Fredrik Crona
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 60 kunder tycker om Fredrik Crona

• Rita L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    92m²
    Bromma / Alvik
    Vi köpte en lgh av Fredrik, vi blev så positivt bemötta av honom så han fick i uppdrag att sälja vår vindslgh på Kungsholmen.Han var aldrig stressad, varken när vi var på visning eller när han var hos oss och värderade o lade upp strategin för försäljningen.Vi har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom gärna.
    Rita o Ove Läs mer
  • Annica H
    Annica H köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    76m²
    Bromma / Blackeberg
    Köpte lägenhet.
    Gott bemötande.
    Mäklaren kändes sim han ville hjälpa både mig och säljaren att bli nöjda. Och settrar jag vi blev. Läs mer
  • Linn C sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    54m²
    Bromma / Brommaplan
    Vi har precis sålt en 2,5a och är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från Fredrik, både när det gäller bemötande och professionalitet. Vi förväntade oss tips och råd när det gäller fotografering och visning samt en indikation på ungefärligt pris vi kunde få för lägenheten. Är väldigt nöjda med mkt trots att vi inte riktigt nådde det pris vi hoppats på. Utifrån vad som hände på hemmamarknaden under samma period är vi dock nöjda! Läs mer
  • Lillemor L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    54m²
    Bromma Söderberga allé
    Jag har sålt en lägenhet i form av God Man. Efter ett möte med Fredrik bestämde vi oss för att han skall utföra försäljningen för oss.
    Han var smart som fick många intressenter på lägenheten innan visning. Fick högre pris en motsvarande lägenhet som hade en ny renoverat kök. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Sven L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    92m²
    Bromma / Alvik
    VI HAR BÅDE KÖP OCH SÅLT EN BOSTADSRÄTT
    Fredrik har varit mäklare i båda fallen.
    Han har agerat korrekt på alla punkter.
    Det är lätt att få ett förtroende till honom. Läs mer
  • Sohrab M sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    79.5m²
    Bromma - Beckomberga
    Tydlig och dedikerad. Rekommenderas. Läs mer
  • Åsa L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    73m²
    Fredrik är trevlig, lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • Freddie R köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    61m²
    Bromma - Beckomberga
    Köpt bostadsrätt i Beckomberga.
    Blev mycket väl bemött
    Hade inga särskilda förväntningar, men som säljare/konsult i 45 år så kan man jämföra och han klarade sik helt OK.
    Som helhet ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Christina K köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    81m²
    Bromma / Johannesfred
    Fredrik är en enkel, öppen och omtänksam mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Madelaine T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    78m²
    Bromma / Nockebyhov