en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

Tellusborgsvägen 69, 126 29 Hägersten — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Linda Lewin

• Mona P
    Mona P skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vi anlitade Linda Lewin för att sälja vår lägenhet. Att sälja var för oss en ny situation. Vi fick stort förtroende för Linda och hon genomförde försäljningen med stort engagemang, känsla och professionalitet. Hade stor tillgänglighet och närvaro under hela processen. Hon är en person som bryr sig, och vi kan verkligen varmt rekommendera henne.
    2016-10-05 Linda L svarar Mona P
    Tack snälla Mona och Tommy! Det var kul att få hjälpa er, speciellt då slutresultatet blev så bra till slut. Hårt jobb lönar sig, det gäller oss alla tre. Ni var så duktiga som fixade och gjorde fint hela tiden :) Vi hörs snart.
  • Gabriella A
    Bästa mäklaren, hög tillgänglighet, professionell, driven, tydlig. Rekommenderad varmt.
  • jenny a
    Linda är mycket professionell, engagerad och lyhörd. Vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen eftersom Linda alltid fanns tillgänglig och uppdaterade oss kontinuerligt. Förarbetet med styling och fotografering gick snabbt och smidigt. Vår bostad visades verkligen från sin bästa sida. Nu har vi sålt tre lägenheter via Linda och har varit lika nöjda varje gång.
    2016-09-15 Linda L svarar jenny a
    Tack snälla! Hoppas ni vill flytta snart igen :)
    Vår fantastiskt duktiga stylist var också till stor hjälp. Och glöm inte bort att det ingår en övernattning på vackra Häringe Slott när ni säljer med oss, maila datum när vill åka dit. Vi hörs snart igen. Stor kram!
  • Lena V
    Lena V skrev om Linda Lewin en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag köpte bostadsrätt via Linda sommaren 2015 i Hägersten/Liljeholmen.

Linda var oerhört professionell och jag fick stort förtroende för henne som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Linda, hon är professionell, pålitlig och erfaren mäklare.
    2016-09-15 Linda L svarar Lena V
    Tack snälla för dina fina ord, värmande! Hoppas du trivs i din fina bostad. Säg till om du vill ha en kostnadsfri värdering. Vi hörs!
Christopher Antonsson
Pontus Wilhede