Mose Sundlöv
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 25 Läs vad Mose Sundlöv

• Erik Gustav Rikard Runesson N sålde sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-15

Bromma / Mariehäll
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer
    Mose S gillar detta
  • Diana S köpte sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-04-26

Bromma / Mariehäll
    Vi köpte hus av Mose och jag tycker att han kändes mycket pålitlig, professionell och förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Sara Magdalena C sålde sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-04-25

Bromma / Mariehäll
    Mycket kunnig mäklare med proffesionellt bemötande till både mig som säljare och potentiella köpare!
    Vi hade tät dialog genom hela processen. Kan starkt rekommendera Mose och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2019-04-25 Mose S svarar Sara Magdalena C
    Tack för omdömet Sara. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av huset och kul att resultatet blev så lyckat!
    Mose S gillar detta
  • Erik D sålde sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-20

Bromma / Johannesfred
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
    Mose S gillar detta
  • Lena G köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-14

Bromma / Traneberg
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • Mimmi G köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-14

Bromma / Traneberg
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer
  • Ida E köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-01-18

Bromma / Johannesfred
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • Inga-johanne S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2016-06-15

Trevlig och tilgjengelig. Min uplevelse är som köpare, och har bara positivt att säga. Läs mer
  • Ida L skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2016-01-14

Mycket trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Madelén S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2015-12-04

Proffesionell, saklig, förtroendegivande och väldigt trevlig. Läs mer
    2015-12-04 Mose S svarar Madelén S
    Tack för dina varma ord Madelén! Hoppas du kommer stormtrivas där. Säg till när du vill ha en uppdaterad värdering någon gång så kommer jag ut till dig.

Senaste försäljningarna

Minnebergsvägen