en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.8 / 5 i betyg — 95 rekommendationer

Läs vad 95 användare tycker om Fredrik Wolffelt

• Peter B
    Peter B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit flexibel, kunnig och professionell i alla möten/kontakter.
    2017-03-01 Fredrik W svarar Peter B
    Hej Peter,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Alltid roligt att slå till med rekord i föreningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra ute i Järfälla, det är jag övertygad om! Ha det så fin, tveka inte på att höra av dig om du behöver någon hjälp framöver. Hälsa familjen! Mvh, Fredrik
  • Maria S
    Maria S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik känns pålitlig, är engagerad, informativ och snabb på att återkoppla. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-02-07 Fredrik W svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt kul att läsa din uppfattning om mig. Precis så som jag vill jobba! Hoppas att du kommer att trivas bra uppe i norr.
    Tack för rekommendationen, det värmer! Hör av dig om det skulle vara något!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som mäklare och kan inte nog rekommendera honom! En glad och vänlig person, som inte bara vägledde oss i vår försäljning utan också tog sig tid och tittade online på otaliga objekt vi var intresserade av att köpa och gav oss råd. Vi upplevde honom som den ultimata säljpersonen, bra på att sälja men utan att man känner att man blivit påsåld något. Väldigt positiv upplevelse.
    2017-02-06 Fredrik W svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Vilka otroligt fina ord! Blir nästan mållös. Men det är helt klart den här typen av feedback som får en att fortsätta jobba hårt och många timmar för att uppnå resultat. Kul också att ni blir kvar i Traneberg, ni får mer än gärna höra av er om ni behöver min hjälp eller mina råd gällande er nya lägenhet. Sen är givetvis dörren till vårt kontor alltid öppen om ni vill ha en kaffe!
    Hälsa familjen så gott!
  • Marin H
    Marin H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket hjälpsam, tillgänglig och gav bra svar genom hela processen.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Marin H
    Hej Martin!
    Välkommen till Traneberg! Hoppas att du kommer att trivas bra, men det tvekar jag inte en sekund på.
    Det är väldigt viktigt för mig att vara tillgänglig för säljare såväl som köpare och ge stöd under hela processen, kul att du tycker att jag lyckas med det!
    Hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöva min hjälp.
  • Anita O
    Anita O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik rekommenderar jag med varmt hjärta.
    Trevlig och kan verkligen sin uppgift.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Anita O
    Hej Anita,
    Vad kul att du är nöjd med min insats och rekommenderar mig. Det värmer!
    Hoppas att du kommer att trivas bra här i Traneberg.
    Hör av dig om det skulle vara något!
  • Ida A
    Ida A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och trevlig. Snabb på att svara och ge återkoppling kring problem/funderingar.
    2017-02-03 Fredrik W svarar Ida A
    Hej Ida,
    Tack för trevliga ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint i Bällsta! Det är bara att höra av er om ni behöver hjälp eller råd. Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Towe M
    Towe M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig & seriös mäklare.
    2017-02-01 Fredrik W svarar Towe M
    Hej Towe,
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer att trivas bra i din fina lägenhet.
    Jag är alltid ett telefonsamtal eller mail bort om du behöver hjälp med något.

Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • David C
    David C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande! Lyhörd, strategisk och påläst. God tillgänglighet och mycket bra kundfokus.
    2017-01-09 Fredrik W svarar David C
    Hej David!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med affären. Det var väldigt kul att hjälpa er med er fina lägenhet! Allt gick smidigt med nöjda parter och en smidig process. Hoppas ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya radhus. Hälsa Lena så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Theodore S
    Theodore S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett klockrent jobb från start till slut. Jag tänkte att kan han fånga mitt intresse så kan han självklart också göra det hos de potentiella köparna också!
    Det kändes smidigt och tryggt genom hela processen och alltid bra kommunikation för mig som ställer 1000 frågor. Rekommenderas starkt.
    2017-01-08 Fredrik W svarar Theodore S
    Hej Theodore,
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Alltid kul med lyckade affärer, och Tranebergs högsta kvadratmeterpris är ju helt klart en fjäder i hatten! Jag jobbar alltid med att se till att både köpare och säljare känner sig hörda och får svar på sina frågor. Stort tack för rekommendationen. Hör av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Välkommen till Sumpan, vi springer säkert på varandra!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriöst och professionellt bemötande genom hela affären.
    2017-01-06 Fredrik W svarar Jonas R
    Hej Jonas!
    Vad kul att ni är nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Behövde en snabb affär och Fredrik levererade verkligen! En vecka efter första mötet var lgh såld innan visning. Dessutom var jag bortrest under hela tiden men det var inget problem. Fredrik var både tillmötesgående, flexibel och var lätt att få kontakt med. Kan med varm hand rekommendera honom och skulle inte tveka att anlita honom igen! /JA
    2017-01-04 Fredrik W svarar Josefin A
    Hej Josefin,
    Tack för dina fina ord! Vad kul att du känner dig nöjd med affären. Alltid kul att få komma med goda nyheter när folk är bortresta. Vi fick till ett bra pris och det är alltid kul! Hoppas ni kommer att trivas i Beckomberga. Hälsa Johan och tacka för hjälpen. Mvh, Fredrik
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik sålde min lägenhet till ett pris jag var mycket nöjd med! Jag kände mig snabbt trygg med Fredrik och det kändes rätt att ta veslutet att gå vidare med försäljningen. Fredrik var tydlig med och genom hela processen och allt gick väldigt smidigt från första mötet till sista överlämningen. Han har t o m erbjudit sig att stötta vid deklarationen.. Stort tack för hjälpen Fredrik!
    2017-01-03 Fredrik W svarar Magnus K
    Hej Magnus,
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd med mig och mitt arbete. Det var väldigt kul att hjälpa till med försäljningen, och det kändes som en mycket rolig affär då alla inblandade parter var mycket nöjda. Jag försöker alltid att vara noggrann med alla moment för att få till ett bra resultat. Hör av dig angående deklarationen så ordnar vi det enkelt via mail eller telefon. Ha det gott och hoppas ni kommer att trivas på andra sidan stan! Mvh, Fredrik Wolffelt
  • Ingela Å
    Ingela Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes tryggt att köpa ett objekt av Fredrik. Han är kunnig, har ordning och reda på det mesta.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Ingela Å
    Hej Ingela,
    Vad skönt att höra att det kändes tryggt, det är givetvis en väldigt viktig faktor vid bostadsköp. Hör av er om ni skulle undra över något. Hälsa Frida så gott, hoppas att hon kommer att trivas bra. Mvh, Fredrik
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett bra bemötande från Fredrik från start till mål.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Karolina A
    Hej Karolina,
    Vad kul att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg. Kom gärna förbi på en kaffe om lusten faller på. Annars är ni givetvis välkomna att höra av er om ni skulle ha några frågor. Hälsa Jonas så gott! Mvh, Fredrik
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Fredrik Wolffelt när jag köpte min fina lägenhet i Traneberg. Utan att överdriva är Fredrik den mest hjälpsamma och serviceinriktade mäklare jag mött. Han är professionell, ödmjuk, empatisk och otroligt driven. Det finns ingenting som Fredrik inte vill eller kan ta sig an. Han har varit engagerad och dedikerad på alla nivåer. Han sticker ut på så sätt att både köpare och säljare känner sig sedda och hörda.Jag kommer att använda Fredrik vid min nästa försäljning och känna mig fullkomligt trygg med det. Därför ger jag honom mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-29 Fredrik W svarar Caisa L
    Hej Caisa,

Stort tack för dina fina ord, verkligen roligt att höra. I mitt jobb gäller det att representera både köparen och säljaren på ett så pass bra sätt som möjligt. Huvudsaken för mig är att båda parter är nöjda med mitt sätt att hantera affären. Jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver. Ska bli kul och se hur lägenheten blir efter renoveringen.
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min upplevelse med Svenska Mäklarhuset Bromma och Fredrik Wolffelt var mycket positiv under hela processen då jag anlitade honom för att sälja min lägenhet. Fredrik var väldigt hjälpsam överlag och inga frågor eller funderingar lämnades därhän, utan besvarades snabbt och kunnigt. Från början till slut så höll han mig ständigt uppdaterad och såg till att ge mig all behövlig information. Då jag för närvarande bor utomlands så behövde jag lite extra hjälp, vilket inte var några som helst problem för Fredrik, utan han löste också detta snabbt och effektivt.
    Jag skulle definitivt rekommendera Fredrik.
    2016-11-09 Fredrik W svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Tack för dina fina ord, det värmer i snökaoset. Kul att höra att du känner att du har fått den hjälp som behövs.
    Det är givetvis viktigt vid en försäljning att man får den info som behövs samt att man får löpande uppdateringar.
    Tack för din rekommendation, hoppas att allt löper på fint på "andra sidan". Du får gärna komma in på en kaffe när du kommer över och hälsar på.
    Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Elin E
    Elin E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes väldigt tryggt att låta Fredrik hjälpa mig att sälja min lägenhet, han är väldigt proffsig, hjälpsam och trevlig och höll mig hela tiden underrättad så att jag hade koll på läget. Jag blev dessutom mycket nöjd med slutpriset.
    Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2016-10-10 Fredrik W svarar Elin E
    Hej Elin,
    Vad kul att du känner dig nöjd med mitt jobb och att du kan tänka dig att rekommendera mig. Det är viktigt med en tydlig kommunikation under en försäljningsprocess så att alla inblandade parter känner sig inkluderade och hörda. Sen vart det roligt att vi fick till ett rekordpris såklart. Hoppas att ni kommer att trivas innanför tullarna! Hör av er om du skulle behöver min hjälp framöver. Mvh, Fredrik
  • Calle B
    Calle B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och mycket hjälpsam
    Jag rekommenderar honom
    2016-10-06 Fredrik W svarar Calle B
    Hej Calle,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
    Hör av dig om du behöver min hjälp framöver på något sätt.
  • Johan S
    Johan S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra mäklare som inger förtroende och skapar trygghet för mig som säljare. Förklarar alla steg i försäljningsprocessen på ett tydligt sätt.
    2016-10-04 Fredrik W svarar Johan S
    Hej Johan,
    Vad härligt att du känner en trygghet och ett förtroende. Det är alltid viktigt för mig att det ska kännas bra under hela processen! Det har varit kul att hjälpa dig med er lägenhet! Hör av dig om du skulle behöva min hjälp framöver.
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Wolffelt skötte hela processen perfekt och vi känner verkligen oss nöjda med hans bemötande! Rekommenderar starkt denna Mäklare!
    2016-10-04 Fredrik W svarar Amanda K
    Hej Amanda,
    Vad roligt att ni känner er nöjda och att ni rekommenderar mig. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas, och skulle ni behöva min hjälp med något framöver är ni mer än välkomna att höra av er! Mvh, Fredrik
  • Ulrica Å
    Ulrica Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt ok, tycker att det kunde gått smidigare angående överföring av abonnemang, tex el.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Ulrica Å
    Hej Ulrica,
    Vad tråkigt att du känner så, jag jobbade väldigt hårt för att underlätta för er på bästa möjliga sätt. Vad gäller överförning av abonnemang så ingår inte det i mina arbetsuppgifter att tillgodose. Sen kan jag givetvis komma med tips och idéer, men abonnemang ansvarar man för själv som köpare. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Georgios A
    Georgios A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik has been my broker in my recent flat purchase.

Very responsive (answered all my emails within a few minutes), clear, straightforward and super polite (keen on taking everything in English).

Highly recommended!
    2016-09-07 Fredrik W svarar Georgios A
    Hi Georgios,
    I am very glad that you feel good about my role in your purchase of your new apartment. I there is anything I can help you with further on, please let me know. Hope you will enjoy your new home! And thank you for the recommendation!
    Kind Regards, Fredrik
  • Pontus R
    Pontus R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig, har svar på alla frågor. Enda anledningen till att jag inte ger 5 är slutpriset men självklart berodde det mest på tidpunkten för försäljningen.

Kommer absolut kontakta Fredrik och SMH vid nästa försäljning.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Pontus R
    Hej Pontus,
    Tack för din rekommendation. Att sälja lägenheter som ligger på bottenplan, eller strax under bottenplan har alltid sina utmaningar! Sett till tiden för försäljningen samt slutpriset i jämförelse med liknande objekt är jag nöjd med resultatet. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Vi hörs framöver! Kul att du kan tänka dig att anlita mig framöver, jag hjälper givetvis mer än gärna till!
    Ha det fint!
  • Mats E
    Mats E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bara positivt. Trevligt och professionellt.
    2016-08-25 Fredrik W svarar Mats E
    Hej Mats,
    Tack för dina fina ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten!
    Hör av dig om du behöver min hjälp med något framöver.
  • Jon-erik M
    Jon-erik M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker att mötet med Fredrik har varit mycket bra under hela processen av mitt köp av lägenhet. Gav råd och hjälp också under min egen försäljning vilket jag upplever som väldigt positivt.
    2016-08-18 Fredrik W svarar Jon-erik M
    Hej Jon-Erik,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Det är alltid kul att hjälpa kunder och bidra med det man kan för att underlätta för affären. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Hör av dig om du behöver hjälp på något sätt!
    Ha det fin så hörs vi! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Reneé R
    Reneé R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan bara säga att han gjorde ett bra jobb då jag sålde mitt hus. Han var bra och informativ hur försäljningen skulle gå till. Jag kan bara rekommendera honom och önska honom lycka till.
    Vänligen
    Renée Rydell
    2016-08-25 Fredrik W svarar Reneé R
    Hej Reneé!
    Det har varit ett nöje att jobba med dig! Jag kommer helt klart att sakna våra kaffestunder tillsammans. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Det glädje mig väldigt mycket att du har så fina ord att säga om mig! Jag önskar dig all lycka!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och lösningsorienterad. Snabba svar vilket känns viktigt.
    2016-08-15 Fredrik W svarar Andreas H
    Hej,
    Vid husköp så gäller det att få bra service och information då det är lite mer att tänka på än när man köper en lägenhet.
    Jag försöker alltid att hjälpa till på bästa sätt och se till att erbjuda bästa möjliga service.
    Hoppas att ni kommer att trivas i huset! Hälsa familjen!
  • Bernt Lars Erik K
    Bernt Lars Erik K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Snabb och effektiv. Tillmötesgående. Lätt att samarbeta med.
    2016-08-12 Fredrik W svarar Bernt Lars Erik K
    Hej Bernt,
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas att ni kommer att trivas bra nere i Halmstad nu.
    Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver! Hälsa Eva så gott!
  • Kristoffer Ö
    Kristoffer Ö skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra kontakt. En trygg affär helt enkelt!
    2016-08-11 Fredrik W svarar Kristoffer Ö
    Hej Kristoffer,
    Kul att höra att det kändes tryggt att köpa en lägenhet via mig. Ska bli spännande att se hur det nya köket blir. Vi kan väl höras så kommer jag gärna förbi och kikar hur det blir! Lycka till med renoveringen!
  • Maja B
    Maja B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han är bra, tydlig och lugn. Väldigt bra egenskaper för en mäklare. Han hetsade inte som många andra mäklare vi har kommit i kontakt med. Hela processen var tydligt kommunicerad och metodisk vilket var väldigt skönt för oss som köpare.
    2016-08-11 Fredrik W svarar Maja B
    Hej Maja,
    Vad kul att höra att ni kände er trygga under processen. Det är mycket viktigt för mig att alla inblandade parter känner sig hörda och får den hjälp och service man behöver. Tack för en trevlig affär och hoppas att ni kommer trivas uppe på kullen. Ni har köpt en väldigt fin lägenhet! Hälsa Erik.
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sympatisk, tillmötesgående och professionell
    2016-07-08 Fredrik W svarar Joakim P
    Hej Joakim,
    Vad roligt att höra att ni kände att jag var professionell! Jag hoppas att ni som köpare kände er trygga och väl omhändertagna i köp processen!
    Hoppas att ni kommer iordning med renoveringen och att ni kommer att känna er nöjda.
    Trevlig sommar!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, trevlig med flexibel. Oftast alltid tillgänglig per telefon och hela försäljningen har gått väldigt smidigt. Kunnig på marknaden även om den varit väldigt svår med mycket objekt ute precis innan amorteringskraven sattes igång. Genomgående god upplevelse.
    2016-06-23 Fredrik W svarar Cecilia R
    Hej Cecilia,
    Det är alltid kul att hjälpa föreningen med försäljning av hyresrätter. Ni har ett härligt gäng med mycket entusiasm och engagemang i Brf Nyponrosen. Ser fram emot att följa utvecklingen i er förening. Vad kul att ni känner er nöjda, det har varit en lite omtumlande marknad nu under våren, så man får helt enkelt jobba hårdare för att uppnå målsättningarna.
    Ha en härlig sommar och hälsa styrelsen! Kan jag hjälpa er på något sätt framöver är jag bara ett samtal bort.
  • Nils D
    Nils D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, glad och lätt o prata med
    2016-06-15 Fredrik W svarar Nils D
    Hej Nils,
    Tack för gott samarbete! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
    Hör av dig om du skulle behöva min hjälp framöver.
    Trevlig sommar!
  • Johan A
    Johan A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi kom i kontakt med Fredrik på MH Bromma i samband med vårt lägenhetsköp. Strax efter tillträdet verkade det som det fanns lite problem i lägenheten och trots att det tog nästan tre månader att få det utrett så hade vi hela tiden bra kommunikation och förståelse från Fredrik. Vid en ev försäljning så kommer vi med största sannolikhet anlita Fredrik.
    2016-06-14 Fredrik W svarar Johan A
    Hej,
    I mitt arbete är det viktigt med långsiktighet och ett gott bemötande mot mina kunder. Det är en väldigt stor affär, många gånger den största man gör, vilket gör min roll ännu viktigare. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda med mitt bemötande och sätt att arbeta på. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver så hörs vi den dag det är dags för er att röra er vidare. Hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt! Hälsa Michele så gott!
  • Emil T
    Emil T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit väldigt tydlig och hjälpsam i alla skeden genom försäljningen. Vi hade höga krav som Fredrik levererade och jag kan verkligen rekommendera Fredrik om du vill ha en mäklare som levererar och ger en bra service till kunden.
    2016-06-13 Fredrik W svarar Emil T
    Hej Emil,
    Vad kul att ni känner er nöjda med mitt jobb! Jag strävar alltid efter att få så nöjda kunder som möjligt.
    Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet, jag kommer gärna över på en kaffe efter sommaren.
    Ha en skön sommar och hälsa Martina så mycket!
  • Stig L
    Stig L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra mäklare. Visade stort engagemang, ringde tillbaka även under kvällstid och helger. Vi fick ett bra pris för vårt hus. Vi är mycket nöjda.
    2016-06-10 Fredrik W svarar Stig L
    Hej Stig,
    Vad kul att ni känner er nöjda! Det var väldigt roligt att hjälpa er, hoppas på ytterligare samarbeten framöver. Självklart så hjälper jag er med deklarationen framöver. Skulle ni ha något annat ni behöver hjälp med så är det bara att ni hör av er. Hoppas att ni kommer iordning ordentligt i den nya lägenheten, det kommer att bli otroligt fint!
    Ha en skön sommar så hörs vi framöver.
  • Helena A
    Helena A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket god service och flexibel hantering när det gäller kundkontakt. Lätt att vara kund när man inte behöver göra något i onödan, proffsigt av mäklaren att inte pådyvla idéer utan kunna ge lagom avvägda råd. Vi kände stort förtroende för Fredrik Wolffelt!
    2016-05-22 Fredrik W svarar Helena A
    Hej Helena,

Vad kul att ni kände er nöjda! Det blev en lyckad försäljning med mycket bra pris för er lägenhet! Köparen är i full gång med att komma i ordning såg jag när jag tittade förbi i förra veckan! Ha en riktigt skön sommar och tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller behöver min hjälp framöver. Hälsa Fredrik så mycket! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Mélica G
    Mélica G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Fredrik till min försäljning. Han var mycket lätt att ha och göra med; bra återkoppling, lätt att få tag på, mycket lätt att prata och diskutera med. Jag tyckte han gjorde ett ypperligt jobb på alla plan! Rekommenderar verkligen att anlita honom om ni vill ha en vänlig och mycket duktig mäklare :-)
    2016-05-17 Fredrik W svarar Mélica G
    Hej Mélica,
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd! Det var kul att hjälpa dig med din mycket fina och unika lägenhet. Kul att intresset var så stort och att priset blev bra. Hoppas att du och Filip kommer att trivas i er nya lägenhet. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik och Svenska Mäklarhuset var mycket hjälpsamma vid vår försäljning. Vi kände oss i goda händer och kan varmt rekommendera dem igen!
    2016-04-14 Fredrik W svarar Cecilia E
    Hej Cecilia,

Vad kul att höra att det kändes bra för er i försäljningen! Det är alltid av största vikt för mig att mina kunder känner sig trygga och nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra i Annedal i er nya fina lägenhet! Hälsa Aaron så hörs vi av framöver.
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och enkelt att anlita Fredrik som mäklare, dessutom är han alltid glad och positiv!
    2016-04-10 Fredrik W svarar Tommy A
    Hej Tommy,
    Tack för ett gott samarbete! Det har varit roligt att hjälpa er med era försäljningar i föreningen.
    Jag hoppas på ett fortsatt samarbete och goda resultat i framtiden. Hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Patrick G
    Patrick G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har gjort ett imponerande bra jobb med försäljningen av min lägenhet i Traneberg. vart rekordpris! Otroligt proffsig och kunnig mäklare som inger förtroende. Rekommenderar honom varmt till både vänner och familj!
    2016-02-24 Fredrik W svarar Patrick G
    Hej Patrick,
    Kul att läsa dina ord och tack så mycket för din rekommendation! Det var en mycket rolig försäljning, att slå rekord är alltid kul! Hoppas att du kommer att trivas inne i stan och tveka inte om du behöver min hjälp på något sätt framöver. Det är bara att slå en signal!
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Weilun Z
    Weilun Z skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Great agent, really helpful in the whole process
    2016-02-15 Fredrik W svarar Weilun Z
    Thank you Weilun and good luck with your new apartment. If you have any questions or need my help in any matter, please give me a call.
    Kind Regards, Fredrik Wolffelt
  • Victor I
    Victor I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är helnöjd, inga konstigheter. Fredrik skötte allting perfekt!
    2016-02-12 Fredrik W svarar Victor I
    Hej Victor,
    Tack för det! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Ha det gott och hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöver min hjälp!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande, förtroendeingivande och professionellt. Fredrik levde upp till förväntningarna och mer därtill. En person som jag med trygghet kan rekommendera vidare.
    2016-02-12 Fredrik W svarar Andreas K
    Hej Andreas,
    Vad roligt att ni är nöjda med min insats för er förening. Det var verkligen roligt att hjälpa er med en otroligt fin lägenhet! Skulle det vara så att ni behöver någon hjälp framöver eller om någon medlem behöver hjälp eller rådgivning, tveka inte på att höra av er.
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd med Fredrik som är professionell och trevlig.
    2016-02-11 Fredrik W svarar Pontus H
    Hej Pontus,
    Vad roligt att du är nöjd! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Skulle ni ha några frågor eller om ni behöver någon hjälp framöver, tveka inte att kontakta mig.
  • Julian P
    Julian P skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I could have not wished for a better broker to take care of selling my apartment. Fredrik is very professional and friendly. I would always choose him again!
    2016-02-11 Fredrik W svarar Julian P
    Thank you Julian, what a pleasent reading! It has been a priveligie to help you with your appartment. I do hope that you will have a great time in Wienna. Please contact me if you need my assistance in any matter.
    Kind Regards, Fredrik Wolffelt
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Wolffelt var trevlig och mycket lätt att ha och göra med. Han höll mig underrättad hela tiden under säljprocessen och förklarade hur saker fungerade när jag hade frågor.
    Jag rekommenderar gärna honom som mäklare till någon som är på gång att sälja eller köpa en lägenhet eller hus.
    2016-02-10 Fredrik W svarar Ingrid B
    Hej Ingrid,

Vad kul att du vill rekommendera mig, stort tack för det! Hoppas att du kommer att trivas inne i stan. Kommer du på andra tankar och vill ge dig in i bostadsrättsmarknaden igen är bara att slå en signal!
    Ha det fint så hoppas jag att vi ses!
  • Erika E
    Erika E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra, han var väldigt hjälpsam och trevlig.
    2016-02-10 Fredrik W svarar Erika E
    Hej och tack för fina ord Erika. Hoppas att ni kommer att trivas i Riksby!
    Hör av er om ni skulle vilja ha min hjälp med något framöver. Hälsa familjen!
  • Lars E
    Lars E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gott bemötande, mycket enkel att ha att göra med!
    2016-01-29 Fredrik W svarar Lars E
    Tack själv för en trevlig affär! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er lägenhet.
  • Emma L
    Emma L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var engagerad och förtroendeingivande. Jag kan starkt rekommendera honom.
    2016-01-22 Fredrik W svarar Emma L
    Tack Emma! Ha det så bra på andra sidan stan och hör av dig om du behöver min hjälp någon gång.
Noomi Unéus
Marcus Hjelte