en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

4.7 / 5 i betyg — 66 rekommendationer

Läs vad 66 användare tycker om Marcus Hjelte

• Fanny L
    Fanny L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra och seriös mäklare. Vi är toppen nöjda!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Som mäklare var Marcus engagerad, tydlig och påläst. Man blev trygg av att ha Marcus som mäklare och man kunde få ställa alla sina frågor genom hela köp processen vilket bidrog till att man kände sig lugn.
    2016-10-07 Marcus H svarar Lisa N
    Tack Lisa för din fina kommentar. Det har varit kul att hjälpa er under processen. Håller tummarna att ni får många trevliga dagar på balkongen :)
  • Pia S
    Pia S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han känns som en ärlig mäklare. Är lagom mycket på och har mycket information om objektet. Tar snabbt reda på saker om han inte vet.
    2016-10-06 Marcus H svarar Pia S
    Tack Pia! Kul att få hjälpa dig att hitta en lägenhet i området :)
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt professionell och duktig mäklare. Man känner sig väldigt trygg när man har att göra med Marcus.
    2016-09-09 Marcus H svarar Oskar H
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen, det glädjer mig att höra att ni även känt er trygga i affären. Önskar er lycka till med huset i Västerås :)
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket professionell, kunnig och trevlig! En utmärkt säljare som framhäver lägenheterna till fördel för både säljare och köpare. Hela förloppet från visning till kontraktsskrivning sköttes med snabb återkoppling och lyhördhet. Marcus tar sitt arbete på stort allvar och jag tycker att han sticker ut i branschen. Mina bästa rekommendationer till honom och Svenska Mäklarhuset!
    2016-09-09 Marcus H svarar Sanna D
    För mig är det väldigt kul att efter att ha träffats på en handfull visningar äntligen få ihop en affär med just er! Tack ännu en gång för dina ord :)
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, trevlig och sympatisk! Fick ett mycket gott intryck!
    2016-09-09 Marcus H svarar Marcus D
    Marcus, underbart att få höra dessa ord!
  • Tina N
    Tina N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande. Marcus var mycket trevligt och professionell.
    Vi fick hjälp med alla frågor.
    2016-09-09 Marcus H svarar Tina N
    Stort tack! :) Hör av er under hösten om ni vill ha hjälpa med deklarationen.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Öppen, korrekt och snabb att svara på frågor på sms och mail.
    2016-09-09 Marcus H svarar Margareta B
    Tack Margareta, hoppas flytten gick bra. Vi kommer säkert träffas i området inom kort!
  • Gabriella Ö
    Gabriella Ö skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Medverkade inte vid visningen eller kontraktskrivning. Var snabb på att återkoppla vid budgivning.
    2016-08-18 Marcus H svarar Gabriella Ö
    Hej Gabriella, tack för din rekommendation! Som jag berättat innan samt under pågående affär så var jag på visningarna men var tvungen att kliva av en bit in på visning pga hög feber. Min visningsvärd fick då ta över ansvaret under den sista delen av visningen då ni kom. Gällande kontraktsskrivningen så var det jag som skrev kontraktet tillsammans med er men jag närvarande inte vid själva tillträdet då jag hade semester. Mailade er ca 4 veckor innan om detta för att eventuella frågor skulle kunna besvaras i lugn och ro innan inflyttning. Hoppas ni har förståelse för detta. Lycka till med er nya lägenhet och ring gärna mig om det finns frågor. Med vänlig hälsning Marcus
  • Malin S
    Malin S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriös och proffsig. Påläst, kunnig om området. Å väldigt trevlig!
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och seriös. Gör allt för att för att försäljningen ska gå så bra som möjligt. Håller tät kontakt och är tydlig i vad som händer och vad som bör göras.
  • Frida S
    Frida S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, kunnig och tillgänglig.
  • Madeleine V
    Madeleine V skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare som har stenkoll på marknaden och alltid tillgänglig och tillmötesgående. Sålt och köpt två lägenheter med SMH och kommer med stor sannolikhet välja dem igen nästa gång.
    2016-08-18 Marcus H svarar Madeleine V
    Att få hjälpa samma kund två gånger med både försäljning samt köp, det är ett förtroende jag är väldigt tacksam över att få!
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. För högt ställda förväntningar på slutpris, vilket inte uppnåddes.
    2016-08-18 Marcus H svarar Filippa K
    Hej Filippa, tack för din rekommendation! Självklart hade vi alla velat nå ett högre slutpris men det var en tuff period på marknaden och jag hoppas ändå ni förstår att jag gjorde det bästa av situationen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus :)
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helnöjd med insatsen och slutresultatet.
    2016-08-18 Marcus H svarar Fredrik N
    Kul att få hjälpa dig med försäljningen efter att ha sprungit på många visningar tillsammans. Tack för din rekommendation!
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är lyhörd, tar sig tid att svara på frågor. Är väl förberedd och lätt att få tag på. Charmig och inte för pådrivande.
    2016-08-18 Marcus H svarar Agneta W
    Kul att du uppskattade mitt arbete under köpet av din bostad :) Om det finns några frågor i framtiden är du varmt välkommen att slå mig en signal.
  • Ali A
    Ali A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt service, från visning till avslut/köpet.
    2016-08-18 Marcus H svarar Ali A
    Ali, underbart att få höra dessa ord!
  • Olof E
    Olof E skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt professionell och duktig, blev rekommenderad av andra i bostadsrättsföreningen. Han ledvde upp till alla förväntningar och allt gick snabbt, smidigt och effektivt.
    2016-08-18 Marcus H svarar Olof E
    Tack Olof! Tyvärr kunde vi inte ses på tillträdet då jag hade semester men vill passa på nu istället att önska er all lycka med ert nya hem!
    Olof E gillar detta
  • Maj-britt S
    Maj-britt S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriös,engagerad med trevligt bemötande och bra återkoppling.
    2016-08-18 Marcus H svarar Maj-britt S
    Tack så hemskt mycket för alla dina rekommendationer till grannarna i området.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    bra bemötande och ett mycket seriöst intryck,
    förväntningar infriades.
    2016-08-18 Marcus H svarar Stefan P
    Tack Stefan! Hoppas du trivs i din nya bostad samt att du fått många trevliga sommardagar med båten.
  • Alexander Q
    Alexander Q skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffsig och skicklig mäklare som håller vad han lovar.
    Målar inte upp fantasibilder av hur försäljningen ska gå för att knyta till sig uppdrag utan sköter allt på ett balanserat och snyggt sätt. Mycket förtroendeingivande vilket verkar mer och mer sällsynt bland dagens mäklare.
    2016-08-18 Marcus H svarar Alexander Q
    Jag är väldigt glad och tacksam för din rekommendation! Det har varit inspirerande att få hjälpa er med försäljningen, från vårt första möte under sommaren 2014 fram till försäljningen 2016. Hör av dig om du behöver hjälp med deklarationen under nästa år.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Öppen glad proffisigt intryck
    2016-08-18 Marcus H svarar Susanne V
    Tack Susanne för dina fina ord :)
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kompetent och sympatiskt! kunnig, målinriktad mäklare som sätter kund i fokus.
    2016-08-18 Marcus H svarar Ann-charlotte K
    Att få förtroendet att sälja din lägenhet efter att ha haft kontakten under en lägre period är alltid kul för mig som fastighetsmäklare. Vi kommer säkert springa på varandra i Annedal nu när vårt nya kontor ligger så nära. Varmt välkommen att kontakta mig i framtiden om du behöver hjälpa att köpa eller sälja.
  • Frida L
    Frida L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick väldigt smidigt och vi kände oss delaktiga i allt.
    2016-08-18 Marcus H svarar Frida L
    Frida, tack för din rekommendation. Det värmer att läsa!
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var nöjda med hela samarbetet och skulle absolut samarbeta med Marcus igen.
    2016-08-18 Marcus H svarar Rasha A
    Hej Rasha, det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er!
  • Nawres N
    Nawres N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är utomordentligt nöjd med Marcus!
    2016-08-18 Marcus H svarar Nawres N
    Nawres, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vi kommer säkert springa på varandra i framtiden. Om inte, så önskar jag all lycka med det nya huset!
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd och duktig mäklare, stor kunskap om området och levererade det där extra som man som säljare eftersöker.
    2016-08-18 Marcus H svarar Christoffer K
    Tackar för din rekommendation! Om du i framtiden ska röra dig från Södermalm och tillbaka till Annedal så är det bara att slå mig en signal!
  • Malin S
    Malin S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Dålig uppföljning, mindre bra bemötande
    2016-08-18 Marcus H svarar Malin S
    Hej Malin, tack för ditt svar! Jag tar till mig din kritik och ska göra mitt yttersta för att få dig nöjd nästa gång. Om jag förstod det hela rätt per telefon var du missnöjd med uppföljningen efter tillträdet och inte mitt bemötande samt kontakten under själva affären. Nästa gång får du gärna slå mig en signal så jag har möjlighet att hjälpa dig.
  • Jurgita J
    Jurgita J skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Very much customer oriented
  • Louise J
    Louise J skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad, snabb på att återkoppla, trevlig och kompetent
  • Chassa M
    Chassa M skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är mycket proffsig, förstående och serviceinriktad. Jag kommer att nyttja Marcus igen vid tillfälle och upplever att det är den bästa mäklare vi varit i kontakt med hittills!
  • Marlene I
    Marlene I skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, positiv och målmedveten. Vi är så nöjda att vi valde Marcus Hjelte.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var en väldigt trevlig och behjälplig mäklare. Var till stor del hans presentation och välvilja som jag köpte lägenheten han visade. Han gav rekommendationer på olika förslag och svarade kunnigt och proffesionellt på samtliga frågor. Det enda som gör att han inte får full pott är efterhanteringen då Marcus hade en välförtjänt semester men missade tillträdet. Samt att han var lite frånvarande då frågorna gick genom en assistent eller liknande på mäklarhuset.
  • Petra L
    Petra L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Öppen för att diskutera.
    Snabba svar och tillmötesgående.
    Som kund vägdes det in vad jag tyckte.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Som mäklare anser jag Marcus vara otroligt proffesionell. Omtänksam, empatisk, glad och trevlig. Av mig får Marcus toppbetyg. Nu köpte vi av Marcus men skulle vi få för ossatt sälja skulle vi absolut ta kontakt med Marcus.
  • Michael L
    Michael L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vår upplevelse av Marcus är att han är en mycket duktig och professionell mäklare som verkligen arbetar för att slutresultatet skall bli till allas belåtenhet. Marcus är lugn och förtroende ingivande i sitt sätt och har sålt många objekt i området, vilket gjorde att vi direkt bestämde oss för att anlita honom. Med facit i hand kunde vi inte ha fått en bättre mäklare och om vi skall flytta igen så är valet givet vart vi skall vända oss.
    Tack Marcus!
    Med vänliga hälsningar familjen Lindhe
  • Linus F
    Linus F skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Av alla mäklare jag träffat har Marcus Hjelte onekligen givit bäst intryck. Mycket kompetent, seriös och hjälpsam.
  • Eva O
    Eva O skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus Hjelte sålde inte min lägenhet utan jag var köpare på ett av Marcus objekt. Hade redan lovat annan mäklare sälja min lägenhet. Men jag vill ändå lämna en rekommendation om Marcus pga hans mycket proffsiga agerande under försäljningen av lägenheten som jag slutligen köpte. Från visningen där jag träffade Marcus första gången visade han på ett genuint intresse, mycket påläst om objektet samt var mycket lyhörd för oss kunder. Och varje fråga besvarades trevligt och informativt. Allt från mycket fint prospekt, upplägget före visning och efter, under budgivningen m m. Och det slarvades inte med någonting. Dessutom är Marcus Hjelte en mycket trevlig och kunnig person som från första annonsen på Hemnet.se till säljavslut skötte allt mycket professionellt. Och jag kan varmt rekommendera Marcus till er som både ska sälja eller köpa.
    Mose S gillar detta
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var professionell, korrekt och kommunicerade exemplariskt. Jag ar overtygad om, att tack vare hans natverk fick jag det optimala priset for min lagenhet. Jag kan rekommendera Marcus varmt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en seriös och pålitlig mäklare. Kan bara säga goda saker om honom. Skulle inte tveka att anlita honom igen.
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är seriös och duktig! Rekommenderas!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super bra mäklare. Snabbt smidigt och enkelt
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, påläst och avslappnad. Driven, men hade kunnat vara lite mer självständig i slutklämmen.
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus framstår som väldigt professionell, hjälpsam och trevlig. Tydlig med att förklara de man inte förstår. Skulle absolut rekommendera Marcus till vänner & familj och även ta kontakt med Marcus vid framtida försäljningar / köp.
    Marcus är kanon!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en dedikerad mäklare med ett gediget intresse att möta kundens förväntningar samt att vara tydlig i sitt upplägg av processen genom hela försäljningen, dvs. upplägget, annonseringen samt avslut och uppföljning.

Sammanfattningsvis tycker jag att Marcus levde uptill dom förväntningar jag hade och vi nådde upp till det slutresultat vi kalkylerat innan. Marcus visar även stort personligt engagemang och professionalism.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte och sålde lägenhet med Marcus. Marcus var duktig och trovärdig.
  • Malin W
    Malin W skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och lättillgänglig mäklartjänst med suverän service och trevligt, professionellt bemötande
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och proffsig mäklare som var lätt att kontakta och som svarade på alla frågor.
  • Kasper N
    Kasper N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är väldigt nöjda med Marcus. Han har från första dagen varit dedikerat och gjort allt för att få ett bra pris för vår lägenhet.
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt duktig mäklare som överträffar alla satta mål! Skulle verkligen rekommendera han till samtliga vänner som ska sälja sina lägenheter!
Noomi Unéus
Fredrik Wolffelt