en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på.
    2017-07-06 Fredrik W svarar Anni S
    Hej Annica!
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i Traneberg!
    Ha det fint och hör av dig om du har några frågor eller behöver hjälp! Mvh, Fredrik
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superhjälpsamma! Är jättenöjd med både Fredrik och Svenska Mäklarhuset!
    2017-07-06 Fredrik W svarar Fanny W
    Hej Fanny!
    Tack för dina trevliga ord. Skönt att vi hittade en lägenhet till dig till sist.
    Om du behöver hjälp eller undrar över något är jag bara ett samtal bort.
    Ha det fint! Mvh, Fredrk
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har fått en bra upplevelse, vilket levde upp till mina förväntningar. Fredrik Wolffelt har varit en bra mäklare med snabb respons och trevligt bemötande.
    2017-06-07 Fredrik W svarar Hanna P
    Hej Hanna!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i Traneberg! Hör av dig om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt, engagerat, personligt
    2017-06-01 Fredrik W svarar Alexander G
    Hej Alexander!
    Kul att du har positiva upplevelser av ditt lägenhetsköp! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Hör av dig om du skulle behöva min hjälp på något sätt framöver! Mvh, Fredrik
  • Elin G
    Elin G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera Fredrik.
    2017-05-04 Fredrik W svarar Elin G
    Hej Elin!
    Tack för er rekommendation! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Behöver ni någon hjälp framöver är det bara att höra av er. Häls Per så gott. Mvh, Fredrik
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig fyr! Tog det tunga lyftet för att ro affären i hamn!
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel E
    Hej Daniel,
    Tack för dina fina ord! Alltid kul när ens arbete uppskattas! Hör av er om ni undrar över något eller behöver min hjälp. Annars får jag önska er välkomna till Traneberg! Mvh, Fredrik
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Pernilla H
    Hej Pernilla,
    Väldigt roligt att hör att ni känner nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, jag tvivlar inte en sekund på att ni kommer att trivas alldeles utmärkt! Tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp. Mvh, Fredrik
  • Melissa G
    Melissa G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super bra bemötande! 5/5! Fredrik är en utmärkt mäklare där vi som köpare är väldigt nöjda.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Melissa G
    Hej Melissa,
    Vad roligt att höra! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i, och varmt välkomna till Minneberg! Hör av er om ni behöver min hjälp, och krama Léon från mig! Mvh, Fredrik
  • Zahra T
    Zahra T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är ansvarstagande, professionell och jobbar för en bra affär. Hans prestation motsvarade mina förväntningar och jag har genom åren haft andra försäljningsuppdrag via andra mäklarfirmor- jag kan utan tvekan säga att denna gång behövde jag inte detaljstyra eller bli missnöjd ett uns.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Zahra T
    Hej Zahra,
    Tack för otroligt fina ord, alltid kul att ha nöjda kunder och få en trevligt feedback. Skulle det vara något i framtiden som jag kan hjälpa dig med är det bara att höra av dig. Vi hörs av om en lunch inom en snar framtid :) Mvh, Fredrik
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett prickfritt jobb när han förmedlade lägenheten till oss. Jag var väldigt nöjd med hans service och snabba svar. Han var pålitlig och ville även att vi skulle göra en bra affär. Helt enkelt en proffsig och pålitlig mäklare.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Väldigt kul att höra att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att se till att alla inblandade känner sig hörda och proffsigt bemötta. Hör av er om det skulle vara något eller ni behöver min hjälp. Ha det så fint! Mvh, Fredrik
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt seriöst bemötande
    Rekommenderar varmt
    2017-05-02 Fredrik W svarar Fanny H
    Hej Fanny,
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet. Det blev en del turer i telefon och mail framåt tillbaks, men till slut blev allt väldigt lyckat. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver. Hälsa Joakim och barnen så gott! Mvh, Fredrik
  • Adam L
    Adam L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt proffsig och förtroendegivande, samt mycket hjälpsam.
    2017-04-05 Fredrik W svarar Adam L
    Hej Adam,
    Tack så mycket och varmt välkomna till Traneberg! Vad kul att ni känner er nöjda med min insats, glöm inte bort att jag bara är ett samtal bort. Stort lycka till med era planer i lägenheten, hör av er om jag kan hjälpa till på något sätt.
    Hälsa Michaela! Mvh, Fredrik
  • Richard C
    Richard C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande utan stress, saklig och förtroendeingivande
    2017-04-03 Fredrik W svarar Richard C
    Hej Richard,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid kul att ha nöjda kunder! Vi håller kontakten och är det något jag kan hjälpa er med är jag endast ett telefonsamtal bort!
  • Anna C
    Anna C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och seriös mäklare. Väldigt smidig affär. Är väldigt nöjd över hur angelägen Fredrik var att allt skulle lösas på bästa sätt. Superbra att han satt med under kontraktsskrivningen och gick igenom allt väldigt tydligt. Hade han dessutom inte gått med på en extra privatvisning för oss hade vi inte köpt bostaden (många mäklare har ofta sagt nej till det så vi var väldigt nöjda med att Fredrik löste det för oss). Tack!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för dina fina ord! Mitt jobb handlar ofta om att vara flexibel och anpassningsbar efter kundernas behov. Att köpa en lägenhet är ofta ganska nervöst och det handlar om mycket pengar, därför blir min roll väldigt viktig så att båda parter känner sig nöjda. Det är alltid min inställning och det är därför kul att ni har fått den upplevelsen! Ha det så gott och hoppas att ni kommer att trivas. Mvh, Fredrik
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Tack för dina trevliga ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg och varmt välkommen! Höra av dig om du skulle behöva någon hjälp från min sida framöver. Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Faltin F
    Faltin F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag valde Fredrik som mäklare efter att ha varit på visning med honom. Han gjorde ett väldigt professionellt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg med hans visnings-upplägg. Han kombinerar förmågan att vara personlig och professionell på ett väldigt bra sätt. Vi hade en bra dialog genom hela försäljningen, och jag blev nöjd med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Faltin F
    Hej Elin,
    Vad kul med så fina ord! Rekommendationer som dessa gör verkligen min dag! Stort tack och hoppas att du kommer att trivas nere i Minneberg. Vi hörs när det är dags för dig att röra på dig igen. Mvh, Fredrik
  • Johan L
    Johan L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra. Fcik mig att höja mitt bud utan att på något sätt trycka på utan att berätta fakta på ett sakligt sätt.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Johan L
    Hej Johan,
    Vad kul att ni känner er nöjda! Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla lägenheten och att Hanna kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något sätt! Ha det fint. Mvh, Fredrik
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mycket bra upplevelse. Mäklaren kändes ärlig och förtroendegivande och svarade på frågor snabbt!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Kristina E
    Hej Kristina,
    Tack för dina fina ord, alltid kul med nöjda kunder. Framförallt när man som köpare av sitt första hus har många frågor man vill ha svar på. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra, vilket jag är helt övertygad om! Ha det så fint och hälsa familjen!
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell, trevlig och som köpare fick vi känslan av att han ville att affären skulle genomföras med både köpare och säljares intressen tillgodosedda.
    2017-03-03 Fredrik W svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Vad kul att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att man som köpare känner sig sedd och förstådd då i min roll som mäklare handlar om att tillgodose båda parter. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg, vilket jag är helt övertygad om. Hälsa Emelie så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
    Mose S gillar detta
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande från första mötet till avslutad affär, bra lokalkännedom och god kunskap om lägenheten/föreningen. Tack Fredrik, jag återkommer!
    2017-03-03 Fredrik W svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Traneberg ligger mig varmt om hjärtat och jag välkomnar er till området och en otroligt bra förening. Kom gärna förbi på en kaffe någon dag, vår dörr är alltid öppen! Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Peter B
    Peter B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit flexibel, kunnig och professionell i alla möten/kontakter.
    2017-03-01 Fredrik W svarar Peter B
    Hej Peter,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Alltid roligt att slå till med rekord i föreningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra ute i Järfälla, det är jag övertygad om! Ha det så fin, tveka inte på att höra av dig om du behöver någon hjälp framöver. Hälsa familjen! Mvh, Fredrik
  • Maria S
    Maria S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik känns pålitlig, är engagerad, informativ och snabb på att återkoppla. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-02-07 Fredrik W svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt kul att läsa din uppfattning om mig. Precis så som jag vill jobba! Hoppas att du kommer att trivas bra uppe i norr.
    Tack för rekommendationen, det värmer! Hör av dig om det skulle vara något!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som mäklare och kan inte nog rekommendera honom! En glad och vänlig person, som inte bara vägledde oss i vår försäljning utan också tog sig tid och tittade online på otaliga objekt vi var intresserade av att köpa och gav oss råd. Vi upplevde honom som den ultimata säljpersonen, bra på att sälja men utan att man känner att man blivit påsåld något. Väldigt positiv upplevelse.
    2017-02-06 Fredrik W svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Vilka otroligt fina ord! Blir nästan mållös. Men det är helt klart den här typen av feedback som får en att fortsätta jobba hårt och många timmar för att uppnå resultat. Kul också att ni blir kvar i Traneberg, ni får mer än gärna höra av er om ni behöver min hjälp eller mina råd gällande er nya lägenhet. Sen är givetvis dörren till vårt kontor alltid öppen om ni vill ha en kaffe!
    Hälsa familjen så gott!
  • Marin H
    Marin H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket hjälpsam, tillgänglig och gav bra svar genom hela processen.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Marin H
    Hej Martin!
    Välkommen till Traneberg! Hoppas att du kommer att trivas bra, men det tvekar jag inte en sekund på.
    Det är väldigt viktigt för mig att vara tillgänglig för säljare såväl som köpare och ge stöd under hela processen, kul att du tycker att jag lyckas med det!
    Hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöva min hjälp.
  • Anita O
    Anita O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik rekommenderar jag med varmt hjärta.
    Trevlig och kan verkligen sin uppgift.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Anita O
    Hej Anita,
    Vad kul att du är nöjd med min insats och rekommenderar mig. Det värmer!
    Hoppas att du kommer att trivas bra här i Traneberg.
    Hör av dig om det skulle vara något!
  • Ida A
    Ida A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och trevlig. Snabb på att svara och ge återkoppling kring problem/funderingar.
    2017-02-03 Fredrik W svarar Ida A
    Hej Ida,
    Tack för trevliga ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint i Bällsta! Det är bara att höra av er om ni behöver hjälp eller råd. Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Towe M
    Towe M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig & seriös mäklare.
    2017-02-01 Fredrik W svarar Towe M
    Hej Towe,
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer att trivas bra i din fina lägenhet.
    Jag är alltid ett telefonsamtal eller mail bort om du behöver hjälp med något.

Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • David C
    David C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande! Lyhörd, strategisk och påläst. God tillgänglighet och mycket bra kundfokus.
    2017-01-09 Fredrik W svarar David C
    Hej David!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med affären. Det var väldigt kul att hjälpa er med er fina lägenhet! Allt gick smidigt med nöjda parter och en smidig process. Hoppas ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya radhus. Hälsa Lena så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Theodore S
    Theodore S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett klockrent jobb från start till slut. Jag tänkte att kan han fånga mitt intresse så kan han självklart också göra det hos de potentiella köparna också!
    Det kändes smidigt och tryggt genom hela processen och alltid bra kommunikation för mig som ställer 1000 frågor. Rekommenderas starkt.
    2017-01-08 Fredrik W svarar Theodore S
    Hej Theodore,
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Alltid kul med lyckade affärer, och Tranebergs högsta kvadratmeterpris är ju helt klart en fjäder i hatten! Jag jobbar alltid med att se till att både köpare och säljare känner sig hörda och får svar på sina frågor. Stort tack för rekommendationen. Hör av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Välkommen till Sumpan, vi springer säkert på varandra!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriöst och professionellt bemötande genom hela affären.
    2017-01-06 Fredrik W svarar Jonas R
    Hej Jonas!
    Vad kul att ni är nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Behövde en snabb affär och Fredrik levererade verkligen! En vecka efter första mötet var lgh såld innan visning. Dessutom var jag bortrest under hela tiden men det var inget problem. Fredrik var både tillmötesgående, flexibel och var lätt att få kontakt med. Kan med varm hand rekommendera honom och skulle inte tveka att anlita honom igen! /JA
    2017-01-04 Fredrik W svarar Josefin A
    Hej Josefin,
    Tack för dina fina ord! Vad kul att du känner dig nöjd med affären. Alltid kul att få komma med goda nyheter när folk är bortresta. Vi fick till ett bra pris och det är alltid kul! Hoppas ni kommer att trivas i Beckomberga. Hälsa Johan och tacka för hjälpen. Mvh, Fredrik
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik sålde min lägenhet till ett pris jag var mycket nöjd med! Jag kände mig snabbt trygg med Fredrik och det kändes rätt att ta veslutet att gå vidare med försäljningen. Fredrik var tydlig med och genom hela processen och allt gick väldigt smidigt från första mötet till sista överlämningen. Han har t o m erbjudit sig att stötta vid deklarationen.. Stort tack för hjälpen Fredrik!
    2017-01-03 Fredrik W svarar Magnus K
    Hej Magnus,
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd med mig och mitt arbete. Det var väldigt kul att hjälpa till med försäljningen, och det kändes som en mycket rolig affär då alla inblandade parter var mycket nöjda. Jag försöker alltid att vara noggrann med alla moment för att få till ett bra resultat. Hör av dig angående deklarationen så ordnar vi det enkelt via mail eller telefon. Ha det gott och hoppas ni kommer att trivas på andra sidan stan! Mvh, Fredrik Wolffelt
  • Ingela Å
    Ingela Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes tryggt att köpa ett objekt av Fredrik. Han är kunnig, har ordning och reda på det mesta.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Ingela Å
    Hej Ingela,
    Vad skönt att höra att det kändes tryggt, det är givetvis en väldigt viktig faktor vid bostadsköp. Hör av er om ni skulle undra över något. Hälsa Frida så gott, hoppas att hon kommer att trivas bra. Mvh, Fredrik
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett bra bemötande från Fredrik från start till mål.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Karolina A
    Hej Karolina,
    Vad kul att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg. Kom gärna förbi på en kaffe om lusten faller på. Annars är ni givetvis välkomna att höra av er om ni skulle ha några frågor. Hälsa Jonas så gott! Mvh, Fredrik
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Fredrik Wolffelt när jag köpte min fina lägenhet i Traneberg. Utan att överdriva är Fredrik den mest hjälpsamma och serviceinriktade mäklare jag mött. Han är professionell, ödmjuk, empatisk och otroligt driven. Det finns ingenting som Fredrik inte vill eller kan ta sig an. Han har varit engagerad och dedikerad på alla nivåer. Han sticker ut på så sätt att både köpare och säljare känner sig sedda och hörda.Jag kommer att använda Fredrik vid min nästa försäljning och känna mig fullkomligt trygg med det. Därför ger jag honom mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-29 Fredrik W svarar Caisa L
    Hej Caisa,

Stort tack för dina fina ord, verkligen roligt att höra. I mitt jobb gäller det att representera både köparen och säljaren på ett så pass bra sätt som möjligt. Huvudsaken för mig är att båda parter är nöjda med mitt sätt att hantera affären. Jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver. Ska bli kul och se hur lägenheten blir efter renoveringen.
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min upplevelse med Svenska Mäklarhuset Bromma och Fredrik Wolffelt var mycket positiv under hela processen då jag anlitade honom för att sälja min lägenhet. Fredrik var väldigt hjälpsam överlag och inga frågor eller funderingar lämnades därhän, utan besvarades snabbt och kunnigt. Från början till slut så höll han mig ständigt uppdaterad och såg till att ge mig all behövlig information. Då jag för närvarande bor utomlands så behövde jag lite extra hjälp, vilket inte var några som helst problem för Fredrik, utan han löste också detta snabbt och effektivt.
    Jag skulle definitivt rekommendera Fredrik.
    2016-11-09 Fredrik W svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Tack för dina fina ord, det värmer i snökaoset. Kul att höra att du känner att du har fått den hjälp som behövs.
    Det är givetvis viktigt vid en försäljning att man får den info som behövs samt att man får löpande uppdateringar.
    Tack för din rekommendation, hoppas att allt löper på fint på "andra sidan". Du får gärna komma in på en kaffe när du kommer över och hälsar på.
    Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Elin E
    Elin E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes väldigt tryggt att låta Fredrik hjälpa mig att sälja min lägenhet, han är väldigt proffsig, hjälpsam och trevlig och höll mig hela tiden underrättad så att jag hade koll på läget. Jag blev dessutom mycket nöjd med slutpriset.
    Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2016-10-10 Fredrik W svarar Elin E
    Hej Elin,
    Vad kul att du känner dig nöjd med mitt jobb och att du kan tänka dig att rekommendera mig. Det är viktigt med en tydlig kommunikation under en försäljningsprocess så att alla inblandade parter känner sig inkluderade och hörda. Sen vart det roligt att vi fick till ett rekordpris såklart. Hoppas att ni kommer att trivas innanför tullarna! Hör av er om du skulle behöver min hjälp framöver. Mvh, Fredrik
  • Calle B
    Calle B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och mycket hjälpsam
    Jag rekommenderar honom
    2016-10-06 Fredrik W svarar Calle B
    Hej Calle,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
    Hör av dig om du behöver min hjälp framöver på något sätt.
  • Johan S
    Johan S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra mäklare som inger förtroende och skapar trygghet för mig som säljare. Förklarar alla steg i försäljningsprocessen på ett tydligt sätt.
    2016-10-04 Fredrik W svarar Johan S
    Hej Johan,
    Vad härligt att du känner en trygghet och ett förtroende. Det är alltid viktigt för mig att det ska kännas bra under hela processen! Det har varit kul att hjälpa dig med er lägenhet! Hör av dig om du skulle behöva min hjälp framöver.
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Wolffelt skötte hela processen perfekt och vi känner verkligen oss nöjda med hans bemötande! Rekommenderar starkt denna Mäklare!
    2016-10-04 Fredrik W svarar Amanda K
    Hej Amanda,
    Vad roligt att ni känner er nöjda och att ni rekommenderar mig. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas, och skulle ni behöva min hjälp med något framöver är ni mer än välkomna att höra av er! Mvh, Fredrik
  • Ulrica Å
    Ulrica Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt ok, tycker att det kunde gått smidigare angående överföring av abonnemang, tex el.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Ulrica Å
    Hej Ulrica,
    Vad tråkigt att du känner så, jag jobbade väldigt hårt för att underlätta för er på bästa möjliga sätt. Vad gäller överförning av abonnemang så ingår inte det i mina arbetsuppgifter att tillgodose. Sen kan jag givetvis komma med tips och idéer, men abonnemang ansvarar man för själv som köpare. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Georgios A
    Georgios A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik has been my broker in my recent flat purchase.

Very responsive (answered all my emails within a few minutes), clear, straightforward and super polite (keen on taking everything in English).

Highly recommended!
    2016-09-07 Fredrik W svarar Georgios A
    Hi Georgios,
    I am very glad that you feel good about my role in your purchase of your new apartment. I there is anything I can help you with further on, please let me know. Hope you will enjoy your new home! And thank you for the recommendation!
    Kind Regards, Fredrik
  • Pontus R
    Pontus R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig, har svar på alla frågor. Enda anledningen till att jag inte ger 5 är slutpriset men självklart berodde det mest på tidpunkten för försäljningen.

Kommer absolut kontakta Fredrik och SMH vid nästa försäljning.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Pontus R
    Hej Pontus,
    Tack för din rekommendation. Att sälja lägenheter som ligger på bottenplan, eller strax under bottenplan har alltid sina utmaningar! Sett till tiden för försäljningen samt slutpriset i jämförelse med liknande objekt är jag nöjd med resultatet. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Vi hörs framöver! Kul att du kan tänka dig att anlita mig framöver, jag hjälper givetvis mer än gärna till!
    Ha det fint!
  • Mats E
    Mats E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bara positivt. Trevligt och professionellt.
    2016-08-25 Fredrik W svarar Mats E
    Hej Mats,
    Tack för dina fina ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten!
    Hör av dig om du behöver min hjälp med något framöver.
  • Jon-erik M
    Jon-erik M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker att mötet med Fredrik har varit mycket bra under hela processen av mitt köp av lägenhet. Gav råd och hjälp också under min egen försäljning vilket jag upplever som väldigt positivt.
    2016-08-18 Fredrik W svarar Jon-erik M
    Hej Jon-Erik,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Det är alltid kul att hjälpa kunder och bidra med det man kan för att underlätta för affären. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Hör av dig om du behöver hjälp på något sätt!
    Ha det fin så hörs vi! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Reneé R
    Reneé R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan bara säga att han gjorde ett bra jobb då jag sålde mitt hus. Han var bra och informativ hur försäljningen skulle gå till. Jag kan bara rekommendera honom och önska honom lycka till.
    Vänligen
    Renée Rydell
    2016-08-25 Fredrik W svarar Reneé R
    Hej Reneé!
    Det har varit ett nöje att jobba med dig! Jag kommer helt klart att sakna våra kaffestunder tillsammans. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Det glädje mig väldigt mycket att du har så fina ord att säga om mig! Jag önskar dig all lycka!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och lösningsorienterad. Snabba svar vilket känns viktigt.
    2016-08-15 Fredrik W svarar Andreas H
    Hej,
    Vid husköp så gäller det att få bra service och information då det är lite mer att tänka på än när man köper en lägenhet.
    Jag försöker alltid att hjälpa till på bästa sätt och se till att erbjuda bästa möjliga service.
    Hoppas att ni kommer att trivas i huset! Hälsa familjen!
  • Bernt Lars Erik K
    Bernt Lars Erik K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Snabb och effektiv. Tillmötesgående. Lätt att samarbeta med.
    2016-08-12 Fredrik W svarar Bernt Lars Erik K
    Hej Bernt,
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas att ni kommer att trivas bra nere i Halmstad nu.
    Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver! Hälsa Eva så gott!
  • Kristoffer Ö
    Kristoffer Ö skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra kontakt. En trygg affär helt enkelt!
    2016-08-11 Fredrik W svarar Kristoffer Ö
    Hej Kristoffer,
    Kul att höra att det kändes tryggt att köpa en lägenhet via mig. Ska bli spännande att se hur det nya köket blir. Vi kan väl höras så kommer jag gärna förbi och kikar hur det blir! Lycka till med renoveringen!
  • Maja B
    Maja B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han är bra, tydlig och lugn. Väldigt bra egenskaper för en mäklare. Han hetsade inte som många andra mäklare vi har kommit i kontakt med. Hela processen var tydligt kommunicerad och metodisk vilket var väldigt skönt för oss som köpare.
    2016-08-11 Fredrik W svarar Maja B
    Hej Maja,
    Vad kul att höra att ni kände er trygga under processen. Det är mycket viktigt för mig att alla inblandade parter känner sig hörda och får den hjälp och service man behöver. Tack för en trevlig affär och hoppas att ni kommer trivas uppe på kullen. Ni har köpt en väldigt fin lägenhet! Hälsa Erik.
Noomi Unéus
Marcus Hjelte