en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.8 / 5 i betyg — 30 rekommendationer

Läs vad 30 användare tycker om Malin Sköld

• Jozsef D
    Jozsef D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin made my first apartment experience much more pleasant than I expected it to be. She was very kind and friendly from the very first time we met her and throughout the whole process. She helped as with all our question and provided detailed guidance and what will happen next. She was always fast on replying to our messages and email.
    2016-12-05 Malin S svarar Jozsef D
    Thank you for your recommendation. I hope that you and Sofia will enjoy the apartment. Just contact me if you have any questions in the future. Best regards, Malin
  • Mehdi B
    Mehdi B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Strålande!..........................
    2016-10-17 Malin S svarar Mehdi B
    Hej! Tack för din reco! Så roligt att vi lyckades slå ett bra rekord i föreningen. :) Allt gott! /Malin
  • Tetiana B
    Tetiana B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är professionell och hon har goda kommunikationsfärdigheter
    2016-10-17 Malin S svarar Tetiana B
    Hej Teriana! Tack för din reco. Jag hoppas att ni trivs och kommit till rätta i er nya lägenhet. :) Med vänlig hälsning, Malin
  • Boo E
    Boo E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Serviceminded, trevlig och enkel att ha att göra med!
    2016-09-08 Malin S svarar Boo E
    Hej Boo! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten. Så hörs vi vidare om det blir aktuellt för en värdering eller så. /Malin
  • Robert S
    Robert S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande och service samt stor yrkesskicklighet. Levde upp till våra höga förväntningar.
    2016-09-08 Malin S svarar Robert S
    Tack Robert! Vad roligt att jag levde upp till era förväntningar och för att det gick så bra med försäljningen. All lycka till med huset!
    /Malin
  • Erik S
    Erik S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är förtroendeingivande, duktig och ambitiös.
    Återkopplar alltid och är lätt att få tag i.
    Jag är mycket nöjd med Malin och Svenska Mäklarhusets insats vid försäljningen av min lägenhet.
    2016-09-08 Malin S svarar Erik S
    Hej Erik! Tack så mycket för ditt omdöme, och för den rekommendation du gav till din granne. Ska bli spännande att se hur din nya lägenhet blir efter renoveringen. Allt gott! /Malin
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld är en utmärkt och serviceinriktad mäklare.
    2016-09-08 Malin S svarar Ulrika C
    Hej Ulrika! Tack för din reco och för ett mycket bra samarbete. Jag önskar er all lycka till med nya huset. Med vänlig hälsning, Malin
  • Fernando C
    Fernando C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Everything was really fast and very easy. We got a good comunication. Marlin is organize and efficient. :)
    2016-08-31 Malin S svarar Fernando C
    Thank you Fernando! I hope that you will enjoy the appartment. :)
  • Annica V
    Annica V skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, kunnig, påläst, raka besked och bra information och uppföljande kontakter.
    2016-08-31 Malin S svarar Annica V
    Hej Annica! Tack för din reco och framförallt tack för ett bra samarbete. Så roligt att vi lyckades sälja till ett mycket bra pris. Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem. Allt gott!
  • Julia W
    Julia W skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick smidigt och bra! Malin är organiserad o hjälpsam, svarar snabbt på frågor. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    2016-08-16 Malin S svarar Julia W
    Hej Julia, Tack för ett gott samarbete. Jag hoppas att ni trivs och börjat komma i ordning i lägenheten. :)
    Hälsa Fernando så gott!
  • Fevzi A
    Fevzi A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är supernöjda med Malin som hjälpte oss vid försäljning och köp av bostad. Rekommenderas verkligen.
    2016-06-29 Malin S svarar Fevzi A
    Hej Fevzi, tack för ett riktigt bra samarbete. Roligt att vi lyckades få ett så bra slutpris. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende och att jag får komma förbi och uppdatera med en ny värdering när renoveringen är färdig. :)
    Trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Malin
  • Amin S
    Amin S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Skarp och duktig mäklare! Hon har bra koll på Bromma-området.
    2016-06-14 Malin S svarar Amin S
    Hej Amin,
    Tack för ett bra samarbete och en riktigt lyckad försäljning. Hoppas att du får en riktigt trevlig sommar! /Malin
  • Mari F
    Mari F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra allt och smidigt.Trevligt bemötande och snabba svar på frågor.
    2016-06-08 Malin S svarar Mari F
    Hej Mari, tack för ett gott samarbete och att du trivs i din nya lägenhet. Jag hoppas att vi får möjlighet att arbeta tillsammans igen. Ha en riktigt härlig sommar :) /Malin
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alldeles ypperlig service och trevligt bemötande.
    2016-06-08 Malin S svarar Niclas H
    Hej Niclas, tack för din reco. Ha en trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Malin
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är trevlig och trygg. Hon gör det svåra och besvärliga så enkelt och lätt. I mitt fall var det extra mycket administration och byråkrati eftersom såg sålde åt mina föräldrar. Malin skötte allt smidigt och lekande lätt. Jag är supernöjd med både priset vi fick och allt runt försäljningen. / Tina R.
    2016-05-18 Malin S svarar Kristina R
    Hej Kristina, tacka så mycket för din fina kommentar. Riktigt roligt att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Hälsa Birgitta och Teodor så mycket. Med vänlig hälsning, Malin
  • Charlotte Å
    Charlotte Å skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt kunnig och proffesionell. Rekommenderar henne starkt då hon gör ett väldigt bra jobb!
    2016-05-18 Malin S svarar Charlotte Å
    Tack så mycket Charlotte för gott samarbete! Lycka till med ert nya boende så hoppas jag att våra vägar korsas igen :)
  • Helena A
    Helena A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin gav ett väldigt positivt och professionellt intryck. Tydlig information och ett personligt bemötande.
    2016-05-18 Malin S svarar Helena A
    Tack Helena för din Reco och för ett gott samarbete! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet. Jag önskar dig en härlig sommar. Med vänlig hälsning, Malin
  • Peter E
    Peter E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag upplevde henne som proffsig i bemötande och kunnande. Väldigt hjälpsam och tydlig vid förklaring
    2016-05-18 Malin S svarar Peter E
    Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme! Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet :) Med vänlig hälsning, Malin
  • Mats K
    Mats K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Glad och mkt kundinriktad. Malin var läät att få ta på via mob el mail, hon var mkt hjälpsam och gav mig ett mkt värdefullt råd efter om hon visste ngn bank som inte tog 2% amortering....
    2016-05-18 Malin S svarar Mats K
    Hej Mats, tack för din reco och ett gott samarbete. Bra att jag även kunde hjälpa dig med tips gällande finansieringen :)
  • Anders H
    Anders H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin var genomgående professionell under hela försäljningsprocessen. Hon var ett bra bollplank och vi fick ut det pris som vi önskade. Kan rekommendera henne som mäklare. /Anders
    2016-05-18 Malin S svarar Anders H
    Hej Anders, tack för ett bra samarbete och ditt fina omdöme. Hoppas att du får en riktigt härlig sommar. Med vänlig hälsning, Malin
  • Hans-göran M
    Hans-göran M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och trevlig. Kunnig och tillmötesgående. Återkopplade snabbt på mail, sms eller telefon.
    Väl förberedd.
    2016-05-18 Malin S svarar Hans-göran M
    Hej Hans-göran, Tack för din fina reco! Roligt att allting gick bra. Hälsa systrarna så mycket. Med vänlig hälsning, Malin
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är professionell och ger en alltid ett trevligt och engagerat bemötande. Hon tar sig tid och ger det där lilla extra som jag som köpare uppskattar. Vi kände oss trygga genom hela köpet och kan varmt rekommendera Malin som mäklare.
    2016-05-18 Malin S svarar Jenny L
    Tack Jenny, alltid roligt att sälja till så härliga köpare :) Ska även bli spännande att få se hur lägenheten blir efter renoveringen. Lycka till så hörs vi av. Hälsa Gabriel så mycket! Med vänlig hälsning, Malin Sköld
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var otroligt trevlig, duktig och förtroendeingivande. Hon levde helt upp till mina förväntningar, hade ständig kontakt med mig och gjorde ett bra jobb.
    2016-05-18 Malin S svarar Jennifer J
    Tack Jennifer för ditt fina omdöme :) Riktigt roligt att vårt rekord står sig. Hoppas även att du trivs i din nya lägenhet.
    Ha nu en riktigt härlig sommar! Med vänlig hälsning, Malin
  • Pirjo P
    Pirjo P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Upplevde Malins bemötande som oherhört professionellt.
    2016-04-11 Malin S svarar Pirjo P
    Tack Pirjo för ett gott samarbete! Hoppas att du har hunnit komma till rätta i den nya lägenheten. Grattis återigen :)
  • Ulla-lena W
    Ulla-lena W skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklaren uppträdde professionellt och motsvarade mina förväntningar.
    2016-02-03 Malin S svarar Ulla-lena W
    Tack så mycket Ulla-Lena för din reco och för ett gott samarbete.
    /Malin
  • Malin P
    Malin P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med Malin och det sätt som hon hjälpte mig på med försäljning av min bostadsrätt. Hon var engagerad, intresserad, kunnig och insatt. Jag visste under hela processen att jag kunde vända mig till henne för hjälp eller för att svara på eventuella frågor. Sammanfattningsvis har jag inget negativt att säga och jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta samt tänka mig att anlita henne igen om det skulle vara aktuellt.
    2016-01-25 Malin S svarar Malin P
    Hej Malin! Riktigt roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Jag vill även passa på att tacka dig för ett bra samarbete. :) /Malin
  • Sven R
    Sven R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En bra mäklare med snabb och bra kontakt genom hela processen. Rekommenderas!
    2016-01-25 Malin S svarar Sven R
    Tack Sven för din reco och för ett gott samarbete. /Malin
  • Malin Astrid Pernilla B
    Malin Astrid Pernilla B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är SÅ nöjda med Malin och det jobb hon gjort för oss. Hög proffessionalitet, alltid vänlig och tillmötesgående. Vi rekommenderar varmt Malin Sköld vid bostadsköp.
    2016-01-25 Malin S svarar Malin Astrid Pernilla B
    Tack Malin! Hoppas att du och Niclas trivs bra i er nya lägenhet och att ni hann få upp några flyttkartonger innan jul. :)
  • Christian E
    Christian E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt var bra. Tack!
    2015-12-08 Malin S svarar Christian E
    Tack Christian, och grattis igen till er nya lägenhet. Hälsa Malin!
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt fungerade utmärkt! Rekommenderas varmt.
    2015-11-17 Malin S svarar Sandra F
    Hej Sandra,
    Tack för din reco och för ett bra samarbete. Riktigt roligt att det gick så bra med försäljningen och att vi fick ett nytt rekordpris.
    Hoppas ni trivs bra i det nya huset.
Noomi Unéus
Fredrik Wolffelt