63 rekommendationer

Malin Sköld
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 63 kunder tycker om Malin Sköld

• Alexandra S
    Alexandra S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Malin. Hon uppdaterade mig löpande och följde överenskommelsen kring hur jag ville att försäljningen skulle gå till. Hon har under hela tiden varit glad och trevlig och jag skulle absolut kunna tänka mig att anlita henne igen. Läs mer
    2017-12-04 Malin S svarar Alexandra S
    Tack Alexandra! Kul att du uppskattar min kommunikation. Jag lägger stor vikt i att jag hela tiden har kontakt med både mina säljare och intressenter uppe i en process. Det är en stor affär och tycker det är viktigt att man får löpande information hela vägen. :) Jag hoppas verkligen att du hamnar i Bromma igen så vi får samarbeta igen :) Allt gott! /Malin
  • Ann-Charlotte R
    Ann-Charlotte R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillmötesgående, duktig och hjälpsam. Lyhörd och förstående, trevligt bemötande.
    Ett stort tack till Malin Sköld
    Önskar Ann-Charlotte Roos Läs mer
    2017-12-04 Malin S svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann-Charlotte, tack så mycket för din Reco. Värmer att du uppskattar mitt bemötande och arbetssätt. Hoppas du skall trivas i nya lägenheten. Allt gott! /Malin
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Då det var första gången för mig att sälja fick jag ett fantastiskt bemötande, Malin berättade från grunden hur allt går till och vad som händer, samt löpande under hela processen, jag kände mig trygg. Läs mer
    2017-12-01 Malin S svarar Patrik B
    Tack så mycket Patrik för din Reco! Så roligt att du gillar och uppskattar mitt arbete :) Hoppas att ni ska trivas i nya huset. Allt gott! /Malin
  • Ann-Charlotte R
    Ann-Charlotte R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld har ett trevligt och säkert bemötande mot mig som kund och jag kan varmt rekommendera henne till vidarehusförsäljning projekt.
    Malin skötte försäljningen på ett professionellt sätt och jag som kund känner mig väldigt nöjd. Läs mer
    2017-11-13 Malin S svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann.Charlotte, tack så mycket för din reco! Så roligt att du uppskattar mitt arbete och att vi fick arbeta med varandra. Hoppas nu att du ska trivas på dina nya hem i skärgården. Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Peter S
    Peter S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    engagerad och professionell, glad och trevlig! finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-11-13 Malin S svarar Peter S
    Hej Peter, stort tack för din Reco! Hoppas vi får samarbeta igen framöver. Allt gott! /Malin
  • Klara H
    Klara H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande och god koll på objektet. Läs mer
    2017-11-10 Malin S svarar Klara H
    Hej Klara,
    Så roligt att du uppskattar mitt bemötande och kunskap kring bostäderna jag säljer. Jag lägger stor vikt att man som spekulant känner sig trygg och får bra och tydlig information om vad det är man köper. Allt gott! /Malin
  • Anna P
    Anna P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är väldigt driven mäklare och vi kände att hon hade koll på allt kring försäljningen av vår lägenhet och lotsade oss genom försäljningsprocessen och tog de rätta besluten kring den. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare! Läs mer
    2017-11-08 Malin S svarar Anna P
    Hej Anna, tack så mycket! Det var väldigt roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen. Extra roligt att du uppskattar mitt arbete. För mig är det viktigt att ni känner er trygga i er försäljningsprocess och att man har ett bra samarbete. Det är då man kan lyckas med rekordpriser som vi lyckas med trots en tuff marknad. Jag hoppas att vi får samarbeta igen, hälsa Henrik också. Allt gott! /Malin
  • Hans M
    Hans M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och trevlig i sitt bemötande. Noggrann att gå igenom alla delar i processen. Läs mer
    2017-11-07 Malin S svarar Hans M
    Hej Hans, så roligt att du uppskattar min noggrannhet. Tack för ett gott samarbete så här långt. Allt gott! /Malin
  • Christian L
    Christian L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Glad, effektiv och trevlig......................... Läs mer
    2017-11-07 Malin S svarar Christian L
    Hej Christian, tack för din Reco och extra roligt att vi lyckades så bra med försäljningen och slutpriset. Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt förhållningssätt som ingav trygghet. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-11-07 Malin S svarar Gustav H
    Hej Gustav, tack så mycket för din reco! Det värmer att ni uppskattar mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. Allt gott! /Malin
  • Anna R
    Anna R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffsigt och engagerat bemötande! Läs mer
    2017-10-03 Malin S svarar Anna R
    Hej Anna, tack så mycket för din reco. Så roligt att få jobba med er och extra roligt att vi lyckades med ett riktigt bra slutpris och försäljning trots en tuff marknad. Ni vann mycket på att vara förberedda och då kunde välja när vi vill köra igång med en skarp försäljning. Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus och att vi ses framöver. Allt gott! /Malin
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är väldigt professionell och aktiv i sitt arbete. Man känner hela tiden att hon har kontroll på processen och hon arbetar proaktivt.

Tack vare Malins något o-ortodoxa val av visningsdag fick vi till en väldigt bra försäljning med otroligt många intressenter. Läs mer
    2017-10-02 Malin S svarar Mårten R
    Hej Mårten och tack för ditt fina omdöme. Extra roligt att vi lyckades slå ett nytt rekord för hela området. Ibland gäller det att gå emot strömmen och jag är glad att vi tillslut efter mycket samtal fram och tillbaka höll oss till planen med valet av visningsdag. Vilket man kan se såhär i efterhand var det klokaste valet. Ni gjorde även ett bra drag när vi valde att börja förbereda er försäljning i god tid så att jag kunde leverera ett mycket bättre arbete. Jag hoppas att vi får samarbeta igen. Ni bor ju ändå kvar i området. Allt gott och hoppas ni trivs i nya lägenheten. Hälsa! /Malin
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande, proffsig och engagerad genom hela processen. Läs mer
    2017-10-02 Malin S svarar Ulrika B
    Hej Ulrika,
    Tack för din reco och för ett härligt samarbete. Jag hoppas att du trivs i nya lägenheten inne i stan.
    Allt gott och hoppas att vi får arbeta tillsammans igen. Allt gott! /Malin
  • Emma M
    Emma M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt engagerad och supertrevlig! Hon lyssnade på oss, svarade snabbt på frågor och gjorde sitt absoluta bästa inför försäljning av lägenheten. Läs mer
    2017-09-01 Malin S svarar Emma M
    Tack Emma, så roligt att höra att du uppskattar mitt arbete med er försäljning. Extra roligt att vi lyckades med ett riktigt bra slutpris för er lägenhet. Jag hoppas att vi får samarbeta igen och hoppas ni ska trivas i nya lägenheten. Hälsa så gott! /Malin
  • Anastasiia P
    Anastasiia P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej!
    Jag tycker att allt var helt ok. Hon var(och är, hoppas jag) väldigt trevlig och vänlig.
    Vi kan inte flytande svenska, så hon pratade engelska med oss. På andra sidan föredrog försäljare prata svenska, så Malin hjälpte oss att kommunicera. Läs mer
    2017-08-31 Malin S svarar Anastasiia P
    Hej Anastasiia, tack för din reco. Jag hoppas att jag fortfarande är det. :) Ta hand om er och hälsa så gott! Mvh, Malin
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet som Malin förmedlade och har varit mycket nöjda. Malin är väldigt tillmötesgående och har varit snabb på att besvara eventuella frågor vi haft innan och efter tillträdet. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2017-08-31 Malin S svarar Amanda B
    Hej Amanda, tack för din fina reco så roligt att höra. Jag hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten och att vi får samarbeta i framtiden igen. :) Hälsa så gott! /Malin
  • Jan H
    Jan H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej!

Vi tyckte att Malin gav ett trevligt och serviceinriktat intryck.
    Hon gav ett snabbt respons och svarade alltid på våra frågor.
    Vi tyckte helt enkelt att hon gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2017-07-03 Malin S svarar Jan H
    Hej Jan! Tack för din reco och för ett gott samarbete. Så roligt att du uppskattar min service. Hoppas ni får en härlig sommar! /Malin
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och tillmötesgående. God service och angelägen om att man är nöjd . Läs mer
    2017-07-03 Malin S svarar Ann-charlotte B
    Hej Ann-Charlotte, tack för din reco. Jag hoppas ni skall trivas i er nya fina lägenhet! Ha en underbar sommar! /Malin
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig! Lätt att ha och göra med! Läs mer
    2017-06-07 Malin S svarar Marcus E
    Hej Marcus, tack för din reco. Extra roligt att vi lyckades med ett rekord för hela Abrahamsberg. :) Hoppas ni ska trivas i nya huset. Allt gott! /Malin
  • Anna B
    Anna B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej!

Malin är den mest proffsiga mäklaren jag träffat. Super trevlig lugn och inkännande lyssnar mer än hon pratar. Har koll på allt. Fattar inte hur hon grejar all, och håller super koll. Skulle vilja rekommendera henne till alla som går i "säljastankar". Henne får man ett väldigt förtroende för och med. 10+ poång ! Läs mer
    2017-06-05 Malin S svarar Anna B
    Hej Anna tack så mycket för din fina rekommendation, värmer väldigt mycket att du är nöjd med vårt samarbete. Extra roligt att jag fick hjälpa dig med både köp och försäljning, där vi lyckades med ett rekord. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet och att vi stöter på varandra igen, du är ju ändå fortfarande Brommabo. Ha en riktigt fin sommar :) Allt gott! /Malin
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och personligt bemötande och hjälp genom hela säljprocessen. Läs mer
    2017-06-05 Malin S svarar Viktor F
    Hej Viktor, tack för din reco och för ett smidigt och bra samarbete. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och lycka till med renoveringen. Trevlig sommar! /Malin
  • Korinna K
    Korinna K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Grymt bra jobb och samarbete med Malin under hela processen. Jag är verkligen nöjd. Läs mer
    2017-06-05 Malin S svarar Korinna K
    Hej Korinna, tack för din reco! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas ni trivs i nya lägenheten! Trevlig sommar /Malin
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin gav ett förtroendeingivande och proffsigt intryck. Hon hade koll på området och kunde komma med värdefull rådgivning inför försäljningen. Överlag var jag väldigt nöjd med Malins insats. Läs mer
    2017-04-24 Malin S svarar Kristofer F
    Hej Kristofer, tack för din rekommendation och tack för ett gott samarbete. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ni gjorde ett smart drag att kontakta mig i tid så att vi kunde få fina sommarbilder, vilket är extra viktigt när ni hade en så fin balkong och omgivning. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem. Hälsa så mycket. Allt gott! /Malin
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra ock proffsigt upplägg.
    Malin är en bra lyssnare och förstår kundens behov och hon tog också fram en lösning som jag var nöjd med Läs mer
    2017-04-12 Malin S svarar Ulf G
    Hej Ulf, roligt att du uppskattar mitt arbete. Det är viktigt att se till så att allting blir så smidigt som möjligt för alla parterna. Hoppas att du trivs i nya lägenheten du flyttade ju inte så långt :) Allt gott! /Malin
  • Andy S
    Andy S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ett professionellt och förtroendeingivande betömande. Läs mer
    2017-04-12 Malin S svarar Andy S
    Hej Andy, tack för din reco och för ett gott samarbete, extra roligt att vi kunde hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet som är så fin. Ta hand om er och hälsa Sheida så gott! /Malin
  • Ann L
    Ann L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är kompetent, förtroendeskapande och har ett trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med hennes uppdrag, Läs mer
    2017-04-12 Malin S svarar Ann L
    Tack Ann för ett bra samarbete igenom hela processen. Jag hoppas att du ska trivas i er nya lägenheten. Ta hand om er och hälsa Håkan. Allt gott! / Malin
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd med Malin som mäklare. Bra dialog och snabb återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
    2017-04-12 Malin S svarar Marianne A
    Tack Marianne för din reco och för ett riktigt gott samarbete. Jag hoppas att vi ses igen, du bor trots allt kvar i området. :) Ta hand om dig!
    Allt gott /Malin
  • Victoria D
    Victoria D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin har en härlig energi, var engagerad och sålde min lägenhet till rekordpris. Jag är väldigt glad och tacksam över Malin som min mäklare och ger henne mina varma rekommendationer! Läs mer
    2017-04-12 Malin S svarar Victoria D
    Hej Victoria, tack för din reco. Det är så roligt att du uppskattar min insats och extra roligt att vi lyckades med ett rekord. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenheten. Hälsa Erik så gott och ta hand om er! /Malin
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Kunde svara på frågor m.m. Läs mer
    2017-03-02 Malin S svarar Emelie B
    Tack Emelie för din reco. Hoppas ni ska trivas i lägenheten :) Ta hand om er! / Malin
  • Marie B
    Marie B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande intryck genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2017-03-01 Malin S svarar Marie B
    Hej Marie, tack för din reco och för ett bra samarbete genom hela försäljningen, så roligt att du är nöjd med min insats. Ta hand om dig nu så hoppas jag att vi ses igen. /Malin
    Mose S gillar detta
  • Lincoln S
    Lincoln S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gjorde hela processen lätt, väldigt hjälpsamt. Läs mer
    2017-03-01 Malin S svarar Lincoln S
    Hej Lincoln, tack för din reco. Hoppas att du och Emelie ska trivas i er nya lägenhet och att flytten går bra. Ta hand om er så hörs vi av! /Malin
  • Hans C
    Hans C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och snabb kontakt hela vägen från visning och budgivning till avtal och tillträde. Läs mer
    2017-03-01 Malin S svarar Hans C
    Hej Hans, tack för din Reco, Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Allt gott! /Malin
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig, trevlig och nogrann mäklare som tar sig tid att svara på alla möjliga frågor som man kan ha kring en försäljning. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-03-01 Malin S svarar Mattias R
    Hej Mattias, Tack för din Reco och för ett bra samarbete. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord. :) Ta hand om dig!
  • Jozsef D
    Jozsef D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin made my first apartment experience much more pleasant than I expected it to be. She was very kind and friendly from the very first time we met her and throughout the whole process. She helped as with all our question and provided detailed guidance and what will happen next. She was always fast on replying to our messages and email. Läs mer
    2016-12-05 Malin S svarar Jozsef D
    Thank you for your recommendation. I hope that you and Sofia will enjoy the apartment. Just contact me if you have any questions in the future. Best regards, Malin
  • Mehdi B
    Mehdi B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Strålande!.......................... Läs mer
    2016-10-17 Malin S svarar Mehdi B
    Hej! Tack för din reco! Så roligt att vi lyckades slå ett bra rekord i föreningen. :) Allt gott! /Malin
  • Tetiana B
    Tetiana B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är professionell och hon har goda kommunikationsfärdigheter Läs mer
    2016-10-17 Malin S svarar Tetiana B
    Hej Teriana! Tack för din reco. Jag hoppas att ni trivs och kommit till rätta i er nya lägenhet. :) Med vänlig hälsning, Malin
  • Boo E
    Boo E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Serviceminded, trevlig och enkel att ha att göra med! Läs mer
    2016-09-08 Malin S svarar Boo E
    Hej Boo! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten. Så hörs vi vidare om det blir aktuellt för en värdering eller så. /Malin
  • Robert S
    Robert S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande och service samt stor yrkesskicklighet. Levde upp till våra höga förväntningar. Läs mer
    2016-09-08 Malin S svarar Robert S
    Tack Robert! Vad roligt att jag levde upp till era förväntningar och för att det gick så bra med försäljningen. All lycka till med huset!
    /Malin
  • Erik S
    Erik S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är förtroendeingivande, duktig och ambitiös.
    Återkopplar alltid och är lätt att få tag i.
    Jag är mycket nöjd med Malin och Svenska Mäklarhusets insats vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2016-09-08 Malin S svarar Erik S
    Hej Erik! Tack så mycket för ditt omdöme, och för den rekommendation du gav till din granne. Ska bli spännande att se hur din nya lägenhet blir efter renoveringen. Allt gott! /Malin
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld är en utmärkt och serviceinriktad mäklare. Läs mer
    2016-09-08 Malin S svarar Ulrika C
    Hej Ulrika! Tack för din reco och för ett mycket bra samarbete. Jag önskar er all lycka till med nya huset. Med vänlig hälsning, Malin
  • Fernando C
    Fernando C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Everything was really fast and very easy. We got a good comunication. Marlin is organize and efficient. :) Läs mer
    2016-08-31 Malin S svarar Fernando C
    Thank you Fernando! I hope that you will enjoy the appartment. :)
  • Annica V
    Annica V skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, kunnig, påläst, raka besked och bra information och uppföljande kontakter. Läs mer
    2016-08-31 Malin S svarar Annica V
    Hej Annica! Tack för din reco och framförallt tack för ett bra samarbete. Så roligt att vi lyckades sälja till ett mycket bra pris. Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem. Allt gott!
  • Julia W
    Julia W skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick smidigt och bra! Malin är organiserad o hjälpsam, svarar snabbt på frågor. Vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
    2016-08-16 Malin S svarar Julia W
    Hej Julia, Tack för ett gott samarbete. Jag hoppas att ni trivs och börjat komma i ordning i lägenheten. :)
    Hälsa Fernando så gott!
  • Fevzi A
    Fevzi A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är supernöjda med Malin som hjälpte oss vid försäljning och köp av bostad. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2016-06-29 Malin S svarar Fevzi A
    Hej Fevzi, tack för ett riktigt bra samarbete. Roligt att vi lyckades få ett så bra slutpris. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende och att jag får komma förbi och uppdatera med en ny värdering när renoveringen är färdig. :)
    Trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Malin
  • Amin S
    Amin S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Skarp och duktig mäklare! Hon har bra koll på Bromma-området. Läs mer
    2016-06-14 Malin S svarar Amin S
    Hej Amin,
    Tack för ett bra samarbete och en riktigt lyckad försäljning. Hoppas att du får en riktigt trevlig sommar! /Malin
  • Mari F
    Mari F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra allt och smidigt.Trevligt bemötande och snabba svar på frågor. Läs mer
    2016-06-08 Malin S svarar Mari F
    Hej Mari, tack för ett gott samarbete och att du trivs i din nya lägenhet. Jag hoppas att vi får möjlighet att arbeta tillsammans igen. Ha en riktigt härlig sommar :) /Malin
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alldeles ypperlig service och trevligt bemötande. Läs mer
    2016-06-08 Malin S svarar Niclas H
    Hej Niclas, tack för din reco. Ha en trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Malin
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är trevlig och trygg. Hon gör det svåra och besvärliga så enkelt och lätt. I mitt fall var det extra mycket administration och byråkrati eftersom såg sålde åt mina föräldrar. Malin skötte allt smidigt och lekande lätt. Jag är supernöjd med både priset vi fick och allt runt försäljningen. / Tina R. Läs mer
    2016-05-18 Malin S svarar Kristina R
    Hej Kristina, tacka så mycket för din fina kommentar. Riktigt roligt att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Hälsa Birgitta och Teodor så mycket. Med vänlig hälsning, Malin
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt kunnig och proffesionell. Rekommenderar henne starkt då hon gör ett väldigt bra jobb! Läs mer
    2016-05-18 Malin S svarar Charlotte Å
    Tack så mycket Charlotte för gott samarbete! Lycka till med ert nya boende så hoppas jag att våra vägar korsas igen :)
    Med vänlig hälsning, Malin
  • Helena A
    Helena A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin gav ett väldigt positivt och professionellt intryck. Tydlig information och ett personligt bemötande. Läs mer
    2016-05-18 Malin S svarar Helena A
    Tack Helena för din Reco och för ett gott samarbete! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet. Jag önskar dig en härlig sommar. Med vänlig hälsning, Malin
Fredrik Wolffelt
Noomi Unéus