Fredrik Wolffelt
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara som mäklare är alla utmaningar man ställs inför i jobbet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor nyfikenhet och en hunger för att sälja. Dessutom vill jag beskriva mig som en väldigt erfaren, mångsidig, lösningsorienterad och serviceinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att resa.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en vindsvåning på Bastugatan!
Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 180 kunder tycker om Fredrik Wolffelt

• Andreas G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt lägenhet i Bromma.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Återkopplar snabbt på frågor och funderingar.
    Överlag jätte nöjda med hela processen. Läs mer
    2018-10-11 Fredrik W svarar Andreas G
    Hej Andreas,
    Vad kul att höra att ni känner er nöjda! Det tog sin lilla tid, men till slut hittade ni ert hus. Verkligen kul att försäljningen gick så pass bra också.
    Hör av er om ni behöver min hjälp framöver. Jag hjälper er gärna med deklarationen i början av året också.
    Hälsa Sanna så gott!
  • Jakob D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket professionell och proaktiv i all hantering av vår försäljning. Finns få som har ett lika bra nätverk som Fredrik i Traneberg/Alvik. Fredrik är en riktigt bra och lättsam mäklare att ha att göra med vilket gör hela resan mycket roligare! Läs mer
    2018-10-11 Fredrik W svarar Jakob D
    Hej Jakob,
    Tack för dina fina ord. Många försäljningar i området gör att man träffar mycket kunder. Väldigt kul att hjälpa er, och snabbt gick det! Hoppas verkligen ni kommer att trivas, och extra roligt att ni stannar kvar i området.
    Hör av er om ni behöver någon hjälp längre fram och glöm inte att jag hjälper er med deklarationen i början av nästa år.
    Hälsa Ida och Elton så gott!
  • Anna R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt 1 rok , 39 kvm , i Traneberg.Lätt att nå , kreativ och trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Anna R
    Hej och tack för dina ord Anna!
    Ibland får man vara lite kreativ och dra i snören utanför boxen för att få till bästa möjliga affär :)
  • Lovisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostad av Fredrik. Proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Vad kul att jag levde upp till dina förväntningar. Alltid viktigt att alla parter känner sig sedda och hörda. Hoppas ni kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver!
  • Christopher M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik kan sin sak och gjorde en toppenförmedling åt mig. Enkelt samarbete samt bra kvalité från början till slut. Stort tack! Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Christopher M
    Hej Christopher,
    Tack för dina fina ord! Värmer verkligen, speciellt när man får hjälpa en branschkollega. Vi ses ute på fältet!
  • Niklas N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en 2:a på 58 kvm i Traneberg. Fredrik var mycket trevlig och lättillgänglig. Hade svar på i stort sett alla frågor man kan tänka sig. Överlag mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Niklas N
    Hej Niklas,
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Hopps du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om du behöver hjälp eller har några frågor.
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en bostad av Fredrik och fick ett mycket trevligt bemötande. Det blev en snabb affär för att Fredrik på kort varsel ordnade med en förhandsvisning och lyckades förhandla på ett bra sätt så att affären gick i lås och alla blev nöjda. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Elvira T
    Hej Elvira,
    Tack för en trevlig affär. Ibland går det fort, då måste man vara flexibel och anpassningsbar. Hoppas ni kommer trivas och hör av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Victoria T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Missade den öppna visningen, Fredrik var super tillmötesgående och visade mig denna 24 timmar senare vid en tid som passade mig. Tydlig i säljprocessen som helhet.
    Mycket väl bemött och tryggt anförande. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Victoria T
    Hej Victoria,
    Flexibilitet är något som är A och O när du jobbar som fastighetsmäklare. Kul att vi lyckades hitta en fin lägenhet till dig efter ditt sökande under hösten. Även väldigt roligt att du känner dig nöjd och att du fått en bra service från mig. Finns alltid ett samtal bort om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Maria F
    Maria F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik får andra mäklare i Traneberg/ Alvik att framstå som nybörjare. Jag var på en utav Fredriks visningar och kände mig väldigt trygg i att under uppföljande möte gå vidare med honom och Svenska Mäklarhuset Bromma. Fredrik har genom hela säljprocessen varit otroligt professionell, kunnig, geunin och ärlig och har skött kommunikation och allt kring affären på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-10-01 Fredrik W svarar Maria F
    Hej Maria,
    Verkligen roligt att läsa din rekommendation, det är sånt som får en att uppskatta sitt jobb så mycket som jag gör!
    Kul att du är nöjd, det är det viktigaste av allt. Mäkleriet är ett ganska brett jobb med många moment som alla måste få sin tid och hantering. Därför gäller det att vara noggrann och bred i sitt arbete. Hör av dig om du skulle behöva någon hjälp framöver.
  • Mikaela T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och enkel att ha att göra med. :) Läs mer
    2018-09-26 Fredrik W svarar Mikaela T
    Tack detsamma får jag lov att säga! Stort lycka till med renoveringen, hoppas verkligen att ni kommer att trivas. Jag finns alltid tillgänglig om ni har några frågor framöver.
  • Sebastian J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig mäklare och smidig affär. Läs mer
    2018-09-24 Fredrik W svarar Sebastian J
    Hej Sebastian,
    Stort tack för din rekommendation och fina ord. Skönt att du är nöjd. Allt gick, precis som du nämner, väldigt smidigt. Alltid kul med bra pris, nöjda kunder och en problemfri process.
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en urmysig lägenhet i Traneberg med allt man kan begära.
    Fredrik har varit en fantastiskt bra rådgivare i mitt köp, alltid på tå o steget före.
    Jag rekommenderar Svenska Mäklarhuset o Fredrik Wolffelt starkt.
    Skulle välja dem alla dagar i veckan.. 😀
    // Pernilla Läs mer
    2018-09-24 Fredrik W svarar Pernilla W
    Hej Pernilla,
    Vad roligt att du känner dig nöjd! I vårt jobb handlar det mycket om att representera båda parter för att se till att affären går så smidigt som möjligt för alla inblandade parter. Det är alltid en stor affär att köpa en lägenhet. Varmt välkommen till Traneberg!
  • Jonathan G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och lyhörd. Bra mäklare, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-14 Fredrik W svarar Jonathan G
    Tack för dina fina ord Jonathan! Kul att du hittade din drömlägenhet till slut. Hör av dig om du har några frågor så finns jag bara ett telefonsamtal bort!
  • Emil E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Minitvåa traneberg. Fick stort förtroende för mäklaren från början. Försäljningen sköttes bra trots motgångar. Enda negativa jag har att anmärka är att jag hade önskat att mäklaren höll mig bättre uppdaterad när försäljningen inte gick som vi önskade. Läs mer
    2018-09-12 Fredrik W svarar Emil E
    Hej Emil,
    Skönt att allt gick i lås till slut. Till ett väldigt fint pris dessutom. Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli bättre på det framöver. Hoppas du känner dig nöjd i övrigt!
  • Ann-sofie M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av Fredrik! Han ordnade med en tidigare visning och skötte allt väldigt snabbt och proffsigt!
    Fredrik har återkopplat snabbt på alla mina frågor och funderingar vilket jag uppskattar otroligt mycket.
    Mycket trevlig och professionell, skulle lätt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2018-08-29 Fredrik W svarar Ann-sofie M
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för trevligt omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar. Alltid skönt med en mäklare som kan sin sak och är service-minded, så det försöker jag lägga stor vikt vid.
    Uppskattar dina rekommendationer, du får mer än gärna tipsa mig till vänner och bekanta.
  • Björn S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har stöttat oss på ett mycket bra sätt ända sedan vi skrev uppdragsavtal med honom i september 2017. Detta i form av att det har varit möjligt att bolla objekt som vi varit intresserade av att köpa som vårt nya boende med Fredrik. När så vi äntligen köpt vårt nya boende har Fredrik skött förmedlingen av vår bostad på ett föredömligt sätt. Alltid möjlig att nå och extremt alert i återkopplingen i alla delar. Fredrik sålde vår lägenhet på förhandsvisning och skötte det hela exemplariskt och vi är väldigt nöjda med slutresultatet och priset som Fredrik uppnådde. Nu är vi säkra på att Fredrik sköter även tillträdesbitarna på samma föredömliga sätt! /Björn och Amelie Läs mer
    2018-08-22 Fredrik W svarar Björn S
    Hej Björn och Amelie,
    Stort tack för era fina ord. I dagens marknad så brukar mina kunder uppskatta lite hjälp med köpprocessen också, vilket jag gärna hjälper till med. Fördelen med att vara förberedda så som ni var är att försäljningen kan ske väldigt smidigt. Vid snabba försäljningar blir förhandlingen en viktig faktor, som också är väldigt rolig och utmanande för mig som mäklare.
    Otroligt kul att ni är så pass nöjda att ni kan tänka er att rekommendera mig vidare, det uppskattar jag väldigt mycket. Tillträdet kan jag lova att vi kommer att klara av alldeles galant.
    Ha det fint, så ses vi inom kort!
  • Isabella R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Väldigt trevlig. Kunde svara på alla sortens frågor som kom om lägenheten och området. Kändes väldigt lugn och kunnig om sitt arbete. Vilket gjorde oss lugna vi som var lite stressade och nervösa för första lägenhetsköpet.
    Han gick igenom allting noga och lättförståeligt för oss så att vi förstod allt.
    Fixade även en extra sista visning för oss på en söndag inom 48 timmar när han var sjuk.
    Vi är super nöjda! Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Isabella R
    Hej Isabella,
    Tryggheten är en viktig faktor, speciellt för förstagångsköpare. Det känns skönt att höra att ni fått den tid ni behövde och den information för att ni ska känna er trygga.
    Man behöver vara flexibel i vårt yrke, det är en nyckelfaktor för lyckade affärer, så då får man helt enkelt bita ihop lite ibland :)
    Välkomna till Traneberg! Jag är endast ett samtal bort om ni behöver min hjälp på något sätt!
  • Emil W
    Emil W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Trevlig, han kände av stämningen på visningen och hade en gemensam genomgång. Han var även beredd på att svara på alla möjliga frågor om både lägenheten och området.

När budgivningen var klar gick allt väldigt snabbt, han fixade möte och en ”slutvisning” inom 48 timmar (på en söndag).

Så som köpare tycker jag Fredrik var en väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Emil W
    Hej Emil,

Vad skönt att ni känner er nöjda! Det är otroligt viktigt att man som mäklare låter köparen känna in affären och bli trygg i sitt köp. Tyvärr förhastar sig många, och det är en fin gräns som man måste kunna visa lite fingertoppskänsla inför. När man väl har bestämt sig behöver det ofta gå fort däremot. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Varmt välkomna till Traneberg!
  • Patrik B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte min drömlägenhet via Fredrik och fick redan från start ett mycket gott intryck. Jag valde därför att även låta Fredrik sköta försäljningen av min gamla lägenhet. Fredrik är hjälpsam, lätt att få tag på och gör sitt yttersta för att få alla parter nöjda.

Tack! /Patrik Läs mer
    2018-08-08 Fredrik W svarar Patrik B
    Hej Patrik,
    Tack för dina fina ord! Det värmer att höra att du är nöjd med affären. Alltid kul att få vara med i hela processen där du får vara köpare och säljare. Ni har en trevlig förening och ett fint hus på ett bra läge i Traneberg, så jag förstår att du valde att bo kvar i huset. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten, det är jag förvisso inte ett dugg orolig för! Ha det fint så hjälper jag dig så fort det behövs, jag är bara ett samtal bort!
  • John S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Fredrik vid köpa av lägenhet.
    Överlag Väldigt nöjd. Tillgänglig och öppen för alla frågor. Läs mer
    2018-07-09 Fredrik W svarar John S
    Hej John,

Tack för din rekommendation! Ha en skön sommar! Hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt framöver.
  • Bobo T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en mindre tvåa. Har bara bra saker att säga om Fredrik samt gillar skarpt att han lägger ut sina objekt nära potentiellt slutpris och inte till lockpris där man vet att det kommer skena iväg rejält under budgivningen Läs mer
    2018-07-02 Fredrik W svarar Bobo T
    Hej Bobo,
    Tack för din rekommendation! Jag jobbar mycket med en transparent prissättning för bästa upplevda affär för båda parter. Kul att du har positiva upplevelser. Hoppas du kommer att trivas bra i Traneberg! Hör av dig om du behöver någon hjälp framöver.
  • Malin N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är otroligt kunnig och lyhörd. Jag är mycket nöjd med min försäljning och hela processen från fotografering till kontrakt sköttes mycket proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Malin N
    Hej Malin!
    Tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset.
    Jag hjälper dig med deklarationen nästa år, och är det något ni behöver hjälp med kring huset är det bara att ringa.
  • Rikard J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en lägenhet av Fredrik. Blev gott bemött och fick bra svar på eventuella frågor. Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Rikard J
    Hej Rikard,
    Tack för dina ord. Helt övertygad om att ni kommer att trivas. Så stor omställning blir det trots allt inte i och med den korta flytten. Ha det fint och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.
  • Emma G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Känner väl till området och föreningarna i Traneberg/Alvik. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att ni är nöjda! Jag känner mig väldigt hemmastadd i området efter flera års försäljningar i området. Traneberg/Alvik är ett väldigt trevligt område att jobba i med väldigt trevliga människor!
  • Hampus W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik tog hand om försäljningen av vår lägenhet (3a i Traneberg). Proffsigt och kunnigt bemötande rakt igenom, både mot oss och mot köpare vid kontraktskrivning. Vi hade en del speciallösningar i vår lägenhet som han tog till sig information om och förmedlade till potentiella köpare. Väldigt god kunskap om vår förening och Traneberg.

Han höll en god kontakt under tiden innan visning och under budgivning och gick alltid att nå.

Fredriks prisnivå ligger eventuellt lite över konkurrenternas i området, men vi tycker helt klart att det var värt det och kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Hampus W
    Hej Hampus,
    Tack för dina fina ord! Det vart en mycket lyckad försäljning till slut det där! Kunskap, kommunikation och proffsighet är viktiga faktorer för mig, så det känns väldigt kul att ni kände att jag levererade det. Nu önskar jag er stort lycka till i jakten på ny bostad. Behöver ni bolla potentiella objekt med mig är det bara att ni hör av er.
  • José Nicolas V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har köpt en lägenhet i Traneberg och har haft en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Mäklaren har agerat proffesionellt, kunnigt och alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar José Nicolas V
    Hej José,
    Vad kul att det har känts bra under processen, speciellt eftersom det var ert första lägenhetsköp. Hoppas ni kommer att trivas bra, det är jag övertygad om! Välkomna till Traneberg! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Annika V
    Annika V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2:a såld i Bromma, förväntningarna uppfylldes till fullo. Fredrik är kunnig, korrekt o mycket proffsig Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar Annika V
    Hej Annika,
    Stort tack för dina fina ord. Superkul med ännu en lyckad försäljning i er trevliga förening. Hör av dig i januari så hjälper jag dig med deklarationen också. Ha det så fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Johan B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi har varit supernöjda med allting. Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-14 Fredrik W svarar Johan B
    Hej Johan,
    Stort tack för er rekommendation! Väldigt kul att det gick så bra till slut. Hoppas vi kan hitta något nytt till er här i området inom kort.
    Ha det så fint och hälsa Jessika!
  • Oliver E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt kommunikation och trevlig. Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Oliver E
    Hej Oliver,
    Tack för dina fina ord! Kommunikationen är givetvis nyckeln för att en affär ska bli lyckad åt båda håll. Roligt att ni känner er nöjda med mitt jobb. Vi håller kontakten, så kommer jag förbi och kikar när ni är klara med renoveringen. Ha det fint och hälsa Andrea så gott!
  • Robert H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inte bli något annat än högsta betyg! Fredrik fanns som ett fantastiskt stöd redan innan försäljningen när vi letade och köpte hus. När vi sedan sålde vår 2:a på en väldigt tuff marknad, lyckades han ändå få dit mycket folk, 7 budgivare och ett slutpris långt över våra förväntningar som vi var väldigt nöjda med.
    Fredrik känns ärlig, tydlig, kompetent och service-minded! Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Robert H
    Hej Robert,
    Stort tack för din rekommendation! Det värmer att höra så fina ord, då blir det enkelt att gå till jobbet varje morgon. För mig handlar det om en helhetslösning, man måste hjälpa sina kunder i varje steg. Att byta bostad är oftast en väldigt stor affär, i flera steg. Därför måste man vara där och stötta hela tiden som mäklare. Så vill jag i alla fall upplevas, och det känns det som att ni har gjort. Vilket givetvis är väldigt kul! Stort lycka till i nya huset. Jag kommer gärna förbi på en kaffe när ni är klara.
  • Emma H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    • Sålt en tvårumslägenhet i Traneberg
    • Fredrik är en oerhört pålitligt mäklare som arbetar långsiktigt. Vi har fått ett fantastiskt stöd och bemötande inte minst vid försäljningen av vår lägenhet utan även vid köpet av vår nya bostad. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Emma H
    Hej Emma,
    Tack för din rekommendation. Känns väldigt kul att ni hittat ert drömhus samtidigt som vi fick till en bra försäljning av er lägenhet. Alltid kul med nöjda kunder, då får man jobba långsiktigt och med en hjälpsam inställning. Rekommendera mig gärna till vänner och familj.
    Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver.
  • Sten E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt och proffsigt genomfört uppdrag. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Sten E
    Hej Sten,
    Tack för dina fina ord! Kul att få hjälpa dig med din trevliga lägenhet. Finns det något jag kan hjälpa dig med framöver är det bara att höra av dig.
  • Liss Malin M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde ett radhus. Mäklaren har varit toppen och väldigt trevlig, jag är nöjd med kontakten från början till slut! Han höll mig informerad hela tiden om allt som hände och intrycket i efterhand är att han till och med skötte det hela bättre än jag förväntat mig. Läs mer
    2018-03-21 Fredrik W svarar Liss Malin M
    Hej Malin,
    Vad kul att du upplever försäljningen som bättre än förväntat! Jag försöker alltid hålla en bra kommunikation med mina kunder och se till att alla är uppdaterade och informerade.
    Försäljningen gick väldigt bra i en tuff marknad vilket såklart alltid är extra roligt!
    Ha det så fint och hälsa Henrik så gott.
  • Josefine A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, välinformerad om lägenheten, mycket hjälpsam! Toppen! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Josefine A
    Hej Josefin,

Tack för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver. Ha det fint och hälsa Jean-Marc. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Maria F
    Maria F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare, lätt att få tag på och snabb återkoppling. Vi kände oss trygga genom hela affären! Kan varmt rekomendera Fredrik! Läs mer
    2018-03-05 Fredrik W svarar Maria F
    Hej Maria,
    Tack för er rekommendation! Lycka till med renoveringen och hoppas att ni kommer att trivas.
    Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något vis.
  • Zhiyue M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en mycket effektiv och proffesionell mäklare. Han uppmärksammar detaljer och förstår kundens behov. Jag kan varmt rekommendera honom!
    — Mia Bromma Läs mer
    2018-03-01 Fredrik W svarar Zhiyue M
    Tack för fina vitsord Mia! Det gick bra till slut efter lite hård förhandling. Jag hoppas innerligt att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Den dagen det är dags att sälja är det bara att du hör av dig. Ha det så fint!
  • Oscar W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Fredrik var snabb i att svara på frågor. Han var även mycket duktig på att förstå både köpare och säljare. Läs mer
    2018-01-31 Fredrik W svarar Oscar W
    Hej Oscar!
    Tack för en trevlig affär, hoppas verkligen att ni kommer att trivas.
    Jag sitter ett stenkast bort som du vet, så är det något finns det alltid en kopp kaffe och hjälp runt hörnet!
    Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Frida Ohlander D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling. Läs mer
    2018-01-30 Fredrik W svarar Frida Ohlander D
    Tack Frida! Och varmt välkommen till Traneberg. Bara att höra av dig om du har något jag kan hjälpa dig med.
  • Amin S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, alltid tillgänglig Läs mer
    2018-01-13 Fredrik W svarar Amin S
    Hej Amin!
    Kul att vi fick till ett så himla bra pris i rådande marknad! Hör av dig om du behöver hjälp framöver!
  • Theodor L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd med kontakten. Läs mer
    2017-12-20 Fredrik W svarar Theodor L
    Hej Theodor,
    Tack för fina vitsord! Hoppas att ni kommer att trivas bra. Om ni har några frågor är det bara att kontakta mig.
    Hälsa Emma så gott!
  • Filip S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit enormt tillmötesgående från dag ett i mitt lägenhetssökande hela vägen fram till sista mötet. Fredrik ger ut enorm trygghet till en som köpare av bostad samt visar på en hög social kompetens beroende på kund. Grym. Läs mer
    2017-11-20 Fredrik W svarar Filip S
    Hej Filip!
    Tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg, det har jag förvisso inga som helst tvivel på! Om du behöver min hjälp på något sätt är det bara att slå en signal, eller så kommer du förbi på en kaffe.
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Emma V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig kille med otroligt engagemang! Läs mer
    2017-11-16 Fredrik W svarar Emma V
    Hej Emma,
    Tack för dina fina ord! Kul att vi fick till allt trots tandbesvär och krångliga banker. Stort lycka till med renoveringen, ska bli spännande att se hur det blir när ni är klara!
    Ha det fint och hälsa Daniel så gott.
  • Linda E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd, kunnig, lätt att kommunicera med och fick upp priset rejält. Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar Linda E
    Hej Linda!
    Det blev ju riktigt bra till slut det där! Väldigt kul att det löste sig när du fått kämpa så mycket med lägenheten.
    Ett riktigt fint pris fick vi till! Hör bara av dig om du behöver min hjälp på något sätt framöver, bara att slå en signal eller skicka ett mail.
    Ha det fint och hälsa Erik så gott!
  • André I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett väldigt genuint och trevligt bemötande av Fredrik. Vi köpte precis en lägenhet genom honom och är väldigt nöjda med hur affären gick till därför vill vi nu att han ska sälja vår lägenhet också.

Fredrik lever upp till alla förväntningar vi har av en mäklare! Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar André I
    Hej André,

Kul att ni fick er drömlägenhet till slut! Ska bli spännande att följa utvecklingen med renoveringen framöver.
    Dessutom extra roligt att hjälpa er med er försäljning såklart! Ser fram emot ett gott samarbete.

• Gustav L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig och fick bra pröjs trots svajiga tider. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Gustav L
    Hej Gustav!
    Tillgänglighet är alltid viktigt när man ska göra sin största affär! Kul att du är nöjd med processen.
    Vi ses inom kort! Kommer gärna förbi och kollar er nya lägenhet! Ha det fint!
  • Henrik I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    De var inga konstigheter här, allt gick så smidigt, kort och gott Top notch ! Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Henrik I
    Hej Henrik!
    Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas fint ute på Ekerö. Har du några funderingar är det bara att slå en signal eller titta förbi på en kaffe. Ha det fint!
  • Jan E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på en bra mäklare. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Jan E
    Hej Jan!
    Kul att höra. Det var mycket trevligt att hjälpa er med er lägenhetsförsäljning och extra roligt att ni fick er drömlägenhet. Den balkongen kommer ni att få njuta av många gånger framöver!
  • Anna W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra bemötande hela vägen från visning till skrivande av kontrakt. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Anna W
    Hej Anna!
    Tack, vad kul att höra att ni kände er nöjda med mig. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver och tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp!
  • Victor H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket härlig person som var väldigt tillmötesgående, pedagogisk, vänlig och hjälpte till med allt under hela processen, helt enkelt riktigt grym och mycket kompetent! Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Victor H
    Hej Victor!
    Tack för dina fina ord! Kul att du fick din drömlägenhet till slut! Hoppas du kommer trivas bra. Är det något du funderar över är det bara att ringa ett samtal!
  • Tommy L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var från start till mål mycket affärsmässig, flexibel och kundvänlig. På ett professionellt sätt förmedlade han vår bostad på bästa sätt mot båda parter.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Fredrik och vårt samarbete vilket gör att vi varmt rekommenderar honom för framtida uppdrag. Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tommy L
    Hej Tommy!
    Stort tack för dina fina ord! Det värmer och ger en välbehövlig motivation i höstrusket! Det var mycket kul att hjälp er med er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra innanför tullarna som ni gjorde i Traneberg. Glöm inte att höra av dig framöver för hjälp med deklarationen. Ha det så fint och hälsa Caroline så gott!
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus