37 rekommendationer

Fredrik Crona
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Fredrik Crona

• Sophia A
    Sophia A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande. Flexibel lösning. Duktig mäklare. Tacksam för hans råd inom styling.
  • Anna O
    Anna O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och kunnig i sitt bemötande vilket uppskattades. Tillgänglig och bra bollplank vid funderingar från min sida.
    2017-11-01 Fredrik C svarar Anna O
    Tack för den fina kommentaren och tack för ett härligt samarbete med försäljningen av din pärla! Superkul att det även blev nytt prisrekord i hela Johannesfred! :)
    Allt gott// Fredrik
  • Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mkt bra ! Bara positivt att säga om Fredrik !
    2017-11-01 Fredrik C svarar Filip S
    Väldigt glad över att jag kunde hjälpa dig hitta ditt nya boende i Beckomberga. Övertygad om att du kommer stortrivas!
    Må bäst// Fredrik
  • Victoria P
    Victoria P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik kändes ärlig och engagerad i processen för mig som köpare. Han var hela tiden med vid köpet och lämnade inget åt slumpen
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande från start till slut.
  • Agnes D
    Agnes D skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker Fredrik var en underbar mäklare. Supertrevlig, rolig och charmig. Eftersom det var första gången jag köpte en bostad var jag lite vilsen men kände mig alltid trygg och avslappnad ändå. Haft en bild av att mäklare ibland är lite jobbigt säljiga med ett påklistrat leende men Fredrik kändes väldigt genuin och bekväm. Har inga som helst klagomål.
  • Ted R
    Ted R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, bra koll på marknadspriset, lätt att få kontakt med.
    Möjligen lite sen i feedback under processen.
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superproffs! Nöjda med all service och bemötande. Kan rekommendera Fredrik till alla.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Daniel C
    Tusen tack för rekommendationen Daniel! Kul att jag kunde hjälpa till med era två försäljningar i Beckomberga. Lycka till med renoveringen av huset så får ni mer än gärna höra av er när ni vill ha en värdering på det :)
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är förtroendeingivande och proffesionell
    2017-08-07 Fredrik C svarar Oscar S
    Stort tack för omdömet och för att jag fick hjälpa er att hitta er nya bostad i Beckomberga! Övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra. Var seviceminded/tillgänglig och svarade snabbt i telefon oavsett tidpunkt.
    2017-08-07 Fredrik C svarar Birgitta J
    Tack för en trevlig förmedling och stort grattis till er superfina lägenhet i Nockebyhov!
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker att FC uppträtt trevligt och proffsigt samt fått både säljare och köpare att känna sig möjda
    2017-08-31 Fredrik C svarar Håkan R
    Väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er Norra Ängby pärla!
  • Behrouz B
    Behrouz B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren i Bromma! Jag kan rekommendera Fredrik Crona till alla som vill sälja/köpa lägenhet i hela stor Bromma.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Behrouz B
    Tack för förtroendet att förmedla din pärla. Uppskattar rekommendationen otroligt mycket!
  • Carl-fredrik L
    Carl-fredrik L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell och hjälpsam vid vårt köp i Norra Ängby. En rakt igenom positiv upplevelse. Varma rekommendationer!
    2017-08-31 Fredrik C svarar Carl-fredrik L
    Otroligt glad över att jag kunde hjälpa till att få ert första husköp i Bromma att bli en riktigt bra upplevelse. Ska bli väldigt spännande att se hur det blir när ni är klara med renoveringarna av huset!
  • Eric O
    Eric O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    He has a konsulting way of selling. Good work!!!!
    2017-08-31 Fredrik C svarar Eric O
    Thank you Eric! Glad to help you with the selling of youré apartments in Bromma and Sundbyberg!
  • Ann-helen W
    Ann-helen W skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ett bra bemötande, hjälpsam och trevlig, informativ och svarade på frågorna.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Ann-helen W
    Tack för det fina omdömet Ann-Helen!
  • Thirumalaiah P
    Thirumalaiah P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Best service that we have received from him
    2017-08-31 Fredrik C svarar Thirumalaiah P
    Im glad that I could help you and youré family with selling the apartment, and I hope you are enjoying youré new home!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I samband med vårt lägenhetsköp fick vi positivt möte med mäklaren och vad väldigt nöjda. Vi fick all info vi efterfrågade och hjälp med hur allt gick till.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Jessica S
    Stolt över att jag kunde ge er en positiv köpprocess. För mig är det superviktigt att kunna ge er som köpare bästa möjliga service. Övertygad om att lägenheten och området passar er (snart utökade :D) familj väldigt bra!
  • Johan S
    Johan S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik såg till vad vi ville ha och var väldigt duktig på att lyssna och guida oss genom hela köpet
    2017-08-31 Fredrik C svarar Johan S
    Väldigt glad över att kunna hjälpa er genom köpprocessen! Hoppas ni trivs strålande bra!
  • Majid Y
    Majid Y skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Driven
    Mycket engagerad
    Duktig
    Mycket hjälpsam
    2017-08-31 Fredrik C svarar Majid Y
    Majid, vi hade en försäljningsprocess som varade något längre än vanligt. Men tack vare din tro på mig, och riktigt hårt arbete fick vi tillslut ett fantastiskt slutresultat! Hårt arbete och envishet lönar sig! Tack för förtroendet// Fredrik
  • Johan D
    Johan D skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, kunnig och fleibel. Så himla enkelt!
    2017-08-31 Fredrik C svarar Johan D
    Väldigt glad över att vi fick en riktigt lyckad försäljningsprocess av er Johannesfredpärla! Hoppas ni trivs på andra sidan stan!
  • Irene K
    Irene K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig trevlig informativ
    Räcker för mig!
    2017-08-31 Fredrik C svarar Irene K
    Tack Irene! Hoppas din dotter trivs ( och att hon även bjuder hem sin mamma på en och annan middag).
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Crona är proffsig, snabb, trevlig och påläst - vilket inger förtroende. Att köpa på ritningarna kändes mer osäkert och jag hade fler frågor än vad jag antagligen hade haft om jag hade sett en färdig lägenhet. Fredrik Crona svarade direkt på alla frågor. Vid tillträdet var alla praktiska detaljer genomtänkta. Hela affären gick smidigt och som köpare kunde jag känna mig helt trygg.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Kristina S
    Tusen tack för det varma omdömet Kristina! Så roligt att jag kunde hjälpa dig få köpa din drömlägenhet i Beckomberga. Att köpa nyproduktion är speciellt och jag är glad att jag kunde ge dig trygghet genom processen. Ni har gjort ett fantastiskt fint jobb i föreningen!
  • Sami B
    Sami B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var klockren och utförde sitt jobb galant. Lätt den bästa mäklarupplevelsen jag haft hittils.
    Han är en sådan där mäklare som man önskar kunde representera varje bostad man köper i framtiden.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Sami B
    En härlig förmedling rakt igenom, och otroligt tacksam över ditt omdöme!
    Vi hörs när det är dags för dig att flytta vidare!
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Fantastiskt trevlig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp med hjälp av honom😃
    2017-08-31 Fredrik C svarar Emelie K
    Så glad att vi lyckades hitta drömlägenheten till dig efter långt letande! Din lycka när du fick köpa lägenheten är sådant jag tar med mig och som förgyller mitt arbete! Bästa hälsningar// Fredrik
  • Raluca P
    Raluca P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en duktig mäklare men en snäll människa också . Vi fick bra förståelse från hans sida och en rak kommunikation, utan dold agenda. Han var tillgänglig och ingen fråga var löjlig. Han svarade snabbt och det kändes tryggt att samarbeta med honom. Han var ärlig och det gjorde att det var lätt att ha förtroende. Tack!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Raluca P
    Tack så mycket för det fina omdömet och för att ni gav mig ansvaret att hitta er första egna lägenhet. Jättekul att vi lyckades hitta ett sånt fint boende till er i Beckomberga, där jag tror ni kommer stortrivas!
    Mose S gillar detta
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig, kunnig om området och levererar!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Stefan J
    En fröjd att hjälpa dig och Eva med försäljningen av er lägenhet. Extra kul att ni även köpte er nya lägenhet av mig :)
  • Ninos T
    Ninos T skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är mycket seriös och duktig. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-04-28 Fredrik C svarar Ninos T
    Stort tack för rekommendationen och en trevligt genomförd bostadsaffär! Vi hörs när det blir dags för dig att hitta nytt!
  • Conrad C
    Conrad C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik was very helpful. He was a fair person, not behaving like a typical sales person trying to sell things at any cost. I liked him as a person and how he does his job. He was also very responsive and did all the bureaucratic things quickly. I recommend him to anyone who want to buy a house.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Conrad C
    Thank you Conrad! Hope that you and youré family are enjoying it in Beckomberga!
    Best regards from me!
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och mycket trevlig! Fanns alltid till hands för att svara på frågor och ge den hjälp man efterfrågade. En kanonkille.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Ann-marie L
    Stort tack för dina fina ord, jag är så glad att du känner så då det är precis det jag eftersträvar i mitt yrke!
    Bästa hälsningar// Fredrik
  • Zahraa A
    Zahraa A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik crona är verkligen behaglig och hjälpsam. Det är en fantastiskt upplevelse att sälja en bostad när mäklaren skulle vara Fredrik. Han följde hela processen till ett slut som var bra för båda vi säljarna och köparen, tycker jag. Han hade en respekterande beteende med oss. Jag gillade hans beteende. Önskar jag honom lycka till och hoppas jag att såna själar utökas i vårt samhälle.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Zahraa A
    Så himla stolt och glad över att få detta omdöme från er. Både du och Mohammed är fantastiskt genuina och goda människor, och därför känns det så roligt att vi fick en fantastisk försäljning av er lägenhet i Beckomberga!
    Vill återigen tacka för förtroendet// Fredrik
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trvelig person och väldigt bra EQ :-)
    2017-02-28 Fredrik C svarar Mohammed A
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick hjälpa dig och Zahra med försäljningen!
  • Tim A
    Tim A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och proffsigt bemötande. Genomgående bra service och återkoppling genom hela affären.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Tim A
    Stort tack för omdömet Tim! Vi hörs när det blir dags för er att flytta vidare :)
  • Jinhua F
    Jinhua F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik did a very good job helping us sell the apartment. He was nice and always be avaialbe to our needs.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket gott bemötande. Kunnig, lyssnande och lösningsinriktad.

Jag ger gärna mina allra bästa rekommendationer.
  • Johan F
    Johan F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick snabbt och bra. Bra återkoppling och inga problem vid tillträde mm.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Johan F
    Glad över att kunna förmedla proffsig och smidig service! Bästa hälsningarna från mig!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Från första kontakt med Fredrik (gällande försäljning av bostad i Johannesfred, Bromma) fick jag så bra svar på mina funderingar att jag aldrig funderade över att kontakta annan mäklare.
    Fredrik mötte mig som kund på det sätt som passade mig bäst.
    Att han dessutom hittade en köpare på min lägenhet långt innan visning, och innan min hyresgäst flyttat ut var guld värt för min del då jag redan flyttat från Stockholm. Slutpriset på lägenheten motsvarade det pris vi diskuterade från första kontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    2017-01-05 Fredrik C svarar Cecilia H
    Tack så mycket för det fina omdömet Cecilia! Det var jättekul att få hjälpa dig med hela försäljningsprocessen och extra kul att vi fick ett så pass bra slutpris. Hoppas att ni trivs bra i nya huset.
    Vänliga hälsningar, Fredrik
  • Karl O
    Karl O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande under hela processen!
    2016-10-17 Fredrik C svarar Karl O
    Tack så mycket för recon och förtroendet. Jättekul att vi lyckades sätta nytt rekordpris i hela Johannesfred!
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus