Jenny Nordstrand
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Jenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Jenny Nordstrand

• Josef A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För mig som potentiell köpare (spekulant och budgivare), ingav Jenny N lågt förtroende som mäklare. Att vid en direkt fråga utelämna avgörande information kring föreningens framtida ekonomi är oacceptabelt. Läs mer
    2018-09-24 Jenny N svarar Josef A
    Hej Josef!
    Jag tar verkligen åt mig av att höra att du inte är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Jag hoppas att ni ändå var tillfreds med att jag ordnade en extra visning åt er med kort varsel och höll er uppdaterade kring försäljningen.
    Det jag fått från denna föreningen är att de inte beslutat om några förändringar gällande avgiften, däremot kan det komma att ske längre fram i samband med att tomträttsavgälden omförhandlas om 5 år.
    Jag är förstås ledsen över den misskommunikationen som blev och tar till mig av det!

Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig på mail eller telefon, jag vill även passa på att önska er all lycka i letandet efter ny bostad!

Ha en fortsatt fin vecka, Jenny
  • Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin U skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo fick väldigt god bemötande av Jenny Nordstrand. Vi är glada för den fantastiska upplevelsen vi fick när vi köpte vår första bostad. Läs mer
  • Tomas N skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss att på ett smidigt sätt sälja en bostadsrätt. Läs mer
  • Laura B skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det var ett nöje att träffa Jenny! Hon var jätte trevlig och hjälpsam under hela processen. Vi är nöjda med resultaten och det priset vi fick för vår lägenhet. Läs mer
  • Sofia O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt kompetent mäklare med stort engagemang och fokus. Kände mig väldigt trygg med att hon la ner stor energi på att få min lägenhet såld till så högt pris som möjligt. Vi hamnade 230tkr över mitt egna acceptpris och slog rekord i området. Beror till stor del av Jennys arbete och kontaktnät. Läs mer
  • A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tyckte Jenny var väldigt bra. Hon glömde ingenting och var väldigt engagerad. Läs mer
  • Elin A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är prfoessionell och mkt trevlig från första till sista sekund med både köpare o säljare. Hon har gjort ett oerhört grundligt arbete för att hitta rätt tidpunkt för visning, rätt pris, rätt köpare osv. På en marknad som inte varit jättelätt har hon navigerat oss fram till en bra försäljning. Högsta betyg! Läs mer
  • Patrik A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Högsta betyg till Jenny för hennes fantastiska engagemang, personlighet och lösningsorientering. Läs mer
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus