus L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig.
    Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var.
    Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra!
    Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås!

• 2018-02-16

Carina R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gjorde en proffsig visning av brf. Å va snabb med återkoppling. Ärlig! vilket jag tycker är viktigt Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Carina R
    Hej Carina!

Det värmer att höra att du är nöjd med mitt bemötande.
    För mig är det viktigt att jag är ärlig och tydlig mot mina kunder för att ge de bästa möjliga service. Ha det riktigt gott nu och lycka till med alla förberedelser inför flytten.

• Arne R

2018-02-02

Arne R skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är mycket professionell, och är dessutom fantastiskt trevlig. Det har varit ett sant nöje att ha haft Malin som mäklare. Läs mer
    2018-02-28 Malin W svarar Arne R
    Hej Arne, stort tack för din reco och för att du uppskattar mitt arbete. Jag hoppas att vi får samarbeta igen. Hälsa så gott och all lycka till med flytten. Allt gott! /Malin
  • 2017-12-06

Anette H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit väldigt tillmötesgående då jag skrivit och pratat med henne i telefon. Har ej träffat Noomi. Hons svarar snabbt på frågor och är mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-06 Noomi U svarar Anette H
    Hej Anette!
    vad fint att höra att ni är nöjda med mitt bemötande när ni köpt lägenhet med er son.
    Jag tror han kommer att trivas så bra i Bromma!

Vi hörs framöver, Allt gott så länge,
    / er mäklare Noomi
  • 2017-12-04

Alexandra S skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Malin. Hon uppdaterade mig löpande och följde överenskommelsen kring hur jag ville att försäljningen skulle gå till. Hon har under hela tiden varit glad och trevlig och jag skulle absolut kunna tänka mig att anlita henne igen. Läs mer
    2017-12-04 Malin W svarar Alexandra S
    Tack Alexandra! Kul att du uppskattar min kommunikation. Jag lägger stor vikt i att jag hela tiden har kontakt med både mina säljare och intressenter uppe i en process. Det är en stor affär och tycker det är viktigt att man får löpande information hela vägen. :) Jag hoppas verkligen att du hamnar i Bromma igen så vi får samarbeta igen :) Allt gott! /Malin
  • 2017-12-03

Ann-Charlotte R skrev om Malin Wiman fd. Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillmötesgående, duktig och hjälpsam. Lyhörd och förstående, trevligt bemötande.
    Ett stort tack till Malin Sköld
    Önskar Ann-Charlotte Roos Läs mer
    2017-12-04 Malin W svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann-Charlotte, tack så mycket för din Reco. Värmer att du uppskattar mitt bemötande och arbetssätt. Hoppas du skall trivas i nya lägenheten. Allt gott! /Malin
  • 2017-12-03

André A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anser att Noomi är en av de få mäklare som verkligen har koll på allt; från marknaden till bostadsföreningen. Hon var realistisk och rådgivande vid värdering, hon verkade ha koll på potentiella frågor ifrån köpare samt att hon verkligen la ner extra tid och kraft för att jag verkligen skulle få det priset som jag efterfrågade. Vid själva signeringen så sköttes allt klanderfritt.
    Det var väldigt uppskattat för mig som säljare att anlita en mäklare, sen behövde jag inte tänka på något mer. Läs mer
    2017-12-04 Noomi U svarar André A
    Hej André!
    Stort tack för dina fina ord! Extra kul att vi lyckades med rekord för din lägenhet i år.
    Väldigt kul att höra av du är nöjd med allt från början till slut. Särskilt i din föreningen är det viktigt att just ha koll på de frågor som kan komma upp och tryggt svara på alla funderingar som kan komma upp hos kunderna och få dem att känna sig som vinnare.

Önskar dig en fortsatt fin måndag så ses vi!
    Allt gott så länge,

/ Din mäklare, Noomi