en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen

Tellusborgsvägen 69, 126 29 Hägersten — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Pontus Wilhede

• Filip L
    Filip L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    När vi valde mäklare var det viktigt för oss att det var en kompetent och duktig mäklare men också en genuint trevlig person med integritet som både vi och köparna skulle gilla. Vi tittade på alla mäklare i området och valde att träffa de bästa. För oss var det inget svårt val till slut att välja Pontus. Att jobba med Pontus är enkelt. Han är kunnig och tillgänglig för råd men flexibel nog att ta hänsyn till de krav vi hade. Speciellt till när vi ville sälja, vilket pris vi ville sälja för etc. Att sälja en lägenhet är inte alltid så enkelt även om man gör allting rätt. Ibland kan dålig tajming göra att det kommer för få till visning exempelvis. Det var då det var skönt att ha valt någon som Pontus som ser till informera hela tiden och hålla oss uppdaterade och alltid ha en plan b, c osv. Det är då du märker att det inte räcker med att bara ha en kunnig och duktig mäklare. De behöver vara pålitliga, flexibla lyhörda och tillgängliga också för att sälja en bostad är förmodligen den största affär de flesta av oss någonsin gör. Pontus uppfyllde samtliga av dessa kvalitéer och vi är jättenöjda med honom och köparna vad jättenöjda också. Vi skulle gladeligen anlita Pontus igen och kan med glädje ge vår varmaste rekommendation av honom.
  • Erik E
    Erik E skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus var väldigt tillmötesgående och alltid tillgänlig under min försäljning. Rekommenderas!
  • Hannu K
    Hannu K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vid presentationen och upplägget vid planeringen fick jag fullt förtroende för Pontus.
    Foldern med sitt innehåll var verkligen helproffsigt gjort av Pontus och skapade nyfikenhet och intresse hos spekulanterna. I mitt tycke så har Pontus en naturlig fallenhet för yrket, i bemötande och vet vad som behöver göras och genomför det till fullo efter förutbestämda planer.
    För mig var det betryggande att ha Pontus eftersom jag pga avstånd inte kunde närvara i skeendena men fick hela tiden information till fullo av Pontus
    Pontus överträffade mina högt ställde förväntningar och jag önskar honom all lycka till i framtiden
  • Petra S
    Petra S skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Pontus. Han visade att han var driven och initiativrik men samtidigt ödmjuk i sin approach. Det gjorde att jag valde honom framför en annan lokal mäklare.
  • Miroslav D
    Miroslav D skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Bästa mäklaren! Engagerad, professionell och väldigt trevlig!
  • Emma P
    Emma P skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Väldigt proffsig! Man får snabbt ett väldigt gott intryck och man kan direkt känna att Pontus är väldigt mån om sina säljare/köpare.
    Kan varmt rekommenderas!

/Emma
  • Marie L
    Marie L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mycket bra. Tryggt och pålitlig!
  • Madelene B
    Madelene B skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus gjorde verkligen ett toppenjobb när jag sålde min lägenhet. Dels för mig som säljare så kände jag till hundra procent att jag kunde lita på honom, han var noggran och höll koll på allt. Sen är jag övertygad om att lägenhetens grymma slutpris var ett resultat av att han är så trevlig och hjälpsam även mot köpare. Rekommenderar verkligen Pontus!
  • Annika B
    Annika B skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus Wilhede utförde försäljningen professionellt, effektivt och över förväntan. Han var kunnig om marknaden och vi fick snabbt stort förtroende för Pontus!
  • Clas S
    Clas S skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Jätte bra! Hög tillgänglighet, bra kundfokus, bra kött på benen och otroligt social.
  • Roger M
    Roger M skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Vi tog kontakt med 6 stycken mäklare från olika firmor när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Alla fick en chans att presentera sig och berätta hur dom tänkte sig försäljningen.
    Vi fastnade för Pontus för hans ärlighet och fick ett stort förtroende för honom direkt.
    Vår tanke var, att får vi ett sådant förtroende direkt, så måste även de som tittar på lägenheten få det vid en visning.
    Pontus är en noggrann mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
    Han var med vid fotograferingen och ville höra med oss vad vi tyckte innan prospektet trycktes.
    Det var hela tiden en tvåvägs kommunikation mellan oss.
    Vi vill ge Pontus dom högsta betyg man kan ge en mäklare.
  • Janina L
    Janina L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är pålitlig och väldigt kunnig som mäklare. Processen gick snabbt och smidigt samt att han verkligen ansträngde sig för att få det bästa resultatet
  • Malin W
    Malin W skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Mycket bra, trevlig, tillgänglig!
  • Harald L
    Harald L skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är en fantastisk mäklare! Han jobbade stenhårt med att sälja vår lägenhet; ringde otaliga samtal, anordnade visningar, extravisningar, omvisningar. Han rapporterade hela tiden tillbaka till oss och var alltid tillgänglig. Sedan sålde han lägenheten till rekordpris också. Dessutom är han en väldigt varm och trevlig person. Rekommenderas!
  • Emil K
    Emil K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Pontus är jordnära, ärlig, duktig, lyhörd och tillgänglig.

Pontus är den bästa mäklare jag använt mig av och kommer fortsätta med det vid framtida försäljning. Pontus ger ett lugnt och trovärdigt intryck och lyssnar till kundens önskemål.

Pontus gör det där lilla extra som man som kund uppskattar. En person som verkligen känns äkta.

Pontus sålde min lägenhet i Liljeholmen till rekordförsäljning. Så länge jag bor i Stockholm kommer jag aldrig byta mäklare.
  • Erik K
    Erik K skrev om Pontus Wilhede en del av Svenska Mäklarhuset Hägersten & Liljeholmen
    Fick till bra pris, professionell, tävlingsinriktad, målmedveten, säljande.
  • Elisabeth H
    Pontus Wilhede är en väldigt trevlig mäklare som jag direkt fick förtroende för. Vid försäljning av min lägenhet gjorde Pontus ett strålande jobb med bra återkoppling, bra service och ett väldigt trevligt bemötande. Jag skulle varmt rekommendera Pontus till mina bekanta vid försäljning av lägenhet.
Christopher Antonsson
Joakim Ohlsson