Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Annedal

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, 168 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal!

Enligt Hemnet är vi Brommas ledande fastighetsmäklare. Det är förståeligt, eftersom vi kan området ut i fingerspetsarna och känner till både lägenheter, villor och radhus. Vi vill att din resa mot ett nytt boende ska gå så smidigt som möjligt. Därför hjälper vi alltid till med kostnadsfri värdering, samt rådgivning under hela bostadsaffären.

Vi mäklare här på kontoret i Annedal har Brommas största kontaktnät av köpare och säljare. Vi vet precis var du har de bästa möjligheterna till en riktigt lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 619 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Annedal

• Alva M
    Alva M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
  • Mats G
    Mats G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, väldigt trevlig på ett genuint sätt. Hanterar budgivarna på ett väldigt bra sätt. Balanserad i hela processen. Kände mig oerhört trygg med Malin både som köpare och sen som säljare. Kommer absolut att rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, många bra tips och idéer och öppen för andra lösningar kring visningar m.m. i dessa tider av 'stiltje' på bostadsmarknaden.
    Är överlag återigen nöjd med Svenska Mäklarhuset! Läs mer
  • Namo Ali K
    Namo Ali K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är en trevlig, begovad och kompetens tjej. Läs mer
  • Isak A
    Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • Victor G
    Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oliver E
    Oliver E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt kommunikation och trevlig. Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Oliver E
    Hej Oliver,
    Tack för dina fina ord! Kommunikationen är givetvis nyckeln för att en affär ska bli lyckad åt båda håll. Roligt att ni känner er nöjda med mitt jobb. Vi håller kontakten, så kommer jag förbi och kikar när ni är klara med renoveringen. Ha det fint och hälsa Andrea så gott!
  • Robert H
    Robert H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inte bli något annat än högsta betyg! Fredrik fanns som ett fantastiskt stöd redan innan försäljningen när vi letade och köpte hus. När vi sedan sålde vår 2:a på en väldigt tuff marknad, lyckades han ändå få dit mycket folk, 7 budgivare och ett slutpris långt över våra förväntningar som vi var väldigt nöjda med.
    Fredrik känns ärlig, tydlig, kompetent och service-minded! Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Robert H
    Hej Robert,
    Stort tack för din rekommendation! Det värmer att höra så fina ord, då blir det enkelt att gå till jobbet varje morgon. För mig handlar det om en helhetslösning, man måste hjälpa sina kunder i varje steg. Att byta bostad är oftast en väldigt stor affär, i flera steg. Därför måste man vara där och stötta hela tiden som mäklare. Så vill jag i alla fall upplevas, och det känns det som att ni har gjort. Vilket givetvis är väldigt kul! Stort lycka till i nya huset. Jag kommer gärna förbi på en kaffe när ni är klara.
  • Ramtin P
    Ramtin P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är en engagerad, ärlig och fantastisk mäklare som levererade över förväntan. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar Malin definitivt vidare till andra säljare som vill ha en driven och klok mäklare med goda strategier. Läs mer
    2018-04-03 Malin S svarar Ramtin P
    Hej Ramtin, stort tack för din Reco. Roligt att du uppskattar mitt arbete. Extra kul var att vi lyckades tillslut med att förhandla med köparen. Ta hand om dig och hälsa frun, Allt gott! /Malin
  • Emma H
    Emma H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    • Sålt en tvårumslägenhet i Traneberg
    • Fredrik är en oerhört pålitligt mäklare som arbetar långsiktigt. Vi har fått ett fantastiskt stöd och bemötande inte minst vid försäljningen av vår lägenhet utan även vid köpet av vår nya bostad. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Emma H
    Hej Emma,
    Tack för din rekommendation. Känns väldigt kul att ni hittat ert drömhus samtidigt som vi fick till en bra försäljning av er lägenhet. Alltid kul med nöjda kunder, då får man jobba långsiktigt och med en hjälpsam inställning. Rekommendera mig gärna till vänner och familj.
    Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver.
    Mvh, Fredrik
  • Sten E
    Sten E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt och proffsigt genomfört uppdrag. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Sten E
    Hej Sten,
    Tack för dina fina ord! Kul att få hjälpa dig med din trevliga lägenhet. Finns det något jag kan hjälpa dig med framöver är det bara att höra av dig.
    Mvh, Fredrik
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidig försäljning. Malin var tillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Dock så borde mäklarfirman enligt mig anlita en copywriter för annonsen mm. Mäklare generellt är ingen höjdare på att skriva och formulera sig och Malin var tyvärr inget undantag. Läs mer
    2018-03-26 Malin S svarar Jonathan S
    Hej Jonathan, stort tack för din Reco! Jag tar till mig feedbacken kring annonsen. För mig är annonsen viktig som tillsammans med bra bilder lockar kunder till visningen.
    Extra roligt att vi lyckades, och att det resulterade i ett fint rekord trots en kämpig marknad. Om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera mig vidare.
    Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Liss Malin M
    Liss Malin M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde ett radhus. Mäklaren har varit toppen och väldigt trevlig, jag är nöjd med kontakten från början till slut! Han höll mig informerad hela tiden om allt som hände och intrycket i efterhand är att han till och med skötte det hela bättre än jag förväntat mig. Läs mer
    2018-03-21 Fredrik W svarar Liss Malin M
    Hej Malin,
    Vad kul att du upplever försäljningen som bättre än förväntat! Jag försöker alltid hålla en bra kommunikation med mina kunder och se till att alla är uppdaterade och informerade.
    Försäljningen gick väldigt bra i en tuff marknad vilket såklart alltid är extra roligt!
    Ha det så fint och hälsa Henrik så gott.
  • Barbara H
    Barbara H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin har trots den kluriga marknaden lyckats uppnå det förväntade resultatet. Hon är vänlig, effektiv, klar och lyssnar på sina kunder. Det gick väldigt snabbt! Läs mer
    2018-03-08 Malin S svarar Barbara H
    Hej Barbara, det var så roligt att vi lyckades så bra. Extra roligt att höra att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet! Allt gott! /Malin
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, välinformerad om lägenheten, mycket hjälpsam! Toppen! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Josefine A
    Hej Josefin,

Tack för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver. Ha det fint och hälsa Jean-Marc. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Peter E
    Peter E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är lättsam att prata med men samtidigt rak och tydlig. Dessutom gav hon inte upp när det kändes trögt vilket gav resultat. Läs mer
    2018-03-05 Malin S svarar Peter E
    Hej Peter, stort tack för dina ord. Jag gillar att du uppskattar min envishet och min tydlighet. Det är viktigt att inte ge upp nu när marknaden svänger, och att man vågar ta samtalen med varje kund. Extra roligt att du både köpt och sålt med oss. Allt gott så ses vi när det blir dags för tillträde. /Malin
  • Nicolas M
    Nicolas M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Genuin och duktig mäklare som kan sitt område! Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt personlig och hjälpsam! Hon har väglett och gått igenom alla viktiga punkter och gjort det ”enkelt” för någon som är helt ny på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Josefine A
    Hej Josefine!

Stort tack för din fina rekommendation det värmer att höra att du är nöjd!
    Kul att vi fick till en extra visning och att att löste sig till slut!

Ha en fortsatt fin vecka, på återhörande!
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Snabb kommunikation, engagerad och mycket kunnig. Skulle rekommendera Marcus alla dagar i veckan! Tack för all hjälp med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare, lätt att få tag på och snabb återkoppling. Vi kände oss trygga genom hela affären! Kan varmt rekomendera Fredrik! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Maria F
    Hej Maria,
    Tack för er rekommendation! Lycka till med renoveringen och hoppas att ni kommer att trivas.
    Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något vis.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra. Lyssnar in vad man söker. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det är precis så här man önskar att alla mäklare var:) Läs mer
    2018-03-05 Noomi U svarar Anna H
    Hej Anna!
    Vad snäll du är!
    Ingen är gladare än jag att jag fick hjälpa er med denna affär. Det har varit ett nöje från början till slut!

Känner ni någon som ska sälja framöver får ni gärna rekommendera mig!

Ha det gott så hörs och ses vi!
    / Er mäklare, Noomi
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad och driven! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin var väldigt hjälpsam och trevlig. Det kändes tryggt med henne genom hela processen. Under kontraktsskrivningen var hon väldigt pedagogisk, förklarade alla avtal på ett sätt så man förstod och kände sig trygg! Läs mer
    2018-03-02 Malin S svarar Frida L
    Hej Frida, Stort tack för din reco, Extra roligt att ni uppskattar mitt arbete och att ni kände er trygga i er köpprocess. Hoppas ni firar ert köp så ses vi snart på tillträdet. Allt gott och hälsa Linus så gott! /Malin
  • Malin U
    Malin U skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo fick väldigt god bemötande av Jenny Nordstrand. Vi är glada för den fantastiska upplevelsen vi fick när vi köpte vår första bostad. Läs mer
  • Brf H
    Brf H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss att på ett smidigt sätt sälja en bostadsrätt. Läs mer
  • Laura B
    Laura B skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var ett nöje att träffa Jenny! Hon var jätte trevlig och hjälpsam under hela processen. Vi är nöjda med resultaten och det priset vi fick för vår lägenhet. Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och fokus. Kände mig väldigt trygg med att hon la ner stor energi på att få min lägenhet såld till så högt pris som möjligt. Vi hamnade 230tkr över mitt egna acceptpris och slog rekord i området. Beror till stor del av Jennys arbete och kontaktnät. Läs mer
  • A
    A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tyckte Jenny var väldigt bra. Hon glömde ingenting och var väldigt engagerad. Läs mer
  • Zhiyue M
    Zhiyue M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en mycket effektiv och proffesionell mäklare. Han uppmärksammar detaljer och förstår kundens behov. Jag kan varmt rekommendera honom!
    — Mia Bromma Läs mer
    2018-03-01 Fredrik W svarar Zhiyue M
    Tack för fina vitsord Mia! Det gick bra till slut efter lite hård förhandling. Jag hoppas innerligt att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Den dagen det är dags att sälja är det bara att du hör av dig. Ha det så fint!
  • Elin A
    Elin A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är prfoessionell och mkt trevlig från första till sista sekund med både köpare o säljare. Hon har gjort ett oerhört grundligt arbete för att hitta rätt tidpunkt för visning, rätt pris, rätt köpare osv. På en marknad som inte varit jättelätt har hon navigerat oss fram till en bra försäljning. Högsta betyg! Läs mer
  • Zahraa M
    Zahraa M skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt nöjd med honom. väldigt hjälpsam ,skicklig och förstående! Läs mer
  • Jenny Maria M
    Jenny Maria M skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En målinriktad och framförallt ärlig mäklare, vi är supernöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Erika C
    Erika C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren, fixade en toppen deal och är supertrevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Patricia N
    Patricia N skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus planerade hela tiden ett steg i förväg, vilket fick oss att känna oss lugna och trygga. Mycket bra och trevlig kommunikation!
    Vi är jättenöjda både med den kontakten vi haft samt priset vi fått för vår lägenhet! Läs mer
  • Sujatha D
    Sujatha D skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra! Utmärkt jobb. Mycket bra kännedom om marknaden. Ärlig. Läs mer
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillmötesgående, engagerad, tillgänglig och rakt igenom ett proffs! Läs mer
  • Stina S
    Stina S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket strukturerad, engagerad och har god människokännedom. Ärlig, realistisk och hjälpsam. Han engagerade sig i mina frågor på ett imponerande sätt! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bedmötande, kunnig på området Läs mer
  • Mona-Lisa Iréne L
    Mona-Lisa Iréne L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus Hemlin såg våra önskemål o ringde oss om projekt, det uppskattade vi. Hans jätte trevliga sätt, vi hade en önskan att ha honom att även sälja vårt hus men tyvärr gick inte det när det är helt annan kommun. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig.
    Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var.
    Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra!
    Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås!

• Carina R
    Carina R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gjorde en proffsig visning av brf. Å va snabb med återkoppling. Ärlig! vilket jag tycker är viktigt Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Carina R
    Hej Carina!

Det värmer att höra att du är nöjd med mitt bemötande.
    För mig är det viktigt att jag är ärlig och tydlig mot mina kunder för att ge de bästa möjliga service. Ha det riktigt gott nu och lycka till med alla förberedelser inför flytten.

• Amid T
    Amid T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett bra intryck av Marcus för att han svarade på våra frågor på ett pedagogisk sätt vilket innebär han lyssnade in oss och fick oss att känna oss säkra på vad vi egentligen sökte efter.

Om vi fick betyg sätta Marcus då skulle han fått betyget mycket väl godkänt!

Amid Tawfeek Läs mer
  • Venos T
    Venos T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En genuin och säker mäklare som med empati möter varje intressent. Proffesionellt arbete i allra högsta grad! Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var mkt tillmötesgående, lätt att nå och bra på samarbete. Jag fick också sms om det jag behövde göra för dagen och det uppskattade jag mkt.
    Marknaden i Stockholm är ju väldigt stressig och den känslan fick jag att det var " bråttom" och det berodde mkt på att de som sålde ville skriva kontrakt på ett hus samma dag som vi skrev under tillsammans.
    Om jag hade fått välja hade jag gärna sett lägenheten ännu en gång och också haft lite mera tid att läsa på om föreningen etc.,men i det här fallet var det knappast möjligt.
    Jag är dock mkt nöjd med köpet !!! Läs mer
  • Marie Therese B
    Marie Therese B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Toppenbra mäklare som gjorde extra ansträngningar för att få lägenheten såld, tre förhandsvisningar och fick igång budgivning utan ordinarie visning :) Läs mer
  • Miguel A
    Miguel A skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma