en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Jonas Mattsson

• Peter F
    Peter F skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra hjälp med försäljningen!
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas är en genuint trevlig och hjälpsam person.
    Vi är väldigt nöjda med servicen samt kommunikationen och skulle absolut anlita honom som mäklare vid nästa försäljning.
    2016-06-16 Jonas M svarar Patrik W
    Tack för det Patrik! Det var ett nöje att få jobba med er genom denna affär. Skönt för er att ha båten så nära också ju! Du vet vart jag finns om det finns något jag kan hjälpa er med. Glad sommar!
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra service och ett proffsigt bemötande. Kan verkligen rekommendera Jonas!
    2015-11-05 Jonas M svarar Jenny T
    Tack Jenny! Kul att höra att ni är nöjda. Stort tack också för rekommendationen ni skickade på er vän som skulle sälja sin lägenhet! Vi hörs och syns.
  • Iain M
    Iain M skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas är professionell, hjälpsam och förtroendeingivande
    2015-06-24 Jonas M svarar Iain M
    Hej! Kul att höra att ni är lika nöjda med affären som jag är. Ni kändes väldigt seriösa hela vägen vilket alltid är bra för alla. Hoppas ni får många soltimmar nu om sommarkvällarna på den fina balkongen. Hälsa Christina!
  • Anwar H
    Anwar H skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej Han är duktigt trevligt gör sitt job underbar. Nöjed kund
    2015-05-11 Jonas M svarar Anwar H
    Tack för det Anwar. Blir lika glad varje gång mina kunder är nöjda. Hoppas ni fått en bra start med den nya kliniken i Vällingby!!! Ta hand om er!
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jordnära mäklare med full koll på läget och Bromma.
    2015-05-11 Jonas M svarar Christoffer K
    Hej och tack för det! Hoppas du trivs fortsatt bra i lägenheten och att du njuter ordentligt av kvällssolen där på balkongen. Vi hörs!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superbra mäklare! Vi litade fullt på hans jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderas!
    2015-05-11 Jonas M svarar Evelina B
    Tack för det Evelina, det värmer massor och jag är också glad och nöjd med hur allt fortlöpte. Vi hörs och syns!
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt bemötande och mycket väl utfört arbete från start till mål. Rekommenderas varmt!
    2015-05-11 Jonas M svarar Oscar C
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs fortsatt bra i nya lägenheten och att livet leker!
  • Karin H
    Karin H skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med vår kontakt under hela försäljningstiden. Jonas är trevlig, seriös och öppen på rätt sätt och processen kändes betryggande. Jag har förstått att även köparen kände sig nöjd vilket blev ett plus i kanten. Jag kan varmt rekommendera Mäklarhuset, Bromma.
    2015-05-11 Jonas M svarar Karin H
    Hej Karin och tack för de fina orden! Det kändes även för mig som en väldigt bra kontakt från första början vilket alltid är extra kul även för mig. Pratade med köparna i förra veckan och de har redan flyttat in och det känns ju alltid extra roligt när både köpare och säljare är nöjda och glada. Sen måste jag, även om det bär emot lite, vara lite ordpolis också och påpeka att Mäklarhuset är en konkurrent till oss på Svenska Mäklarhuset, tro det eller ej :). Hälsa syskonen så hörs och syns vi!
  • Lars-christer L
    Lars-christer L skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriöst, professionellt, förtroendeingivande!
    2015-05-05 Jonas M svarar Lars-christer L
    Hej! Stort tack för de fina orden. Tack själv för en mycket bra kontakt och en enkel, rak kommunikation. Ett nöje!
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde en lägenhet genom Jonas Mattsson under 2013, och har PÅ RIKTIGT aldrig varit så nöjd med en mäklartjänst tidigare - Även om "stockholmslägenheter" har en förmåga att sälja sig själva så är jag övertygad om att Jonas engagemang och "walk the extra mile"-inställning gav extra klirr i min kassa - Om jag i framtiden kommer sälja en lägenhet inom den region som Jonas representerar kommer jag garanterat ha honom som mitt förstahandsval /Sebbe Kollberg
    2015-05-05 Jonas M svarar Sebastian K
    Wow, stort tack för det Sebastian! Jag hoppas att ni kommer tillbaka till Bromma snart igen då! Och grattis igen till tillökningen!
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är supernöjd med Jonas Mattson han får toppbetyg av mig och jag kan verkligen rekomendera honom till andra.
    2015-05-05 Jonas M svarar Madelene M
    Hej Madelene. Det var ett sant nöje! Och stort tack, igen, för rekommendationen du skickade till din vän Malin när hon skulle sälja sin lägenhet. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten och att livet leker!
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som vi gärna rekommenderar till andra!
    2015-05-05 Jonas M svarar Andreas Ö
    Tack för det Andreas! Stort tack också för rekommendationen till din kollega Philip när han skulle sälja sin lägenhet. Hoppas allt är bra med familjen! Hälsa Linda så mycket också. ps, hörde från Josefin att försäljningen i Sundbyberg gick bra den med!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Riktigt proffsig och duktig mäklare som jag varmt rekommenderar! En 10/10!!!
    2015-05-05 Jonas M svarar Johanna S
    Stort tack för de orden. Alltid superroligt med återkommande kunder. Tack också för det fina samarbetet som gjorde att resultatet vart så bra i slutändan. Hoppas ni mår bra och njuter av livet ute i Kungsängen!
  • Anna J
    Anna J skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Med Jonas Mattsson som mäklare får man professionell hjälp genom hela processen, och ett enormt kunnande som ger ett utomordentligt slutresultat. Jonas kan verkligen varmt rekommenderas!
    2015-05-05 Jonas M svarar Anna J
    Hej Anna! Stort tack för de orden, det uppskattas såklart jättemycket. Hoppas du har börjat få snurr på din nystartade firma (träffade Jonna idag som sade att ni fått en jättebra kontakt) och att ni njuter för fullt ute på Älvnäs!
  • Gabriela
    Gabriela skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra, engagerat, initiativtagande. Är nöjd.
    2015-05-05 Jonas M svarar Gabriela
    Tack för det Gabriela. Hoppas ni har det toppen i er nya lägenhet!
Noomi Unéus
Fredrik Wolffelt