161 rekommendationer

Fredrik Wolffelt
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara som mäklare är alla utmaningar man ställs inför i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor nyfikenhet och en hunger för att sälja. Dessutom vill jag beskriva mig som en väldigt erfaren, mångsidig, lösningsorienterad och serviceinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att resa.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en vindsvåning på Bastugatan!
Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 161 kunder tycker om Fredrik Wolffelt

• John S
    John S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Fredrik vid köpa av lägenhet.
    Överlag Väldigt nöjd. Tillgänglig och öppen för alla frågor. Läs mer
    2018-07-09 Fredrik W svarar John S
    Hej John,

Tack för din rekommendation! Ha en skön sommar! Hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt framöver.
  • Bobo T
    Bobo T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en mindre tvåa. Har bara bra saker att säga om Fredrik samt gillar skarpt att han lägger ut sina objekt nära potentiellt slutpris och inte till lockpris där man vet att det kommer skena iväg rejält under budgivningen Läs mer
    2018-07-02 Fredrik W svarar Bobo T
    Hej Bobo,
    Tack för din rekommendation! Jag jobbar mycket med en transparent prissättning för bästa upplevda affär för båda parter. Kul att du har positiva upplevelser. Hoppas du kommer att trivas bra i Traneberg! Hör av dig om du behöver någon hjälp framöver.
  • Malin N
    Malin N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är otroligt kunnig och lyhörd. Jag är mycket nöjd med min försäljning och hela processen från fotografering till kontrakt sköttes mycket proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Malin N
    Hej Malin!
    Tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset.
    Jag hjälper dig med deklarationen nästa år, och är det något ni behöver hjälp med kring huset är det bara att ringa.
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en lägenhet av Fredrik. Blev gott bemött och fick bra svar på eventuella frågor. Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Rikard J
    Hej Rikard,
    Tack för dina ord. Helt övertygad om att ni kommer att trivas. Så stor omställning blir det trots allt inte i och med den korta flytten. Ha det fint och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.
  • Emma G
    Emma G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Känner väl till området och föreningarna i Traneberg/Alvik. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att ni är nöjda! Jag känner mig väldigt hemmastadd i området efter flera års försäljningar i området. Traneberg/Alvik är ett väldigt trevligt område att jobba i med väldigt trevliga människor!
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik tog hand om försäljningen av vår lägenhet (3a i Traneberg). Proffsigt och kunnigt bemötande rakt igenom, både mot oss och mot köpare vid kontraktskrivning. Vi hade en del speciallösningar i vår lägenhet som han tog till sig information om och förmedlade till potentiella köpare. Väldigt god kunskap om vår förening och Traneberg.

Han höll en god kontakt under tiden innan visning och under budgivning och gick alltid att nå.

Fredriks prisnivå ligger eventuellt lite över konkurrenternas i området, men vi tycker helt klart att det var värt det och kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Hampus W
    Hej Hampus,
    Tack för dina fina ord! Det vart en mycket lyckad försäljning till slut det där! Kunskap, kommunikation och proffsighet är viktiga faktorer för mig, så det känns väldigt kul att ni kände att jag levererade det. Nu önskar jag er stort lycka till i jakten på ny bostad. Behöver ni bolla potentiella objekt med mig är det bara att ni hör av er.
  • José Nicolas V
    José Nicolas V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har köpt en lägenhet i Traneberg och har haft en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Mäklaren har agerat proffesionellt, kunnigt och alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar José Nicolas V
    Hej José,
    Vad kul att det har känts bra under processen, speciellt eftersom det var ert första lägenhetsköp. Hoppas ni kommer att trivas bra, det är jag övertygad om! Välkomna till Traneberg! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Annika V
    Annika V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2:a såld i Bromma, förväntningarna uppfylldes till fullo. Fredrik är kunnig, korrekt o mycket proffsig Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar Annika V
    Hej Annika,
    Stort tack för dina fina ord. Superkul med ännu en lyckad försäljning i er trevliga förening. Hör av dig i januari så hjälper jag dig med deklarationen också. Ha det så fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Johan B
    Johan B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi har varit supernöjda med allting. Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-14 Fredrik W svarar Johan B
    Hej Johan,
    Stort tack för er rekommendation! Väldigt kul att det gick så bra till slut. Hoppas vi kan hitta något nytt till er här i området inom kort.
    Ha det så fint och hälsa Jessika!
  • Oliver E
    Oliver E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt kommunikation och trevlig. Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Oliver E
    Hej Oliver,
    Tack för dina fina ord! Kommunikationen är givetvis nyckeln för att en affär ska bli lyckad åt båda håll. Roligt att ni känner er nöjda med mitt jobb. Vi håller kontakten, så kommer jag förbi och kikar när ni är klara med renoveringen. Ha det fint och hälsa Andrea så gott!
  • Robert H
    Robert H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inte bli något annat än högsta betyg! Fredrik fanns som ett fantastiskt stöd redan innan försäljningen när vi letade och köpte hus. När vi sedan sålde vår 2:a på en väldigt tuff marknad, lyckades han ändå få dit mycket folk, 7 budgivare och ett slutpris långt över våra förväntningar som vi var väldigt nöjda med.
    Fredrik känns ärlig, tydlig, kompetent och service-minded! Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Robert H
    Hej Robert,
    Stort tack för din rekommendation! Det värmer att höra så fina ord, då blir det enkelt att gå till jobbet varje morgon. För mig handlar det om en helhetslösning, man måste hjälpa sina kunder i varje steg. Att byta bostad är oftast en väldigt stor affär, i flera steg. Därför måste man vara där och stötta hela tiden som mäklare. Så vill jag i alla fall upplevas, och det känns det som att ni har gjort. Vilket givetvis är väldigt kul! Stort lycka till i nya huset. Jag kommer gärna förbi på en kaffe när ni är klara.
  • Emma H
    Emma H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    • Sålt en tvårumslägenhet i Traneberg
    • Fredrik är en oerhört pålitligt mäklare som arbetar långsiktigt. Vi har fått ett fantastiskt stöd och bemötande inte minst vid försäljningen av vår lägenhet utan även vid köpet av vår nya bostad. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Emma H
    Hej Emma,
    Tack för din rekommendation. Känns väldigt kul att ni hittat ert drömhus samtidigt som vi fick till en bra försäljning av er lägenhet. Alltid kul med nöjda kunder, då får man jobba långsiktigt och med en hjälpsam inställning. Rekommendera mig gärna till vänner och familj.
    Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver.
  • Sten E
    Sten E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt och proffsigt genomfört uppdrag. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Sten E
    Hej Sten,
    Tack för dina fina ord! Kul att få hjälpa dig med din trevliga lägenhet. Finns det något jag kan hjälpa dig med framöver är det bara att höra av dig.
  • Liss Malin M
    Liss Malin M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde ett radhus. Mäklaren har varit toppen och väldigt trevlig, jag är nöjd med kontakten från början till slut! Han höll mig informerad hela tiden om allt som hände och intrycket i efterhand är att han till och med skötte det hela bättre än jag förväntat mig. Läs mer
    2018-03-21 Fredrik W svarar Liss Malin M
    Hej Malin,
    Vad kul att du upplever försäljningen som bättre än förväntat! Jag försöker alltid hålla en bra kommunikation med mina kunder och se till att alla är uppdaterade och informerade.
    Försäljningen gick väldigt bra i en tuff marknad vilket såklart alltid är extra roligt!
    Ha det så fint och hälsa Henrik så gott.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, välinformerad om lägenheten, mycket hjälpsam! Toppen! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Josefine A
    Hej Josefin,

Tack för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver. Ha det fint och hälsa Jean-Marc. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Maria F
    Maria F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare, lätt att få tag på och snabb återkoppling. Vi kände oss trygga genom hela affären! Kan varmt rekomendera Fredrik! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Maria F
    Hej Maria,
    Tack för er rekommendation! Lycka till med renoveringen och hoppas att ni kommer att trivas.
    Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något vis.
  • Zhiyue M
    Zhiyue M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en mycket effektiv och proffesionell mäklare. Han uppmärksammar detaljer och förstår kundens behov. Jag kan varmt rekommendera honom!
    — Mia Bromma Läs mer
    2018-03-01 Fredrik W svarar Zhiyue M
    Tack för fina vitsord Mia! Det gick bra till slut efter lite hård förhandling. Jag hoppas innerligt att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Den dagen det är dags att sälja är det bara att du hör av dig. Ha det så fint!
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Fredrik var snabb i att svara på frågor. Han var även mycket duktig på att förstå både köpare och säljare. Läs mer
    2018-01-31 Fredrik W svarar Oscar W
    Hej Oscar!
    Tack för en trevlig affär, hoppas verkligen att ni kommer att trivas.
    Jag sitter ett stenkast bort som du vet, så är det något finns det alltid en kopp kaffe och hjälp runt hörnet!
  • Frida Ohlander D
    Frida Ohlander D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling. Läs mer
    2018-01-30 Fredrik W svarar Frida Ohlander D
    Tack Frida! Och varmt välkommen till Traneberg. Bara att höra av dig om du har något jag kan hjälpa dig med.
  • Amin S
    Amin S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, alltid tillgänglig Läs mer
    2018-01-13 Fredrik W svarar Amin S
    Hej Amin!
    Kul att vi fick till ett så himla bra pris i rådande marknad! Hör av dig om du behöver hjälp framöver!
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd med kontakten. Läs mer
    2017-12-20 Fredrik W svarar Theodor L
    Hej Theodor,
    Tack för fina vitsord! Hoppas att ni kommer att trivas bra. Om ni har några frågor är det bara att kontakta mig.
    Hälsa Emma så gott!
  • Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit enormt tillmötesgående från dag ett i mitt lägenhetssökande hela vägen fram till sista mötet. Fredrik ger ut enorm trygghet till en som köpare av bostad samt visar på en hög social kompetens beroende på kund. Grym. Läs mer
    2017-11-20 Fredrik W svarar Filip S
    Hej Filip!
    Tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg, det har jag förvisso inga som helst tvivel på! Om du behöver min hjälp på något sätt är det bara att slå en signal, eller så kommer du förbi på en kaffe.
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Emma V
    Emma V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig kille med otroligt engagemang! Läs mer
    2017-11-16 Fredrik W svarar Emma V
    Hej Emma,
    Tack för dina fina ord! Kul att vi fick till allt trots tandbesvär och krångliga banker. Stort lycka till med renoveringen, ska bli spännande att se hur det blir när ni är klara!
    Ha det fint och hälsa Daniel så gott.
  • Linda E
    Linda E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd, kunnig, lätt att kommunicera med och fick upp priset rejält. Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar Linda E
    Hej Linda!
    Det blev ju riktigt bra till slut det där! Väldigt kul att det löste sig när du fått kämpa så mycket med lägenheten.
    Ett riktigt fint pris fick vi till! Hör bara av dig om du behöver min hjälp på något sätt framöver, bara att slå en signal eller skicka ett mail.
    Ha det fint och hälsa Erik så gott!
  • André I
    André I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett väldigt genuint och trevligt bemötande av Fredrik. Vi köpte precis en lägenhet genom honom och är väldigt nöjda med hur affären gick till därför vill vi nu att han ska sälja vår lägenhet också.

Fredrik lever upp till alla förväntningar vi har av en mäklare! Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar André I
    Hej André,

Kul att ni fick er drömlägenhet till slut! Ska bli spännande att följa utvecklingen med renoveringen framöver.
    Dessutom extra roligt att hjälpa er med er försäljning såklart! Ser fram emot ett gott samarbete.

• Gustav L
    Gustav L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig och fick bra pröjs trots svajiga tider. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Gustav L
    Hej Gustav!
    Tillgänglighet är alltid viktigt när man ska göra sin största affär! Kul att du är nöjd med processen.
    Vi ses inom kort! Kommer gärna förbi och kollar er nya lägenhet! Ha det fint!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    De var inga konstigheter här, allt gick så smidigt, kort och gott Top notch ! Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Henrik I
    Hej Henrik!
    Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas fint ute på Ekerö. Har du några funderingar är det bara att slå en signal eller titta förbi på en kaffe. Ha det fint!
  • Jan E
    Jan E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på en bra mäklare. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Jan E
    Hej Jan!
    Kul att höra. Det var mycket trevligt att hjälpa er med er lägenhetsförsäljning och extra roligt att ni fick er drömlägenhet. Den balkongen kommer ni att få njuta av många gånger framöver!
  • Anna W
    Anna W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra bemötande hela vägen från visning till skrivande av kontrakt. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Anna W
    Hej Anna!
    Tack, vad kul att höra att ni kände er nöjda med mig. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver och tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp!
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket härlig person som var väldigt tillmötesgående, pedagogisk, vänlig och hjälpte till med allt under hela processen, helt enkelt riktigt grym och mycket kompetent! Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Victor H
    Hej Victor!
    Tack för dina fina ord! Kul att du fick din drömlägenhet till slut! Hoppas du kommer trivas bra. Är det något du funderar över är det bara att ringa ett samtal!
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var från start till mål mycket affärsmässig, flexibel och kundvänlig. På ett professionellt sätt förmedlade han vår bostad på bästa sätt mot båda parter.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Fredrik och vårt samarbete vilket gör att vi varmt rekommenderar honom för framtida uppdrag. Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tommy L
    Hej Tommy!
    Stort tack för dina fina ord! Det värmer och ger en välbehövlig motivation i höstrusket! Det var mycket kul att hjälp er med er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra innanför tullarna som ni gjorde i Traneberg. Glöm inte att höra av dig framöver för hjälp med deklarationen. Ha det så fint och hälsa Caroline så gott!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ruggigt flexibel och tillmötesgående.
    Enkel och ha och och göra med, och sjukt proffsig rakt igenom. Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Gustav S
    Hej Gustav!
    Väldigt kul att hjälpa er att hitta en lägenhet som kommer att passa er växande familj! Stort grattis till dina framgångar på senaste tiden. Hoppas att ni kommer att få till lägenheten precis som ni vill ha den. Hälsa Elin så gott så ses vi framöver.
  • Roland K
    Roland K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik inger ett starkt förtroende direkt och man känner sig omedelbart trygg. Han är rak och ärlig och allt är väldigt proffsigt. Jag skulle rekommendera Fredrik till min mormor.

/Roland Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Roland K
    Hej Roland!
    Tack så mycket för dina fina ord, det värmer verkligen. Trygghet är givetvis viktigt i varje affär. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra. Behöver ni min hjälp är jag bara ett samtal bort!
  • Tobias l
    Tobias l skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Aktiv och förtroendeingivande med bra lokalkännedom Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tobias l
    Hej Tobias!
    Vad kul att ni är nöjda med försäljningen i Traneberg. Det var en mycket trevlig affär och jag förstår att det måste varit lite vemodigt att lämna en så fin lägenhet. Men huset i Trosa kommer säkerligen att väga upp för det!
    Ha det så fint och hälsa Therése och familjen så gott.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och gav en bra service Läs mer
    2017-11-06 Fredrik W svarar Ulrika N
    Tack för fina ord Ulrika. Hoppas ni kommer att trivas fint i Äppelviken, och stort lycka till med renoveringen!
    Hälsa Victor och familjen. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt, korrekt och enkelt att arbeta m. Fredrik! Läs mer
    2017-11-03 Fredrik W svarar Joakim B
    Hej Joakim!
    Tack för fina ord. Hoppas ni kommer att få det fint i ert nya hus. Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen, kul att det gick så bra! Ha det fint och hälsa Karin!
  • Brf M
    Brf M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har haft möjlighet att använda oss av Fredrik Wolffelt vid tre lägenhetsförsäljningar och vi har alltid varit mycket nöjda med hans arbete, snabba återkopplingar och trevliga sätt.
    Vid nästa lägenhetsförsäljning är Fredrik ett självklart val som mäklare! Läs mer
    2017-11-02 Fredrik W svarar Brf M
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Det har verkligen varit en resa att få följa med er förenings utveckling! En otroligt kompetent styrelse och ett hårt jobb har verkligen resulterat i en av Tranebergs finaste föreningar. Det ska bli ett nöje att hjälpa er framöver.
  • Power M
    Power M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Korrekt och inkännande. Jag är mycket nöjd och glad! Läs mer
    2017-11-01 Fredrik W svarar Power M
    Hej Power!
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var mycket kul att hjälpa till med försäljningen av ditt hus! Mycket utvecklande arbete och utmaningar. Hoppas att du kommer fortsätta trivas i Berlin. Ha det så fint!
  • Marita L
    Marita L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra! Trevlig och ärlig och tog sig tid att snabbt svara på alla frågor. Läs mer
    2017-11-01 Fredrik W svarar Marita L
    Hej Marita,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid viktigt att vara snabb med tanke på hur snabbt lägenhetsaffärer går i dagens marknad.
    Hör av dig om du har några frågor. Välkommen till Traneberg!
  • Nikola I
    Nikola I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Woffelt träffade vi i samband med att vi va på en lägenhets visning i Solna/Råsunda.
    Redan vid första handslaget så kände man att det va en mycket jordnära mäklare, tycker också att Fredrik va väldigt professionell positiv och påläst, han svarade på alla frågor och berättade saker man ville höra om området, fastigheten och lägenheten.

Vi fick tyvär inte den lägenheten, men det dröjde bara någon vecka tills Fredrik hörde av sig igen.
    Han ville följa upp, frågade hur det gick för oss och frågade om vi fortfarande va intresserade av en lägenhet i samma område, så det slutade med att vi köpte en annan av honom.
    Tycker detta är mycket fint och bra gjort av en mäklare, han visade bra engagemang under hela processen fram tills vi fick våra nycklar.

Fredrik får högsta betyg av oss pga att han varit professionell från dag ett, visat bra engagemang för att hjälpa oss hitta rätt lägenhet, varit ödmjuk, jordnära, lugn och aldrig framstått som en riktigt säljare som bara tänker på sin provision utan en mäklare som verkligen brinner för sitt jobb.

Kan definitivt rekommendera Fredrik Wolffelt. Läs mer
    2017-10-09 Fredrik W svarar Nikola I
    Hej Nikola,

Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Verkligen roligt att höra. Man måste hela tiden vara lyhörd, lösningsorienterad och kreativ när det kommer till bostadsaffärer. Detta på grund av att det ofta är den största affären som man gör. Både som säljare och köpare. Därför är det extra kul att se till att kunna hjälpa folk att hitta ett boende som man trivs i.

Det har varit väldigt roligt att lära känna er under denna process. Hälsa Camilla och junior så mycket från mig så kommer jag mer än gärna förbi och tittar hur ni har fått det när ni är klara.

• Felicia B
    Felicia B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, noggrann och en väldigt duktig mäklare! Vi är mycket nöjda med Fredrik och kommer absolut vända oss till honom i framtiden! Läs mer
    2017-08-31 Fredrik W svarar Felicia B
    Hej Felicia,
    Vad kul att du känner dig nöjd och vill anlita mig framöver. Ska bli spännande att se hur det blir i lägenheten när du är klara! Jag kommer gärna förbi och tittar. Varmt välkommen till Traneberg. Tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Roland J
    Roland J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Suverän på snabb återkoppling i alla lägen under hela försäljninsperoden.
    Bra arbetsinsats och väl genomfört hela vägen. Läs mer
    2017-08-04 Fredrik W svarar Roland J
    Hej Roland,
    Vad kul att du känner dig nöjd. Alltid kul med rekordnoteringar, detta vart den andra i er förening. Om du behöver någon hjälp framöver är det bara att du hör av dig. Ha det gott och hälsa Karin så mycket. Mvh, Fredrik
  • Stina O
    Stina O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillgänglig och trevlig - tiptopp betyg Läs mer
    2017-08-04 Fredrik W svarar Stina O
    Hej Stina,
    Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du känner dig nöjd med processen. Varmt välkommen till Traneberg!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och allt gick smidigt. Läs mer
    2017-08-03 Fredrik W svarar Mikael E
    Hej Mikael!
    Tack för ett trevligt samarbete! Alltid kul med rekordförsäljningar! Hoppas du kommer att trivas fint i ditt nya boende så hörs vi av framöver om du skulle behöva min hjälp eller få några tips! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Anel D
    Anel D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra, tydligt, enkelt pålitligt Läs mer
    2017-08-03 Fredrik W svarar Anel D
    Hej Anel,
    Kul att du kände att allt gick bra! Att vara pålitlig är givetvis en viktig faktor för att man som kund ska känna sig nöjd med affären. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Varmt välkomna till Traneberg och hälsa Elin så gott! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Anni S
    Anni S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på. Läs mer
    2017-07-06 Fredrik W svarar Anni S
    Hej Annica!
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i Traneberg!
    Ha det fint och hör av dig om du har några frågor eller behöver hjälp! Mvh, Fredrik
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superhjälpsamma! Är jättenöjd med både Fredrik och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2017-07-06 Fredrik W svarar Fanny W
    Hej Fanny!
    Tack för dina trevliga ord. Skönt att vi hittade en lägenhet till dig till sist.
    Om du behöver hjälp eller undrar över något är jag bara ett samtal bort.
    Ha det fint! Mvh, Fredrk
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har fått en bra upplevelse, vilket levde upp till mina förväntningar. Fredrik Wolffelt har varit en bra mäklare med snabb respons och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-06-07 Fredrik W svarar Hanna P
    Hej Hanna!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i Traneberg! Hör av dig om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt, engagerat, personligt Läs mer
    2017-06-01 Fredrik W svarar Alexander G
    Hej Alexander!
    Kul att du har positiva upplevelser av ditt lägenhetsköp! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Hör av dig om du skulle behöva min hjälp på något sätt framöver! Mvh, Fredrik
  • Elin G
    Elin G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
    2017-05-04 Fredrik W svarar Elin G
    Hej Elin!
    Tack för er rekommendation! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Behöver ni någon hjälp framöver är det bara att höra av er. Häls Per så gott. Mvh, Fredrik
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus