139 rekommendationer

Fredrik Wolffelt
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 139 kunder tycker om Fredrik Wolffelt

• Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit enormt tillmötesgående från dag ett i mitt lägenhetssökande hela vägen fram till sista mötet. Fredrik ger ut enorm trygghet till en som köpare av bostad samt visar på en hög social kompetens beroende på kund. Grym.
    2017-11-20 Fredrik W svarar Filip S
    Hej Filip!
    Tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg, det har jag förvisso inga som helst tvivel på! Om du behöver min hjälp på något sätt är det bara att slå en signal, eller så kommer du förbi på en kaffe.
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Emma V
    Emma V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig kille med otroligt engagemang!
    2017-11-16 Fredrik W svarar Emma V
    Hej Emma,
    Tack för dina fina ord! Kul att vi fick till allt trots tandbesvär och krångliga banker. Stort lycka till med renoveringen, ska bli spännande att se hur det blir när ni är klara!
    Ha det fint och hälsa Daniel så gott.
  • Linda E
    Linda E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd, kunnig, lätt att kommunicera med och fick upp priset rejält.
    2017-11-12 Fredrik W svarar Linda E
    Hej Linda!
    Det blev ju riktigt bra till slut det där! Väldigt kul att det löste sig när du fått kämpa så mycket med lägenheten.
    Ett riktigt fint pris fick vi till! Hör bara av dig om du behöver min hjälp på något sätt framöver, bara att slå en signal eller skicka ett mail.
    Ha det fint och hälsa Erik så gott!
  • André I
    André I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett väldigt genuint och trevligt bemötande av Fredrik. Vi köpte precis en lägenhet genom honom och är väldigt nöjda med hur affären gick till därför vill vi nu att han ska sälja vår lägenhet också.

Fredrik lever upp till alla förväntningar vi har av en mäklare!
    2017-11-12 Fredrik W svarar André I
    Hej André,

Kul att ni fick er drömlägenhet till slut! Ska bli spännande att följa utvecklingen med renoveringen framöver.
    Dessutom extra roligt att hjälpa er med er försäljning såklart! Ser fram emot ett gott samarbete.

• Gustav L
    Gustav L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig och fick bra pröjs trots svajiga tider.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Gustav L
    Hej Gustav!
    Tillgänglighet är alltid viktigt när man ska göra sin största affär! Kul att du är nöjd med processen.
    Vi ses inom kort! Kommer gärna förbi och kollar er nya lägenhet! Ha det fint!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    De var inga konstigheter här, allt gick så smidigt, kort och gott Top notch !
    2017-11-10 Fredrik W svarar Henrik I
    Hej Henrik!
    Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas fint ute på Ekerö. Har du några funderingar är det bara att slå en signal eller titta förbi på en kaffe. Ha det fint!
  • Jan E
    Jan E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på en bra mäklare.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Jan E
    Hej Jan!
    Kul att höra. Det var mycket trevligt att hjälpa er med er lägenhetsförsäljning och extra roligt att ni fick er drömlägenhet. Den balkongen kommer ni att få njuta av många gånger framöver!
  • Anna W
    Anna W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra bemötande hela vägen från visning till skrivande av kontrakt.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Anna W
    Hej Anna!
    Tack, vad kul att höra att ni kände er nöjda med mig. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver och tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp!
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket härlig person som var väldigt tillmötesgående, pedagogisk, vänlig och hjälpte till med allt under hela processen, helt enkelt riktigt grym och mycket kompetent!
    2017-11-08 Fredrik W svarar Victor H
    Hej Victor!
    Tack för dina fina ord! Kul att du fick din drömlägenhet till slut! Hoppas du kommer trivas bra. Är det något du funderar över är det bara att ringa ett samtal!
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var från start till mål mycket affärsmässig, flexibel och kundvänlig. På ett professionellt sätt förmedlade han vår bostad på bästa sätt mot båda parter.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Fredrik och vårt samarbete vilket gör att vi varmt rekommenderar honom för framtida uppdrag.
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tommy L
    Hej Tommy!
    Stort tack för dina fina ord! Det värmer och ger en välbehövlig motivation i höstrusket! Det var mycket kul att hjälp er med er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra innanför tullarna som ni gjorde i Traneberg. Glöm inte att höra av dig framöver för hjälp med deklarationen. Ha det så fint och hälsa Caroline så gott!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ruggigt flexibel och tillmötesgående.
    Enkel och ha och och göra med, och sjukt proffsig rakt igenom.
    2017-11-08 Fredrik W svarar Gustav S
    Hej Gustav!
    Väldigt kul att hjälpa er att hitta en lägenhet som kommer att passa er växande familj! Stort grattis till dina framgångar på senaste tiden. Hoppas att ni kommer att få till lägenheten precis som ni vill ha den. Hälsa Elin så gott så ses vi framöver.
  • Roland K
    Roland K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik inger ett starkt förtroende direkt och man känner sig omedelbart trygg. Han är rak och ärlig och allt är väldigt proffsigt. Jag skulle rekommendera Fredrik till min mormor.

/Roland
    2017-11-08 Fredrik W svarar Roland K
    Hej Roland!
    Tack så mycket för dina fina ord, det värmer verkligen. Trygghet är givetvis viktigt i varje affär. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra. Behöver ni min hjälp är jag bara ett samtal bort!
  • Tobias l
    Tobias l skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Aktiv och förtroendeingivande med bra lokalkännedom
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tobias l
    Hej Tobias!
    Vad kul att ni är nöjda med försäljningen i Traneberg. Det var en mycket trevlig affär och jag förstår att det måste varit lite vemodigt att lämna en så fin lägenhet. Men huset i Trosa kommer säkerligen att väga upp för det!
    Ha det så fint och hälsa Therése och familjen så gott.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och gav en bra service
    2017-11-06 Fredrik W svarar Ulrika N
    Tack för fina ord Ulrika. Hoppas ni kommer att trivas fint i Äppelviken, och stort lycka till med renoveringen!
    Hälsa Victor och familjen. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt, korrekt och enkelt att arbeta m. Fredrik!
    2017-11-03 Fredrik W svarar Joakim B
    Hej Joakim!
    Tack för fina ord. Hoppas ni kommer att få det fint i ert nya hus. Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen, kul att det gick så bra! Ha det fint och hälsa Karin!
  • Brf M
    Brf M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har haft möjlighet att använda oss av Fredrik Wolffelt vid tre lägenhetsförsäljningar och vi har alltid varit mycket nöjda med hans arbete, snabba återkopplingar och trevliga sätt.
    Vid nästa lägenhetsförsäljning är Fredrik ett självklart val som mäklare!
    2017-11-02 Fredrik W svarar Brf M
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Det har verkligen varit en resa att få följa med er förenings utveckling! En otroligt kompetent styrelse och ett hårt jobb har verkligen resulterat i en av Tranebergs finaste föreningar. Det ska bli ett nöje att hjälpa er framöver.
  • Power M
    Power M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Korrekt och inkännande. Jag är mycket nöjd och glad!
    2017-11-01 Fredrik W svarar Power M
    Hej Power!
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var mycket kul att hjälpa till med försäljningen av ditt hus! Mycket utvecklande arbete och utmaningar. Hoppas att du kommer fortsätta trivas i Berlin. Ha det så fint!
  • Marita L
    Marita L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra! Trevlig och ärlig och tog sig tid att snabbt svara på alla frågor.
    2017-11-01 Fredrik W svarar Marita L
    Hej Marita,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid viktigt att vara snabb med tanke på hur snabbt lägenhetsaffärer går i dagens marknad.
    Hör av dig om du har några frågor. Välkommen till Traneberg!
  • Nikola I
    Nikola I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Woffelt träffade vi i samband med att vi va på en lägenhets visning i Solna/Råsunda.
    Redan vid första handslaget så kände man att det va en mycket jordnära mäklare, tycker också att Fredrik va väldigt professionell positiv och påläst, han svarade på alla frågor och berättade saker man ville höra om området, fastigheten och lägenheten.

Vi fick tyvär inte den lägenheten, men det dröjde bara någon vecka tills Fredrik hörde av sig igen.
    Han ville följa upp, frågade hur det gick för oss och frågade om vi fortfarande va intresserade av en lägenhet i samma område, så det slutade med att vi köpte en annan av honom.
    Tycker detta är mycket fint och bra gjort av en mäklare, han visade bra engagemang under hela processen fram tills vi fick våra nycklar.

Fredrik får högsta betyg av oss pga att han varit professionell från dag ett, visat bra engagemang för att hjälpa oss hitta rätt lägenhet, varit ödmjuk, jordnära, lugn och aldrig framstått som en riktigt säljare som bara tänker på sin provision utan en mäklare som verkligen brinner för sitt jobb.

Kan definitivt rekommendera Fredrik Wolffelt.
    2017-10-09 Fredrik W svarar Nikola I
    Hej Nikola,

Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Verkligen roligt att höra. Man måste hela tiden vara lyhörd, lösningsorienterad och kreativ när det kommer till bostadsaffärer. Detta på grund av att det ofta är den största affären som man gör. Både som säljare och köpare. Därför är det extra kul att se till att kunna hjälpa folk att hitta ett boende som man trivs i.

Det har varit väldigt roligt att lära känna er under denna process. Hälsa Camilla och junior så mycket från mig så kommer jag mer än gärna förbi och tittar hur ni har fått det när ni är klara.

• Felicia B
    Felicia B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, noggrann och en väldigt duktig mäklare! Vi är mycket nöjda med Fredrik och kommer absolut vända oss till honom i framtiden!
    2017-08-31 Fredrik W svarar Felicia B
    Hej Felicia,
    Vad kul att du känner dig nöjd och vill anlita mig framöver. Ska bli spännande att se hur det blir i lägenheten när du är klara! Jag kommer gärna förbi och tittar. Varmt välkommen till Traneberg. Tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Roland J
    Roland J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Suverän på snabb återkoppling i alla lägen under hela försäljninsperoden.
    Bra arbetsinsats och väl genomfört hela vägen.
    2017-08-04 Fredrik W svarar Roland J
    Hej Roland,
    Vad kul att du känner dig nöjd. Alltid kul med rekordnoteringar, detta vart den andra i er förening. Om du behöver någon hjälp framöver är det bara att du hör av dig. Ha det gott och hälsa Karin så mycket. Mvh, Fredrik
  • Stina O
    Stina O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillgänglig och trevlig - tiptopp betyg
    2017-08-04 Fredrik W svarar Stina O
    Hej Stina,
    Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du känner dig nöjd med processen. Varmt välkommen till Traneberg!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och allt gick smidigt.
    2017-08-03 Fredrik W svarar Mikael E
    Hej Mikael!
    Tack för ett trevligt samarbete! Alltid kul med rekordförsäljningar! Hoppas du kommer att trivas fint i ditt nya boende så hörs vi av framöver om du skulle behöva min hjälp eller få några tips! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Anel D
    Anel D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra, tydligt, enkelt pålitligt
    2017-08-03 Fredrik W svarar Anel D
    Hej Anel,
    Kul att du kände att allt gick bra! Att vara pålitlig är givetvis en viktig faktor för att man som kund ska känna sig nöjd med affären. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Varmt välkomna till Traneberg och hälsa Elin så gott! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Anni S
    Anni S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på.
    2017-07-06 Fredrik W svarar Anni S
    Hej Annica!
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i Traneberg!
    Ha det fint och hör av dig om du har några frågor eller behöver hjälp! Mvh, Fredrik
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superhjälpsamma! Är jättenöjd med både Fredrik och Svenska Mäklarhuset!
    2017-07-06 Fredrik W svarar Fanny W
    Hej Fanny!
    Tack för dina trevliga ord. Skönt att vi hittade en lägenhet till dig till sist.
    Om du behöver hjälp eller undrar över något är jag bara ett samtal bort.
    Ha det fint! Mvh, Fredrk
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har fått en bra upplevelse, vilket levde upp till mina förväntningar. Fredrik Wolffelt har varit en bra mäklare med snabb respons och trevligt bemötande.
    2017-06-07 Fredrik W svarar Hanna P
    Hej Hanna!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i Traneberg! Hör av dig om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt, engagerat, personligt
    2017-06-01 Fredrik W svarar Alexander G
    Hej Alexander!
    Kul att du har positiva upplevelser av ditt lägenhetsköp! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Hör av dig om du skulle behöva min hjälp på något sätt framöver! Mvh, Fredrik
  • Elin G
    Elin G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera Fredrik.
    2017-05-04 Fredrik W svarar Elin G
    Hej Elin!
    Tack för er rekommendation! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Behöver ni någon hjälp framöver är det bara att höra av er. Häls Per så gott. Mvh, Fredrik
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig fyr! Tog det tunga lyftet för att ro affären i hamn!
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel E
    Hej Daniel,
    Tack för dina fina ord! Alltid kul när ens arbete uppskattas! Hör av er om ni undrar över något eller behöver min hjälp. Annars får jag önska er välkomna till Traneberg! Mvh, Fredrik
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Pernilla H
    Hej Pernilla,
    Väldigt roligt att hör att ni känner nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, jag tvivlar inte en sekund på att ni kommer att trivas alldeles utmärkt! Tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp. Mvh, Fredrik
  • Melissa G
    Melissa G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super bra bemötande! 5/5! Fredrik är en utmärkt mäklare där vi som köpare är väldigt nöjda.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Melissa G
    Hej Melissa,
    Vad roligt att höra! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i, och varmt välkomna till Minneberg! Hör av er om ni behöver min hjälp, och krama Léon från mig! Mvh, Fredrik
  • Zahra T
    Zahra T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är ansvarstagande, professionell och jobbar för en bra affär. Hans prestation motsvarade mina förväntningar och jag har genom åren haft andra försäljningsuppdrag via andra mäklarfirmor- jag kan utan tvekan säga att denna gång behövde jag inte detaljstyra eller bli missnöjd ett uns.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Zahra T
    Hej Zahra,
    Tack för otroligt fina ord, alltid kul att ha nöjda kunder och få en trevligt feedback. Skulle det vara något i framtiden som jag kan hjälpa dig med är det bara att höra av dig. Vi hörs av om en lunch inom en snar framtid :) Mvh, Fredrik
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett prickfritt jobb när han förmedlade lägenheten till oss. Jag var väldigt nöjd med hans service och snabba svar. Han var pålitlig och ville även att vi skulle göra en bra affär. Helt enkelt en proffsig och pålitlig mäklare.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Väldigt kul att höra att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att se till att alla inblandade känner sig hörda och proffsigt bemötta. Hör av er om det skulle vara något eller ni behöver min hjälp. Ha det så fint! Mvh, Fredrik
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt seriöst bemötande
    Rekommenderar varmt
    2017-05-02 Fredrik W svarar Fanny H
    Hej Fanny,
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet. Det blev en del turer i telefon och mail framåt tillbaks, men till slut blev allt väldigt lyckat. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver. Hälsa Joakim och barnen så gott! Mvh, Fredrik
  • Adam L
    Adam L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt proffsig och förtroendegivande, samt mycket hjälpsam.
    2017-04-05 Fredrik W svarar Adam L
    Hej Adam,
    Tack så mycket och varmt välkomna till Traneberg! Vad kul att ni känner er nöjda med min insats, glöm inte bort att jag bara är ett samtal bort. Stort lycka till med era planer i lägenheten, hör av er om jag kan hjälpa till på något sätt.
    Hälsa Michaela! Mvh, Fredrik
  • Richard C
    Richard C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande utan stress, saklig och förtroendeingivande
    2017-04-03 Fredrik W svarar Richard C
    Hej Richard,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid kul att ha nöjda kunder! Vi håller kontakten och är det något jag kan hjälpa er med är jag endast ett telefonsamtal bort!
  • Anna C
    Anna C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och seriös mäklare. Väldigt smidig affär. Är väldigt nöjd över hur angelägen Fredrik var att allt skulle lösas på bästa sätt. Superbra att han satt med under kontraktsskrivningen och gick igenom allt väldigt tydligt. Hade han dessutom inte gått med på en extra privatvisning för oss hade vi inte köpt bostaden (många mäklare har ofta sagt nej till det så vi var väldigt nöjda med att Fredrik löste det för oss). Tack!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för dina fina ord! Mitt jobb handlar ofta om att vara flexibel och anpassningsbar efter kundernas behov. Att köpa en lägenhet är ofta ganska nervöst och det handlar om mycket pengar, därför blir min roll väldigt viktig så att båda parter känner sig nöjda. Det är alltid min inställning och det är därför kul att ni har fått den upplevelsen! Ha det så gott och hoppas att ni kommer att trivas. Mvh, Fredrik
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Tack för dina trevliga ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg och varmt välkommen! Höra av dig om du skulle behöva någon hjälp från min sida framöver. Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Faltin F
    Faltin F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag valde Fredrik som mäklare efter att ha varit på visning med honom. Han gjorde ett väldigt professionellt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg med hans visnings-upplägg. Han kombinerar förmågan att vara personlig och professionell på ett väldigt bra sätt. Vi hade en bra dialog genom hela försäljningen, och jag blev nöjd med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Faltin F
    Hej Elin,
    Vad kul med så fina ord! Rekommendationer som dessa gör verkligen min dag! Stort tack och hoppas att du kommer att trivas nere i Minneberg. Vi hörs när det är dags för dig att röra på dig igen. Mvh, Fredrik
  • Johan L
    Johan L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra. Fcik mig att höja mitt bud utan att på något sätt trycka på utan att berätta fakta på ett sakligt sätt.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Johan L
    Hej Johan,
    Vad kul att ni känner er nöjda! Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla lägenheten och att Hanna kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något sätt! Ha det fint. Mvh, Fredrik
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mycket bra upplevelse. Mäklaren kändes ärlig och förtroendegivande och svarade på frågor snabbt!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Kristina E
    Hej Kristina,
    Tack för dina fina ord, alltid kul med nöjda kunder. Framförallt när man som köpare av sitt första hus har många frågor man vill ha svar på. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra, vilket jag är helt övertygad om! Ha det så fint och hälsa familjen!
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell, trevlig och som köpare fick vi känslan av att han ville att affären skulle genomföras med både köpare och säljares intressen tillgodosedda.
    2017-03-03 Fredrik W svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Vad kul att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att man som köpare känner sig sedd och förstådd då i min roll som mäklare handlar om att tillgodose båda parter. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg, vilket jag är helt övertygad om. Hälsa Emelie så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
    Mose S gillar detta
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande från första mötet till avslutad affär, bra lokalkännedom och god kunskap om lägenheten/föreningen. Tack Fredrik, jag återkommer!
    2017-03-03 Fredrik W svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Traneberg ligger mig varmt om hjärtat och jag välkomnar er till området och en otroligt bra förening. Kom gärna förbi på en kaffe någon dag, vår dörr är alltid öppen! Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Peter B
    Peter B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit flexibel, kunnig och professionell i alla möten/kontakter.
    2017-03-01 Fredrik W svarar Peter B
    Hej Peter,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Alltid roligt att slå till med rekord i föreningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra ute i Järfälla, det är jag övertygad om! Ha det så fin, tveka inte på att höra av dig om du behöver någon hjälp framöver. Hälsa familjen! Mvh, Fredrik
  • Maria S
    Maria S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik känns pålitlig, är engagerad, informativ och snabb på att återkoppla. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-02-07 Fredrik W svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt kul att läsa din uppfattning om mig. Precis så som jag vill jobba! Hoppas att du kommer att trivas bra uppe i norr.
    Tack för rekommendationen, det värmer! Hör av dig om det skulle vara något!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som mäklare och kan inte nog rekommendera honom! En glad och vänlig person, som inte bara vägledde oss i vår försäljning utan också tog sig tid och tittade online på otaliga objekt vi var intresserade av att köpa och gav oss råd. Vi upplevde honom som den ultimata säljpersonen, bra på att sälja men utan att man känner att man blivit påsåld något. Väldigt positiv upplevelse.
    2017-02-06 Fredrik W svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Vilka otroligt fina ord! Blir nästan mållös. Men det är helt klart den här typen av feedback som får en att fortsätta jobba hårt och många timmar för att uppnå resultat. Kul också att ni blir kvar i Traneberg, ni får mer än gärna höra av er om ni behöver min hjälp eller mina råd gällande er nya lägenhet. Sen är givetvis dörren till vårt kontor alltid öppen om ni vill ha en kaffe!
    Hälsa familjen så gott!
  • Marin H
    Marin H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket hjälpsam, tillgänglig och gav bra svar genom hela processen.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Marin H
    Hej Martin!
    Välkommen till Traneberg! Hoppas att du kommer att trivas bra, men det tvekar jag inte en sekund på.
    Det är väldigt viktigt för mig att vara tillgänglig för säljare såväl som köpare och ge stöd under hela processen, kul att du tycker att jag lyckas med det!
    Hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöva min hjälp.
  • Anita O
    Anita O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik rekommenderar jag med varmt hjärta.
    Trevlig och kan verkligen sin uppgift.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Anita O
    Hej Anita,
    Vad kul att du är nöjd med min insats och rekommenderar mig. Det värmer!
    Hoppas att du kommer att trivas bra här i Traneberg.
    Hör av dig om det skulle vara något!
  • Ida A
    Ida A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och trevlig. Snabb på att svara och ge återkoppling kring problem/funderingar.
    2017-02-03 Fredrik W svarar Ida A
    Hej Ida,
    Tack för trevliga ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint i Bällsta! Det är bara att höra av er om ni behöver hjälp eller råd. Ha det så bra och hälsa familjen!
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus