Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

4.7 i betyg av av 580 omdömen
Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 580 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen

• 2020-03-31

James R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    He was very helpful and went above and beyond selling our apartment. Läs mer
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    4.8 / 5 i betyg — 712 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår villa i Bromma Kyrka under Coronatid och där Tobias med sin positiva inställning smittade av sig både på oss som säljare och up"
  • 2020-03-23

Oscar T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Tim gjorde ett mycket bra jobb, allt gick smidigt och det blev en snabb affär.
    Vi är väldigt nöjda med Tims jobb i vårt köp av ny lägenhet. Läs mer
  • 2020-03-19

Johan W skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålde min 4:a u Ulvsunda. Allt gick smidigt och lägenheten såldes före visning. Läs mer
    HusmanHagberg Sollentuna
    4.6 / 5 i betyg — 167 omdömen
    Badge2020
    "Ludwig Brundin lyckades sälja vår lägenhet på toppen av Edsberg inom några dagar efter annonseringen för ett pris som var väl över utgångspr"
  • 2020-03-17

Lilian W skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Jag sålde min bostadsrätt via Tim på Svenska Mäklarhuset. Jag tyckte han var engagerad, transparent och presenterade ett bra och tydligt upplägg på hur försäljningsprocessen skulle se ut för just min lägenhet. Tim var också kommunikativ och hjälpsam samt återkopplade hela tiden om det var något. Jag hade tidigare försökt sälja min lägenhet med en mäklare som ville få mig att sälja lägenheten till ett bud jag inte var nöjd med. När jag träffade Tim överträffade han mina förväntningar då han lyckades hitta några köpare innan vi ens lagt ut lägenheten på Hemnet och han lyckades sälja lägenheten till ett pris som jag blev väldigt nöjd med. Jag kan bara ge Tim mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-03-17

Carl Gustaf Erik N skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Bostaden jag köpt är en lägenhet, bostadsrätt. Jag anser att bemötandet av mäklaren har varit bra och har präglats av en öppen och god dialog. Informationen har varit bra och kommunikationen anser jag har varit transparent. Läs mer
    HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    4.9 / 5 i betyg — 1056 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Andreas sålde en lägenhet åt oss på Södermalm. Processen från start till mål var mycket smidig. Andreas var alltid tillgänglig och tillmötes"
  • 2020-03-16

Josefina H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Inez sålde vår lägenhet i raketfart! VIP-visning och sen kontraktsskrivning dagen efter. Vi är supernöjda med Inez och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Dan-ove T

2020-02-27

Dan-ove T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålt stor 2:a 65 kvm mäklare har visat stort kunnande vid försäljning. Läs mer
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 183 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde en 4a på Elersvägen 44. Allt toppen! En mäklare som gör det lilla extra! Inget att vänta på, välj Tolgay!"
  • 2020-02-24

Jill B skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålde min bostadsrätt i bromma och anlitade Inez Domé som mäklare från svenska mäklarhuset i Bromma. Fick direkt ett förtroende för Inez, hon kändes trygg, proffsig, uppmärksam på vad jag som kund hade för tankar. Otroligt engagerad!
    Genom hela processen kändes det tryggt. Hon är grym på sitt jobb och skulle anlita henne igen när det är dags att flytta igen. Läs mer
  • 2020-02-21

Marcus A skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålde min lägenhet i Traneberg med hjälp av Inez. Mycket nöjd med precis allt och hon både nådde upp till och överträffade förväntningarna. Tack! Läs mer
    Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    4.8 / 5 i betyg — 503 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Emanuel Turgay Är en mycket bra och lyhörd mäklare. Han har hjälpa oss att sälja vårt fina hus under dessa svåra tider vi har just nu. Ha"
    TÜRKAN Ö
  • 2019-12-15

Emelie S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Hevre har på ett exemplariskt sätt skött våran försäljning av lägenheten. I början ville vi ta det lite lugnare och det respekterade han. Sen när det väl blev dags att fotografera och lägga ut lägenheten skötte han det mycket professionellt och så snabbt som det behövdes. Han har alltid varit lättillgänglig och svarat på våra funderingar och frågor. Väldigt ihärdig där det behövdes och lugnare när vi önskade det. Vi kan verkligen rekommendera Hevre för andra säljare. Läs mer
  • 2019-12-11

Kim L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Trevlig, mån om kundens önskemål, kunnig, proffesionellt utfört arbete Läs mer
    2019-12-12 Inez D svarar Kim L
    Bästa Kim! Stort tack för den fina rekommendationen.
    Det har varit grymt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er underbara lägenhet! Snart startar ett nytt kapitel för er på världens bästa ö - gotlänningen i mig blir avis ;). Vi ses på frånträdet i april!

/ Er mäklare Inez
  • 2019-12-05

Alexandra B skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålde min 2a på 40 kvm med hjälp av Inez. Jag har haft en väldigt god säljupplevelse med ett trevligt bemötande, ett bra bollplank och regelbunden återkoppling vilket varit viktigt för mig. Kan varmt rekommendera Inez. Läs mer
    2019-12-06 Inez D svarar Alexandra B
    Hej Alexandra, tack för din fina rekommendation.
    Det värmer verkligen att höra att du upplevt mig som lyhörd och tillgänglig! Jätteroligt att din försäljning blev så lyckad - nu ska jag och mina kollegor ska göra vårt allra bästa med att försöka hitta en ny bostad till dig! Vi ses på frånträdet.

Din mäklare Inez
  • 2019-11-21

Mikael M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    trevlig rask och pålitlig han hjälpte mig få en snabb affär på en bostad jag var intresserad av! Läs mer
    2019-12-03 Tim P svarar Mikael M
    Hej Micke! Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Jag tror verkligen att du kommer att stortrivas i den härliga lägenheten!
  • 2019-11-21

Lena R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålt lägenheten, jag har fått mycket bra och mycket trovärdig bemötande, vilket gjorde att jag var inte alls orolig av att jag skulle inte kunna sälja min lägenhet. Jag hade stort förtroende för Herve just det gjorde att det gick så bra som jag har tänkt.

Lena Radehorn Läs mer
  • 2019-11-19

Martin S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vi rekommenderar starkt att anlita Hevré om ni ska sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-11-18

Ali A skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    I am buying and selling both through Alexander SMH Alvik Läs mer

Dragan J skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vi har sålt en bostadsrätt och hade en toppenmäklare som var engagerad och driven. Inez var lyhörd och gav oss ett bra slutresultat. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Dragan J
    Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att försäljningen blev lyckad och att ni är nöjda med mig som mäklare!
    Nu ska vi se till att hitta något nytt till er. Ha en underbar jul!

Er mäklare Inez

Ewa S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Very proffesional service. Easy way of communication. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Ewa S
    Hi Ewa, thank you so much for the kind recommendation! I am glad that you got to buy the apartment.
    Have a nice Christmas and holiday season.

Best regards,

Elin L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Bra bemötande och tydlighet i lägenhetsköp Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Elin L
    Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas bra i Stockholm och i din nya lägenhet.
    Vi ses på tillträdet i januari!

• 2019-11-15

Sofia B skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vi köpte vår framtida lägenhet av Inez på annedalsvägen.
    Vilken professionell och kunnig mäklare. Hon har verkligen det lilla extra som en bra mäklare ska ha. Lyhörd, service minded, ger sitt allt för att göra köpare och säljare nöjda.
    Kan starkt rekommendera Inez.

Med vänlig hälsning,
    Från glada köpare Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Sofia B
    Hej Sofia! Det värmer verkligen att läsa er fina rekommendation och att ni tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra. Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av lägenheten den dagen ni bestämmer er för att byta boende nästa gång. Ha nu en fantastisk semesterresa till Thailand och en god jul!

Varma hälsningar,
    Er mäklare Inez
  • 2019-11-15

Annika O skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Har köpt en lägenhet. Bra bemötande och tydlig i sina beskrivningar. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Gav förtroende Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Annika O
    Hej Annika, härligt att höra att ni är nöjda köpupplevelsen och vår kontakt!
    Stort tack för en fin rekommendation.

• 2019-11-13

Karin U skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Köpt en etta på 31 kvadrat. Mycket nöjd med mäklaren Noomi Unéus! Flexibel och snabb. Läs mer
  • Peter S

2019-11-12

Peter S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Köp av bostad

Mycket snabb kontakt, bra engagemang, lyhörd och flexibel. Anpassade sig helt efter våra önskemål. Mycket bra kännedom om objektet och området. Inget mer att önska! Vi rekommenderar Hevrê till alla! Läs mer
  • 2019-11-12

Lovisa L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vid köp av min bostadsrätt fick jag utmärkt hjälp av Hevrê! Han hjälpte mig snabbt att hitta rätt lägenhet. Han var lätt att få tag på och hörde av sig löpande och berättade vad som hände vilket kändes tryggt. Ett trevligt, och kunnigt bemötande. Jag ger Hevrê mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-11-11

Robel T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Strålande mäklare som lyssnar och strävar efter säljarens mål och jobbar på ett unikt sätt som gör att hon utför sitt jobb! Stark rekommendation. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Robel T
    Tack Robel för ett fantastiskt samarbete och en fin rekommendation. Jag är så glad att du uppskattar min försäljningsstrategi och att det gav dig ett fint slutpris. Ha en fin jul nu så ses vi i februari på frånträdet!

• Henrik S

2019-11-08

Henrik S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Mycket lyckad försäljning. Kunde inte bli bättre! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Henrik S
    Tack för en fin rekommendation! Så roligt att ni fick ett bra pris och ett långt tillträde - nu ska vi se till att ni hittar ert drömhus.
    Önskar er en fin jul!

• 2019-11-08

Elhamddin N skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Jätte trevlig person. Gör sina uppdrag på bästa sätt. Är tydligt med allt. Man önskar att köpa från honom. Läs mer
  • 2019-11-03

Gustav M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Köpte lägenhet i Ulvsunda där Tim var mäklare - allting fungerade väldigt smidigt och sköttes professionelt. Läs mer
    2019-12-03 Tim P svarar Gustav M
    Hej Gustav! Tack för de fina orden. Det är verkligen en bostad som jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i! Vi hörs framöver.
  • 2019-11-03

Maria K skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Jag har köpt en 2:a i Bromma. Budgivningen gick snabbt och smidigt . Fick ett snabbt avslut👍🏻😃
    Jätte trevlig mäklare som uppdaterade både säljare och köpare under hela processen.
    Jag rekommenderar starkt Tim!👏🏻🤩 Läs mer
  • 2019-10-31

Matilda R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Tim hjälpte mig att sälja min pärla i Bromma. Han var fantastiskt engagerad, positiv och kanon som bollplank. Jag rekommenderar Tim varmt! Läs mer
  • 2019-10-28

Josefin L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Noomi gav ett gott första intryck. Hon var väldigt tydlig och proffsig i sitt bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar och jag kände mig nöjd och glad över det slutgiltiga priset som min lägenhet slutade på. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • 2019-10-23

Josefin B skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Superbra kommunikation, med bra slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-21

Nina G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Inez hjälpte mig att sälja min 1,5.a i Annedal. Det var första gången jag sålde en bostad och jag är mycket tacksam över mitt val av Inez som mäklare. Hon guidade mig genom alla moment på ett proffsigt och tydligt sätt och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag sålde med en bra vinst och är mer än nöjd med Inez och hennes hjälp. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Nina G
    Hej Nina! Jag är så tacksam att jag fick förtroendet att sälja din första lägenhet - det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig! Såklart är jag också superglad över att din försäljning blev så lyckad. Hoppas nu att du ska trivas i din nya lägenhet och att jag får hjälpa dig i framtiden när det blir dags att sälja. Vi ses på frånträdet!

Varma hälsningar,
  • 2019-10-21

Anton W skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Mose är en professionell mäklare, som är lyhörd och ständigt återkommande med aktuell information om affären.

Mose tar sig an uppgiften att förmedla bostäder med entusiasm och går in till 100%

Helhetsuppfattningen om Mose Sundlöv och Svenska mäklarhuset (Bromma) är över förväntan.

Jag rekommenderar varmt Mose Sundlöv som mäklare. Läs mer
    Mose S gillar detta

Irma K skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Jonas sålde min lägenhet i Mariehäll över förväntan. Proffsig och tydlig i sin roll och lättillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer

Nancy M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vi sålde vår villa mha Jonas. En supertrevlig mäklare med professionellt bemötande redan från start (vilket vi upskattade). Han var pedagogisk och metodisk hela vägen, fanns tillgänglig när vi hade frågor. Hade djup kunskap om branschen vilket i slutändan var viktigt för vår husförsäljning. En väldigt bra mäklare och skulle helt klart rekommendera honom till alla som letar! Läs mer

Sofia L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Pålitlig och proffsig med ett varmt och inkännande bemötande. Högsta betyg. Jag skulle rekommendera Jonas till alla jag känner! Läs mer
  • 2019-10-16

Anders L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Sålde min lgh i Abrahamsberg och upplevde ett bra bemötande med mäklaren under de initiala samtalen. Efter att jag bestämt mig kändes det som att intresset inte var lika stort. Efter visningen fick jag gå runt och samla ihop mäklarens material och köra till återvinningen. Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Anders L
    Hej Anders,
    Tack för feedback! Jag blir glad över att du upplever att jag har ett bra kundbemötande!
    Självklart skulle du inte behövt samla ihop mitt material efter försäljningen. Jag ber om ursäkt för det! Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. Önskar er ett stort lycka till med allting framöver!
  • Pelle G

2019-10-15

Pelle G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck.

Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen.

Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området! Läs mer
    2019-10-16 Noomi U svarar Pelle G
    Stort tack Pelle!
    Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen,
    att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver.
    Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området.
    Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till!

Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver!
    / Din Mäklare Noomi

Rosanna L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    2019-10-25 Noomi U svarar Rosanna L
    Hej Rosanna!
    Fint att du är nöjd med ert köp på Björkbacksvägen,
    Ta hand om er och all lycka framåt så ses vi säkert!
    / er mäklare Noomi

Rosanna L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen

Daniel G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    - Sålt en lägenhet på 60 kvm
    - Tim är en mäklare med bra energi, vågar ifrågasätta och komma med förslag, lyssnade på vad som var viktigt för mig som säljare, hörde av sig när det fanns information som var viktig och relevant för mig samt att han har ett förtroendeingivande sätt vilket gjorde mig trygg i denna affär.
    - Hade höga förväntningar på Tim vilket jag talade om för honom vilket gjorde honom laddad och han infriade dessa förväntningar. Han har även humor och är rak vilket jag uppskattade.
    - Jag kan verkligen rekommenderar Tim! Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Daniel G
    Hej Daniel! Stort tack för denna varma rekommendation och för det fina samarbetet. Jag hoppas att du får trivas i ditt nya boende! /Tim

Veronica B skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Tim var utmärkt från start till slut då han sålde min lägenhet. Genuin och hårt arbetande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Veronica B
    Hej Veronica! Tack för dom fina orden! Jag önskar er lycka till med allting framöver. Det är bara att lyfta på luren om ni skulle ha ytterligare frågor/funderingar kring marknaden i Bromma. Ha det fint! /Tim

Charlotta S skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Ärlig, lätt att jobba med, effektiv, tydlig, trevlig Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Charlotta S
    Hej vad glad jag blir och vad kul att ni tyckte om mitt sätt att arbeta på. Det var en ära att få hjälpa er med att både köpa och sälja! /Tim
  • Emelie W

2019-10-14

Emelie W skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus.
    Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Emelie W
    Hej Emelie!
    Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta!
    Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver,
    och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er.

Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby!
    Allt gott, Er mäklare Noomi

Pendar K skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Engagerad! Ambitiös och driven. Tar sig an varje objekt helhjärtat. Ger bra tips och råd under hela processen. Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Pendar K
    Hej Pendar och tack för dom fina orden! Jag hoppas att allting gått bra sedan sist. Jag önskar dig det bästa och hoppas att vi stöter på varandra i framtiden. /Tim

Joacim L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade.

Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen.

Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Joacim L
    Hej Joacim!
    Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående!
    Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder.
    Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas riktigt bra där och att ni känner en nöjda över ert köp!
    Ta hand och dig så hörs vi! Allt gott, din mäklare Noomi
  • 2019-10-10

Leo Kristoffer L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Bra kille! Rak, ärlig och effektiv. Ungefär som en mäklar-Terminator. Läs mer
  • 2019-10-04

Emeli H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Alexander sålde vår lägenhet i Traneberg.
    Vi anlitade honom eftersom vi ansåg att han hade de kvalifikationer vi var på jakt efter inför vår försäljning - Strategisk, förtroendeingivande, ordningsam, stresstålig och lätt att ha och göra med.
    Från första mötet till försäljningen har vi bara positiva upplevelser och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    Alexander A gillar detta
  • 2019-10-04

Polihronis M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen
    Har sålt min lägenhet, bra bemötande och väldigt fokuserad mäklare, lyssnade på mina önskemål och arbetade på ett bra och smidigt sätt. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Svenska Mäklarhuset Bromma-Essingen:

4.8 i betyg av 1950 omdömen
Gustav O Gustav O tycker:
“Halle hjälpte mig att sälja mi...” Läs mer
MOHV Bromma (1.6km)