en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

Tellusborgsvägen 69, 126 29 Hägersten — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Joakim Ohlsson

• Diana A
    Diana A skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim var proffsig och ärlig. Höll bra komminikation igenom hela processen och jag kände mig trygg.
    2016-12-02 Joakim O svarar Diana A
    Hej Diana,
    Kul att höra att du kände dig väl omhändertagen!
    Ha det gott!
  • Lena H
    Lena H skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är en professionell, trovärdig och engagerad mäklare - både ur en säljare och köpares perspektiv. Jag rekommenderar honom gärna.
    2016-11-18 Joakim O svarar Lena H
    Hej Lena,
    Roligt att höra att du uppskattat mitt arbete både när du köpte och sålde genom mig. Det är såklart det bästa betyget för mig när nöjda kunder återkommer! Det var väldigt kul att arbeta med din försäljning och grädde på moset att vi kom snubblande nära rekordpris per kvadrat för en tvåa i hela Midsommarkransen/Telefonplan :)
    Må gott!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mer än nöjd med Joakims arbete, både innan under och efter försäljningen. Han har överträffat mina förväntningar. Det jag uppskattade mest var att han verkligen lyssnade in mig som kund om vad jag ville och vilka förväntningar jag hade. Kan verkligen rekommendera honom.
    2016-11-07 Joakim O svarar Jenny L
    Hej Jenny,
    Mitt mål är alltid att överträffa förväntningar på både insats och resultat, så jätteroligt att höra att jag lyckats och allra roligast att vi satte försäljningsrekord för området!
    Ha det gott!
  • Ghazaleh V
    Ghazaleh V skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim jobbade jättehårt både innan och under budgivningen. Vi hade nära kontakt hela tiden och fick följa processen hela vägen. Förberedelse, budgivning och försäljning sköttes professionellt och det märktes att han har stor erfarenhet av branchen. Jag kan verkligen rekommendera Joakim som mäklare.
    2016-11-07 Joakim O svarar Ghazaleh V
    Hej Ghazaleh!
    Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete och det va väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
    Ha det fint!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag är mycket nöjd med Joakims arbete, vilket även övriga i styrelsen är. Han har skött försäljningen av lägenheten från föreningen med bravur. Vi fick till och med lite mer för lägenheten än vad Joakim estimerade. Joakim valdes på rekommendation av mig efter att jag själv köpt lägenhet av honom.
    2016-09-21 Joakim O svarar Thomas M
    Hej,
    Jättekul att du och föreningen är nöjda samt att prisförväntningarna överträffades! Bra jobbat även från dig och övriga styrelsemedlemmar som arbetat med och skapat förutsättningar för försäljningen!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim har varit kanon, han har följt oss igenom alla steg i processen och varit lyhörd och engagerad.
    Med ett fantastiskt focus har Joakim fått oss känna oss trygga i försäljningen och samtidigt presterat ett bra resultat.
    2016-09-12 Joakim O svarar Daniel B
    Hej Daniel,
    Jättekul att ni känner er nöjda med servicenivå och resultat! Stort grattis till ert nya fina boende!
    Med vänlig hälsning,
    Joakim
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim hjälpte oss med försäljning på ett mycket bra och professionellt sätt.
    Snabb återkoppling och tydlighet är viktigt för oss som uppdragsgivare.
    2016-08-30 Joakim O svarar Ingemar L
    Hej Ingemar,
    Kul att ni är nöjda! Kommunikationen med er som säljare är alltid viktig för mig och en förutsättning för att man ska känna sig trygg genom försäljningsprocessen.
  • Johan A
    Johan A skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim har varit väldigt engagerad och driven under vår bostadsförsäljning. Vi som var förstagångssäljare uppskattade verkligen att han ställde upp med svar på allt som man inte riktigt hade koll på.
    2016-08-25 Joakim O svarar Johan A
    Hej Johan,
    Kul att höra att är nöjda med min insats och att jag på ett bra sätt kunde guida er genom er första bostadsförsäljning!
    Må gott!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Trevligt sätt, bra på att kommunicera, fick fram ett bra pris för mig som säljare.
    2016-08-24 Joakim O svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Kul att det va en trevlig upplevelse att samarbeta med mig och ännu viktigare att vi fick ett bra pris för dig såklart! :)
  • Lena L
    Lena L skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är en förstklassig mäklare han är professionell, trevlig, hjälpsam finns inte nog med positiva ord för att beskriva honom. Toppenkille om man får säga så.Känner mig mycket trygg i min lägenhetsaffär. Rekommenderar honom han har sålt många lägenheter i vår förening till bästa pris.Alla är nöjda😊
    2016-08-24 Joakim O svarar Lena L
    Hej Lena,
    Jätteroligt att både du och grannarna i din förening är nöjda med min insats och att det blivit så bra försäljningar!
    Ha det bäst!
  • Gulseren S
    Gulseren S skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är en mäklare med jätte bra kunskap i det han gör. Han får säljaren känna sig tryg i sitt val, ger en bra råda, hetsar inte objektet till försäljning, ger god inblick vad som sålts i området, håller en uppdaterad och han finns alltid tillgänglig, ärlig och rak. Han är en mäklare som jag skulle anlita igen.
    2016-08-30 Joakim O svarar Gulseren S
    Hej,
    Vad roligt att höra att du uppskattade mitt arbete med din försäljning! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och annars vet du vart jag finns! :)
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mycket bra mäklare (Joakim). Kommunikativ, lyhörd, proffsig, lugn, naturlig. Rekommenderas starkt!
    2016-08-23 Joakim O svarar Stefan I
    Hej Stefan,
    Tack för dom fina orden! Superkul att ni vart nöjda med försäljningen och ser fram emot att få komma över och se en av Midsommarkransens häftigaste vindslägenheter någon gång! :)
  • Loke T
    Loke T skrev om Joakim Ohlsson en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Joakim är trevlig, noggrann och lätt att samarbeta med. Han förklarar och går igenom allt på ett bra sätt, så hela försäljningsprocessen blir solklar.
    Finns enligt mig ingenting att anmärka på.
    2016-08-23 Joakim O svarar Loke T
    Hej Loke,
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd! Kommunikation genom hela processen är alltid viktigt för att man som säljare ska känna trygghet i en så stor affär som det är att sälja sin bostad. Det var ett nöje att hjälpa till med din affär och vi hörs av!
Pontus Wilhede
Christopher Antonsson