57 rekommendationer

Marcus Hemrin
en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167
167 51 Bromma — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 57 kunder tycker om Marcus Hemrin

• Engin S
    Engin S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra på återkoppla som är prio för mig.
    Engegerad person med energi. Sjysst kille helt enkelt. Läs mer
  • Malte H
    Malte H skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt förståelse för våra behov och medlade effektivt med säljaren. Snabb och responsiv utan att vara framfusig eller påflugen. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag fick ett mycket trevligt och varmt bemötande av Marcus och kände direkt förtroende i min kundrelation med honom. Detta gjorde att jag kunde slappna av i en annars stressfylld situation med att sälja min lägenhet. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Maria W
    Käre Maria!

Hoppas att du kommit till ro i nya boendet. Otroligt trevligt att hjälpa både dig och träffa din familj som har ett stort hjärta! Ha en fantastisk jul och god fortsättning!

• Barbara T
    Barbara T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Är mycket bra mäklare på alla sätt Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Barbara T
    Tusen tack Barbara! Otroligt glad att just jag fick hitta en lägenhet till er. Välkomna till Stockholm och god jul!

• Kari N
    Kari N skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en väldigt kunnig mäklare, från start till mål på snabbast möjliga tid. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Kari N
    Käre Kari,

Tack för att du ringde just mig och att jag fick hjälpa till att slå till med ett rekord som förmodligen står sig länge. Kör försiktigt så ses vi framåt!

• Jwan Z
    Jwan Z skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en jätte duktig mäklare. Han är positiv och gör allt i sin makt för att få objektet såld.
    Han uppdaterar och informerar hela tiden. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Jwan Z
    Tusen tack Jwan! Stor ära för mig att hjälpa er i detta som tillslut ändå blev ett otroligt lyckligt slut. Må gott och ta hand om varandra!

• Jonas E
    Jonas E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och närvarande.
    Kämpade på när det behövdes för att nå bra resultat! Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Jonas E
    Tusen tack Jonas! Hoppas på framtida samarbete när det är dags igen. Tusen tack för förtroendet. Ha en god jul!

• Shahin S
    Shahin S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We found Marcus very kind, honest, helpful, and smart in detecting what the customer is looking for. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Shahin S
    Thank you very much Shahin! I really wanted to help you and look how it ended! Hope you have a nice christmas in your new home!

Br Marcus
  • Linda B
    Linda B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han gav ett positivt intryck, var glad och trevlig. Och man kände sig aldrig i vägen oavsett hur många frågor man ställde. Läs mer
    2017-12-07 Marcus H svarar Linda B
    Varma tack för de orden Linda!

Ha en fin jul!

• Jimmy K
    Jimmy K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Socialt proffs med bra feeling. Läs mer
    2017-12-07 Marcus H svarar Jimmy K
    Tusen tack Jimmy!

Vi ses i huset.

• Patrik A
    Patrik A skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min sambo skötte all kontakt men vi är båda mycket nöjda. Professionellt och korrekt. Läs mer
    2017-12-07 Marcus H svarar Patrik A
    Tusen tack för de fina orden!

/er mäklare Marcus
  • Carls S
    Carls S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, trevlig och saklig en kille och firma jag varmt kan rekommendera till andra ! Läs mer
    2017-09-06 Marcus H svarar Carls S
    Hallå Carl!

Tusen tack för din fina kommentar. Klappar mig på axeln och tackar för ert förtroende. Glöm inte att jag bara är ett samtal bort om det skulle vara något.

Må gott och ha en fin höst!

• Johanna E
    Johanna E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus ger ett seriöst intryck och tar sina arbetsuppgifter på största allvar. Tyvärr kändes det som han hade lite för många uppdrag parallellt vilket ledde till att det stundtals var svårt att få kontakt med honom. Han var dock väldigt professionell och vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
    2017-09-01 Marcus H svarar Johanna E
    Hej Johanna!

Tack för din fina kommentar. Hoppas ni trivs minst lika bra i ert kommande boende. Hälsa så mycket så hoppas jag att våra vägar korsas i framtiden när det är dags igen för ny bostad!

Må gott och njut av sista sommarvärmen!

• Christian J

Frida Z skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supernöjd! Proffsig, trevlig och tydlig. Har inget att klaga på! Läs mer
    2017-09-01 Marcus H svarar Frida Z
    Tack bäste Frida!

Supertack för att jag fick hjälpa er i ert nästa boende.

//er Mäklare Marcus
  • Lena L
    Lena L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det finns många bra mäklare i Stockholm men jag är mycket nöjd över att jag valde Marcus för uppdraget. Han är otroligt proffsig från första kontakt till lägenheten var såld. Trots att jag bara hade bott i lägenheten i ca 1 år så blev det budgivning och jag sålde lägenheten med vinst och över det belopp som jag hade satt upp som önskvärt pris. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2017-09-01 Marcus H svarar Lena L
    Kära Lena,

Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig i din bostadsförsäljning. Det var heller ingen dålig lägenhet att få visa för marknaden, och vad bra det blev tillslut :)

Hoppas Väsby behandlar er väl och att dottern utvecklas väl inom fotbollen, jag håller koll framåt!

Må bäst!

• Danial
    Danial skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vill börja med att rekommendera Marcus riktigt varmt.
    Jag arbetar själv inom branschen och Markus insats var verkligen definitionen av en lyckad förmedling. Jag fick vad jag sökte i form av snabb affär och dessutom till det priset jag önskade. Riktigt trevlig och fick alla att känna sig trygga i affären. Du har en grym karriär framför dig ska bli spännande att följa.

Överträffade alla förväntningar! Läs mer
    2017-08-21 Marcus H svarar Danial
    Hallå Daniel!

Tusen tack för de fina orden. Nöjet låg helt på min sida. Vi ses framöver!

• Jennie L
    Jennie L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, proffsig, snabb återkoppling. Allt fungerade klockrent Läs mer
    2017-08-10 Marcus H svarar Jennie L
    Hallå Jennie,

Vad kul att ni är nöjda, och vilken affär det blev. Stort tack för att ni gav mig förtroendet. Hoppas ni trivs i er nya bostad!

Må Gott,

• Maria J
    Maria J skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus! Marcus! Marcus! Vilken stjärna till mäklare.
    Pålitlig, rak och engagerad. Duktig på återkoppla oavsett tid på dygnet.

Jag måste varit Marcus jobbigaste kund.
    Så.. Ett STORT tack Marcus för ditt tålamod med mig.

Jag har köpt och sålt ett flertal gånger men aldrig stött på en sådan genuint engagerad mäklare som du.

Jag kommer alltid att rekommendera dig! Och jag kommer fortsätta att få vänner och bekanta i Annedal att välja dig.
    För det finns ingen bättre mäklare i Annedal än du.

Du levererade från början till slut.. även om det tog lite tid.

Rocka loss i Annedal och konkurrera ut dina konkurrenter.

Önskar dig all lycka framöver i din karriär.

Varma hälsningar,
    Maria Läs mer
    2017-07-27 Marcus H svarar Maria J
    Kära Maria och Christian,

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka min glädje i era varma ord. Från första dagen som jag tog mig an att sälja er lägenhet så förstod jag att vi siktade högt. I en något trög marknad visade sig vårt tålamod vara nyckeln till ett pris som vi nog får anse vara ett fantastiskt pris även idag. Mina varmaste tack går till er båda för att ni, trots en något utdragen process valde att köra vidare med mig. Trots att det gick mycket energi så anser jag att den affären utvecklat mig mest under min tid som mäklare. Tack för alla hårda samtal Maria och tack till er båda för att ni gav mig ert förtroende.

Många kramar från er mäklare!

// Marcus
  • Emanuel Y
    Emanuel Y skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell i högsta bemärkelse Läs mer
    2017-07-21 Marcus H svarar Emanuel Y
    Hallå Emanuel,

Tackar för ditt förtroende och att du hade lite tålamod när marknaden var något avvaktande. Uppskattar dina fina ord så hoppas jag på fler lyckade affärer i framtiden! Må gott!

• Ulla-britt F
    Ulla-britt F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig och förtroendeingivande.
    Vi kände oss väl omhändertagna Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Ulla-britt F
    Hej Ulla-Britt!

Precis som jag skriv till Olle så hoppas jag att ni finner ro i ert nya. lite mindre boende. Är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad. Önskar även dig en underbar sommar!

• Olle F
    Olle F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt, motsvarade våra förväntningar på en mäklare Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Olle F
    Hej Olle,

Ett otroligt nöje att hjälpa er med en flytt efter så lång tid i huset. Hoppas ni funnit ro och att ni tar hand om varandra.

Må gott och ha en fortsatt fin sommar!

/ er mäklare Marcus
  • Victor B
    Victor B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt fantastisk! Har varit grym rakt igenom hela tiden. Kan varmt rekommendera Marcus till alla! Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Victor B
    Kära Victor,

Stort, stort tack för dessa peppande ord. Betyder otroligt mycket i min kommande utveckling. Hoppas att sommaren behandlar er väl så hoppas jag vi ses i området. Må bäst!

• Emma M
    Emma M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ok bemötande och trevlig men slarvigt; bland annat fick köparen felaktig planritning. Krävdes en del extrajobb av mig som köpare. Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Emma M
    Hej Emma,

Jag tar in det du skriver och ska göra allt för att förbättra det upplevda slarvet. Bortsett från planritningen så hoppas jag att ni är nöjda med det fantastiska slutpris samt service jag gav er överlag. Önskar er all lycka i nya boendet!

Ha en fin sommar!

• Erdinc Aron C
    Erdinc Aron C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Första kontakten skedde över telefon och intrycket jag fick var att han var väldigt energisk och trevlig och därför valde jag honom framöver de andra mäklarna.
    Under hela försäljningsprocessen kände jag att han levererade kvalitet och engagemang. Jag var mycket nöjd med priset och hela processen där allting gick smidigt från första mötet till tillträdet. Läs mer
    2017-12-07 Marcus H svarar Erdinc Aron C
    Tusen tack Aron och tack för förtroendet!

• Jonas W
    Jonas W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inget annat än rekommendera Marcus. Bra från start till avslut. Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Jonas W
    Tusen tack för förtroendet Jonas!

/ din mäklare Marcus
  • Evrim E
    Evrim E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är den bästa mäklaren jag träffat! Han är proffsig, inlyssnande, kunnig, ärlig och duktig. Rekommenderar honom till alla som vill ha en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Evrim E
    Käre Evrim,

Jag mottar dina varma ord och hoppas att detta inte var vår sista bostadsaffär ihop. Nöjet ligger helt på min sida och jag hoppas vi ses framöver! Ha en underbar sommar så ses vi!

• Emma F
    Emma F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Varm, intresserad, tillmötesgående och väldigt amtibitös. Läs mer
    2017-07-17 Marcus H svarar Emma F
    Hej Emma,

Många varma tack för de fina orden. Hoppas att allt känns bra och att ni trivs i nya boendet! Ha en fortsatt underbar sommar!

• Silvia H
    Silvia H skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus axlar mäklarrollen väl där han värnar om både köpare och säljare. Tillgänglig, hjälpsam och väldigt effektiv. Läs mer
    2017-06-12 Marcus H svarar Silvia H
    Tack Silvia! Hoppas på fler goda samarbeten framöver :)

• Mohammand M
    Mohammand M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han var mycket trevligt och hörde sitt Jon mycket proffsligt jag var mycket nöjd tack Läs mer
    2017-06-05 Marcus H svarar Mohammand M
    Hej Mohammad!

Tack själv för förtroendet och det fina omdömet. Må gott och ha en fin sommar.

Mvh Marcus
  • Martina J
    Martina J skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick från Marcus Hemrin. Han skötte allt väldigt professionellt men kändes samtidigt mänsklig och varm under hela processen och lyssnade och försökte hjälpa mig på alla sätt det gick vilket verkligen uppskattades.
    Alla frågor och problem jag stötte på kunde jag vända mig med till Marcus och han såg till att svara och hjälpa mig med allt.
    Marcus levde upp långt över förväntan när det kommer till hur jag föreställde mig en mäklare. Det är klart att jag märkte av "säljarsidan" utav honom, men som ovan nämnt fanns det mycket annat också där som jag inte räknat med.
    Marcus får toppbetyg. Läs mer
    2017-06-05 Marcus H svarar Martina J
    Tusen tack Martina. Vilka värmande ord att få. Är såklart väldigt glad över att fått hjälpa dig in i ditt nästa boende. Jag hoppas du trivs lika bra som jag hoppades på när vi skrev på de första kontrakten. Må bäst och du är alltid välkommen förbi om du undrar något.

Ta hand om dig!

• Camilla K
    Camilla K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket tillmötesgående och inlyssnande, Läs mer
    2017-06-05 Marcus H svarar Camilla K
    Tack Camilla!

Återigen tackar jag för förtroendet i er affär. Ha en fin sommar!
  • Erik  C
    Erik C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är nöjda med att ha sålt vår bostad på det sätt det gjordes. Vi önskade aldrig någon öppen visning utan ville sälja till någon av Marcus etablerade spekulanter. Vi har också full förståelse för att misstag begås, och vi vet också (via uppgift av Marcus chef) att uppgifterna i beskrivningen är ifyllda av en mäklarassistent, vilket kan bidra till att fel enklare uppstår, speciellt då vi vet att Marcus säljer många bostäder och därmed riskerar missa detaljer.
    Det vi inte förstår är hur en mäklare och dess franchisetagare inom en så renommerad firma som Svenska Mäklarhuset, kan svära sig fri från allt vad ansvar heter. När det dessutom kryper fram att MH ev. har agerat helt i strid med Fastighetsmäklarlagen, blir vi än mer missnöjda.
    Marcus misstag kostade oss 20 000 kr, och efter tre veckors bollande fram och tillbaka erbjöds vi 9 000 kr i ersättning. Vi avböjde... Läs mer
    2017-05-12 Marcus H svarar Erik C
    Hej igen Erik. Vi är superglada att du är nöjd med din affär och att vi lyckades sälja lägenheten, enligt era önskemål, utan öppen visning!

Självklart tycker vi också att det är jättetråkigt och kanske till och med lite orättvist att du inte tycker att vi tar ansvar för den sak som inte vart helt rätt i den här affären, det som juristerna kallar en ”oklarhet” i objektsbeskrivningen av er lägenhet. Som du vet efter dina ca 15 års erfarenhet i branschen så har man även ett eget ansvar, som säljare av sin bostad, att objektsbeskrivningen är korrekt. Det är också därför man som säljare alltid får ett korrektur på mejl från oss så att man i god tid kan läsa igenom beskrivningen innan annonsen publiceras. I detta fall vart det inte helt rätt och varken ni eller vi upptäckte oklarheten i tid (även solen har tydligen sina fläckar ).

Vi tittade då på tidigare beslut från ARN i liknande ärenden och om det hade ansetts att denna oklarhet var ett faktiskt fel skulle det enligt deras sätt att se på det betyda att ni hade varit skyldiga att ersätta köparna med ca 9 000 kr. Detta erbjöd vi dig full ersättning för, trots att det enligt oberoende fastighetsjurist vi anlitat är väldigt ovisst om det ens skulle klassas som ett egentligt fel. Och trots att vi inte är ensamt ansvariga. Men vi kände ändå att det hade varit rätt väg att gå ur ett goodwill-perspektiv, för att ni skulle vara nöjda och att vi alla då kunde gå vidare från detta. Att du efter det gjorde upp med säljaren att du skulle ersätta honom med 20 000 kr har vi lite olika åsikter om vem som bär ansvaret för. Som du vet pratar vi gärna vidare med dig om detta och vår dörr är aldrig stängd. Vi ser fram emot att höra från dig och känner oss säkra på att vi kommer hitta en lösning där alla är nöjda!
    2017-05-12 Erik C svarar Marcus H
    Hej Marcus,
    tack för ditt svar. Nu innehåller ju dock din beskrivning åtminstone två allvarliga faktafel;
    1) När vi godkände objektsbeskrivningen så fanns inte felaktigheten med, den har ju du/ni av någon outgrundlig (troligtvis misstag) lagt till efter vi godkände annonsen. Detta har vi skriftligen påvisat.
    2) Det var du Marcus som förhandlade fram de 20 000 kr som vi fick nedsätta köpeskillingen med. Du ringde oss 55 min innan tillträdet vilket inte gav oss rådrum att göra något annat än att mer eller mindre finna oss i det och lita till ert goda omdöme att ta ansvar. Detta trots att du hade kännedom om detta flera dagar innan...

Vi behöver inte föra mer dialog i det här forumet utan vi får avvakta och se vad de granskande myndigheterna och konsumentorganisationerna har att säga i frågorna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt och jag är jättenöjd med hur det gick i försäljningen. Läs mer
    2017-05-09 Marcus H svarar Josefin F
    Tusen tack Jossan!

Vi hörs och ses säkert framöver :)

• Linda S
    Linda S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Topp betyg på Marcus! Vilken service och hjälp vi fick med lägenhetsköpet! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2017-05-07 Marcus H svarar Linda S
    Hej Linda! Tusen tack för din fina kommentar. Det är trots allt mitt jobb att hjälpa er ute i letandet. Välkomna till området så ses vi!

• Jessica M
    Jessica M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var väldigt nöjda med Marcus Hemrin som mäklare när vi köpte vår bostad. Pålitlig och kompetent på alla sätt. Alltid ett trevligt och glatt bemötande. Kan varmt rekommendera honom till andra, blivande kunder. Läs mer
    2017-04-26 Marcus H svarar Jessica M
    Hej Jessica,

Tusen tack för era fina ord. Betyder mer än vad man tror. Varmt tack och ni är såklart mer än välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar framöver. Må gott!

• M. L
    M. L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den bästa mäklaren vi haft att göra med, fullt fokus på nöjda kunder. Läs mer
    2017-04-18 Marcus H svarar M. L
    Hej Maria!

Vill självklart tacka er för förtroendet och de fina orden. Finns här när det dyker upp frågor framöver! Hoppas ni haft en fin påsk!

• Emma F
    Emma F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren jag någonsin anlitat. Trevlig utan att vara för påstridig som många mäklare jag träffat innan varit. Noggrann, tillmötesgående och framförallt, lika serviceminded efter avslutad affär då man behövde hjälp med frågor samt med deklarationen. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Emma F
    Bästa Emma och Patrik!

Tack snälla för ert omdöme. Tacksam över ert förtroende och jag vill nog tro att vi kommer att ses igen framöver. Ta hand om varandra så ses vi i krokarna.

• Paulina S
    Paulina S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den överlägset mest professionella och mest serviceminded mäklare vi köpt av. Kommer utan tvekan att välja Marcus vid en försäljning! Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Paulina S
    Hej Paulina och Jens!

Varma tack för de fina orden. Nöjet har helt varit på min sida. Hoppas ni ska trivas så ses vi framöver :)

• Hanna K
    Hanna K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig o trevlig
    Koll i annedal Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Hanna K
    Tusen tack för ditt förtroende Hanna och må gott på din nya adress!

• Johan O
    Johan O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus visade stort engagemang genom hela processen, från första genomgången till signering och överlåtande. Han fanns alltid tillgänglig och man kände sig trygg i hans händer. Det märks att han trivs i rollen som mäklare. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Johan O
    Stort tack för de värmande orden Johan. Nöjet var helt på min sida att se till så ni fick så bra betalt som möjligt och att allt flöt på bra. Hoppas vi ses framöver!

Ha en fin vår.

• Jesper G
    Jesper G skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lyssnade och agerade Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Jesper G
    Tack själv Jesper!

Otroligt glad över att fått hjälpa er i situationen ni befann er i. Hoppas lillen har kommit till jorden nu och att er nya lägenhet känns bra.

Må bäst och ha en skön vår/sommar.

• Anna O
    Anna O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, ambitiös och mån om kunderna. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Anna O
    Tack Anna!

Må gott,

• Bengt L
    Bengt L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Påläst och saklig under hela processen, kan varmt rekommendera Marcus. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Bengt L
    Tack själv Benke!

Hoppas att ni mår bra.

• Ulrika L
    Ulrika L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan rekommendera Markus!! Kunnig, proffsig och omtänksam!! Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Ulrika L
    Tusen tack till er båda! Hoppas Solna tar hand om er väl.

Mose S gillar detta
  • Nora F
    Nora F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Verkligen ett proffs. Vi är nöjda till hundra % med hur hela försäljningen gick till från början till slut. Vi kände oss trygga redan från första mötet med Marcus, han var ärlig och hade stor kunskap om vårat område. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Nora F
    Kära Nora och Magnus,

Stort tack för detta omdöme. Det värmer att ni blev så nöjda. Med största ödmjukhet och tacksamhet så vill jag tacka er för att ni gav mig ert förtroende från första början. Hoppas ni mår bra och trivs i den nya lägenheten.

Må bäst!

• Alma E
    Alma E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket mycket bra mäklare. Svarar alltid i telefon, hjälper till med saker som kanske egentligen inte är hans ansvar. Mycket professionell och ärlig.

Rekommenderas varmt. Vi kommer anlita honom när vi ska sälja, helt klart! Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Alma E
    Tusen tack till Er!! Det är ni som gör att detta yrke blir så roligt. Hoppas verkligen att jag får jobba med er fler gånger framöver. Ta hand om varandra!

• Salih S
    Salih S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus Hemrin supported, guided and informed me very well during the buying process. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Salih S
    Thank you very much Salih!

Hope you enyoj you new home.

Br,

Marcus
  • Binghan L
    Binghan L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en mycket snäll och trevlig mäklare. Det erbjudna tjänsten är bra. Läs mer
    2017-04-10 Marcus H svarar Binghan L
    Thank you very much Binghan. Hope you are doing well in your new apartment!

Br,

Marcus
  • Eva-lotta O
    Eva-lotta O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är som klippt och skuren för mäklaryrket. Kunnig och påläst. Han är även väldigt engagerad och det skapar en trygghet för mig som köpare. Ett extra plus för att han alltid var nåbar. Återkopplade alltid snabbt. Marcus får mina bästa rekommendationer.
    Lotta Orädd Läs mer
    2017-01-09 Marcus H svarar Eva-lotta O
    Kära Lotta!

Så genuint glad över hur bra allt blivit med både köp och säljprocess. Tackar ödmjukast för förtroendet och ser fram emot framtida samarbeten när det väl är dags. Ta hand och dig själv och Bosse så ses vi i området.

// Marcus
    Marcus H gillar detta