en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Fredrik Crona

• Kristina S
    Kristina S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Crona är proffsig, snabb, trevlig och påläst - vilket inger förtroende. Att köpa på ritningarna kändes mer osäkert och jag hade fler frågor än vad jag antagligen hade haft om jag hade sett en färdig lägenhet. Fredrik Crona svarade direkt på alla frågor. Vid tillträdet var alla praktiska detaljer genomtänkta. Hela affären gick smidigt och som köpare kunde jag känna mig helt trygg.
  • Sami B
    Sami B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var klockren och utförde sitt jobb galant. Lätt den bästa mäklarupplevelsen jag haft hittils.
    Han är en sådan där mäklare som man önskar kunde representera varje bostad man köper i framtiden.
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Fantastiskt trevlig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp med hjälp av honom😃
  • Raluca P
    Raluca P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en duktig mäklare men en snäll människa också . Vi fick bra förståelse från hans sida och en rak kommunikation, utan dold agenda. Han var tillgänglig och ingen fråga var löjlig. Han svarade snabbt och det kändes tryggt att samarbeta med honom. Han var ärlig och det gjorde att det var lätt att ha förtroende. Tack!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Raluca P
    Tack så mycket för det fina omdömet och för att ni gav mig ansvaret att hitta er första egna lägenhet. Jättekul att vi lyckades hitta ett sånt fint boende till er i Beckomberga, där jag tror ni kommer stortrivas!
    Mose S gillar detta
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig, kunnig om området och levererar!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Stefan J
    En fröjd att hjälpa dig och Eva med försäljningen av er lägenhet. Extra kul att ni även köpte er nya lägenhet av mig :)
  • Ninos T
    Ninos T skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är mycket seriös och duktig. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-04-28 Fredrik C svarar Ninos T
    Stort tack för rekommendationen och en trevligt genomförd bostadsaffär! Vi hörs när det blir dags för dig att hitta nytt!
  • Conrad C
    Conrad C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik was very helpful. He was a fair person, not behaving like a typical sales person trying to sell things at any cost. I liked him as a person and how he does his job. He was also very responsive and did all the bureaucratic things quickly. I recommend him to anyone who want to buy a house.
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och mycket trevlig! Fanns alltid till hands för att svara på frågor och ge den hjälp man efterfrågade. En kanonkille.
  • Zahraa A
    Zahraa A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik crona är verkligen behaglig och hjälpsam. Det är en fantastiskt upplevelse att sälja en bostad när mäklaren skulle vara Fredrik. Han följde hela processen till ett slut som var bra för båda vi säljarna och köparen, tycker jag. Han hade en respekterande beteende med oss. Jag gillade hans beteende. Önskar jag honom lycka till och hoppas jag att såna själar utökas i vårt samhälle.
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trvelig person och väldigt bra EQ :-)
    2017-02-28 Fredrik C svarar Mohammed A
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick hjälpa dig och Zahra med försäljningen!
  • Tim A
    Tim A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och proffsigt bemötande. Genomgående bra service och återkoppling genom hela affären.
  • Jinhua F
    Jinhua F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik did a very good job helping us sell the apartment. He was nice and always be avaialbe to our needs.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket gott bemötande. Kunnig, lyssnande och lösningsinriktad.

Jag ger gärna mina allra bästa rekommendationer.
  • Johan F
    Johan F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick snabbt och bra. Bra återkoppling och inga problem vid tillträde mm.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Från första kontakt med Fredrik (gällande försäljning av bostad i Johannesfred, Bromma) fick jag så bra svar på mina funderingar att jag aldrig funderade över att kontakta annan mäklare.
    Fredrik mötte mig som kund på det sätt som passade mig bäst.
    Att han dessutom hittade en köpare på min lägenhet långt innan visning, och innan min hyresgäst flyttat ut var guld värt för min del då jag redan flyttat från Stockholm. Slutpriset på lägenheten motsvarade det pris vi diskuterade från första kontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    2017-01-05 Fredrik C svarar Cecilia H
    Tack så mycket för det fina omdömet Cecilia! Det var jättekul att få hjälpa dig med hela försäljningsprocessen och extra kul att vi fick ett så pass bra slutpris. Hoppas att ni trivs bra i nya huset.
    Vänliga hälsningar, Fredrik
  • Karl O
    Karl O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande under hela processen!
    2016-10-17 Fredrik C svarar Karl O
    Tack så mycket för recon och förtroendet. Jättekul att vi lyckades sätta nytt rekordpris i hela Johannesfred!
Noomi Unéus
Fredrik Wolffelt