Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla

Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 140 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla

• Robert H
    Robert H skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Tiiu är proffsig, kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Kom med bra tips och fanns tillgänlig hela tiden. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Och vi fick ett sålt långt över förväntan. Kan varmt rekommendera henne.
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Proffsig mäklare som upplyser på rätt sätt.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Professionellt bemötande.
    Hög kompetens.
    Bästa rekommendationer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Superproffsig och lugn. Raka svar och inga konstigheter.
  • Erik T
    Erik T skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Proffsig, trevlig, lugn och pålitlig. Det var mina skäl till att jag valde Jan-Eric och jag blev inte besviken när uppdraget var slutfört.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Snabb tydlig och förtroendeingivande.
  • Michael C
    Michael C skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Professionell, ärlig, flexibel i kundens behov.
  • Anette H
    Anette H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Mycket tydlig i sin kommunikation, flyter på enkelt även om allt går snabbt vid en affär i Stockholms innerstad. Alltid tillgänglig, vilket kanske inte är bra för honom personligen men bra som kund. Lyhörd och kreativ. Kan inte se skalan nedan i min mobil men mitt svar är högsta möjliga betyg för honom.
  • Tero J
    Tero J skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Han var väldigt tydlig från början. Allt gick ganska bra. Det vad väntade att han svarade inte till mina frågor utan jag fick kontakta honom flera gånger innan svar. Han lovade lite för mycket.
  • Eric O
    Eric O skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Mitt intryck av Filip beskrivs bäst med orden; engagerad och omtänksam
  • Maria G
    Maria G skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Driven, professionell och genuint engagerad!!
  • Henriksson J
    Henriksson J skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Prospektet som togs fram för granskning var under all kritik. Dåligt språk samt bilder och rubriker på fel plats. Vi fick själva lägga mycket tid på att redigera och korrekturläsa för att få det i ok skick. I övrigt ok, vi fick det priset vi ville i försäljningen.
  • Linnea T
    Linnea T skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip är en engagerad och på alla sätt proffsig mäklare som bistått oss med två försäljningar under åren. Vi ringer definitivt igen när det blir dags för nästa flytt!
  • Janet C
    Janet C skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Är mycket nöjd som kund, ett trevligt och proffsigt bemötande, tar gärna kontakt igen om en försäljning skulle bli aktuell.
    Med vänlig hälsning,
    Janet Clason
  • Johan V
    Johan V skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip är trevlig och proffsig mäklare. Vi fick direkt bra kontakt och förtroende för honom. Han jobbar mycket i nätverk och kontakter, något som gjorde att vi kunde sälja vårt boende till ett pris över förväntan redan innan visning.

Rekommenderar honom varmt gärna ifall du ska sälja eller köpa lägenhet i Hammarby Sjöstad.
  • Anthony L
    Anthony L skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Skitbra!
    Behöver man verkligen minst 30 tecken?
  • Martina G
    Martina G skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Har både sålt och köpt fastighet gnm Filip Bodnar. Filip är en engagerad mäklare med mycket säljglöd som ger det där lilla extra vid varje affär.
    Filip månar om sina kunder och har frikostigt bjudit på sina råd även då det inte inneburit affär för honom. En mäklare med en långsiktighet i sin syn på affärer och som brinner för det han gör.
  • Rita P
    Rita P skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Hei Han var mycket bra Mäklare.
  • Paulina A
    Paulina A skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Jätte nöjda. Alltid tillgänglig. Bra service och trevlig.
  • Karl S
    Karl S skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Superproffsig med mycket energi, driv och kunskap!
  • Björn S
    Björn S skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip har varit väldigt noggrann, trevlig och professionell. Har guidat mig igenom hela processen, utan att att vara för pådrivande. Filip har också gett god information, inför, under och efter säljprocessen.

Har enbart positiva omdömen och kan ge mina bästa rekommendationer.
    Björn Schröder
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Över förväntan med en massa engagemang och personlig service. Snabb respons och tålmodighet.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Bra bemötande och bra kunskap om området!
  • Malin W
    Malin W skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Vi är väldigt nöjda o har även fått bra stöd vi situationer som uppstått efter tillträdet!
  • Jan P
    Jan P skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip har ett vinnande sätt och gav sig inte förrän vi blev nöjda. Positiv approach och nåbar. Upplevde Filip som ärlig och gav realistiska råd. Jag och min fru är jättenöjda varför vi kan rekommendera honom.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip är toppen, rekommenderas.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip var mycket tillmötesgående o service-
    inriktad, var pålitlig o gav ett seriöst intryck.
    Vi var mycket nöjda med honom som mäklare,
    han gjorde ett mycket bra jobb när han
    hjälpte oss att köpa en ny bostad.
  • Funda D
    Funda D skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Bra visning. Såg alla kunder. Inte så säljig. Objektiv. Bra.
  • Maria B
    Maria B skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip är väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Han är kunnig, påläst och ger ett bra intryck för oss som har sålt vår lägenhet med hans hjälp.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    En mycket duktig och bra mäklare med hög servicenivå och som känns genuin och uppvisar starkt intresse för kundens bästa.
  • Pernilla U
    Pernilla U skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Bra bemötande, men jag fick varken vara med och sätta utgångspris eller se bilder eller annons innan den publicerades. Dessutom nämndes inget i annonsen om saker jag explicit önskade skulle framgå med tydlighet och som jag senare fick bekräftat att köparna inte hade fått någon som helst information om. Jag vänder mig till annat bolag och annan mäklare i framtiden.
  • Thanos K
    Thanos K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Utmärkt bemötande, professionell men även lätt att ha att göra med. Bra affär. Rekommenderas starkt.
  • Dragica M
    Dragica M skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Vi är super nöjda med vårt samarbete med Filip, han var väldigt professionell och uppfyllde alla våra önskningar. Resultatet vart vad vi drömde om men inte vågade tro eller hoppas på men Filip levererade verkligen. Vi kommer alltid att änvända oss av Filip framöver och kan varmt rekommendera honom till alla andra. Han levererar verkligen det han lovar.
  • Elena N
    Elena N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip är personlig, engagerad i försäljningen. Vi kände oss trygga genom hela affären!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Han är pålitlig och lyssnar på kunden samt nästan lika bra på att göra affärer som mig;)
    Enkel att få tag på, hör av sig när han ska. En riktig svärmorsdröm!
  • Johan A
    Johan A skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip har sålt två lägenheter åt mig. Och han kommer absolut att fortätta sälja åt mig. Han är pålitlig, trevlig och väldigt driven. Omtänksam skule jag säga. En toppenmäklare.
    /Johan Andersson
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Lyhört, engagerad och affärsdriven
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Filip var väldigt kompetent och trevlig. Kände oss trygga hela vägen med honom och är väldigt glada att vi valde att gå med honom.
  • William N
    William N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Mycket bra & trevlig! kan varmt rekommendera Filip
  • Susanna R
    Susanna R skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Hej, Filip har under hela processen varit mycket lyhörd, tillmötesgående och framförallt varit snabb på att återkoppla med information. Vilket i särskilda lägen varit avgörande för beslut framåt.
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Grymt bra! Skön snubbe med känsla för professionell service!
  • Olof H
    Olof H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Han var glad och trevlig. Ville verkligen hjälpa till och tillmötagå min som köpare. Vilket uppskattas.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Var god skriv minst 30 tecken
  • Karin L
    Karin L skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Fick förtoende för mäklaren. Kunnig om Hammarby Sjöstad. Snabb.
  • Marie S
    Marie S skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Tiiu Eneroth sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hon är extremt kompetent och agerar snabbt, och hon kan marknaden, vilket i vårt fall betydde mycket. Dessutom är hon bra på att lyssna och ta in vad säljaren vill.
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Vi har alltid blivit professionellt bemötta av Tiiu.
    Jag har inte anlitat mäklare tidigare och hade inga specifika förväntningar men tycker att allt fungerade mycket väl.
    Av stylisten som vi anlitade på rekommendation av Tiuu förväntade vi oss dock mer. Det var ok, men inte mer än så.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Tiiu har gjort ett fantastiskt jobb med vår försäljning. Vi kunde inte valt en bättre mäklare.
  • Anita P
    Anita P skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Trevlig, vet vad hon gör, vaken, en helt perfekt mäklare som kunde sitt jobb.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Proffsigt och effektivt mäklare
  • Sanjin B
    Sanjin B skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla
    Hej.
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande.
    Mäklaren levererade enligt förväntan.

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm