Noomi Unéus

Noomi Unéus

Noomi Unéus är mäklare på Svenska Mäklarhuset Bromma

Noomi Unéus har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Noomi Unéus har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.7. Noomi Unéus har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag går in i varje försäljning i detalj och anpassar alltid försäljning efter situation och marknad för att vi ska nå ett så bra resultat som möjligt i varje enskild försäljning. Jag vet att kombinationen att vara vass, påläst, kunnig och personlig mot varje budgivare resulterar i rekordpriser och nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mänsklig och sätter mig in i både säljarens och budgivarens situation. Jag gör mitt jobb med hjärta och mycket vinnarskalle vilket gör att varje detalj är noga genomfört för bästa resultat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag efter ett väl genomfört samtal med budgivarna lyckades få upp en bostad med 105 000 kr efter att budgivningen egentligen stannat, och redan då på en rekordnivå. Det resulterade i väldigt nöjda säljare, ett fint slutpris och väldigt nöjda köpare som sedan valde att få hjälpa av mig när de i sin tur skulle sälja bostaden på nytt.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag fixar gärna med vårt hus och trädgård eller åker bort till svärföräldrarna och slappnar av eftersom jag alltid är 110% påkopplad när jag är på jobbet.

163 omdömen om Noomi Unéus

Sedan starten hos Reco 2015
Karin U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
Bromma / Blackeberg

Köpt en etta på 31 kvadrat. Mycket nöjd med mäklaren Noomi Unéus! Flexibel och snabb.

Josefin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
Bromma / Norra Ängby

Noomi gav ett gott första intryck. Hon var väldigt tydlig och proffsig i sitt bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar och jag kände mig nöjd och glad över det slutgiltiga priset som min lägenhet slutade på. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljartankar.

Pelle G
Bromma / Riksby

Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck. Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen. Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området!

Svar från Noomi Unéus

Stort tack Pelle! Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen, att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver. Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området. Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till! Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver! / Din Mäklare Noomi

Rosanna L
Bromma / Ulvsunda

Svar från Noomi Unéus

Hej Rosanna! Fint att du är nöjd med ert köp på Björkbacksvägen, Ta hand om er och all lycka framåt så ses vi säkert! / er mäklare Noomi

Emelie W
Bromma / Riksby

Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus. Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi.

Svar från Noomi Unéus

Hej Emelie! Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta! Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver, och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er. Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby! Allt gott, Er mäklare Noomi

Joacim L
Bromma / Traneberg

Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade. Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen. Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till.

Svar från Noomi Unéus

Hej Joacim! Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående! Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder. Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas...

Ellinor L
Bromma / Nockebyhov

Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen

Svar från Noomi Unéus

Hej igen Ellinor! Fint att att du vill ge mig 5/5 i mitt sätt att arbeta med mina försäljningar. Stort lycka till med allt framöver med lägenheten så hörs vi när du önskar en ny värdering eller är dags att sälja, Ta hand om dig! Vi hörs framöver, / Din mäklare Noomi

Lisa Karolina P
Bromma / Traneberg

Professionellt bemötande och hanterande av hela processen.

Svar från Noomi Unéus

Hej igen! Stort tack för rekommendationen, och extra fint att du är nöjd med Hela prcocessen! Ha det gott och ta hand om dig så hörs vi! / Din mäklare Noomi

Niklas M
Bromma / Riksby

Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens.

Svar från Noomi Unéus

Hej Niklas! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen från början till slut! Ni får gärna tipsa mig om bekanta som ska sälja framöver, Ha en fortsatt fint år så hörs vi! / Er mäklare Noomi

Mattias N
Bromma / Traneberg

Sålde en 2:a i Traneberg Noomi gjorde ett utmärkt jobb :)

Svar från Noomi Unéus

Stort tack för rekommendationen Mattias! Allt gott så hoppas jag att du ska trivas framöver! Ha det bra / Din mäklare Noomi