Mose Sundlöv
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är kul att jobba med människor och arbetsuppgifterna är väldigt varierande.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en duktig förhandlare. Jag älskar att driva processer framåt och har alltid både en Plan A och en Plan B.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag bryr mig om kunderna och vill att de ska vara nöjda med allt jag gör. Jag vill alltid leverera ett så högt slutpris som möjligt för mina säljare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag hade en budgivning där jag sålde lägenheten till budgivare 1 som vann budgivningen men att jag under loppet av en vecka efteråt även sålde en annan lägenhet till budgivare 2 och ytterligare än till budgivare 3. Tre flugor i en smäll :)

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus med egen brygga på Stora Essingen, när man ändå får drömma :)

Vad vet vi inte om dig?
Väldigt intresserad av omvärlden politiskt. Läs mer

Läs vad 26 Läs vad Mose Sundlöv

• Göran L
    Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-09-06

Bromma / Nockeby
    Mose var synnerligen engagerad i försäljningen av min lägenhet och mån om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Som säljare uppskattade jag särskilt Moses uppläggning av försäljningsprocessen, vilken troligen ledde till flera budgivare och därmed till ett högre slutpris, vilket hamnade långt över mina egna förväntningar.

Som kund kände jag att jag hela tiden hade en fungerande dialog med Mose och aldrig att han som mäklare försökte köra över mina önskemål. Däremot kunde han ge mig information och råd som underlättade mina beslut.

Jag anlitar gärna Mose nästa gång jag har en lägenhetsaffär.

Göran Läs mer
    2019-09-11 Mose S svarar Göran L
    Tack för dina fina ord Göran! Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och sälja din fina lägenhet i Nockeby!
    Mose S gillar detta
  • Erik Gustav Rikard Runesson N sålde sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-05-15

Bromma / Mariehäll
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer
    Mose S gillar detta
  • Diana S köpte sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-04-26

Bromma / Mariehäll
    Vi köpte hus av Mose och jag tycker att han kändes mycket pålitlig, professionell och förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Sara Magdalena C sålde sitt hus med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-04-25

Bromma / Mariehäll
    Mycket kunnig mäklare med proffesionellt bemötande till både mig som säljare och potentiella köpare!
    Vi hade tät dialog genom hela processen. Kan starkt rekommendera Mose och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2019-04-25 Mose S svarar Sara Magdalena C
    Tack för omdömet Sara. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av huset och kul att resultatet blev så lyckat!
    Mose S gillar detta
  • Erik D sålde sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-20

Bromma / Johannesfred
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
    Mose S gillar detta
  • Lena G köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-14

Bromma / Traneberg
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • Mimmi G köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-03-14

Bromma / Traneberg
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer
  • Ida E köpte sin lägenhet med hjälp av Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2019-01-18

Bromma / Johannesfred
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • Inga-johanne S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2016-06-15

Trevlig och tilgjengelig. Min uplevelse är som köpare, och har bara positivt att säga. Läs mer
  • Ida L skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

2016-01-14

Mycket trevlig och professionell mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Kornvägen